De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1
    de peeters
    Guest

    Standaard ondertitel passion of the christ

    hallo,

    Eerst en vooral ik ben hier nieuw en heb al meteen een vraag,ik heb van iemand een kopie gekregen van Passion of the christ,keb alleen een probleem er staan alleen engelse ondertitels op,nu is mijn vraag kan ik er op een iets of wat makkelijke manier nederlandse ondertitels onderzetten of heeft er iemand de film al liggen met nederlandse ondertitels en kunnen die eventueel worden doorgemaild,je zou mij hier een enorm plezier mee doen.


    Thanks

  2. #2

    Standaard

    Oplossing van het probleem: Koop gewoon de originele versie die straks in de winkel ligt.

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad: koop 'm in de winkel als hij uitkomt (augustus).

  4. #4

    Standaard

    Hallo de peeters (overigens geen familie van mij)

    Ik vrees dat deze topic snel zal gesloten worden. Het beheer hier heeft het niet zo erg begrepen op discussies over rips...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard Re: ondertitel passion of the christ

    Citaat Oorspronkelijk gepost door de peeters
    hallo,

    Eerst en vooral ik ben hier nieuw en heb al meteen een vraag,ik heb van iemand een kopie gekregen van Passion of the christ,keb alleen een probleem er staan alleen engelse ondertitels op,nu is mijn vraag kan ik er op een iets of wat makkelijke manier nederlandse ondertitels onderzetten of heeft er iemand de film al liggen met nederlandse ondertitels en kunnen die eventueel worden doorgemaild,je zou mij hier een enorm plezier mee doen.


    Thanks
    Hoi de peeters en welkom op het forum. Zoals je het kan zien zijn wij op het het forum sterk tegen mensen die kopieren en andere ilegale stuff hebben. Dus wayt ik het enige optie voor je vind is wachten tot die over een paar maanden uit komt, en de kopie in de tussentijd als een mooie onderzetter gaat gebruiken

    Groetjes Usman

  6. #6

    Standaard

    Voor meer informatie, bel naar 023-7997870. Dat is het nummer van Brein en die kunnen je zekers helpen. :wink: . Laat mij iets weten of ze jou geholpen hebben. :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •