Pagina 133 van 136 EersteEerste ... 3383123129130131132133134135136 LaatsteLaatste
De resultaten 3.301 tot 3.325 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #3301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    vanochtend die "bombox" gehaald, wat een mooie box zeg, gelukkig zit redemption er ook in. dus alles helemaal compleet.
    ben der helemaal blij mee, gauw weer opnieuw beginnen met kijken.
    Is er een afleveringen gids in die 'bombox'?

  2. #3302

    Standaard

    Zag bij amazon een box van 1-8 incl. redemption voor 96,18 pond (114 euro). Niet héél duur, maar geen NL subs ben ik bang...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3303

    Standaard

    Iemand een idee of seizoen 8 van 24 Dutch subs heeft in frankrijk, want de blu-ray kost daar slechts € 29.90
    BD (1243) What i Watch

  4. #3304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Iemand een idee of seizoen 8 van 24 Dutch subs heeft in frankrijk, want de blu-ray kost daar slechts € 29.90
    Over de Franse uitgave kan ik niets vinden maar de Nederlandse box heeft Engelse en Franse taal en ondertitels in het Nederlands, Engels en Frans.
    Vanwege de Franse talen hebben wij in NL dus waarschijnlijk de zelfde uitgave als die in Frankrijk, vice versa.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #3305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Over de Franse uitgave kan ik niets vinden maar de Nederlandse box heeft Engelse en Franse taal en ondertitels in het Nederlands, Engels en Frans.
    Vanwege de Franse talen hebben wij in NL dus waarschijnlijk de zelfde uitgave als die in Frankrijk, vice versa.
    Hmmmm dat denk ik ook ja, maar durf de stap niet zetten om hem te bestellen want als het dan niet zo is ben ik er totaal niks mee.
    BD (1243) What i Watch

  6. #3306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Iemand een idee of seizoen 8 van 24 Dutch subs heeft in frankrijk, want de blu-ray kost daar slechts € 29.90
    Waar dan? Linkje?

    edit; de Franse amazon dus. Helaas komt er nog €7,20 verzending bij
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #3307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Waar dan? Linkje?

    edit; de Franse amazon dus. Helaas komt er nog €7,20 verzending bij
    In belgie niet, als je boven de € 20 bent komt er niks bij.
    BD (1243) What i Watch

  8. #3308

    Standaard

    Heb je eindelijk eens voordeel van de Belgische post

    Voor 30 euro had ik hem wel besteld, maar nu wacht ik nog wel ff!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #3309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Seizoen 8 begint redelijk kalm en kent een paar afleveringen die best saai zijn. Maar zo vanaf de helft van het seizoen gaan echt alle remmen los en kan het restant zich serieus meten met seizoen 5, die duidelijk het beste van allemaal is. Het 2e deel van seizoen 8 kent echt ongelooflijk veel geniale momenten. Jack gaat helemaal los op een gegeven moment. Ik verheug me er nu al op om dit over een paar dagen weer te kijken.
    Ik vond seizoen 8 echt geweldig, kon zich zo meten met 1 en 5. Vooral de laatste paar afleveringen waren geweldig. Ik hoop eigenlijk, terwijl ik eerst echt 24 moe was, dat er nog eens een seizoen komt aangezien seizoen 8 echt verslavend was/is!


  10. #3310

    Standaard

    Die re-issue van seizoen 1 is overigens geldklopperij. De eerste 6 disks zijn identiek aan die in de oude versie, dus nog steeds 2.0. Er zit een 7de disk in gelabeld "bonus disk" met afl. 1 en 2 in 5.1, dan inderdaad de beloofde extra's, maar verder reissue ammehoela.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #3311

    Standaard

    Ben nu seizoen 1 aan het herkijken, na een paar jaar alweer niet gezien te hebben, maar wat een ruis in het beeld zeg! lijkt wel een serie uit de jaren 80 ofzo. Heel storend. En kan het me totaal niet herinneren dat dit zo was met de dvds.
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #3312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Die re-issue van seizoen 1 is overigens geldklopperij. De eerste 6 disks zijn identiek aan die in de oude versie, dus nog steeds 2.0. Er zit een 7de disk in gelabeld "bonus disk" met afl. 1 en 2 in 5.1, dan inderdaad de beloofde extra's, maar verder reissue ammehoela.
    Ik was ervan overtuigd dat alles in 5.1 was? Gelukkig heb ik hem dan toch niet herkocht.
    BD (1243) What i Watch

  13. #3313

  14. #3314

    Standaard

    Iemand toevallig de 1-8 dvd box van 24 uit frankrijk in bezit? Heeft deze NL subs? Ik kan nergens zo vinden of hij daadwerkelijk NL subs heeft alleen wat speculatie!
    Die is nu 88e + verzendkosten maar dan is het nog niet duur ivm de NL release
    Laatst aangepast door theregiment : 31-01-2011 om 09:12

  15. #3315

    Standaard

    Niemand?

    Edit: Laat maar tot season 7 NL subs 8 niet bekend en hij was nu zelfs maar €71,- voor de complete collectie op dvd!
    Laatst aangepast door theregiment : 03-02-2011 om 13:37

  16. #3316

    Standaard

    De Franse blu ray van seizoen 8 heeft wél NL subs. Dvd weet ik niet ...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #3317

    Standaard

    Ik heb vandaag de Franse 24 complete collection binnen gekregen. Ik kan bij deze bevestigen dat season 1 t/m 8 + Redemption NL subs hebben! Kost nu op amazon.fr €78 inclusief verzendkosten!

    Box is in mijn ogen simpeler maar mooier dan de NL release met de Bom, hierbij heb je gewoon dvd size alle seasons los in een doos. En voor het prijs verschil met NL €160 tot €200, UK €100,- +- en DE €160+- is €78,- letterlijk een koopje

    Wat foto's




  18. #3318

    Standaard

    Jammer van het frans, maar de verpakking is perfect. Lekker dun tov mijn NL/UK seizoensboxen.
    Prima koop voor dat geld. Ziet er mooi uit
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  19. #3319

    Standaard

    Jammer dat ik die Franse ***taal niet op m'n box wil hebben.

  20. #3320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Jammer dat ik die Franse ***taal niet op m'n box wil hebben.
    Sorry hoor maar als je daar 120e meer voor wilt betalen ben je goed gek de complete box zal in NL nooit beneden de 100e komen!

  21. #3321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Sorry hoor maar als je daar 120e meer voor wilt betalen ben je goed gek de complete box zal in NL nooit beneden de 100e komen!
    Wedden?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #3322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wedden?
    Ik denk het niet (nieuw dan he) series blijven altijd duur in NL als ik zie wat ze nog steeds voor the sopranos vragen €120,-

    of 10e per stuk voor friends per seizoen.. X-files 12e per seizoen. Het blijft allemaal duur!

  23. #3323

  24. #3324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik denk het niet (nieuw dan he) series blijven altijd duur in NL als ik zie wat ze nog steeds voor the sopranos vragen €120,-

    of 10e per stuk voor friends per seizoen.. X-files 12e per seizoen. Het blijft allemaal duur!
    Zeg nooit nooit. Dit heb ik ook heel gedacht en als ik toentertijd gewoon geduld had bewaard dan was het ook gezakt.
    Seizoen 1 van 24 heb ik voor 70 euro gekocht toen hij uitkwam. Nu is hij 30 ofzo. Zelfde geld voor the x-files. Seizoen 1 voor 140 gulden gekocht en nu is seizoen 1 15 euro ofzo. dusja.....

    Maargoed neemt niet weg dat je een superprijs hebt betaald voor een superserie die met de film compleet is.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  25. #3325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Zijn ze wel NLO?
    Ja dat heb ik toch gezegd de blz hiervoor... FR 24 complete collectie met NL subs

Pagina 133 van 136 EersteEerste ... 3383123129130131132133134135136 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •