Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 67 van 67 worden weergegeven.

Discussie: Alias - Season 2

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter555
    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Ik heb gisteren S3/R1 ook ontvangen, wat ik dus niet begrijp is dat ze de verpakking enorm veranderd hebben ! Niet dat 'ie niet mooi is, integendeel, maar wel erg afwijkend met de eerste twee. Helaas zit ik net bij de 3e aflevering van S2 dus zal S3 nog wel een tijdje in de kast staan.

    Peter
    Zit zelf op 13e aflevering van S2. Ga er straks nog 1 of 2 kijken. S3 is inderdaad anders verpakt. Mooier vind ik zelf. Uiteindelijk maakt het me niet uit of ze onderling verschillen. Wat de series betreft. Ik kijk ze 1x en dan verkoop ik ze door...
    Wat moet ik me voorstellen bij "anders verpakt" ?? Wacht zelf ook op S3 op R2, heb destijds S2 in 'n week uitgekeken, ik heb zelfs m'n moeder verslaafd gekregen .
    De eerste twee seizoenen zitten in losse keepcases met een doosje eromheen, vrij simpel. Het derde seizoen, zit in boekform [zoals 24 bv] op transparante, aanelkaargeplakte, inlays. Daaromheen valt een transparante cover/doos, bedrukt met een deel van de foto, die samen met het boekwerk de cover vormt.
    Dus als je de cover erafhaalt, zie je een andere foto collage. Nadeel, de set is smaller en iets kleiner en de tekst op de rug wijkt ook af van de andere twee. Wél erg mooi, dat weer wel ..

    Peter
    Thnx voor de info, klinkt idd erg mooi, vond 't al jammer dat S1 en S2 niet in zo'n digipack zaten, alleen van de andere kant jammer, dat ze 't nu wel doen, achja maakt ook niet zoveel uit, 't is tenslotte die inhoud waar 't om gaat
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  2. #52

    Standaard

    Heeft er nu iemand enig idee wanneer seizoen 3 uitkomt met Nl subs???
    of toch een richtlijn dan....pls?

    Groetjes en thx!

  3. #53

    Standaard

    Ik heb altijd gehoord tegen de zomer 2005, da's echt heel lang wachten, na de enorme cliffhanger op het einde van season 2!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Ik heb altijd gehoord tegen de zomer 2005, da's echt heel lang wachten, na de enorme cliffhanger op het einde van season 2!
    lol
    een maand later ongeveer komt season 4 alweer uit op R1
    nadeel: tis nog echt lang wachten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #55

    Standaard

    Wanneer komt seizoen 4 uit met NL-subs?

  6. #56

    Standaard

    in januari pas
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redbulletje
    da's nog lang geduld hebben dan
    koop de Amerikaanse , die komt op 25 oktober uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #59

    Standaard

    dan zit ik in china 8)

    misschien is ie daar ook wel uit in oktober en daar zijn dvdtjes een stuk goedkoper dan hier, heb ik al wel gelezen

  10. #60

    Standaard

    ik wil ook naar China 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #61

    Standaard

    En deze komt uit op 21 november. Een amazon.co.uk exclusive!!!!!!

  12. #62

    Standaard

    ja had ik ook gezien, maar daar heb je (net als die boxen bv. 24 en The Sopranos) weinig aan aangezien er nog een vijfde seizoen komt. En waarschijnlijk nog meer maar dat is nog niet zeker.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ja had ik ook gezien, maar daar heb je (net als die boxen bv. 24 en The Sopranos) weinig aan aangezien er nog een vijfde seizoen komt. En waarschijnlijk nog meer maar dat is nog niet zeker.
    So?

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca

    So?
    duh, dat kun je zelf wel invullen he. Als in deze set maar 4 seizoenen passen, en er komen nog meer seizoen na `t 4e dan passen die niet in de set
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    So?
    duh, dat kun je zelf wel invullen he. Als in deze set maar 4 seizoenen passen, en er komen nog meer seizoen na `t 4e dan passen die niet in de set
    Nee, echt?
    Dat maakt toch niet uit?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    So?
    duh, dat kun je zelf wel invullen he. Als in deze set maar 4 seizoenen passen, en er komen nog meer seizoen na `t 4e dan passen die niet in de set
    Nee, echt?
    Dat maakt toch niet uit?
    ...Tis gewoon leuk om te hebben...vind ik

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    So?
    duh, dat kun je zelf wel invullen he. Als in deze set maar 4 seizoenen passen, en er komen nog meer seizoen na `t 4e dan passen die niet in de set
    Nee, echt?
    Dat maakt toch niet uit?
    ik vind van wel. als ze dan zo nodig een box moeten uitbrengen, dat ze dan wachten totdat de serie is afgelopen . Dit staat toch niet Net als bij dus bv. The Sopranos. Heb je een box van 4 seizoenen, en t 5e, 6e ene 7e staan er dan zo los naast. Als er nou maar 4 seizoenen waren...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •