Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 238 worden weergegeven.

Discussie: Back to the Future

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Dan was het beter om gewoon september neer te zetten ipv een fictieve datum. Vele mensen weten dat niet dat het dus een fictieve datum is. Maar das mijn mening.
    Heb je gelijk in. En als we kijken naar de releasedatum in omgevende landen zien we o.a. Duitsland: 26 september; Engeland (die er nog niet uit is): 22 augustus of 9 september; Scandinavie (Noorwegen, Finland, Zweden, Denemarken): 8 oktober.

  2. #102

    Standaard

    Ik denk ook dat wij net als de rest gewoon moeten wachten tot eind dit jaar, maar dan hoop ik wel dat wij net als de rest een Engels-talige DTS track erop krijgen dezelfde extra, beeldverhouding, en Boxversie...

    Nu nog hopen dat Universal NL dit leest...

    en wat lees ik ff na ik dit post, het volgende:

    Van Universal hebben wij onderstaande extra's gekregen zoals deze op The Back To The Future Box zullen komen. BTTF komt uit op 15 september 2002.

    Audio: DTS & Dolby Digital 5.1
    Aspect Ratio: Widescreen 1.85:1 (16:9) anamorphic

    gevonden op www.dvd-home.nl
    StarTrader

  3. #103

    Standaard

    als het maar geen franse DTS track is met russische ondertitels.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    als het maar geen franse DTS track is met russische ondertitels.
    Universal benelux beweerd dat er een Engelstalige DTS track erop komt.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  5. #105

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    preorderen:

    Vanaf maandag is the BTTF box te preorderen bijwww.moviestore.nl

    Voor de liefhebbers!
    je kan beter wachten wat Media Markt ofzo gaat doen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  7. #107

    Standaard

    Back to the Future staat inmiddels in de database van DVD-Home op datum 16 september.

  8. #108

    Standaard

    Dat zit meer in de 'lijn' van Universal releasedatums. Of op een maandag of op een donderdag. De meeste Universal DVD's komen officieel op een donderdag uit. Maar we hebben het al eerder gehad, winkels hebben zo hun eigen releasedatums.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  9. #109

    Standaard

    Afkomstig van bttf.com:

    According to various sources, the September foreign market releases of the trilogy will not contain all of the extras planned for the U.S. Among the other extras to be included in the domestic release: newly uncovered deleted scenes from all three films, vintage making-of faeturettes, a new Trilogy documentary and video footage of a Q&A session with Zemeckis at USC film school last month.

    En mogelijk ook al geen originele versie van E.T. in regio 2. Het gaat geweldig met Universal!!!

  10. #110

    Standaard Back to the Future Trilogy

    Kijk op www.areadvd.de voor de regio 2 specs en dvd covers. !!

  11. #111

    Standaard

    Er loopt al een thread over deze film. (meerdere overigens)

    Crew, deze kan samengevoegd worden naar de andere

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...e&pagenumber=6
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Crew, deze kan samengevoegd worden naar de andere
    Bij deze... bedankt voor de melding!

  13. #113

    Standaard Back to the Future Trilogy Duitsland en UK

    Citaat Oorspronkelijk gepost door paul knieriem
    Kijk op www.areadvd.de voor de regio 2 specs en dvd covers. !!
    Om preciezer te zijn:
    Universal: Details zu "Zurück in die Zukunft"

    En voor de liefhebbers: Het Engelstalige blad DVD-Review komt binnenkort met een 'exclusieve' review

    We’re delighted to present the first pictures of the eagerly awaited Back To The Future boxset, hitting 88 mph in the UK on 30 September.

    Looking cooler than its Region 1 counterpart, not to mention released three months earlier, Universal Home Video has confirmed the three disc boxset will be priced £34.99. All movies will be presented in their original ratios and in DTS sound.


    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  14. #114

    Standaard

    De cover is wel mooier dan de R1, maar de R1 is weer uitgebreider met extra's. Het is ook altijd het zelfde liedje.
    Ik heb overigens de R4 besteld, staat gelijk aan R2
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #115

    Standaard

    Dat plaatje kende ik al een paar weken.
    Kan iemand een hier een plaatje posten van de regio-1 versie?

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Dat plaatje kende ik al een paar weken.
    Kan iemand een hier een plaatje posten van de regio-1 versie?
    De R1 cover:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #117

    Standaard

    he jakkes die ziet er inderdaad niet uit

  18. #118

    Standaard

    De US release wordt toch ook uitgesteld omdat de regio 1 versie nog veel meer extrá krijgt dan de R2 versie. Zoals bijvoorbeeld het commentaar van Micheal J. Fox. en nog wat andere dingen. We zijn dus gewoon weer de *** !!!

    Ik las het ergens op R2project.com, maar kan het even niet terugvinden.

    Dus met andere woorden allemaal wachten tot december en de regio 1 versie kopen !!

  19. #119

    Standaard

    No way, heb je die hoes gezien, ziet er niet uit man!
    Audio-commentaar boeit me niet.
    En die paar extra deleted scenes, ja, is wel leuk, maar goed, downloaden maar.
    In september heb ik lekker BTTF in huis!

    Weet iemand nou al de precieze release-datum?

  20. #120

    Standaard

    ik heb, om helemaal eerlijk te zijn, nog nooit t audiocommentaar bij welke film dan ook helemaal beluisterd...

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    No way, heb je die hoes gezien, ziet er niet uit man!
    Audio-commentaar boeit me niet.
    En die paar extra deleted scenes, ja, is wel leuk, maar goed, downloaden maar.
    In september heb ik lekker BTTF in huis!
    Ben het met je eens.

    Die Total Axess gebeuren van de R1 is voor mij een doorn in het oog. Want het gaat juist om die extra extra's die de R2 niet heeft. Universal has also decided again to make several interviews, clips and other materials to be available exclusively through the Total Axess web site and not on the DVD itself.Dan maar niet. En nee, ik ga er niet om zeuren dat ik een 'mindere' DVD versie koop.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Weet iemand nou al de precieze release-datum?
    Tja 16 september staat nog steeds op de agenda.

    Kijkend naar andere €uro landen
    Frankrijk: 08-10
    Duitsland: 26-9
    U.K.: 30-9
    Italië: 27-11
    Denemarken: 09-10


    Speaking of Denemarken. Zo ziet de Deense cover eruit.
    Nogal standaard covertje.

    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    De US release wordt toch ook uitgesteld omdat de regio 1 versie nog veel meer extrá krijgt dan de R2 versie. Zoals bijvoorbeeld het commentaar van Micheal J. Fox. en nog wat andere dingen. We zijn dus gewoon weer de *** !!!

    Ik las het ergens op R2project.com, maar kan het even niet terugvinden.
    Special voor jouw, zal ik die link neerzetten
    Universal's European HQ explain why there's no Michael J Fox commentary on the R2 "BTTF"
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Speaking of Denemarken. Zo ziet de Deense cover eruit.
    Nogal standaard
    Zucht... Gelukkig krijgen we in Nederland niet "Terug naar de toekomst". De film is Engels/Amerikaans opgenomen, waarom dan de titel verkrachten?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #124

    Standaard

    Het gaat me niet om die commentaartrack van Fox, het gaat me meer om het feit dat wij weer de gebeten hond zijn !!! Zoals bekend is dit niet de eerste release waamee we in die zin flinki genaaid worden. Een opsomming lijkt mij overbodig !!!

  25. #125

    Standaard Play geeft een andere UK release datum

    Voor diegene die de BTTF UK box heeft besteld of wilt bestellen. Play geeft een andere (UK) releasedatum namelijk 02/12/2002 ipv 30/09/2002.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •