Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 50 van 50 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adolfdehitter
    [b] Wat een BULLSH*T, is er echt iemand blij met die SE's?
    Ik kan niet zeggen dat ik de SE's absoluut ** vind, maar ik ben ook zeker niet gecharmeerd van de Special Editions. Om nu te zeggen dat ze belangrijke zaken toevoegen, nou nee. De SE's maken naar mijn mening de orginele trilogie helemaal niet beter.

    Nog steeds vraag ik mij af wat Lucas heeft bezield om de originele trilogie te 'verbeteren' met de SE versies. Wat mij betreft hadden de charme en sfeer van de originele films in hun originele staat bewaard mogen blijven. Maar ja, het is George zijn show he. Zijn droom, zijn films.

    Persoonlijk vind ik het allemaal een beetje jammer. Jammer dat de DVD box die nu uitkomt niet de originele trilogy zal zijn, maar er is beslist nog wat van de oude magie in terug te vinden. Gewoon door de vunzige CGI en bizarre aanpassingen heenprikken dan maar. :wink:
    Learned a new word today. Atom bomb. It was like God taking a photograph.

  2. #27

    Standaard

    Ziet er mooi uit En nou maar hopen dat er nog vele boxen/edities volgen zullen :wink:
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    De regio 1 widescreen box is al te bestellen bij amazon (PreOrder) voor maar $41.99. Toch een leuke prijs met de huidige dollar koers

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd

  4. #29

    Standaard

    22 september is nog ver weg
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  5. #30

    Standaard

    Maar dit zijn helemaal "DE" SE's niet, dit zijn nog SE-ere SE-ers dan die in de bios, er is nog vanalles aan veranderd... Misschien nog meer dingen die we niet nodig vonden...
    Dat Sjorsj het niet nodig vindt, best goed, maar dat hij het dan doet voor de fans (ivm die originele versies)
    Tja, misschien op de "archive editions" over een "paar" jaar he...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Maar dit zijn helemaal "DE" SE's niet, dit zijn nog SE-ere SE-ers dan die in de bios, er is nog vanalles aan veranderd... Misschien nog meer dingen die we niet nodig vonden...
    Dat Sjorsj het niet nodig vindt, best goed, maar dat hij het dan doet voor de fans (ivm die originele versies)
    Tja, misschien op de "archive editions" over een "paar" jaar he...
    Misschien heeft ie een paar dingen weer "terug" veranderd.

    Ach, die paar details maken de films niet minder IMO

    Je kan altijd de bootlegs er nog bij nemen. Overigens voor de mensen die van de wijzigingen balen: spelen jullie deze films dan ook af in origineel stereo? Want 5.1 DD hoort er ook niet in thuis

  7. #32

    Standaard

    Vreselijk jammer dat de originele versies niet beschikbaar zijn in seamless branching vorm.

    Ik vermoed dat dit technisch ook erg moeilijk zal zijn omdat er gewoon zoveel veranderd is, dat vooral de eerste film veel teveel schijfruimte zou vreten om alle variaties op te slaan.

    Nu hopen dat George met het toevoegen van wederom extra materiaal gelijk een aantal CGI-scènes overnieuw doet die m.i. niet helemaal goed uit de verf kwamen in de vorige SE's.

    Georgie-boy kennende zal dit vast niet de laatste versie zijn van de originele trilogie die op DVD verschijnt.

  8. #33

    Standaard

    Deze box staat al op mijn wishlist!!
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  9. #34

    Standaard

    Nu nog meer dan 8 maanden!!!
    Hoe ga ik dit volhouden????
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Ziet er inderdaad ontzettend cool uit die box..
    A must have!!

  12. #37

    Standaard

    Sorry dat ik het zeg maar volgens mij is DVD.NL wel een beetje traag met deze artwork, was van het weekend vrijgegeven via lucasart volgens mij.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door OPTIMUS_PRIME
    Sorry dat ik het zeg maar volgens mij is DVD.NL wel een beetje traag met deze artwork, was van het weekend vrijgegeven via lucasart volgens mij.
    Beter laat dan nooit toch, als je een nieuwtje tegenkomt ergens, mag je die gerust mailen naar ons ipv af te wachten tot het op de site verschijnt. Verder zijn we in Nederland nog altijd afhankelijk van de persberichten die Fox rond stuurt.

  14. #39

    Standaard

    das waar zal ik voortaan doen maar dacht dat jullie wel contacten hadden bij fox of dergelijke

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rut
    Deze box staat al op mijn wishlist!!
    Hehe, deze staat op mijn wishlist sinds ik er over dacht mijn DVD speler te kopen
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door OPTIMUS_PRIME
    das waar zal ik voortaan doen maar dacht dat jullie wel contacten hadden bij fox of dergelijke
    Fox in Nederland geeft gewoon een persbericht uit en die kan je dan op de site plaatsen. Andere sites waren volgens mij net zo snel met het plaatsen.

  17. #42

    Standaard

    nee hoor kijk maar op de onderstaande forum ja kan nog in de posts lezen dat het om de goude en silvere gaat afbeeldingen zie ik niet meer.

    http://pub128.ezboard.com/fdvdepotcu...cID=3023.topic

  18. #43
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank

    99,99 bij VanLeest. :wink:

    Even geduldig afwachten. Die prijs zakt gegarandeerd.
    Dat is inderdaad te hopen dat die prijs zakt (met een % of 60 a 70 ).

  19. #44

    Standaard Check de andere kant van de box!!!!

    Het heeft ook nog een prachtige achterkant ;_)

    Ik kan niet wachten!!!!!!

    http://www.starwars.com/episode-iv/n...0040322_1.html[/code]
    All you need is...

  20. #45

    Standaard

    een aantal stukjes uit de SE zijn weer terug gedaan naar de oude staat + er zijn nog meer nieuwe dingen aan toegevoegt en somige special efects uit 1997 zijn verbeeterd ...

    ik wil niet te veel verklapen maar ik kan alvast zeggen dat het er goed uitziet[spoiler:77e51dc4e9]de sene waar greedo schiet is terug gebragt in orgineel en ook de papatine sene is vernieuw http://www.swfanclub.nl/images/nieuw...patine_esb.jpg[/spoiler:77e51dc4e9]

  21. #46

    Standaard

    Dit is nou echt zo'n ''slaapzakken voor de deur'' release! VET VET VET!!!!!
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Barto
    Dit is nou echt zo'n ''slaapzakken voor de deur'' release! VET VET VET!!!!!
    Nou, ik zou voor geen enkele dvd voor de deur gaan liggen. Met Star Wars is de lol er na de prequels ook wel zo'n beetje vanaf...

  23. #48

    Standaard

    Ik bedoelde ook niet dat ik met mijn slaapzak voor de deur ga liggen... maar wel dat ik op de releasedag mijn lokale Mediamarkt met een bezoekje vereer
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  24. #49
    Junior Member Avatar van backie9
    Registratie datum
    Nov 2003
    Woonplaats
    verhuist naar Veenendaal

    Standaard

    SE's wat lopen we te klagen mannen. Hij komt uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! And Im LOVING IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SE is al met al veel mooier afgewerkt perfecto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    May the force wake us up


    Duncan

  25. #50

    Standaard

    Echt wel een mooie box. Die wil ik zeker wel hebben.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •