Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 609 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Torque en xXx vond ik echt wel héél erg slecht.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    Torque en xXx vond ik echt wel héél erg slecht.
    Idd. waardeloze films.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #153

    Standaard

    Topic overbodig, slechts 1 onbetwiste winnaar:

    Plan 9: From Outer Space (Ed Wood)

    Zo slecht worden ze tegenwoordig helaas niet meer gemaakt...

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Reservoir Dogs met stip op 1.

    Wat een k**k** film is dat zeg. Tarantino is sowieso een nerd, met zn klote films.
    Als je *** films maakt, ben je dus een nerd.

    Maar ja ik vind PF ook niet veel aan,maar RD is echt goed.

    slechte films vind ik the sweetest thing en police academy 7.

    misschien meer,maar dit zijn gewoon hele slechte films

  5. #155

    Standaard

    wel als je in je films gaat zitten verwijzen naar andere films die zogenaamd "goed" zijn, en waar ie zn "inspiratie" van heeft

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Tarantino is sowieso een nerd, met zn klote films.
    Mooie uitspraak met Kill Bill vol.1 en vol. 2 in je collectie


  7. #157

    Standaard

    Geen idee wat ik de slechtste films vind, ik kan er wel een paar noemen die me absoluut niet bevielen. Zo zag ik pas 101 (of 102? welke was pas op tv?) Dalmatiers (de versie met Glenn Close) waar ik me helemaal scheel aan ergerde. De films van Michael Bay/Roland Emmerich/Stephen Sommers/*vul hier standaard Hollywood aktieregisseur in* geven me vaak ook een vieze smaak in de mond. En dan hebben we nog mannen als Chuck Norris (uitzondering: Way of the Dragon), Jean Claude en (vaak) Sly Stallone. Ook begin ik flink ziek te worden van al die stompzinnige tienerkomedies die sinds American Pie als paddestoelen uit de grond schieten.

    Dan houd ik nog steeds een flinke lijst over, maar hiermee heb ik jullie enigzins een indruk gegeven.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Tarantino is sowieso een nerd, met zn klote films.
    Mooie uitspraak met Kill Bill vol.1 en vol. 2 in je collectie
    oeps...

  9. #159

    Standaard

    Zonder enige twijfel: OPEN WATER

    Er gebeurd gewoon helemaal niks in deze film. Alsjeblieft ga deze niet kijken want de DVD in je speler stoppen is al te veel moeite voor deze film.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Geen idee wat ik de slechtste films vind, ik kan er wel een paar noemen die me absoluut niet bevielen. Zo zag ik pas 101 (of 102? welke was pas op tv?) Dalmatiers (de versie met Glenn Close) waar ik me helemaal scheel aan ergerde. De films van Michael Bay/Roland Emmerich/Stephen Sommers/*vul hier standaard Hollywood aktieregisseur in* geven me vaak ook een vieze smaak in de mond. En dan hebben we nog mannen als Chuck Norris (uitzondering: Way of the Dragon), Jean Claude en (vaak) Sly Stallone. Ook begin ik flink ziek te worden van al die stompzinnige tienerkomedies die sinds American Pie als paddestoelen uit de grond schieten.

    Dan houd ik nog steeds een flinke lijst over, maar hiermee heb ik jullie enigzins een indruk gegeven.
    Hmmm die Dalmatiers zijn ook bedoeld voor een wat jonger publiek. Zo kan ik ook wel kotsen van The Grinch, slechte film ooit! Jezus wat een bagger
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  11. #161

    Standaard

    1. Crossroads
    2. Gigli
    3. Costa
    4. Manos, the Hands of Fate

    De Ed Wood films zijn natuurlijk ook erg slecht, maar daardoor juist grappig.

  12. #162

    Standaard

    Black Hawk Down was de laatste film die ik voortijdig heb afgezet...

  13. #163

    Standaard

    hmm .. door dit topic zie je toch maar dat smaken verschillen;
    T3, Matrix 3, Zoolander, Pulp Fiction (!!), Reservoir Dogs (!!) .. zou ik toch noooit de slechtste film ooit willen noemen.

    En Plan 9 .. tsja .. die is niet slecht meer

    ik zou toch wel Grease 2, Speed 2 en 95% van de jaren 80 en 90 Hollywood comedies willen nomineren (tegenwoordig komen er óf minder comedies of ze worden gelukkig weer wat beter, ik erger me iig minder aan )
    Op een gegeven moment was het echt erg met die comedies;
    -ontzettend veel vervolgen (met schitterend voorbeeld Police Academy en Beethoven = deeltje 5 onderhand )
    - films na-apen om ook maar een graantje van het succes mee te kunnen pikken (Naked Gun = 8) Spy Hard = )

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    hmm .. door dit topic zie je toch maar dat smaken verschillen;
    T3, Matrix 3, Zoolander, Pulp Fiction (!!), Reservoir Dogs (!!) .. zou ik toch noooit de slechtste film ooit willen noemen.

    En Plan 9 .. tsja .. die is niet slecht meer

    ik zou toch wel Grease 2, Speed 2 en 95% van de jaren 80 en 90 Hollywood comedies willen nomineren (tegenwoordig komen er óf minder comedies of ze worden gelukkig weer wat beter, ik erger me iig minder aan )
    Op een gegeven moment was het echt erg met die comedies;
    -ontzettend veel vervolgen (met schitterend voorbeeld Police Academy en Beethoven = deeltje 5 onderhand )
    - films na-apen om ook maar een graantje van het succes mee te kunnen pikken (Naked Gun = 8) Spy Hard = )
    ja smaken verschillen... Ik vind Matrix 3 zelf HEEL erg goed. Beter dan 2 minder dan 1.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Tarantino is sowieso een nerd, met zn klote films.
    Mooie uitspraak met Kill Bill vol.1 en vol. 2 in je collectie
    idd oops, nog niet uit me profiler gehaald :P zijn alweer doorverkocht :P

    Kuche*vette diss*kuche

  16. #166
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2004
    Woonplaats
    Hamilton, Nieuw Zeeland

    Standaard

    Een tegenvallende DVD die ik heb aangeschaft is 'Gone in 60 Seconds', de originele versie uit begin '70er jaren.

    Niks mis met de film, maar de kwaliteit is ronduit erbarmelijk.
    En dan staat er nog wel dat ze er veel tijd aan hebben besteed.
    Ik mis een aantal scenes en de kwaliteit van de gebruikte 'copie' is nog slechter dan een oude VHS band. Het heeft 'sentimentele waarde' maar het is eigenlijk geen cent waard.

  17. #167

    Standaard

    Enkele titels die ik zou willen nomineren:

    Virgin Among The Living Dead, Zombie'90, Night Of The Living Dead 30th Anniversary Edition, The Crow II: City Of Angels, Street Fighter, etc...

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Anime-spul.
    Lekker kortzichtig

  19. #169

    Standaard

    Slechtste shit ooit is voor mij toch wel Adrenaline= Roel Reine en Johan Nijenhuis-meuk. Die mensen presteren het om mensen die redelijk tot goed kunnen acteren het niveau van amateurtoneel naar beneden te laten trekken....
    Hoe ze dat voor elkaar krijgen ik heb geen idee......
    En Anaconda 2 was een laaaaang moment van zelfreflectie voor mij, net zoals die nieuwe enorme sleur aan tiener slasher movies.......








    en wat mij betreft mag Michael Bay een regie verbod krijgen
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    en wat mij betreft mag Michael Bay een regie verbod krijgen
    die man heeft wel voor mij één van de beste pure actie films geregiseerd; The Rock

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    en wat mij betreft mag Michael Bay een regie verbod krijgen
    die man heeft wel voor mij één van de beste pure actie films geregiseerd; The Rock



    "BESTE PURE?!?!?!?!"


    Ik kan hier natuulijk heeeeeel bijdehand op reageren, maar laten we het maar op een kwestie van smaak houden ....... :wink:

    Alleen mooie plaatjes en een hoge bodycount in slow-motion maakt voor mij niet direct een goede film.
    Maar het is niet de slechste film ooit nee.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  22. #172

    Standaard

    Michael Bay heeft zich voor mij ook al lang bewezen met The Rock 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Michael Bay heeft zich voor mij ook al lang bewezen met The Rock 8)

    En toen maakte hij Pearl Harbour, Bad Boys 1+2, en produceerde hij de remake-meuk van Texas Cainsaw.......en was Armaggeddon ook niet van hem?

    Nee, dat soort films zijn wel een beetje (heeeeel klein beetje) grappig, maar GOED? Ik bedoel, echt kwalitatief goed? Alleen de cinematografie misschien, en die is voornamelijk Bruckheimer....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  24. #174

    Standaard

    Sinds mijn laatste post een boel films gezien en nog steeds is in mijn ogen mission to mars de slechtste film ooit!!! ULLGGGGGH!!!

    Ongelooflijk dat iemand als brian de Palma zo iets afschuwelijks heeft kunnen maken.
    wich one is yours, the one that says BAD ************!!

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Michael Bay heeft zich voor mij ook al lang bewezen met The Rock 8)

    En toen maakte hij Pearl Harbour, Bad Boys 1+2, en produceerde hij de remake-meuk van Texas Cainsaw.......en was Armaggeddon ook niet van hem?

    Nee, dat soort films zijn wel een beetje (heeeeel klein beetje) grappig, maar GOED? Ik bedoel, echt kwalitatief goed? Alleen de cinematografie misschien, en die is voornamelijk Bruckheimer....
    Op Texas Chainsaw na dan heb ik ze allemaal uit het rijtje wat je opnoemde, ik kan moeilijk zeggen dat ze slecht zijn want dat zijn ze helemaal niet :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •