Pagina 24 van 25 EersteEerste ... 14202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 609 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    (...)en hoe durven ze verdomme te vergelijken met LOTR!!
    Inderdaad! Ik kreeg spontaan kotsneigingen toen ik dat voor het eerst las...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #577

    Standaard

    Tjah, heb je dat tegenwoordig niet bij zowat iedere fantasy-film, die vergelijking met LOTR? Natuurlijk is het in het geval van In The Name Of The King een lachwekkende vergelijking Al vond ik hem wel iets beter (grappiger) dan andere Boll-gedrochten die ik al gezien heb. Maarja, dat wil ook niet veel zeggen natuurlijk

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ik irriteer me mateloos aan de advertentie rechts in beeld van In the name of the king. Wat een bagger film en hoe durven ze verdomme te vergelijken met LOTR!!

    Meet The spartans ook een van de allerslechtste ooit!
    Ik ga nu toch echt even zeiken.

    Ik ERGER me mateloos aan mensen die zich aan iets IRRITEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.php

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Ik ga nu toch echt even zeiken.

    Ik ERGER me mateloos aan mensen die zich aan iets IRRITEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.php

    http://groups.google.nl/group/be.com...lnk=raot&pli=1
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #580

    Standaard

    You don't mess with the Zohan was idd te flauw voor woorden, ik viel in de bios in slaap. Mijn zoontje van 9 vond hem wel leuk overigens.............

    ik erger me overigens aan dit soort nodeloze discussies, lees de interviews eens dan weet je al dat iedereen film op een andere manier beleeft en dus iedereen dezelfde film anders beoordeelt en dus een slechet film lang niet voor iedereen een slechte film hoeft te zijn.
    maar goed, dat is mijn mening.

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ik irriteer me mateloos aan de advertentie rechts in beeld van In the name of the king. Wat een bagger film en hoe durven ze verdomme te vergelijken met LOTR!!

    Meet The spartans ook een van de allerslechtste ooit!
    In the Name of the King is dan nog veruit de beste prent van Boll, dat zegt genoeg. Het is de enige film die ik van de man heb geprobeerd te zien, maar na drie keer ben ik nog steeds niet verder gekomen dan de eerste dertig minuten, waarna ik hem laaiend kwaad weer uitzette.

    Maar zucht, deze film is inderdaad gewoon verschrikkelijk. Meet the Spartans is nog slechter, maar gaat niet lopen met mijn nominatie voor Slechtste Film aller Tijden.

    De Denno Razzie gaat naar -drums-... The Hottie and the Nottie!

    Iedereen die deze prent uit kan zitten, krijgt een kus van de juffrouw en een bank vooruit. -zucht- Vréselijk is het.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #582

    Standaard

    Weh heh heh, die vind ik in al zijn armoedigheid nog wel geestig ook

  8. #583

    Standaard

    La Vita e Bella

    Wat een irritant mannetje, verder ook veel te sentimenteel en ongeloofwaardig.

    Andere 'toppers'

    The Avengers
    Jaws 4
    Mask of Zorro
    Spiderman 3
    PotC - at Worlds end
    13th Warrior
    en natuurlijk Fighting Fish

  9. #584

    Standaard

    Vind het toch wel grappig wat mensen 'slecht' vinden.

    Zeker nog nooit VIOLENT SHIT, THE KILLING OF SATAN, BARN OF THE BLOOD LLAMA, TEENAGERS FROM URANUS of KILLER BARBYS VS DRACULA gezien

  10. #585

    Standaard

    @ kinky: moeilijk te zeggen of je B-films wel slecht kunt noemen. Van films met een superlaag budget verwacht je enigzins dat het kwalitatief niet veel soeps zal zijn. Waar ik echter pas echt een hekel aan heb, zijn van die Hollywoodvehikels die snelsnel in elkaar gebokst worden om er geld aan te verdienen. Dan vind ik dat een vreselijke film als Spider-Man 3 minder bestaansrecht heeft dan Violent Shit
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #586

    Standaard

    Ja ok maar hierboven wordt THE 13TH WARRIOR genoemd... als we het over kwalitatief slechte films hebben late we dan ook ECHT slechte films noemen

  12. #587

    Standaard

    Slechtste films:
    --------------------------
    - Nightwatch (bwaaark, als je de trailer gezien hebt heb je alle actie gezien)
    - White Noise : Het einde was er zo OOOOVEEER .... ongelofelijk
    - The mummy 3 : O_O
    - Fast and the furious : - kunnen ze evengoed een film met pc nerds maken
    - Hostel : - Saw is 1000x gorer dan dit misbaksel, alles is cencored
    - Die Hard 4 : - Mother [PG13] er ... zegt genoeg
    - Anaconda : - moet dit scary zijn??
    - And so on ...
    - AVP : - Where is the gore? again [PG13]
    - alle Hollywood remakes van Japanse horror cult classics zoals the eye, the ring (hoewel the ring nog deftig was), ... nieuwste upcomming remake is die van [rec] -> quarantine.

  13. #588

    Standaard

    Laat ik maar niet meer in dit topic kijken


  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lordraider Bekijk bericht
    Slechtste films:
    --------------------------
    - Nightwatch (bwaaark, als je de trailer gezien hebt heb je alle actie gezien)
    - White Noise : Het einde was er zo OOOOVEEER .... ongelofelijk
    - The mummy 3 : O_O
    - Fast and the furious : - kunnen ze evengoed een film met pc nerds maken
    - Hostel : - Saw is 1000x gorer dan dit misbaksel, alles is cencored
    - Die Hard 4 : - Mother [PG13] er ... zegt genoeg
    - Anaconda : - moet dit scary zijn??
    - And so on ...
    - AVP : - Where is the gore? again [PG13]
    - alle Hollywood remakes van Japanse horror cult classics zoals the eye, the ring (hoewel the ring nog deftig was), ... nieuwste upcomming remake is die van [rec] -> quarantine.
    Hostel ? Aaargghhh......nog steeds 1 van m'n favoriete films.......

  15. #590

    Standaard

    niet eens met white noise, fast and the furious en die hard 4

    ik denk trouwens dat quarantine over mee kwaliteiten beschikt dan soapserie rec

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    La Vita e Bella

    Wat een irritant mannetje, verder ook veel te sentimenteel en ongeloofwaardig.

    Andere 'toppers'

    The Avengers
    Jaws 4
    Mask of Zorro
    Spiderman 3
    PotC - at Worlds end
    13th Warrior
    en natuurlijk Fighting Fish
    Gast hoe kun je La Vita é Bella nu in een topic plaatsen van slechtste films ooit? Ik zou zeggen kijk wat meer films.

    Oja,
    The Mask Of Zorro

  17. #592

    Standaard

    Damn. Als ik sommige lijstjes bekijk, dan begin ik toch te twijfelen aan mijn eigen filmsmaak. Of zou die van anderen gewoon zo bagger zij
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  18. #593

    Standaard

    Wat is er mis met The Mask Of Zorro? Dit is toch gewoon een heel entertainende film?

    Legend Of Zorro daarentegen.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht


    Gast hoe kun je La Vita é Bella nu in een topic plaatsen van slechtste films ooit? Ik zou zeggen kijk wat meer films.
    Nou, La Vita é bella is bij mij ook een goede kandidaat voor een van de slechtste films ooit. Irritatie-factor nummer één op filmgebied, die Roberto Benigni - echt om te huilen dat mannetje. Hij verstierde voor mij Night on Earth van Jim Jarmusch ook al...

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camera Obscura Bekijk bericht
    Nou, La Vita é bella is bij mij ook een goede kandidaat voor een van de slechtste films ooit. Irritatie-factor nummer één op filmgebied, die Roberto Benigni - echt om te huilen dat mannetje. Hij verstierde voor mij Night on Earth van Jim Jarmusch ook al...

    Ik heb die man alleen maar in beroerde films zien spelen: waarbij hij de bepalende factor was. Met een andere acteur waarschijnlijk een betere film. Slechtste film ooit wil ik het niet noemen. Maar de hype eromheen heb ik nooit begrepen.

  21. #596

    Standaard

    The Man Who Wasn't There
    Manchurian Candidate (Patriotisch gelul)
    Blade 3
    SW I, II, III
    Land of the Dead
    Sin City
    Men in Black

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    The Man Who Wasn't There

    Sin City
    graag onderbouwing voor deze twee titels!

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Manchurian Candidate (Patriotisch gelul)
    Welke versie?

    Nuja, in beide gevallen ben ik het oneens met je

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Welke versie?

    Nuja, in beide gevallen ben ik het oneens met je
    Ging toch juist over corruptie in de regering? Hoe kan het dan patriottisch zijn?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #600

Pagina 24 van 25 EersteEerste ... 14202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •