Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Ondertiteling

  1. #1

    Standaard Ondertiteling

    Hallo allemaal,


    Ik heb een dvd film gekocht met alleen engels gesproken en geen nederlands ondertiteling.

    Omdat ik toch niet zo goed in engels ben zou ik graag het nederlands ondertiteling willen hebben als dat mogelijk is.

    Is er iemand die hier meer over weet dan zou ik dat graag van je willen horen?

  2. #2

    Standaard

    Blijkbaar heb je een Engelse uitgave gekocht van een DVD. Soms staan hier wel nederlandse ondertitels op, maar als ik jouw verhaal begrijp bij jou dus niet. Ze staan er gewoon niet op dus je zult deze DVD weg moeten doen en de Nederlandse uitgave moeten kopen.

  3. #3

    Standaard

    Aan je vorige berichten te zien "koop" je blijkbaar dikwijls films zonder Nederlands ondertitels...
    Ik zou denken dat je na één keer toch geleerd zou zijn...
    Where you gonna go, where you gonna run, where you gonna hide?
    Nowhere... 'cause there's no one... like you... left.

  4. #4

    Standaard Re: Ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twin
    Hallo allemaal,


    Ik heb een dvd film gekocht met alleen engels gesproken en geen nederlands ondertiteling.

    Omdat ik toch niet zo goed in engels ben zou ik graag het nederlands ondertiteling willen hebben als dat mogelijk is.

    Is er iemand die hier meer over weet dan zou ik dat graag van je willen horen?
    Je hebt hier al eerder een topic over geopend, begin februari. Je weet nu inmiddels dan toch wel hoe het zit

  5. #5

    Standaard Ondertiteling

    Even voor de duidelijkheid.

    Deze film wordt van van uk Geimporteerd.

    Dus is de uitgave in engels.
    Dit is van de weinige dvd films die voor komen.

    Ik kan hem nog ruilen in een andere film.

    Mijn vraag is of ik hem toch in het nederlands ondertitel kan ondersteunen.

    Met een bepaalde programma of zo.

    Kijk maar even naar de website www.boudisque.nl daar heb ik hem vandaan gehaald. Onder het menu movies.

  6. #6

    Standaard

    Kun jij op een orginele cd van een artiest nog een extra nummer erbij opzetten nadat je hem legaal in de winkel hebt gekocht?

    Antwoord: nee

    Zelfde als een dvd.. de dvd is een vastgelegd product waar je niks meer af, op en bij kunt zetten.. dus ook geen ondertiteling. Wanneer deze er niet op staat, zul je op zoek moeten naar een dvd die wel nederlandse ondertiteling heeft..

    Mja en verder, koop dan ook alleen maar bij de free record shop, mediamarkt, van leest of musicstore, dan ben je 99,1% zeker van nederlandse ondertiteling.
    dvdprofiler
    Co-StarTrader

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Furanku
    Mja en verder, koop dan ook alleen maar bij de free record shop, mediamarkt, van leest of musicstore, dan ben je 99,1% zeker van nederlandse ondertiteling.
    Inderdaad, want Boudisque is een winkel waar je voornamelijk de apartere releases kunt kopen en de meeste zijn import.

  8. #8

    Standaard

    Gewoon terug gaan naar die winkel en ruilen voor de Nederlandse uitgave, als die er is dan.

  9. #9

    Standaard Nederlandse ondertiteling

    Dat is het probleem want In boudisque winkel waar de dvd film gekocht is ondersteund geen nederlands ondertiteling voor dit soort filmen.

    Ik weet nog dat ik deze film nog op vhs had toen was die wel nederlands ondertiteling. Maar de dvd versie is alleen engels gesproken zonder enige ondertiteling.

    Ik weet ook niet of het met een nederlandse ondertiteling beschikbaar is.
    Anders had ik hem allang gekocht.

    Mocht het zo zijn dat de nederlandse ondertiteling biet beschikbaar is in nederland. Dan zou ik hem wel willen houden.

    maar ik heb wel gehoord dat je met een bepaalde programma de nederlandse ondertiteling kunt krijgen.

    Of dat waar is weet ik niet?

  10. #10

    Standaard

    Maar waarmee moeten wij jouw eigenlijk helpen? Het enigste wat we weten is waar je hem hebt gekocht en dat het bij boudisque is. Veel kunnen we er ook niet mee. Misschien als je eens een titel geeft dat het wat opschiet.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  11. #11

    Standaard

    welke film had je nou gekocht dan.. dat mis ik helemaal in dit verhaal
    dvdprofiler
    Co-StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Volgens mij is het ROCCO's REVERSE GANG BANG deel 3, daar heb je helemaal geen ondertiteling bij nodig, het verhaal is heel goed te volgen zonder ondertiteling

  13. #13

    Standaard Nederland ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Furanku
    Kun jij op een orginele cd van een artiest nog een extra nummer erbij opzetten nadat je hem legaal in de winkel hebt gekocht?

    Antwoord: nee

    Zelfde als een dvd.. de dvd is een vastgelegd product waar je niks meer af, op en bij kunt zetten.. dus ook geen ondertiteling. Wanneer deze er niet op staat, zul je op zoek moeten naar een dvd die wel nederlandse ondertiteling heeft..

    Mja en verder, koop dan ook alleen maar bij de free record shop, mediamarkt, van leest of musicstore, dan ben je 99,1% zeker van nederlandse ondertiteling.
    Ja maar je zult niet altijd een dvd film in het nederland ondertiteling kunnen verkrijgen. Zoals hong kong films?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Furanku
    Kun jij op een orginele cd van een artiest nog een extra nummer erbij opzetten nadat je hem legaal in de winkel hebt gekocht?

    Antwoord: nee

    Zelfde als een dvd.. de dvd is een vastgelegd product waar je niks meer af, op en bij kunt zetten.. dus ook geen ondertiteling. Wanneer deze er niet op staat, zul je op zoek moeten naar een dvd die wel nederlandse ondertiteling heeft..

    Mja en verder, koop dan ook alleen maar bij de free record shop, mediamarkt, van leest of musicstore, dan ben je 99,1% zeker van nederlandse ondertiteling.

  15. #15

    Standaard type film

    Het gaat om de film.

    Snake In The Monkey's Shadow R0 (DVD)
    Regisseur: Genre: Datum: Prijs: Status: Bestel:
    Sum, Cheung (Uk Import) Hongkong Cinema 03-06-2002 € 11,99 Import Bestel

    Is deze in het nederlands ondertiteling te verkrijgen?

    Voor furanko die zei dat je dan alleen dvd's van free record shop, media markt etc. moet kopen.

    Ja die hebben veel dvd's in voorraad, maar hebben ze deze dan met een nederlands ondertiteling.
    Ik geloof van niet.

  16. #16

    Standaard Re: type film

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twin
    Het gaat om de film.

    Snake In The Monkey's Shadow R0 (DVD)
    Regisseur: Genre: Datum: Prijs: Status: Bestel:
    Sum, Cheung (Uk Import) Hongkong Cinema 03-06-2002 € 11,99 Import Bestel

    Is deze in het nederlands ondertiteling te verkrijgen?

    Voor furanko die zei dat je dan alleen dvd's van free record shop, media markt etc. moet kopen.

    Ja die hebben veel dvd's in voorraad, maar hebben ze deze dan met een nederlands ondertiteling.
    Ik geloof van niet.
    Voor zover ik heb kunnen vinden is die er niet. Betekent waarschijnlijk niet dat die niet bestaat als ik die niet kan vinden, dan zul je zelf op zoek moeten.

    Ze hebben idd niet alle DVD's bij FRS zeker niet wat jij hebt gekocht, maar jah als je geen filmtitel noemt dan valt er moeilijk te zeggen waar je het beste ervoor kan kijken.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Als je een DVD speler in de computer hebt, dan zou ik dit doen (ik heb dit gewoon met hulp van google opgezocht, weet dus niet of/hoe het werkt):

    - Zoek op internet de ondertiteling op
    - Ga naar http://www.souxin.com/mpeg4software.htm, hier staan heel wat programma's die met DVD rippen te maken hebben etc, maar volgens mij ook een programma om ondertiteling weer te geven bij de weergave van een DVD.

  18. #18
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Goed lezen is ook een kunst 8)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Goed lezen is ook een kunst 8)
    Toch scheelt het niet veel
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  21. #21

    Standaard

    Ik denk niet dat die hier ooit is verschenen. Het is een redelijk onbekende film.

    En dvd rippen om erna subs bij te voegen zal ook weinig opleveren.
    Ik denk niet dat er nlo van bestaat.
    Of er moet echt een zotte fan zijn die heel die film heeft vertaald.

    M.a.w. dvd ruilen/verkopen/inwisselen of gewoon een snelcursus Engels of Chinees.
    Maar in die oude kungfu films wordt er eenmaal niet veel besteed aan het verhaal. Je kan die ook zien alleen voor de actie.

  22. #22

    Standaard ondertiteling

    oke bedankt voor de informatie ik zal het doornemen en eventueel een reactie geven.

    Oke !

  23. #23

    Standaard reactie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Ik denk niet dat die hier ooit is verschenen. Het is een redelijk onbekende film.

    En dvd rippen om erna subs bij te voegen zal ook weinig opleveren.
    Ik denk niet dat er nlo van bestaat.
    Of er moet echt een zotte fan zijn die heel die film heeft vertaald.

    M.a.w. dvd ruilen/verkopen/inwisselen of gewoon een snelcursus Engels of Chinees.
    Maar in die oude kungfu films wordt er eenmaal niet veel besteed aan het verhaal. Je kan die ook zien alleen voor de actie.

    Ja dat is waar het is een oud film maar ja er zou dan toch een ondertiteling erbij horen maar daar weet ik ook niet zoveel van.

    Daarom vraag ik het ook?

  24. #24

    Standaard Ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Goed lezen is ook een kunst 8)
    Toch scheelt het niet veel
    Knaap moet je een luistere ik was benieuwd ernaar om eens tegen te komen wat ik nodig heb. En plotseling kom ik de site van fame music tegen.

    Belachelijk!

  25. #25

    Standaard ondertiteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Blijkbaar heb je een Engelse uitgave gekocht van een DVD. Soms staan hier wel nederlandse ondertitels op, maar als ik jouw verhaal begrijp bij jou dus niet. Ze staan er gewoon niet op dus je zult deze DVD weg moeten doen en de Nederlandse uitgave moeten kopen.
    Ja wat je zegt klopt, want dat soort dvd films worden geimporteerd als je weet wat dat is uit de Uk ( united kingdom).
    En er wordt alleen maar engels gesproken , niet dat ik er problemen mee heb. Maar heb toch liever een nederlands ondertiteling bij.


    Begrijp je wat ik bedoel?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •