Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 59 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord of the Rings, The: The Two Towers (4 disc) [DVD]

    Lord of the Rings, The: The Two Towers (4 disc) [DVD]

    Bijna vier uur lang genieten van het tweede deel uit de Lord Of The Rings trilogie.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het heeft even geduurd , maar prima recensie Eric


    New-Zealand As Middle-Earth
    In ongeveer 15 minuten krijgen we hier te zien welke locaties in New Zeeland gekozen zijn om te dienen als basis voor de verschillende settings in the film. Interessant voor hen die New Zeeland kennen, verder niet een feature die erg veel toevoegt.
    Voor mij was het idd wel interessant, leuk om locaties terug te zien waar ik zelf ben geweest, met als hoogtepunten de vallei waar ze Edoras hebben gebouwd. Waanzinnig mooie locatie.

    Deze EE maakt imo TTT zoveel beter en heb ze al zo vaak gezien dat ik me TTT niet meer kan voorstellen zonder de extra scène. Hoogtepunt is natuurlijk wel de flashback van Faramir met Denethor en Boromir.

    Het moge duidelijk zijn dat deze samen met FotR-EE de kroonjuwelen zijn in mijn collectie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    ik vond The Two Towers iets minder dan The Fellowship, maar als ik het geld heb koop ik deze 4 disc SE.

    en prima recensie 8)
    When I realised I was God?
    Well, one day I was praying and suddenly
    I realised I was talking to myself!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Simon MC
    ik vond The Two Towers iets minder dan The Fellowship, maar als ik het geld heb koop ik deze 4 disc SE.

    en prima recensie 8)
    I second that!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #5

    Standaard

    Een schitterende DVD. De film is erg mooi, prachtig geluid en zeer boeiende extra's. Een absolute topper!!!

  6. #6

    Standaard

    Zo dat scheelt weer gezeur

    Tja, wat kan ik nog aan deze recensie toevoegen? Vrij weinig. Het is zoveel beter dan de bioscoopversie. De extra's zijn zowel kwantitatief als kwalitatief hoogstaand en erg interessant.

    Van een individueel verhaal in FOTR, waar erg goed de karakterontwikkeling neer wordt gezet, bouwen we langzaam op naar het massale in ROTK. Daartussen zit nog TTT met het mooiste stukje muziek uit de gehele LOTR naar mijn mening en dat is de Rohan Theme, werkelijk prachtig.

    Wat de TTT niet zo intens maakt voor mij als FOTR en ROTK is [spoiler:3ab78a1359]zo'n intens moment als bv de dood van Boromir in FOTR, of de zelfmoordmissie van Faramir (de dood van Haldir deed me niet zoveel)[/spoiler:3ab78a1359]. Het hoogtepunt uit TTT is toch wel [spoiler:3ab78a1359]de Rohirrim onder leiding van Eomer[/spoiler:3ab78a1359].

    Voor mij is de TTT de inleiding van de meeste interessante karakters van de LOTR, namelijk Faramir, King Theoden en Eomer. Ik vind dat deze drie figuren fantastisch worden gespeeld door de acteurs, vooral Eomer. Maar goed ik heb al eerder gezegd dat ik niet de film afzonderlijk wil oordelen, omdat het gewoon één lang schitterend verhaal is, waar de EE alleen maar meerwaarde inbrengt.

    Hou je van de LOTR verfilming en heb je alleen de bioscoopversie, denk dan maar snel na over het aanschaffen van de Extended Editions.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Deze EE maakt imo TTT zoveel beter en heb ze al zo vaak gezien dat ik me TTT niet meer kan voorstellen zonder de extra scène. Hoogtepunt is natuurlijk wel de flashback van Faramir met Denethor en Boromir.
    Dat is inderdaad een zeer belangrijke toevoeging, onverstaanbaar dat PJ dit niet in de theater versie heeft gemonteerd, daar hij duidelijk in ROTK (theater versie) een verwijzing naar maakt. Verder is dit voor mij samen met de FOTR EE een pronkstuk in mijn collectie, ik kan niet meer wachten op de EE van ROTK.

  8. #8

    Standaard

    Schitterende film. Ik heb er nog geen halve seconde spijt van gehad om de EE te pakken en die 2disc rotzooi van de hand te doen.

    Het verhaal werd nu een stuk duidelijk, want toen ik in de bios naar de ROTK zat te kijken kwamen er bij mij véle vragen op. Maar doordat ik nu ook EE van TTT heb gezien was dat probleempje opgelost.

    De extra's zijn gruwelijk goed en er zit er geen een tussen die verveelt of weinig informatie geeft. Alles maar dan ook alles laten ze zien.
    Vooral de 'Sound demonstration: Helm's Deep' vond ik erg leuk en ik zou graag meer van dit soort voorbeelden hebben gezien.

    Op naar de derde Extended Edition!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  9. #9

    Standaard

    Deze editie van TTT is werkelijk fenomenaal.

    ik heb hem ook gelijk gekocht en zal dat met ROTK ook gaan doen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Het hoogtepunt uit TTT is toch wel [spoiler:b613292a47]de Rohirrim onder leiding van Eomer[/spoiler:b613292a47]
    Voor mij was het hoogtepunt van TTT toch wel de introductie en met name de befaamde scène van Sméagol/Gollum. :wink:

    Daartussen zit nog TTT met het mooiste stukje muziek uit de gehele LOTR naar mijn mening en dat is de Rohan Theme, werkelijk prachtig.
    Daar sluit ik me bij aan, is ook mijn favoriete muziek uit de trilogie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Waarom krijgt de inhoud niet alle bolletjes dan....??
    Turn around and feel the vibe.....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Waarom krijgt de inhoud niet alle bolletjes dan....??
    waarschijnlijk omdat de recensent de inhoud een 9,5 waard vond en geen 10.......... :wink:

  13. #13

    Standaard

    Wow, ik zie net varken voorbij vliegen en ik merkte dat het vandaag pasen en pinksteren is. Oh ja: volgens mij is het vandaag ook nog eens St. Juttemis. En dan OOK nog eens deze recentie: het is wel feest vandaag.

    Goeie recentie Eric: ik heb er weinig aan toe te voegen. Ik vond de EE van TTT IETSJE minder interessant als de EE van FOTR maar het is er met de extra scenes toch duidelijk een betere film op geworden. De extra's zijn weer van het zelfde onbenaderbare niveau als van de EE van 'fellowship'. Ik ben in ieder geval alweer benieuwd naar de EE van ROTK omdat ik denk dat ze bij die film, door het toevoegen van scenes nog spectaculairdere resultaten kunnen halen als met de EE's van de eerste twee films.

  14. #14

    Standaard

    Daartussen zit nog TTT met het mooiste stukje muziek uit de gehele LOTR naar mijn mening en dat is de Rohan Theme, werkelijk prachtig.
    Daar sluit ik me bij aan, is ook mijn favoriete muziek uit de trilogie.[/quote]

    En ik ook!!!

    Mijn favoriete nummers van de soundtrack CD:

    Forth eorlingas
    Riders of rohan
    Isengard unleashed
    Evenstar
    Gollum's song

  15. #15

    Standaard

    en dat is de Rohan Theme, werkelijk prachtig
    Inderdaad een erg mooi stukje muziek uit de gehele film. Die kan ik blijven luisteren tot aan sint juttemis.
    De EE maakte TTT trouwens wel een stuk beter dan de gewone bioscoop versie. Die vond ik toch niet overal even geweldig. De EE voegt gewoon die stukken toe die je miste in de gewone variant.

  16. #16

    Standaard

    en dat is de Rohan Theme, werkelijk prachtig
    Inderdaad een erg mooi stukje muziek uit de gehele film. Die kan ik blijven luisteren tot aan sint juttemis.
    De EE maakte TTT trouwens wel een stuk beter dan de gewone bioscoop versie. Die vond ik toch niet overal even geweldig. De EE voegt gewoon die stukken toe die je miste in de gewone variant.

  17. #17

    Standaard

    eindelijk is ie er een mooie recensie van deze topfilm. heb alle extra's gekeken en ze zijn echt super. nog een foutje in de recensie
    Weta Digital
    Wata Digital is de .....

  18. #18

    Standaard

    Toprecensie Eric, mijn complimenten

    Dit is inderdaad een absolute topper qua beeld en geluid. Ben ook heeeeeel erg benieuwd naar de EE van Return Of The King en hoe de slag om Middle Earth op DTS klinkt. Even afwachten dus maar, maar voorlopig stil ik maar de "honger" met de eerste 2 EE uitgaven :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Mooi zo, hij is er de review en hij is weer top 8)

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    8) 8) 8)

    Goeie review, de box waardig zo ik zeggen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  21. #21

    Standaard

    "Dobby likes you"
    "Dobby is a f*cking f*g"

    He he he... alleen die grap al is de volle prijs van de box waard...
    Nee serieus, ik sta nog steeds in bewondering voor de meerwaarde die PJ aan zijn extended edities kan meegeven. De bijkomende footage met Boromir en Faramir en hun vader bijvoorbeeld maakt het verhaal alleen maar nóg beter.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Welke editie van welke film had ook alweer die scene van Gollum bij de MTV awards?

  23. #23

    Standaard

    Eindelijk de recensie en ik had niet slechter verwacht

    Geweldige film maar toch ietsje minder dan Fellowship.

  24. #24

    Standaard

    Het heeft zeker even geduurd. Dit zijn DVD's zoals ze gemaakt horen te worden van een film van dit formaat. Was het maar November....ROTK EE

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gekke Dirkie
    Welke editie van welke film had ook alweer die scene van Gollum bij de MTV awards?
    Deze EE van TTT.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •