De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dead Like Me Season 1 - 4 Mei


    This 4-DVD set runs 627 minutes and contains 14 episodes: "Pilot" (double-length), "Dead Girl Walking", "Curious George", "Reapercussions" (which aired last night in reruns), "Reaping Havoc", "My Room", "Reaper Madness", "A Cook", "Sunday Mornings", "Business Unfinished", "The Bicycle Thief", "Nighthawks", "Vacation", and "Rest in Peace".

    The show will be on DVD in 16x9 Anamorphic Widescreen, and will have English 5.1 Surround Sound. In addition, you also get the following special features:
    Audio Commentary
    Deleted Scenes
    Behind-the-Scenes Featurette
    "The Music of Dead Like Me" Featurette
    Photo Gallery

    Death is coming for you on May 4th, and it won't cost you your soul at all. Just $58.96 (SRP)


    Nog fans van Dead Like Me hier? In nederland hebben we pas 4 afleveringen gehad, maar ik vind het nu al een geweldige serie. Hopelijk wordt deze boxset ook snel voor r2 aangekondigd (of is ie dat misschien al?).
    Mijn collectie <----ben maar een arm studentje!

  2. #2

    Standaard

    Ziet er goed uit.
    Ik kwam per ongeluk de serie tegen en heb er tot nu toe met veel plezier naar gekeken [spoiler:10464f185b]maar ben wel benieuwd wanneer George accepteert dat ze gewoon 'r werk moet doen.[/spoiler:10464f185b] Al blijft er dan weinig over van 't concept natuurlijk.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  3. #3

    Standaard

    Wat je daar in die spoiler aangeeft, das natuurlijk de hele clue van de serie.
    Mijn collectie <----ben maar een arm studentje!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Falch
    Wat je daar in die spoiler aangeeft, das natuurlijk de hele clue van de serie.
    Klopt, maar toen 't wéér terugkwam had ik echt zoiets van 'leert ze 't nou nooit?' En da's niet goed als je dat al bij aflevering 4 hebt.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad , ik was al een tijd op de hoogte van de serie (via het geweldige maar helaas opgeheven SF Report) , en was dus erg benieuwd toen Yorin de serie begon uit te zenden .

    Ik vind 't ook een erg goeie serie !
    Ik kan dus niet wachten op de DVd's , maar ik prefereer R2 helaas , dus 't is even afwachten op een R2 release .

    Wat is trouwens de bron van dat bericht ? Ik kan niks vinden op de MGM site ..
    N/A

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    www.DeadLikeMe.nl 8)

    Onder tussen is ook het tweede seizoen te koop voor regio 1..

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dead Like Me
    www.DeadLikeMe.nl 8)

    Onder tussen is ook het tweede seizoen te koop voor regio 1..
    ondertussen?? Die heb ik al dik een half jaar. Toch jammer dat de show niet verder gaat, maar aan de andere kant: 2 geweldige seizoenen!
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dead Like Me
    www.DeadLikeMe.nl 8)

    Onder tussen is ook het tweede seizoen te koop voor regio 1..
    ondertussen?? Die heb ik al dik een half jaar. Toch jammer dat de show niet verder gaat, maar aan de andere kant: 2 geweldige seizoenen!
    Blij te horen dat er nog andere zijn in nederland is die ook niet kon wachten op het tweede seizoen. ook ik heb seizoen 2 {nou bijna een jaar.}

    Mijn colectie





    En natuurlijk mijn Ellen Muth colectie


  10. #10

    Standaard

    Hier is mijn nieuwe aanwinst beide seizoenen in een giga dvd box Oke ik geef toe hij is ietsje illegaal


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •