Pagina 33 van 40 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 989 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    HA HA Briljant
    Allemaal regeltjes hier, stelletje mietjes.

  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuren op gephotoshopped :wink: Dus post ik m maar lekker in 2 threads....

    kan je er geen A-film logotje bij zetten

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    kan je er geen A-film logotje bij zetten
    :P

  4. #804

    Standaard

    Pfffffffffffffff, nog meer uren photoshop.... nee hij is wel duidelijk zo.... :wink:

  5. #805
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door H.stadman
    Dit bedoel ik dus met die korte tikken in het geluid:

    door pitch-correctie (het verlagen van de toon om de versnelling van PAL versus NTSC te compenseren) zitten er een paar knikken in het geluid, en in sommige scènes is dat wel érg goed te merken.

    dit was al een euvel in TTT.
    nu, zo te horen zit het ook duidelijk weer in return of the king.
    het schijnt ook te liggen aan je speler hoe erg het tikt maar ik hoor regelmatig van die tikjes in het geluid.
    zowel op mijn standalone en op mijn pc-dvdspeler.

    zijn er al meer mensen die dit gehoord hebben?
    Ik heb gisteren tóch maar even lekker gekeken met het geluid lekker hard (wou eigenlijk wachten op de EE-marathon die ik in de kerstvakantie houd...). Geluid hard moet ook haast wel om de zachte stukken (fluisteren enzo) goed te horen.

    Heerlijk! prachtig! etc.

    Disk 1 speelde ik op DTS en daarin hoorde ik inderdaad een aantal tikjes (hoeveel? een keer of 4??), wat mij inderdaad aan het TTT-verhaal deed denken). Disk 2 speelde ik daarom maar af op DD, daar hoorde ik geen klikjes.
    Lees nu pas van eventuele krassen, zal dat later checken.

    Foutjes van de ondertitelaars: "storm op tilt" en Eowyn krijgt te horen dat de oorlog 'for men' is, wat wordt vertaald met 'voor mensen', niet super-fout, maar toch.

    Wordt het tijd om eens wat onzinnige polletjes te doen?
    Best spelende speler: Denethor (wat van zijn gezicht allemaal niet af te lezen is!), kort gevolgd door Éowyn
    Leukste vrouwenrol. Galadriel wordt beschreven als de mooiste vrouw op aarde, wat dat betreft een beetje misgecast (IMHO). Arwen is wel mooi, maar ik vond Éowyn daar toch altijd bovenuit stijgen. Maar nu ... ik denk dat ik voor Rosie kies.

    [EDIT]Éowyn en Denethor aangepast[/EDIT]
    Wat mij betreft;
    Best spelende speler: Sam, kort gevolgd door Faramir
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  6. #806
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard over krassen en meer van dat fraais...

    Nadat ik de Extended Edition van King gekocht had kwam ik hier even op dit onderwerp naar alle lofbetuigingen kijken maar wat ik vond waren een heleboel klachten over krassen. Hoewel ik de film toen al bekeken had ben ik toch even gaan checken en het is inderdaad zo dat alle schijfjes lijntjes en dergelijke vertonen. Maar of dit nu - in mijn geval - echt onoverkomelijke problemen zijn...? Dat betwijfel ik. Ik heb ondertussen alles bekeken en nergens problemen gehad. Ik moet wel zeggen dat mijn DVD speler, in tegenstelling tot mijn vervloekte vorige exemplaar, niet overgevoelig is. Zelfs de 'layer' overgang is zelden te detecteren bij mijn DVD's. Toch lijkt het me dat de lijntjes (krassen zijn het in mijn ogen niet) nergens erger of meer zijn dan bij andere DVD's. Ik ben akkoord met het feit dat A-Film, om dit soort discussies en situaties te vermijden, in het vervolg toch iets meer oplet, en dat zeker bij een 'epische' release zoals deze.

    Nu even over de film en appendices zelf. Ik vind de EE niet beter of slechter dan de toch al zeer sterke theatrical cut maar het doet me wel veel plezier om scènes eindelijk te zien. De Voice of Saruman en Mouth of Sauron momenten zijn uiteraard niet precies zoals in het boek maar ik heb er bijzonder weinig problemen bij. Bij Voice of Saruman vind ik [spoiler:2a03f9b228] dat er een leuke combinatie van allerlei factoren getoond wordt. Zo gebruikt Saruman zijn stem om Gandalf en Théoden te verwarren, toont hij zijn kracht met de vuurbol (ik vond het zelfs bijna een wanhoopsdaad) en etaleert hij zijn verregaande superioriteitsgevoel tegenover alles en iedereen, zijn dienaar Wormtongue incluis.[/spoiler:2a03f9b228]

    De Mouth of Sauron vond ik ook leuk. [spoiler:2a03f9b228] Ik vond het feit dat Aragorn de Mouth de kop afhakt niet erg vervelend. De Mouth maakt hem gewoon razend met het nieuws over Frodo. Verder is het ontwerp van de Mouth zeer goed en heel creepy vond ik de vlugge hoofdbewegingen van het wezen als iemand hem toesprak. [/spoiler:2a03f9b228]

    De documentaires zijn uiteraard subliem. Vooral het segment Cameras in Middle Earth is erg boeiend. Maar alle appendices baden in een soort melancholische tristesse, een onmiskenbaar "end of the line" gevoel dat nergens zo aanwezig is als in het Cameras deel. [spoiler:2a03f9b228] We zien hoe enkele acteurs de crew toespreken (Christopher Lee's "the best crew I ever worked with" en John Rhys-Davies luidruchtige tirade die uiteindelijk overgaat in een snotterpartij zijn op mijn netvlies gebrand) en Viggo Mortensens en Bernard Hills eerbetoon spreekt boekdelen. Verbluffend is het moment van de laatste opnames van Elijah Wood waarin deze documentaire alle andere standaard promotionele EPK docu's die ooit op welke DVD dan ook gezet werden overstijgt. Jacksons teneergeslagen, emotionele, uitgeputte en toch tevreden blik als de tekst "you've finished it" weerklinkt is een regelrechte kijk op de psyche van de regisseur. [/spoiler:2a03f9b228]

    Knap!
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  7. #807

    Standaard

    Waar staat dat zo super eotionele stuk eigenlijk op de xtra's , want ik vin die ni
    Coldplay:
    Parachutes | A Rush Of Blood To The Head | Coldplay live 2003 dvd

  8. #808
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard emo-stuk

    Dat is bij de documentaire Cameras in Middle Earth. Na, I don't know, een uur of zo wordt het scherm zwart en dan verschijnt er iets in de zin van "drie jaar later kwamen cast en crew samen voor de laatste pick-ups".

    Enjoy!
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  9. #809

    Standaard

    cameras in middle earth disc 3 of 4?
    Coldplay:
    Parachutes | A Rush Of Blood To The Head | Coldplay live 2003 dvd

  10. #810
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard

    Disc 4!
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  11. #811

    Standaard

    doeemme daar heb ik net 50 min van gezien ofzo
    Coldplay:
    Parachutes | A Rush Of Blood To The Head | Coldplay live 2003 dvd

  12. #812

    Standaard

    Ik jank echt nooit bij films (en al helemaal niet bij extra's), maar bij Camera's...
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  13. #813

    Standaard

    www.hdr-see.de stopt ermee, was een leuke site die ons aan veel info heeft geholpen, bedankt!

    Sta trouwens bij de "Thanks to" lijst

  14. #814
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    The Gates are Open - December 14th, 2004 PST

    The Minas Morgul piece will be available to purchase beginning Dec. 14th
    through this page. Bookmark it now!
    Hmmz dan maar op m'n werk kijken

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    The Gates are Open - December 14th, 2004 PST

    The Minas Morgul piece will be available to purchase beginning Dec. 14th
    through this page. Bookmark it now!
    Hmmz dan maar op m'n werk kijken
    Ik zie nog nergens een mogelijkheid om te bestellen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    The Gates are Open - December 14th, 2004 PST

    The Minas Morgul piece will be available to purchase beginning Dec. 14th
    through this page. Bookmark it now!
    Hmmz dan maar op m'n werk kijken
    Ik zie nog nergens een mogelijkheid om te bestellen
    lex, dat klopt.

    zat ook al netjes klaar om op 1 seconde over twaalf mijn minas morgul te bestellen maar de site ligt eruit na 15 minuten. :wink:

    of ze zijn nu bezig om de bestellink aan te brengen op de site.

  17. #817

    Standaard

    Oplossing van het mysterie:
    die countdown gebruikt de klok van je eigen computer (zet je klok maar eens een dag terug)
    Minas Morgul zal pas over 6 uur of zo bestelbaar zijn...

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door b4rth3zz
    Oplossing van het mysterie:
    die countdown gebruikt de klok van je eigen computer (zet je klok maar eens een dag terug)
    Minas Morgul zal pas over 6 uur of zo bestelbaar zijn...
    dat klopt ook wel. ik heb al eerder uitgelegd dat amerika meerdere tijdzones heeft en tussen 6 en 8 uur achter ligt op europa.

    de server van sideshow/weta lag om 15 over 12 anders wel mooi plat. :wink:

    nu doet hij het wel weer overigens.

  19. #819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H.stadman
    de server van sideshow/weta lag om 15 over 12 anders wel mooi plat. :wink:
    Ja, blijkbaar zijn wel meer Europeanen wakker gebleven
    Morgenvroeg om 6 uur opstaan is een andere optie

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door b4rth3zz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door H.stadman
    de server van sideshow/weta lag om 15 over 12 anders wel mooi plat. :wink:
    Ja, blijkbaar zijn wel meer Europeanen wakker gebleven

  21. #821

    Standaard

    Ik kan geen link vinden waar ik dat beeld kan bestellen op de site van sideshowcollectibles. Kan iemand hem geven of me de weg wijzen? Waar moet ik die code invoeren?

  22. #822

    Standaard

    Ik heb hem besteld!!!
    Ook maar de gratis Crown of Elessar meebesteld!
    Totale kosten: $153 oftewel 114 euro......
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Ik heb hem besteld!!!
    Ook maar de gratis Crown of Elessar meebesteld!
    Hier zijn ze ook besteld

  24. #824

  25. #825

    Standaard

    Ik heb 'm inmiddels ook al besteld.

    Ik las net op een ander forum dat de "Crown of Ellesar" alleen de eerste 250 bestellers hem krijgen ??




    http://asciutto.dyndns.org/ROTK_file...rith%20001.htm

    Hoe vindt je m'n Minas Tirith ?? Ik heb er alvast wat foto's van gemaakt voor m'n site.

Pagina 33 van 40 EersteEerste ... 23293031323334353637 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •