Pagina 115 van 136 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.851 tot 2.875 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #2851

    Standaard

    Ik vind het wel prettig. Naast eye candy ook wat meer familiare emotie weer in 24.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  2. #2852

    Standaard

    Aardige aflevering met een beetje aparte twist op het einde.


  3. #2853

    Standaard

    Het seizoen blijft lekker op dreef met weer een old school vette twist op het einde van de aflevering al had ik wel gehoopt dat Tony toch geen good guy bleek te zijn, daarvoor kwam die twist met underground CTU te vroeg in het seizoen

    En Kim is nog altijd lekker

  4. #2854

    Standaard

    Uitstekende aflevering met een mooi, ontroerend gesprek tussen Jack en Kim. Leuk dat ze weer eens in de serie zit. Daarnaast natuurlijk de grote plottwist met Tony maar ik vond hem niet super verrassend omdat ik al heel het seizoen dit in mijn achterhoofd hield. Het is namelijk typisch 24 dat hij toch slecht bleek. En helemaal nadat hij een paar keer in de heli duidelijk in beeld kwam toen ze de auto achtervolgden wist ik het wel. Wel aardig nog voor de slotafleveringen al neem ik aan dat hij zal sterven in seizoen 7, wat spijtig is voor seizoen 8. Ook omdat Bill Buchanan al weg is gevallen. PS: Iets meer Jack in de aflevering mag wel weer!
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #2855

    Standaard

    Ik vond het een erg gave aflevering en jullie zagen em aankomen maar ik helemaal niet meer, dus schrok wel ff

    Trouwens, RIP Larry. Vind het wel jammer, erg cool nieuw karakter
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 14-04-2009 om 22:57

  6. #2856

    Standaard

    Genialiteit van 24 wederom bewezen!

    De kill van Agent Moss had ik nooit verwacht. Toch één van de geslaagde nieuwkomers dit seizoen. Ik riep ook al maanden heel hard dat het wel een bad guy zou zijn, maar toen die die raketten opblies dacht ik nog: hmm, nee, toch niet. Dus schrok ik best wel op het einde.

    Ik snap alleen nog niet het waarom...

  7. #2857

    Standaard

    Prima aflevering!

    En naast Tony vraag ik me af of ook Kim wel helemaal te vertrouwens is.... .

  8. #2858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Genialiteit van 24 wederom bewezen!



    Ik snap alleen nog niet het waarom...

    Daarom vind ik dat er op dit moment geen sprake is van genialiteit, als Tony dan toch een bad guy is, waarom blaast hij dan alles op? Hopelijk komen we er nog achter, maar ik vond het wel iets te vergezocht allemaal...


  9. #2859

    Standaard

    Zeker dat dit een van de betere afleveringen was in een fase van het seizoen waar het tempo iets inzakte. Zeer emotioneel gesprek tussen Jack en Kim en een erg onvoorspelbaar einde, dat had ik echt niet verwacht. Ik denk dat Tony niet een ultimate bad guy is maar dat hij weer een of ander plan heeft verzonnen (met Jack). Wel jammer dat Moss dood is, maar het siert de serie wel dat ze het durven te doen. .
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  10. #2860

    Standaard

    Elisha Cuthbert overleeft ongeluk dankzij '24'

    Het meespelen in een actieserie kan soms heel leerzaam zijn. Elisha Cuthbert kan daarover meepraten. Ze zegt dat zij dankzij haar ervaring die ze opdeed in de tv-serie '24' een auto-ongeluk heeft overleefd. De 26-jarige Cuthbert spatte drie seizoenen lang van het scherm af als Kim Bauer, de dochter van hoofdpersoon Jack Bauer in de actieserie '24'. Volgens de actrice heeft die rol haar leven gered.

    "Ik was op weg naar de metro toen ik door een auto werd aangereden. Ik had een Kim Bauer-reactie. Ik dacht, ik kan ofwel proberen weg te lopen of ik kan stilstaan net als een hert en mijn twee knieën breken. Of ik kan op de auto springen en proberen om veilig weg te geraken. Dus ik koos voor het laatste en ik landde en wist zelfs mijn handtas nog heel te houden", vertelt Cuthbert.

    Hierop zetten drie getuigen de achtervolging in. Zij wisten de wegpiraat te achterhalen en vast te houden tot de politie kwam.De blonde actrice heeft slechts een paar blauwe plekken overgehouden aan het incident. "Ik had een leuke blauwe plek op mijn billen. Maar zo'n ongeval doet je wel realiseren dat het leven snel voorbij kan zijn."

  11. #2861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zal je maar gebeuren dat ze voor je valt

  12. #2862

    Standaard

    Op FOK! stonden ook al allemaal van dat soort reacties, dat ze wel tegen je op mag botsen e.d.

  13. #2863

    Standaard

    FOK zat er helemaal naast me, dat ongeluk van haar is nieuws van ruim 2 jaar terug. Gewoon slecht gecheckt.

    Morgen weer de nieuwe 24! Een van de hoogtepunten vd week altijd hehe
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  14. #2864

    Standaard

    Aardige 19e aflevering die vooral op het einde sterk werd met de bomexplosie in het gebouw met het SWAT team, Tony's dialoog met Jack die doorhad dat Tony fout is en de ontsnapping van het wapen. Toch vind ik het irritant om een ''zwakke'' Jack te zien. Was in seizoen 3 toen ook toen hij drugsverslaafd was. Ik hoop dat Jack toch nog wel een paar actiemomenten van niveau krijgt dit seizoen.
    Benieuwd hoe de komende 5 afleverigen gaat verlopen.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  15. #2865

    Standaard

    Het is jammer om nu een zieke, zwakke Jack te zien maar toch vind ik het niet zo irritant, enkel de Jack aktie mis ik wat en die zullen we waarschijnlijk niet meer te zien krijgen dit seizoen. En denk dat dit verhaallijn zal verder gaan in Seizoen 8.
    BD (1243) What i Watch

  16. #2866

    Standaard

    Het lijkt me dat Jack echt nog wel de komende 5 afleveringen gaat knallen. Anders zou het 24 onwaardig zijn.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  17. #2867

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Het lijkt me dat Jack echt nog wel de komende 5 afleveringen gaat knallen. Anders zou het 24 onwaardig zijn.
    Geen idee, zou me er niet teveel op voorbereiden. Tenzij Jack een soort van tegengif zou krijgen van Hodges, want volgende week is het de confrontatie tussen Jack en Hodges.
    BD (1243) What i Watch

  18. #2868

    Standaard

    Jack zal in zieke staat nog wat actie meemaken denk ik en in de laatste aflevering zal hij wel geopereerd worden dankzij Kim.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  19. #2869

    Standaard

    Wowwwwww
    Mediamarkt biedt seizoen 1 tot 6 voor maar 24 euro euro per seizoen aan !!!!
    Ik ga de ontbrekende seizoenen die ik niet legaal heb van de week meteen halen!
    Dit is echt een prijsklapper!
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  20. #2870

    Standaard

    Engelse webshops doen dat al jaren, maar voor de NL versies is dat idd een koopje. De UK uitgaven hebben namelijk allemaal GEEN NL subs.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #2871

    Standaard

    Prijs op de MediaMarkt site is € 29.99

  22. #2872

    Standaard

    Ow?

    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  23. #2873

    Standaard

    Nieuwe aflevering is in mijn ogen weer niets bijzonders ;( Wel jammer na zo'n sterke seizoensstart.


  24. #2874

    Standaard

    Aardige maar geen erg bijzondere 20ste aflevering. Ook al is het nog best aardig, ik vind de laatste paar afleveringen wat soft. Tijd voor wat meer Jack momenten!
    Wel mooi was de uitval van Jack tegen die bebrilde FBI vrouw waar ik de naam effe kwijt van ben nu. Mag dr sowieso niet. Hopelijk krijgen we in de laatste 4 afleveringen nog wat spetterende actie en een sterk slot.
    Op naar ep 21
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  25. #2875

    Standaard

    [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Jacques/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG]

    MediaMarkt Eindhoven € 29,99

Pagina 115 van 136 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •