Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ikzelf heb inmiddels een laptop en een pc van Medion (aldi)
    voor de laptop - in 2001 de allereerste laptop aanbieding van de aldi - moest ik destijds 3 man hebben rondlopen om ereen te bemachtigen.
    Apparaat werkt tot op de dag van vandaag nog uitstekend. (zit nu buiten in de tuin met een Wifi kaartje op dvd.nl

    De pc heb ik vorig jaar gekocht in maart en werkt ook uitstekend. Heb in December wel een andere brander erin gestopt (Plextor 708a voor +R en -R ondersteuning) en een grotere Harde schijf en 512 mb geheugen.
    Pc werkt uitstekend en met de bijgeleverde afstandsbediening kun je echt lekker zappen achter je pc!
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  2. #27

    Standaard

    Heb zelf al meer dan een jaar een Medion PC van de Aldi. Met de PC is helemaal niks mis. Ziet er strak uit, had destijds een hele goede prijs/kwaliteit-verhouding en hij is in de tijd dat ik hem zelfs nog niet vastgelopen.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #28
    paula hamer
    Guest

    Standaard

    Is het zo, dat de "cybermax"pc's bij medion gemaakt worden?
    deze computers worden nl o.a. bij het kruitvat, trekpleister en AH aangeboden!! )verkocht)
    Heeft iemand ervaring met deze PC's? :P

  4. #29

    Standaard Medion videokaart

    He ik heb ook zo'n Aldi pc (8080XL) met een Medion (7134) WDM Capture erin (standaard). Overigens wel redelijke pc, maar ik heb een probleem bij het capturen.

    Ik kan wel via me videocamera capturen, maar als ik een videorecorder aansluit op (dezelfde ingang) me pc, zie ik niks. Geen beeld of geluid.

    Iemand een idee hoe dit op te lossen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •