Pagina 130 van 136 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.226 tot 3.250 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #3226

    Standaard

    Ik vond sowieso dit hele seizoen nogal kansloos. Heb het rond ep 8 opgegeven om een week of 10 later toch nog maar weer in te haken omdat ik het zolang gevolgd heb en het einde ook wel wou zien. Keek echt uit een soort van plichtmatig besef. Blij dat de afgelopen aantal afleveringen weer een stuk beter zijn. kijk nu zowaar uit naar de nieuwe aflevering en dat is al een paar jaar geleden dat ik dat gevoel heb gehad.

  2. #3227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ja, duh, maar het voelt een beetje als een artificieel verlengstuk van het oorspronkelijke verhaal.
    Doen ze dat niet al sinds seizoen 1...midden in het seizoen een twist waardoor er een andere verhaallijn ontstaat...

    De laatste 6 afleveringen waren iig weer puur 24, 24 op zijn best sinds seizoen 5. Erg happig naar het einde

  3. #3228

    Standaard

    Zo, aflevering 21 was gewoon EPISCH. Bauer die totaal medieval losging op die Rus. Primetime torture pr0n. Logan kan het wel schudden. . Beste afleveringen sinds het einde van het 5e seizoen. Eindelijk.
    Laatst aangepast door Erik B. : 11-05-2010 om 12:13

  4. #3229

    Standaard

    Waaaaaaaauw wat een geniale aflevering weer! Ik durf nu te zeggen dat dit seizoen na seizoen 5 misschien wel de beste is. Het is echt heel spannend en het slot van de ep is episch! Jack heeft die sniper die Renee kilde bijna 10 minuten gemarteld op de gruwelijkste manieren, inclusief een brander
    En nu weet hij dat Logan de opdrachtgever
    is.
    Promo ep 22
    YouTube - 24 8x22 - Season 8 Episode 22 - Promo - HD
    Damn, ik baal nu alweer dat ik een week weer moet wachten.....
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #3230

    Standaard

    Hahaha, op het einde van de nieuwe aflevering had ik echt zo'n reactie van: pam pam paaaaaam!!!! Haha, en dan ook echt dat hoofd van Jack er bij. Tja, was wel weer een aardige aflevering. Seizoen 5 blijft voor mij toch op eenzame hoogte steken.

  6. #3231

    Standaard

    24 is echt weer op top niveau, had er een beetje genoeg van maar de 2e helf van season 8 is echt top.

  7. #3232

  8. #3233

    Standaard

    Vond het gister zeker geen slechte aflevering, maar zou hem toch ook niet als een van de beste afleveringen ooit willen bestempelen. De martelpraktijken van Jack vond ik persoonlijk nogal overdreven. Leek wel het nieuwste deel uit de Saw reeks.... .

  9. #3234

    Standaard

    Een inhaalslag gemaakt en de laatste 10 afleveringen bekeken. 2e helft is inderdaad goed. Er zit spanning, urgentie en veel actie in. Uiteraard is de hele serie ongeloofwaardig maar soms is het niet te geloven ongeloofwaardig. Dan heb ik het niet alleen over karakters die eerst onzeker zijn tot aan het hysterische toe en dan opeens gecalculeerd koelbloedig. Presidenten die nog erger zijn dan Osama bin laden, is ook knap. Conclusie Jack Bauer moet iedereen uitmoorden op aarde zodat alleen hij overblijft. Hopen dat er nog ergens een onschuldige eva rondloopt zodat zij en Jack Bauer de wereld opnieuw gaan bevolken. Wel heerlijk vermaak.

  10. #3235

    Standaard

    Ik lees dit net op wikipedia. Ik hoop van harte dat het waar is, dat zou het voor mij echt goed afmaken! Net als Jack dan in 8 seizoenen verschenen

    "Aaron Pierce is rumored to return in the final three episodes of Season 8, as he was photographed on set."

  11. #3236

    Standaard

    Dat zou heerlijk zijn. Samen met Jack de enige die in elk seizoen speelde.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  12. #3237

    Standaard

    Ik zie bovenstaande trouwens wel als een aardige spoiler en iets wat ik eigenlijk nog niet had willen weten.... toch leuker als het als een verrassing komt.

  13. #3238

    Standaard

    Vind ik zelf ook, maar het is maar een gerucht.

    Ik dacht trouwens dat hij dood was?

    Het is in ieder geval uitgesloten dat het een flashback is, gezien het real-time concept.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #3239

    Standaard

    Dood? Nee hoor. Hij werd neergeschoten bij de inval in het Witte Huis waar hij Olivia, de dochter van de presidente, redde. Maar hij heeft het gewoon overleefd. Olivia vroeg hem zelfs daarna nog of hij haar lijftwacht ofzo wilde worden.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  15. #3240

    Standaard

    Net episode 22 gekeken, weer vette actie. Op naar de laatste 2......

  16. #3241

    Standaard

    Ben m nu net aan het kijken. Zat wel een shot in met een hoop bloed/gore op de grond. Had ik niet verwacht van 24.

  17. #3242

    Standaard

    Wauw, wauw! Ik hou van dit geniale seizoen! Aflevering 22 was weer net als de hele reeks hiervoor echt fantastisch!
    Het idee dat Jack in zijn eentje dit op moet lossen is super. Jack schuwt niks en dat zien we!
    Die panische angst van Logan toen Jack op hem af kwam in dat stalen pak was echt heerlijk! Maar ook hoe Jack Logan uit de auto kreeg was nice. En niet te vergeten het beeld dat hij alle Russen afgemaakt had waarna er nog net 1 goed gewond kan bellen.
    En Jack blijft de baas met dat afluisterapparaatje. Zo hoort dat!
    De promo beloofd trouwens echt een spektakeleinde. Ik vrees zelfs dat Jack gaat sterven. Zou me niks verbazen dat er geen 24 film komt en Jack volgende week sterft
    . Zou echt heel klote zijn
    Promo eps 23/24:
    http://www.youtube.com/watch?v=lj4W8L_LuAQ
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  18. #3243

    Standaard

    Ik weet nog niet wie ik erger vind Dana Walsh of president Taylor. Van Starbuck wisten wij vanaf het begin dat een schijtkarakter is maar van Taylor hebben de makers een grote puinhoop van gemaakt.

  19. #3244

    Standaard

    Ja, erg jammer. In seizoen 7 was Taylor echt een tof personage dat verstrikt raakte tussen rechtvaardigheid en persoonlijk leed. Nu is haar rol toch wel wat verpest. Zon oneervol einde verdient ze niet als presidente.

    Ik denk met weemoed terug aan David Palmer. De enige echt waardige president die Jack door dik en dun steunde!
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  20. #3245

    Standaard

    Uit de nieuwe promo:

    "I am gonna finish what I started"....terugdenkend aan wat Jack moest doen in seizoen 1...

  21. #3246

    Standaard

    Lijkt me wel heel ver doorgedacht

    Ik zie hem zeker Logan nog killen en ik hoop eigenlijk ook wel Suvarov, Russisch president. Maar dat zal wel niet omdat Jack ook wel weet dat de USA en Rusland dan een oorlog hebben. Taylor zal wel afgezet worden door haar fout. Maar ze zal niet sterven. Hoop ik overigens ook niet.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  22. #3247

    Standaard

    Lol, ik zet net 24S08E23 op, kwam er echt weer voorbij: "Events occur un real time" ... WTF? Das toch altijd alleen de eerste episode van het seizoen? Why episode 23?

  23. #3248

    Standaard

    Na Lost ook 24 die stopt. Echt heel klote
    Wel weer een mooi einde. Goddank overleeft Jack het. Ik dacht even bij die bijna executie dat ze hem dood gingen schieten en dat de 24 film een verhaal in het verleden zou worden. Mooi shot als hij naar de camera kijkt waar Chloe hem op ziet. Ook mooi dat de 24 timer terug liep naar 00.00 uur.
    Wel jammer dat de zaken rondom het verdrag voorspelbaar was. Ik had nooit gedacht dat dit getekend zou worden. Ik had liever gezien dat Jack in die zaal was gekomen en het bewijs had getoond. Zoals ik ook graag had gezien dat Jack Logan en Suvarov afgemaakt had. Wel toepasselijk voor een laffe rat als Logan dat ie zichzelf door zijn hoofd schoot. Ik had wel gehoopt dat Jack ieder geval Logan zou pakken.
    Maar de makers wilden natuurlijk niet een goede Amerikaanse president in de val laten lopen. Daarom lieten ze natuurlijk haar het melden dat ze meegedaan had met achterkamer politiek. Ik vond het wel een symphatiek mens, dus op zich is het goed. Wel stom dat Aaron Pierce niet in de serie meer verscheen. Ik las net in een interview met de makers dat ze hem geen verhaallijntje konden geven. Bullshit, er is altijd wel wat te bedenken. Hij had bv Jack in de laatste minuten kunnen oppikken en het land kunnen uitbrengen.
    24, het ga je goed....
    Wie weet toch nog stiekem ooit een 9e seizoen?
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  24. #3249

    Standaard

    Goede finale, zeer tevreden, maar nog open voor een evt film

    Chloe en Jack


  25. #3250

    Standaard

    Wat een fantastisch einde.

    Ben wel benieuwd eigenlijk wat er nu verder zou gaan spelen. Moet Taylor afstand doen van het presidentschap? Hoe vat Dalia het op dat de president toch nog het bekend maakt. Wat gebeurd er met Suverov. Logan leeft ook nog steeds, geloof ik. Waar gaat Jack heen.
    Dat soort dingen.
    Het is inderdaad nog open voor een 9e seizoen of een film.
    Ik hou hoop.

    Maar voor nu... ben ik van mijn verslaving af.

Pagina 130 van 136 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •