Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Remake Assault on Precint 13

    Er komt een remake van het origineel van John Carpenter.
    Met cast:
    - Gabriel Byrne
    - Ethan Hawke
    - John Leguizamo
    - Brian Dennehy
    - Laurence Fishburne

    Zie ook: http://www.imdb.com/title/tt0398712/

  2. #2

    Standaard Assault on Precinct 13

    Lijkt me wel cool. Ik ben een grote fan van het origineel, en eerst dacht ik van: ze gaan het verknallen, maar hé... De film is nog niet eens uit, en de keuze van acteurs ziet er ook goed uit (Gabriel 'The Usual Suspects' Byrne en Laurence 'The Matrix Fishburne)!
    The Night HE Came Home!

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me erg leuk om deze te zien aangezien ik het orgineel ook al verbluffend vond maar als John hem niet regiseerd zal het niet de echte "Carpenter" sfeer krijgen denk ik.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  4. #4

    Standaard

    Hopelijk wordt die gelegenheid aangegrepen om die van Carpenter in NL een fatsoenlijke DVD-release te geven

  5. #5

    Standaard Inderdaad...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Hopelijk wordt die gelegenheid aangegrepen om die van Carpenter in NL een fatsoenlijke DVD-release te geven
    Inderdaad, daar verlang ik al lang naar. Ook The Fog en Halloween, twee heel goede films van Carpenter, verdienen een goede DVD-release in de Benelux. Toch één vraagje: is de originele Assault on Precinct 13 op regio 2 uit?
    The Night HE Came Home!

  6. #6

    Standaard Re: Inderdaad...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sam Van Ghelder
    Inderdaad, daar verlang ik al lang naar. Ook The Fog en Halloween, twee heel goede films van Carpenter, verdienen een goede DVD-release in de Benelux Toch één vraagje: is de originele Assault on Precinct 13 op regio 2 uit?
    Ja, die is uit, maar zowel de NL (A-Film) als de UK-versie zijn 1.78:1 ipv 2.35:1 en dat moet je bij Carpenter-films dus niet doen. Extra's zijn afwezig. Beeldkwaliteit is overigens wel okay.

  7. #7

    Standaard Re: Inderdaad...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sam Van Ghelder
    Inderdaad, daar verlang ik al lang naar. Ook The Fog en Halloween, twee heel goede films van Carpenter, verdienen een goede DVD-release in de Benelux Toch één vraagje: is de originele Assault on Precinct 13 op regio 2 uit?
    Ja, die is uit, maar zowel de NL (A-Film) als de UK-versie zijn 1.78:1 ipv 2.35:1 en dat moet je bij Carpenter-films dus niet doen. Extra's zijn afwezig. Beeldkwaliteit is overigens wel okay.
    Er zaten toch anders mooie filmografiëen bij

  8. #8
    The Night HE Came Home!

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    vond het een zeer goede film denk dat ik hem vanavond maar eens in de dvd speler stop.

  10. #10

    Standaard

    In tussentijd kan ik jullie zeker Nid de guêpes AKA The Nest aanraden. Nog een kleine review voor de twijfelaars! 8)

  11. #11

    Standaard Nid de guêpes

    Citaat Oorspronkelijk gepost door S_C_S_I
    In tussentijd kan ik jullie zeker Nid de guêpes AKA The Nest aanraden. Nog een kleine review voor de twijfelaars! 8)
    Ziet er een interessante film uit. Bedankt voor de tip, die zal ik vanavond eens huren ( :wink: ).
    The Night HE Came Home!

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Lijkt me een goede aktiefilm wat ik zo zie!

    Het origineel kan ik me ook nog vaag herinneren, is ook alweer zóóó lang geleden dat ik die gezien heb. Is misschien ook weer een voordeel, kan ik ook niet vergelijken dalijk. 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  14. #14

    Standaard

    De nieuwe Assault on Precinct 13 Poster.

    Sorry hier is de link

    http://www.comingsoon.net/cgi-bin/im...r.jpg&img=&tt=

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    De nieuwe Assault on Precinct 13 Poster.



    Vind hem eigenlijk niet zo mooi.
    Mjah, vooral dat kleine rode kruisje in het midden verpest het geheel :wink:
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  16. #16

    Standaard

    Het origineel is inderdaad een klassefilm van de meester John Carpenter. Wat een hoop goede films heeft die man op zijn naam staan. Ben eigenlijk wel benieuwd naar deze remake.
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  17. #17

    Standaard

    Inderdaad, ik vond het origineel heel onverwacht toch écht spannend. Valt bij mij in hetzelfde rijtje als The Taking of Pelham One Two Three. Beide waren te zien als late film op de BBC, waarna ik ze met enig tegenzin ben gaan kijken. Ik vond ze beide beter dan menig film van de afgelopen jaren.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  18. #18

    Standaard

    De eerste trailer stelde niet zoveel voor, de poster was ook niet echt geweldig maar deze trailer http://video.ugo.com/player.aspx?articleID=13541 (media Player) ziet er wel erg goed uit

  19. #19

    Standaard

    Bij de Hollywoodreporter zijn ze er niet echt over te spreken.
    Ze vinden m "wel ok"

    review
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #20

    Standaard

    Het origineel was geweldig. En als ik de trailer zie, dan wordt dit een lekkere actieknaller met een paar geweldige acteurs en lekkere muziek. Ben benieuwd.

    Officiële Site
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #21

    Standaard

    Afgelopen dinsdag naar de sneak preview geweest en de remake van deze mooie originele film begon... de 1e 5 minuten is het echt een film in mijn straatje, maar daarna ging ie zo hard downhill dat je hem niet meer bijhoud. Alle standaarden* worden uit de kast getrokken, Fishburne en Byrne houden hem nog een beetje omhoog, maar zelfs met hun kwaliteiten redde de film het niet.

    Wat een ontzettende boutfilm, dat een regisseur dit maakt en echt denkt iets moois te hebben gemaakt en het in de bios laat gaan met zijn naam erop.

    [spoiler:5ea6a9d20d]*De tough cop (Hawke) die 2 collega's verliest en zich daar schuldig over voelt, wordt weer sergeant, aan de drank en de pijnstillers. Doet stoer naar zijn vrouwlijke psychologe die hem op oudjaarsdag komt opzoeken en ziet haar eigenlijk wel zitten en zij is er ook wel door aangetrokken. Uiteindelijk stopt ie met de pijnstillers aan het einde van de film en vecht ie stoer terug. Voor straf schiet Byrne de pschychologe lekker in der hoofd! Sorry voor mijn brute verklappen van dit feit, maar zo'n onzinnige film heb ik in tijden niet gezien, hij voegt echt niets toe, is nog niet eens goed voor onzinnig vermaakt, laat staan als onderzetter. Lekker houden op het origineel.[/spoiler:5ea6a9d20d]

    Echt spijtig dat deze goeie cast zich voor deze film heeft geleend.

    Mzzl

    Skidip

  22. #22

    Standaard

    Vond t best een vermakelijke film maar zeer zeker niet meer dan dat. veels te voorspelbaar en zeer matig geacteerd.
    Leuk als je niets te doen, zullen we maar zeggen 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Vond t best een vermakelijke film maar zeer zeker niet meer dan dat. veels te voorspelbaar en zeer matig geacteerd.
    Leuk als je niets te doen, zullen we maar zeggen 8)
    Ow, dan moet ik 'm zeker eens kijken
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Vond t best een vermakelijke film maar zeer zeker niet meer dan dat. veels te voorspelbaar en zeer matig geacteerd.
    Leuk als je niets te doen, zullen we maar zeggen 8)
    Ow, dan moet ik 'm zeker eens kijken
    lol
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #25

    Standaard

    Trailer in de bios dat ziet er wel allemaal goed uit maar ik ga toch naar deze film omdat ik hem toch wil zien.. ben toch benieuwd
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •