Pagina 114 van 136 EersteEerste ... 1464104110111112113114115116117118124 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.826 tot 2.850 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #2826

    Standaard

    24 clue spel komt er aan http://24fans.net/24_clue/Site/Pictures.html ziet er wel vet uit

    Ik denk dat jack of tony gewoon Jonas Hodges vol spuit met het zelfde gif en op die manier zal hij wel vertellen waar het anti gif is. Dat zal hij wel hebben doordat ze ook het wapen hebben ontwikkelt.
    Laatst aangepast door Erwin83 : 03-04-2009 om 12:53

  2. #2827

    Standaard

    Spoiler dat 2e stuk eens!
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  3. #2828
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Wat een geweldige serie is het toch!
    Week naar week blijf je hunkeren naar meer.
    En al helemaal dit seizoen, zeker weten het beste tot nu toe.
    Ze maken echt hun screw up van seizoen 6 weer goed!

  4. #2829

    Standaard

    Laatste 2 afleveringen vond ik toch heel wat minder, voorspelbare plotontwikkelingen en een uiterst irritante John Voight (Die man is echt de koning van het overacting).

    Al bij al (met nog 7 afleveringen te gaan) kan ik nu al stellen dat dit toch één van de betere seizoenen is.


  5. #2830

    Standaard

    Best aardige maar geen schokkende 17e aflevering.

    Jon Voigt is echt klasse als Hodges! Sterke en slimme tegenstander. En we zagen dat hij ook genadeloos is tegen eigen mensen. Eindelijk in dit seizoen een situatie die echt groots en bedreigend voor het land is. Ook de Tony momenten vond ik de moeite waard. Jammer alleen dat Jack zo weinig voor kwam dit keer. Wel krijgen we dus Kim terug in de serie die een stamceltransplantatie zal doen om Jacks leven te redden. Nice! Vreemd dat Jack zelfs in deze situatie niks van zijn dochter wilde weten aangezien hij toch zielsveel van dr houdt.

    http://www.youtube.com/watch?v=g3NEnTN51Bw
    Vette promo voor ep 18.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  6. #2831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    We kunnen nog net een blonde dame zien weglopen in de achtergrond van het laatste shot... Wie zou dat nou zijn? :wink:
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  7. #2832

    Standaard

    Erg sterk seizoen maar man, man wat erger ik me aan Voigt. Die staat me een partij matig te acteren daar wordt je niet goed van.

  8. #2833

    Standaard

    Ben ik hier dan de enige die vind dat Voigt één van de beste 24 bad-guys is xD
    BD (1243) What i Watch

  9. #2834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Erg sterk seizoen maar man, man wat erger ik me aan Voigt. Die staat me een partij matig te acteren daar wordt je niet goed van.
    Ben ik gelukkig niet de enige die zich eraan ergert.


  10. #2835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ben ik hier dan de enige die vind dat Voigt één van de beste 24 bad-guys is xD
    Nope, Voight is fantastisch! Een lekker megalomaan personage.

  11. #2836
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Hebben jullie het nieuwsberichtje op msn nieuws gezien?
    De acteur van Slumdog Millionare zal in Seizoen 8 een regeringsleider gaan spelen uit het Midden Oosten, dus waarschijnlijk zal het laatste seizoen van 24 nog vetter gaan worden!.

  12. #2837

    Standaard

    Yep dat bericht heb ik hier al eens ergens gepost. Toen stond er wel dat hij een Indische CTU-agent zou spelen en dat het nog niet zeker was of het een gastrol van 1 of 2 afleveringen zou zijn of een terugkerende rol.

  13. #2838

    Standaard

    Hoezo het laatste seizoen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #2839

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ben ik gelukkig niet de enige die zich eraan ergert.
    Ook ik sluit me hier bij aan.

  15. #2840

    Standaard

    Voornamelijk bij z'n dramatische woede uitbarstingen krijg ik bijna last van plaatsvervangende schaamte.

  16. #2841

    Standaard

    Heb soms ook het idee dat ie zijn teksten niet meer weet, hij heeft het er in elk geval erg moeilijk mee.

  17. #2842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Hoezo het laatste seizoen?
    Iedereen lijkt er een beetje van uit te gaan dat seizoen 8 het laatste zal zijn, al is dat nog nergens officieel bevestigd, maar ook enkele crew-leden hebben er op gehint dat het na volgend jaar wel eens gedaan kon zijn.

  18. #2843

    Standaard

    Voigt vind ik echt super. Speelt in mijn ogen erg overtuigend en heeft het charisma van een zwaar crimineel in zon serie.

    En seizoen 8 zal inderdaad het slotseizoen van 24 worden. Dat heeft Sutherland al gezegd. Alhoewel het natuurlijk wel kan veranderen. Maar de bedoeling schijnt te zijn dat seizoen 8 het einde wordt. Eventueel daarna een bioscoopfilm om de serie compleet te eindigen. Ik zou het doodzonde vinden. Ze mogen van mij nog zo 5 seizoenen maken.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  19. #2844

    Standaard

    Wat is er dan zo geweldig aan die man? Hij heeft alleen status, maar de laatste paar jaar heeft hij bijna geen fatsoenlijke rol neergezet, zo ook bij 24, brrr wat slecht.


  20. #2845

    Standaard

    Voigt zet een mooie rol neer van een slimme, oude en sluwe crimineel die nergens voor terugdeinst. Ik heb weinig films met de beste man gezien dus daar zal ik mn oordeel echt niet op baseren.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  21. #2846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Wat is er dan zo geweldig aan die man? Hij heeft alleen status, maar de laatste paar jaar heeft hij bijna geen fatsoenlijke rol neergezet, zo ook bij 24, brrr wat slecht.
    Ik vind het wel bij het personage passen dat het allemaal wat over the top is. Een machtige man die de controle kwijt aan het raken is in zijn strijd naar nog meer macht. En ze geven hem toch echt wel fantastische monologen/dialogen. De hele dreiging die Voight en zijn mensen vormen vind ik trouwens erg goed gevonden en is ook zeer actueel. Sowieso vind ik Voight één van de beste bad guys die de serie al gehad heeft.

  22. #2847

    Standaard

    De serie kent een traditie van over-acting, megalomane bad guys, en nu bij Voight wordt er opeens een probleem van gemaakt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #2848

    Standaard

    Het is weer eens wat anders dan een Moslim terroristenleider...
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  24. #2849

    Standaard

    YES, Kim Bauer komt weer terug in de volgende afl.
    Staat op fox.com

  25. #2850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    YES, Kim Bauer komt weer terug in de volgende afl.
    Staat op fox.com

    En daar moeten we blij mee zijn... omdat....???

    Naast het toevoegen van blond en tieten absoluut geen meerwaarde en zal alleen maar weer gezeik opleveren wat totaal niet aan het verhaal gebonden zal zijn.

Pagina 114 van 136 EersteEerste ... 1464104110111112113114115116117118124 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •