Pagina 2 van 33 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 803 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Re: gesigneerd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel75
    een gesigneerde CD van Moloko (zangeres Roisin Murphy
    Respect. Ze is echt helemaal gek en een ontzettend gave vrouw is dat!De muziek is ook nog top!
    Ik heb op mn oude mobiel de handteking van Dave Grohl (ex. Nirvana nu Foo Fighters)

  2. #27

    Standaard angelina

    YES!!!!! Gisteren bij de post: een gesigneerde foto van.... Angelina Jolie!!! Die krijgt een mooi plaatsje!

    @ Roberto: Thanks
    Prince:So, do U like environmental records? Crickets chirpin', water rushin'. Supposed 2 make U horny, it just make me wanna go 2 the bathroom.

  3. #28

    Standaard

    via eBay of op een andere manier Michel ?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Ff op andere server gezet:

    LOL, die heb ik ook
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Een persoonlijke handtekening van Richard Kiel.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  6. #31

    Standaard

    Verder heb ik ook nog wat gesigneerde foto's van:

    Samuel L. Jackson (alleen handtekening)
    Sharon Stone (alleen handtekening)

    Marshall Bell (persoonlijke boodschap + handtekening)
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  7. #32

    Standaard handtekening

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    via eBay of op een andere manier Michel ?
    Via een studio in Los Angeles.
    Prince:So, do U like environmental records? Crickets chirpin', water rushin'. Supposed 2 make U horny, it just make me wanna go 2 the bathroom.

  8. #33

    Standaard Re: handtekening

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel75
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    via eBay of op een andere manier Michel ?
    Via een studio in Los Angeles.
    T kan heel goed zijn dat een zgn agent van haar deze gezet heeft. Die zijn dan gemachtigd om namens de acteur/actrice te signeren....

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Een persoonlijke handtekening van Richard Kiel.
    op de filmbeurs in kerkrade geweest?

  10. #35

    Standaard Re: handtekening

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel75
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    via eBay of op een andere manier Michel ?
    Via een studio in Los Angeles.
    T kan heel goed zijn dat een zgn agent van haar deze gezet heeft. Die zijn dan gemachtigd om namens de acteur/actrice te signeren....
    Tja, je weet het nooit zeker, tenzij ze voor je neus een handtekening voor je neerzet. Laat mij maar lekker in de waan dat die handtekening echt is.
    Prince:So, do U like environmental records? Crickets chirpin', water rushin'. Supposed 2 make U horny, it just make me wanna go 2 the bathroom.

  11. #36

    Standaard

    Ik heb mijn boekje van The Fellowship Of The Ring EE laten handtekenen door John Rhys-Davies (Gimli).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik heb mijn boekje van The Fellowship Of The Ring EE laten handtekenen door John Rhys-Davies (Gimli).
    Massive Respect
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Ik heb mijn boekje van The Fellowship Of The Ring EE laten handtekenen door John Rhys-Davies (Gimli).
    Toevallig ook in Rotterdam in december 2001?
    Hij was toen nl. bij de perspremiere aanwezig. Daar komt de mijne ook vandaan....een gesigneerde postercard

    EDIT: ik zie nu pas dat t je DVD boekje betreft...en die was in 2001 nog nie uit....RingCon dan geweest in Germany?

  14. #39

    Standaard Re: handtekening

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel75
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel75
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    via eBay of op een andere manier Michel ?
    Via een studio in Los Angeles.
    T kan heel goed zijn dat een zgn agent van haar deze gezet heeft. Die zijn dan gemachtigd om namens de acteur/actrice te signeren....
    Tja, je weet het nooit zeker, tenzij ze voor je neus een handtekening voor je neerzet. Laat mij maar lekker in de waan dat die handtekening echt is.
    Idd...
    zelf koop ik om die reden nooit wat. Of ik scoor ze zelf, Of via een journalist-vriend van me.

  15. #40

    Standaard

    maurice white van earth wind and fire op de hoes van z'n solo cd.
    jules deelder in boekje
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  16. #41

    Standaard

    Vrijdag kan ik er weer 1 toevoegen:
    maat van me doet na enkele jaren zn gesigneerde Walter Koenig (uit B5 en StarTrek) B5 card weg....
    Walter heeft er destijds 3 voor hem gesigneerd.
    Een leuke aanvulling op lá colleczione!

    Verder geen handtekening, maar wel een mail van Jack Stauffer (Bojay uit Battlestar Galactica) ontvangen vandaag

  17. #42

    Standaard

    Ik vergat in mijn openingspost te melden dat ik ook een persoonlijke gesigneerde fotokaart heb van Wubbo Ockels (met een felicitatie erop).
    Ook nog meer dan 80 handtekeningen van auteurs van kinderboeken (in zo'n lege dummy) en een hele hoop handtekeningen op een elftalposter van Liverpool FC uit 1999 (ik denk zo'n 30 ...)
    Verder nog een boek over het EK voetbal in 1988, gesigneerd door bijna de gehele selectie (gescoord op 7 mei 02 bij RKC Waalwijk).

    Zo, was weer voldoende voor deze keer !

  18. #43

    Standaard

    Heb een persoonlijk gesigneerde foto van Hans Zimmer ontvangen nadat ik naar zijn muziekstudio MediaVentures had geschreven. Ongeveer anderhalf jaar terug ook een emailtje van Hans Zimmer ontvangen.

    Verder ook nog enkele gesigneerde cd's van Alizée.

  19. #44

    Standaard

    offtopic : TheThinWhiteDuke , ik ben stikjaloers op uw op naam gesigneerde portrait foto van Johnny Depp , hell ik zou een gat in de lucht springen met een niet op naam gesigneerde foto !

  20. #45
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Helaas niet zoveel sommige krijg je toch kippenvel van maar ja....
    Dinand van Kane (cd + persoonlijk biervitje haha)
    Alessandro Saffina met dikke kussen erbij en handtekening (Night of the Proms werkte ik als hostess)

  21. #46

    Standaard

    Heb er welgeteld 1 (nou ja 2 van dezelfde...)



    Wes Craven, laten zetten tijdens het Festival voor de Fantastische Film een paar jaar geleden.[/url]

  22. #47

    Standaard

    Ik had een gesigneerde CD van rage against the machine... maar ja... je verhuist... je doet alles in dozen.... speciale dingen doe je daar eigenlijk niet in... maar ik 4 jaar geleden wel... en nu ben ik het kwijtt..... snik!

  23. #48

    Standaard

    Heb gehandtekende single van Sertab, Twarres, Betty (big brother), CD van Kurt Nilson, Kate Ryan, Yasmine, gehandtekende foto van Elizabeth Taylor (met certificaat van echtheid) en hetgeen ik het meest trots op ben: Persoonlijk voor mij gemaakt: Winnie the pooh-tekening en handtekening van David Pachecco (disneyartist) (en ik stond erbij toen hij het maakte, dus hij is echt wel echt :wink: )

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Toevallig ook in Rotterdam in december 2001?
    Hij was toen nl. bij de perspremiere aanwezig. Daar komt de mijne ook vandaan....een gesigneerde postercard

    EDIT: ik zie nu pas dat t je DVD boekje betreft...en die was in 2001 nog nie uit....RingCon dan geweest in Germany?
    Nee, was toen ik hem mocht interviewen eind vorig jaar voor onze webpagina. Hij was toen in Gent om een videospelletje voor te stellen waarin hij ook Gimli voicet. Is overigens een zeer sympathieke man.

    En nog zo'n sympathiekerd die ik ooit in levenden lijve heb ontmoet, en waar ik een handtekening aan over gehouden heb, is Matt Groening (had je kunnen raden natuurlijk) op het Simpsons Global Fanfest eind 2000 in Los Angeles.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #50

    Standaard

    heb op de starcon2004 handtekeningen gehaald van:

    Mad Howling Murdock aka Dwight Schultz
    Face(man) aka Dirk Benedict
    Freddy Krueger aka Robert Englund
    Darth Balls aka Dave Prowse

    Richard Kiel wel gezien op beurs in heerlen maar geen signature gevraagd.zelfde geldt voor de Hellraiser Cast,Boba Fett(wat een zwaar irritant kereltje lijkt me dat)Michelle borgougne nog een andere chick,peter mayhew,en Ken Kirzinger.

    er gaan wel meer van die beursjes volgen denk ik!

    Oh ja,ik heb ook een originele tekening en handtekening van de enige echte Paul Geerts,een keer gehaald op een S&W verzamelbeurs in Boxtel.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

Pagina 2 van 33 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •