Pagina 52 van 136 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #1276

    Standaard

    Erg 'gaaf' om in het 1e gedeelte van ep. 5 [spoiler:d384ba168a] te zien hoe groots het opgezet is. Die massale paniek miste we natuurlijk met de nuke in seizoen 2 omdat ie in de woestijn afging. Helikopter op een huis kom je ook niet iedere dag tegen [/spoiler:d384ba168a]

  2. #1277

    Standaard

    [spoiler:65b431297d]Die 12.000 doden is geloof ik alleen maar de klap, de nasleep zal wel in die buurt komen...[/spoiler:65b431297d]

  3. #1278

    Standaard Trailer Seizoen 6

    dit is een trailer van seizoen 6 [spoiler:029662fe93]In deze trailer ziet je chase[/spoiler:029662fe93]

  4. #1279

    Standaard

    Waar dan?

    En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat die neppe trailer is...

  5. #1280

    Standaard Re: Trailer Seizoen 6

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kevin_tonymontana
    dit is een trailer van seizoen 6 [spoiler:8584aacf7d]knip[/spoiler:8584aacf7d]
    waar is die trailer precies dan?!

  6. #1281

    Standaard

    Heb je die op youtube gezien?
    Want daar zitten zwaar veel neppe trailers, bijvoorbeeld met Heller als president en dat Wayne Palmer door de politie wordt opgepakt... dat soort grappen.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  7. #1282

    Standaard

    Ja klopt, dat is een fake trailer, iets wat ik al zag aankomen. Er zijn twee redelijk professionele fake trailers in omloop. In één daarvan zie je chase, maar dat is een scene uit een andere film waar hij in speelt! Chase komt dus niet terug in seizoen 6.

  8. #1283

    Standaard

    Gisteravond seizoen 3 afgekeken en was weer erg goed.

    Paar mindere dingen:
    [spoiler:d1fc0223b8]Dat hele goede met Milliken kon me niet echt boeien en leek me meer op opvulling van de tijd. Eigenlijk net als het terugbrengen van Nina Myers[/spoiler:d1fc0223b8]
    [spoiler:d1fc0223b8]Ook wel weer heel toevallig dat precies Michelle niet geinfecteerd was met het virus, maar ja het blijft tv natuurlijk [/spoiler:d1fc0223b8]

    En gelukkig eindelijk eens een soort van nuttige rol voor Kim :wink:

    Op naar seizoen 4!

  9. #1284

    Standaard

    Seizoen 4 zal waarschijnlijk een beetje een teleurstelling worden, maar stop niet! Seizoen 5 en wat ik nu gezien heb van Seizoen 6 is geweldig! :wink:

  10. #1285

    Standaard Dit is die trailer

    [spoiler:ae859dbf29]http://www.youtube.com/watch?v=eIdKV8kAXR8&mode=related&search=[/spoiler:ae859dbf29]

  11. #1286

    Standaard

    Haha, zelfs zonder het commentaar van de maker kun je duidelijk zien dat het fake is .

  12. #1287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Haha, zelfs zonder het commentaar van de maker kun je duidelijk zien dat het fake is .
    Ik had het pas echt door toen ik een fragment van David Morse in 16 blocks zag Blijkbaar heeft de acteur die Wayne Palmer speelt in een andere film een keer een gevangene gespeeld.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #1288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Seizoen 4 zal waarschijnlijk een beetje een teleurstelling worden, maar stop niet! Seizoen 5 en wat ik nu gezien heb van Seizoen 6 is geweldig! :wink:
    Ik lees wel vaker inderdaad dat seizoen 4 minder is. De teaser en het promo filmpje van seizoen 4 op de dvd van seizoen 3 vond ik ook niet geweldig. Maar blijf uiteraard zeker kijken

  14. #1289

    Standaard

    Net de eerste 4 eps gezien van wat terug een goed seizoen lijkt te worden. S4,5 en 6 lijken wat op elkaar tot nu toe, maar de formule blijft werken en het enige dat ik nog te zeggen heb is: "Jack is back!"
    [spoiler:de7dad91c4]Dat van Curtis en de ontploffing van de bom had ik nooit verwacht. Jammer van Curtis, want ik vond het een tof personage waar ze nooit veel mee hebben gedaan. Het zat er aan te komen dat Curtis ook het loodje ging leggen omdat 24 altijd na een paar seizoenen personages vervangt.[/spoiler:de7dad91c4]
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #1290

    Standaard Re: Dit is die trailer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kevin_tonymontana
    [spoiler:47137a7cad]http://www.youtube.com/watch?v=eIdKV8kAXR8&mode=related&search=[/spoiler:47137a7cad]
    Grapjas.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  16. #1291

    Standaard

    [spoiler:40b5f9f923]Hoe zit het met Mike Novick ? Komt die nog terug, hij heeft in S1 t/m S5 gespeeld.[/spoiler:40b5f9f923]

  17. #1292

    Standaard

    Mike Novick in Seizoen 6

    [spoiler:755b23554e]Dacht het niet, maar ik weet het niet zeker...[/spoiler:755b23554e]

  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    [spoiler:db43104cc1]Hoe zit het met Mike Novick ? Komt die nog terug, hij heeft in S1 t/m S5 gespeeld.[/spoiler:db43104cc1]
    [spoiler:db43104cc1]In 3 zat hij ook niet[/spoiler:db43104cc1]

  19. #1294

    Standaard

    een grappig stukje
    "They tried to come out with one a couple of years ago and they had sent me the doll for my approval... We took the doll out for a night to have some fun and we'd had some drinks. We sat it on the corner of the table. "We started torturing him around 11 o'clock at night, and, by two o'clock in the morning, we had set him on fire in the parking lot. "We got up the next day and there was just this puddle of wax. His clothes didn't burn, which I thought was pretty cool... and then I got a call the next day saying, 'Did you like the doll?' I said, 'Yeah, it was great.' And they said, 'Well, OK, good, you gotta send it back to us because that was the prototype... It took that guy a year to make it.' "I said, 'Well, let me look for it, I think I left it in the trailer.' This went on for about a week and then I had to just kinda come clean."
    http://www.contactmusic.com/news.nsf...totype_1018941

  20. #1295

    Standaard

    ROFL! Met die Kiefer op stap gaan moet toch echt lachen zijn, ben er nog altijd niet over heen hoe grappig het wel niet was om hem (in een filmpje natuurlijk) ineens in een kerstboom te zien springen in 1 of ander hotel

  21. #1296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83
    Hilarisch! Vind het echter wel erg voor de persoon die er een jaar over heeft gedaan het dingetje te maken... Ik denk ook niet dat ze ooit nog een prototype naar Kiefer opsturen :P

  22. #1297

  23. #1298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    ROFL! Met die Kiefer op stap gaan moet toch echt lachen zijn, ben er nog altijd niet over heen hoe grappig het wel niet was om hem (in een filmpje natuurlijk) ineens in een kerstboom te zien springen in 1 of ander hotel
    Heb die clip ook gezien. Uit een documentaire over een band, waar Kiefer meeging als tourmanager. Sutherland's commentaar in een aantal shows op die tour is hilarisch. Achteraf was 't toch niet zo'n goed idee... :P
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    ROFL! Met die Kiefer op stap gaan moet toch echt lachen zijn, ben er nog altijd niet over heen hoe grappig het wel niet was om hem (in een filmpje natuurlijk) ineens in een kerstboom te zien springen in 1 of ander hotel
    Heb die clip ook gezien. Uit een documentaire over een band, waar Kiefer meeging als tourmanager. Sutherland's commentaar in een aantal shows op die tour is hilarisch. Achteraf was 't toch niet zo'n goed idee... :P
    hehe ja, iets in de trend van dat hij eigenlijk alleen maar tourmanager was om met z'n kameraden op stap te gaan, terwijl het natuurlijk de bedoeling was dat hij zou zorgen dat er ook echt wat volk kwam kijken naar de optredens wat een kerel.

  25. #1300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    ROFL! Met die Kiefer op stap gaan moet toch echt lachen zijn, ben er nog altijd niet over heen hoe grappig het wel niet was om hem (in een filmpje natuurlijk) ineens in een kerstboom te zien springen in 1 of ander hotel
    Heb die clip ook gezien. Uit een documentaire over een band, waar Kiefer meeging als tourmanager. Sutherland's commentaar in een aantal shows op die tour is hilarisch. Achteraf was 't toch niet zo'n goed idee... :P
    hehe ja, iets in de trend van dat hij eigenlijk alleen maar tourmanager was om met z'n kameraden op stap te gaan, terwijl het natuurlijk de bedoeling was dat hij zou zorgen dat er ook echt wat volk kwam kijken naar de optredens wat een kerel.
    "Have you ever had one of those fantastic ideas, that when actually put into reality or practice, it's just, 'oh my God, what was I thinking?'"
    - Sutherland bij David Letterman

    (Letterman clip hier, en deel 1 daarvan hier)
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

Pagina 52 van 136 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •