Pagina 134 van 136 EersteEerste ... 3484124130131132133134135136 LaatsteLaatste
De resultaten 3.326 tot 3.350 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #3326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Zeg nooit nooit. Dit heb ik ook heel gedacht en als ik toentertijd gewoon geduld had bewaard dan was het ook gezakt.
    Seizoen 1 van 24 heb ik voor 70 euro gekocht toen hij uitkwam. Nu is hij 30 ofzo. Zelfde geld voor the x-files. Seizoen 1 voor 140 gulden gekocht en nu is seizoen 1 15 euro ofzo. dusja.....

    Maargoed neemt niet weg dat je een superprijs hebt betaald voor een superserie die met de film compleet is.
    Weet ik maar 8x15 is nog steeds meer dan 100e de prijs van amazon.fr gaan wij hier in NL nerver nooit bereiken! Dat wil ik ermee zeggen en als er dan een argument komt ja maar ik moet geen franse tekst op m'n doos :S sorry hoor geef dan maar 120e uit als hij in prijs is gezakt om niks! (oja toch wel om het frans :S)

    maargoed iemand zijn mening maar daar hoef ik het nog niet mee eens te zijn.

    Maar raymonddeniet je hebt gelijk! Mooi box voor weinig geld met NL subs compleet ik ben blij
    Laatst aangepast door theregiment : 09-02-2011 om 09:26

  2. #3327

    Standaard

    Het was misschien geen goed voorbeeld, maar alles zakt op den duur. Maargoed jij kan er NU van genieten voor een belachelijk lage prijs. Eer dat het hier zo goedkoop is, duurt nog wel een enorme poos. En dat zou zo maar eens kunnen zijn als dvd uit omloop gaat

    Ik heb ze allemaal al, en tja dat Frans. Ik vind het niet mooi, ik haat het zelfs. Maar zelfs op Nederlandse dvd's staan Franse texten. Bijvoorbeeld de Star Wars films hebben dit.

    Geniet ervan
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #3328

    Standaard

    Ik ben nu seizoen 8 aan het kijken op blu ray. Ben net over de helft. Ik zat al te wachten op de 'mol' van dit seizoen en daar is ze dan; Dana Walsh / Jenny Scott. Begonnen als topanalist met een jeugdzonde waardoor ze haar naam en ID veranderde, maar ze is getransformeerd in superkiller die voor de badguys werkt.
    Nu is Jack sowieso een bad-ass, maar hij wordt in het begin tot pulp geslagen door een agent die denkt dat hij een kopkiller is en vervolgens door Renee in zijn onderbuik gestoken. . Daar zie je echter helemaal niets van. Hoe stoer is deze man
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #3329

    Standaard

    Er komen nog wel een paar leuke verhaal wendingen, maar welk seizoen had dit niet.
    Mazzel,

    René

  5. #3330

    Standaard

    Damn! Pres. Hassan zijn keel doorgesneden en Renee Walker doorzeefd. Twee afleveringen met een stille afkondiging i.p.v. de luid tikkende klok. . Die zag ik niet aankomen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #3331

    Standaard

    Ik dacht: oh nee, he nieuws over 24....ben echt wel klaar met deze serie.... seizoen 1 vind ik nog steeds de beste en wil ik nog wel eens opzetten maar de rest echt niet...

  7. #3332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik dacht: oh nee, he nieuws over 24....ben echt wel klaar met deze serie.... seizoen 1 vind ik nog steeds de beste en wil ik nog wel eens opzetten maar de rest echt niet...

    Deze smiley's zijn even zinloos als het commentaar hierboven.
    BD (1243) What i Watch

  8. #3333

    Standaard

    Laat me altijd wat meeslepen met slechte commentaren, big 24 fan
    BD (1243) What i Watch

  9. #3334

    Standaard

    Blijft gewoon een topserie.
    Enige minpunt was Redemption. Was wat mij betreft niet nodig geweest....

    Nu wachten op de afsluitende film...

  10. #3335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht

    Deze smiley's zijn even zinloos als het commentaar hierboven.
    Tja ik snap het ook niet helemaal, maar smaken verschillen.
    Al persen ze er nu nog een seizoen uit, ik ga hem kijken en kopen.
    Moet overigens nog steeds seizoen 8 kopen, maar dat komt wel als ie lekker in prijs zakt.

    De film, ben er wel benieuwd naar. Is er al wat bekend want volgens mij is Sutherland met een andere serie bezig.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #3336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    De film, ben er wel benieuwd naar. Is er al wat bekend want volgens mij is Sutherland met een andere serie bezig.
    Inderdaad, Sutherland speelt één van de hoofdrollen in Touch, de nieuwe serie van Tim Kring (Heroes).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #3337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht

    Deze smiley's zijn even zinloos als het commentaar hierboven.
    En het commentaar eronder...

    Was ook ooit een fan, maar de seizoenen na 5 waren zo doorzichtig en makkelijk dat ik een nare smaak aan deze serie heb overgehouden; jammer genoeg...
    Overigens ben ik dan wel weer benieuwd naar een film; mits echt weer origineel...anders liever niet; want Redemption was niet al te best idd...

  13. #3338

  14. #3339

    Standaard

    Uiteraard geeft (ook met de nieuwe forumsoftware) de zoekterm '24' geen resultaat.

    '24' terug op het kleine scherm?



    Fans van '24' mogen mogelijk in hun handen wrijven. Televisienetwerk Fox wil de Amerikaanse serie met Kiefer Sutherland als Jack Bauer weer op tv brengen. Deze keer als een 'limited series event', een reeks waarbij het einde vooraf al vastligt.

    Na acht seizoenen was het in 2010 afgelopen met '24' waarna meteen sprake was van een '24'-film. Kiefer Sutherland deed er alles aan, maar een film geraakte maar niet uit de startblokken. Nu Fox de stekker uit de serie 'Touch' met Kiefer Sutherland trekt, is de zender beginnen onderhandelen met de acteur.

    24 is een zogenaamde 'real time'-serie. Elk seizoen duurt 24 uur en daarin probeert agent Jack Bauer terroristische aanslagen te voorkomen.
    Bron: gva.be
    Laatst aangepast door Werner : 11-05-2013 om 22:31
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #3340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Uiteraard geeft (ook met de nieuwe forumsoftware) de zoekterm '24' geen resultaat
    Daarom heb ik op 'jack bauer' gezocht.

  16. #3341

    Standaard

    Ik zeg eerlijk: van mij hoeft het niet.
    Hoewel het laatste seizoen wel weer de goede kant opging, is het mooi geweest, laat de beste Jack lekker uitrusten en genieten van zijn pensioen

  17. #3342

    Standaard

    Volgens TVrage start het nieuwe seizoen op 5 mei. Het seizoen gaat zich in Londen afspelen:

    http://www.hypable.com/2013/10/03/24...set-in-london/
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 15-01-2014 om 17:43

  18. #3343

    Standaard

    Limited-run series? Betekent dit dat er een nieuw seizoen komt en dat het daarbij blijft?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #3344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Limited-run series? Betekent dit dat er een nieuw seizoen komt en dat het daarbij blijft?
    Het wordt een seizoen van 12 afleveringen. Echter heeft men al aangekondigd dat dit wel eens de start zou kunnen worden van een nieuwe reeks.

  20. #3345

  21. #3346

    Standaard

    Awesome!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #3347

    Standaard

    Altijd een geweldige serie gevonden. Kan mij niet snel genoeg op schijf verschijnen.

  23. #3348

    Standaard

    Cannot wait....
    Jammer dat het maar 12 afleveringen zijn...

    maar toch.. frakin awesome its back^^

  24. #3349

    Standaard

    Heb bijna seizoen 1 uit, is vermakelijk maar ben niet zeker of ik seizoen 2 en verder ook wil zien, toch niet direct.

  25. #3350

    Standaard

    "TELL ME WHO YOU WORK FOR!!!"

    24 was 3 seizoenen lang een top thriller en veranderde daarna in een klucht en daarna een parodie van zichzelf. Toch kijk ik er nog graag naar en ben ik benieuwd naar het nieuwe seizoen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

Pagina 134 van 136 EersteEerste ... 3484124130131132133134135136 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •