Pagina 28 van 47 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1162 worden weergegeven.
  1. #676

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ziet er goed uit. Ik vindt vooral die groene erg mooi. Gewaagd retro ziet ie er uit.

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ik zie nog steeds geen scrollwiel, dus dat is alvast 1 groot minpunt.

    Zo'n touchpad is wel fijn, maar het kan echt niet op tegen een iPod scrollwiel.

    Wel een mooi dingetje verder.

  4. #679

    Standaard

    Als ik Nathan z'n posts lees zie ik dat ie het alleen maar over Apple's Ipod's heeft :wink: . Ipod-Wannabe :P

    Niks mis mee trouwens, heb zelf ook een ipod :wink:

  5. #680

    Standaard

    Ben van plan deze aan te schaffen....goed idee? (ik merk dat hier kenners zitten, dus vandaar)
    NW-A3000


    Ik heb deze zien staan,jij lijkt me net zo krasgevoelig als een I-pod Nano,en die glimt nog harder als een Nano.Ik weet niet of het dus zo'n goed idee is om deze te nemen.


    Hoezo is I-pod het beste verkocht,als Creative zelfs al zo'n ripp off gaat maken :P.

  6. #681
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ik zie nog steeds geen scrollwiel, dus dat is alvast 1 groot minpunt.

    Zo'n touchpad is wel fijn, maar het kan echt niet op tegen een iPod scrollwiel.

    Wel een mooi dingetje verder.

    idd! kom eens met wat orrginelers als je ipod wilt verslaan op de markt! 8)

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ik zie nog steeds geen scrollwiel, dus dat is alvast 1 groot minpunt.

    Zo'n touchpad is wel fijn, maar het kan echt niet op tegen een iPod scrollwiel.

    Wel een mooi dingetje verder.

    idd! kom eens met wat orrginelers als je ipod wilt verslaan op de markt! 8)
    Wat ie allemaal kan is best interessant:

    De speler heeft een 6.3cm scherm met een resolutie van 320x240 en ondersteund formaten als MP3 (VBR maximaal 320Kbps), WMA (maximaal 320Kbps, DRM), WAV (16 bit, 48kHz), WMV (320x240, 700Kbps, 436Kbps aangeraden), Motion JPG (640x480, maximaal 2.5Mbps), MPEG1 (640x480, maximaal 1.15Mbps, 352x288), MPEG2 (640x480, maximaal 2.5Mbps), MPEG4, DivX 4/5, XviD (720x480, maximaal 3Mbps, 640x480 op 2Mbps aangeraden) en JPG.

    De Creative Zen Vision:M heeft 3 verwisselbare frontjes en kost rond de 330 dollar in Japan. [Sm4sh]

    Overige specificaties
    # Afmetingen: 62x104x19
    # Gewicht: 166 gram
    # 25mW/Kanaal uitgangs vermogen
    # 97dB SNR
    # 20-20,000Hz (Frequentie) bereik
    # Geïntegreerde FM Tuner
    # USB 2.0 interface
    www.hardware.info
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    MPEG4, DivX 4/5, XviD (720x480, maximaal 3Mbps, 640x480 op 2Mbps aangeraden)
    Dit wekte mij interesse het meest, een mp3-speler dat DivX/XviD afspeelt zodat mij al dat converteren-tijd bespaart . Iemand die weet wanneer deze uitkomt in Nederland en rond welke prijs deze zal kosten?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    MPEG4, DivX 4/5, XviD (720x480, maximaal 3Mbps, 640x480 op 2Mbps aangeraden)
    Dit wekte mij interesse het meest, een mp3-speler dat DivX/XviD afspeelt zodat mij al dat converteren-tijd bespaart . Iemand die weet wanneer deze uitkomt in Nederland en rond welke prijs deze zal kosten?
    Of ie deze kant uitkomt is niet zeker, geruchten zijn er wel. :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #685
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ik zie nog steeds geen scrollwiel, dus dat is alvast 1 groot minpunt.

    Zo'n touchpad is wel fijn, maar het kan echt niet op tegen een iPod scrollwiel.

    Wel een mooi dingetje verder.

    idd! kom eens met wat orrginelers als je ipod wilt verslaan op de markt! 8)
    Wat ie allemaal kan is best interessant:
    had het meer over het gebruiksgemak om door honderden cds te scrollen. daar heb ik nog geen enkel apparaat gevonden die zo fijn werkt als een ipod.

  11. #686

    Standaard

    Ik heb de voorloper van dit apparaat gehad en het grote nadeel was het gebrek aan scroll-wheel. Voor de rest top apparaten en ik denk at ze wat betreft geluidskwaliteit Apple verslaan.

  12. #687

    Standaard

    Ik heb vandaag dan toch maar na kang twijfelen een Ipod gekocht (30gb) en sta verblufd van de kwaliteit van de video, en ondanks negatieve kritieken hier toch ook van de audio-kwaliteit.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Iemand die weet wanneer deze uitkomt in Nederland en rond welke prijs deze zal kosten?
    Hij wordt al wel op de nederlandse site genoemd
    Klik: Creative® Zen Vision:M™

    In zwart, wit, groen, roze en blauw

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Hij wordt al wel op de nederlandse site genoemd
    Klik: Creative® Zen Vision:M™

    In zwart, wit, groen, roze en blauw
    Denk toch dat dit hem gaat worden, en heb net helemaal wat mooi nieuws gelezen op www.nu.nl:

    De nieuwe Zen Vision zal vermoedelijk nog deze maand in de winkels liggen. In Amerika gaat de speler zo'n 330 dollar kosten. Het is nog niet bekend hoe duur die in Nederland zal zijn.
    :P
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran

    Denk toch dat dit hem gaat worden...
    Het geluid van een Creative speler is echt onverslaanbaar! Mooi apparaatje, als ik ga overstappen op een nieuwe zal dit (mits voor een mooi prijsje) zeker een optie zijn.


  16. #691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Iemand die weet wanneer deze uitkomt in Nederland en rond welke prijs deze zal kosten?
    Hij wordt al wel op de nederlandse site genoemd
    Klik: Creative® Zen Vision:M™

    In zwart, wit, groen, roze en blauw
    Die groene is strak maar die blauwe ziet er ook erg mooi uit. Ik ben gek op dat soort kleuren.

    Jammer alleen dat het een HDD-speler is: ik zal NOOIT meer een speler met microdrive kopen.

  17. #692

    Standaard

    Creative schuwt rechtszaak tegen Apple niet


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Jammer alleen dat het een HDD-speler is: ik zal NOOIT meer een speler met microdrive kopen.
    Dit soort spelers met 20 GB of meer ruimte bevatten geen microdrive maar een notebookharddisk.
    Microdrives worden gebruikt in de 4 en 5 GB spelertjes.

  18. #693

    Standaard

    Vind dit anders nog steeds een betere optie dan de Ipod's:

    de IRiver H10 [5GB, 6GB en 20GB]










    Geen scrollwiel, maar een scrollbalk.. geen last van doorgedraaide duimen dus

    * Geen extra software nodig om er mp3/andere bestanden op te zetten, kan gewoon dmv de verkenner. Makkelijk dus op een andere locatie; hoef je niet eerst itunes te installeren..)
    * Verwisselbare accu
    * langere speelduur
    * wordt completer geleverd (beschermhoes & adapter)
    * FM-AM Tuner
    * Voice-recorder
    * Sennheiser MX 400 earphones
    * Goedkoper

  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik heb vandaag dan toch maar na kang twijfelen een Ipod gekocht (30gb) en sta verblufd van de kwaliteit van de video, en ondanks negatieve kritieken hier toch ook van de audio-kwaliteit.
    Vandaag ook een gehaald.
    Puur voor de (vele) muziek die ik er op ga pompen....

    Fantastisch apparaat! Dat scrollwiel werkt idd perfect

    @Nathan: thnx voor de uitleg, ik had bijna zo'n Sony gehaald...

  20. #695

    Standaard

    Hoezo is die iRiver goedkoper? Goedkoper dan een Nano misschien, maar als je naar het grotere werk wil is de iRiver just duurder. Hij is ook duurder dan de Mini, maar je hebt er idd wel een adapter, FM-radio en kleurenbeeld bij.

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Hoezo is die iRiver goedkoper? Goedkoper dan een Nano misschien, maar als je naar het grotere werk wil is de iRiver just duurder. Hij is ook duurder dan de Mini, maar je hebt er idd wel een adapter, FM-radio en kleurenbeeld bij.
    de iriver is in vergelijking met de "grotere" (min 20GB) Ipod's goedkoper
    daar ging de discussie op de vorige pagina over dacht ik?

    Ipod (20GB) zit op €269 en Iriver H10 (20GB) op €245 en dan komen er bij de Ipod nog accessoires bij...

  22. #697

    Standaard

    Sorry, ik kan niet lezen, ik had niet gezien dat er tegenwoordig ook een 20gig was :P

  23. #698

    Standaard

    Ik gebruik Videora Converter om dvds om te zetten naar ipod-formaat, maar sommige kan ik niet naar de ipod transferren, omdat Itunes beweert dat Ipod ze niet af kan spelen, ook al zijn ze op dezelfde manier geencode als andere videos die hij wel draait. Iemand ideeen?
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Vind dit anders nog steeds een betere optie dan de Ipod's:

    de IRiver H10 [5GB, 6GB en 20GB]

    <knip>

    Geen scrollwiel, maar een scrollbalk.. geen last van doorgedraaide duimen dus
    Een scrollwiel blijft fijner dan een scrollbalk, juist omdat je door kunt blijven scrollen en dus een natuurlijker scrollgevoel hebt.

    Ik zou eerder RSI krijgen van zo'n verticaal balkje dan van een scrollwiel hoor.
    Maar goed, dat hele scrollwiel RSI verhaal is grote bullshit natuurlijk. Ik heb al 3 jaar een iPod en nog nooit last gehad van mijn duim.

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ik gebruik Videora Converter om dvds om te zetten naar ipod-formaat, maar sommige kan ik niet naar de ipod transferren, omdat Itunes beweert dat Ipod ze niet af kan spelen, ook al zijn ze op dezelfde manier geencode als andere videos die hij wel draait. Iemand ideeen?
    Ja, encodeer met MPEG-4 in plaats van H264, want soms wil de iPod zich nog weleens verslikken in H264.

    Ik heb namelijk hetzelfde gehad als jij. H264 speelt hij vaak gewoon af, maar soms wil hij niet transferren dus. Bij MPEG-4 gaat het altijd goed, dus daarom gebruik ik die nu enkel nog.

    Ik heb wel een extra profiel aangemaakt met een iets hogere MPEG-4 bitrate om te compenseren voor de iets minder goede compressie van MPEG-4 tegenover H264. En da's geen probleem ook, want de iPod kan MPEG-4 bitrates aan tot 1500 kbit/s, wat ruim voldoende is voor een filmpje op 320x240 resolutie.

Pagina 28 van 47 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •