Pagina 116 van 136 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.876 tot 2.900 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #2876

    Standaard

    Waar komt die actiefolder vandaan? Net bij MM Bergen op Zoom geweest, maar die wisten van niks.

  2. #2877

    Standaard

    Ik kon het niet laten, heb 5 seizoenen voor 24 euro per stuk gekocht. Heb ze nu alle 6 origineel. Best prijzig zo in 1x, maar het resultaat is wel top.

    @ Rob: Media Markt Arnhem!
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  3. #2878

    Standaard

    Dus alleen daar...lekker dan, hier liggen ze nog aan 40 euro p/s...is toch geen bedrijfsvoering.

  4. #2879

    Standaard

    Ik weet niet of het alleen daar is, ik heb de rest niet bekeken.
    Maar ik wilde al een tijd lang de seizoenen halen en voor 24 euro per stuk laat ik ze niet liggen. Die kans krijg je niet snel meer.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #2880

    Standaard

    Ik zou zeggen print het uit en neem het mee naar je lokale mediamarkt. Ik heb vaak korting gekregen van de MM door aan te tonen dat het elders goedkoper was via een folder of op internet, een soort policy die ze hebben. Ik neem aan dat dat ook geld voor dit soort aanbiedingen.

  6. #2881

    Standaard

    Jullie blijven hopen op nog spetterende 24 aktie in de laatste 4 episodes, maar ik ben bijna 100% zeker dat die kans er gewoon niet meer inzit.
    BD (1243) What i Watch

  7. #2882

    Standaard

    S4 ligt zelf in Media Markt Oostakker voor €11 xD
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #2883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Jullie blijven hopen op nog spetterende 24 aktie in de laatste 4 episodes, maar ik ben bijna 100% zeker dat die kans er gewoon niet meer inzit.
    Uiteraard kan jij een maand in het voren kijken...

    Er zijn nog dingen genoeg waarmee seizoen 7 spetterend kan eindigen.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  9. #2884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Uiteraard kan jij een maand in het voren kijken...

    Er zijn nog dingen genoeg waarmee seizoen 7 spetterend kan eindigen.
    Is trouwens geen maand meer, maar 3 weke maar dat terzijde. Ik zeg niet dat ik in toekomst kan kijke, maar Jack is ziek. en denk persoonlijk dat dit hele gedoe pas zal opgelost worden in Seizoen 8 maar daar kan in ongelijk in hebben maar ben gewoon bijna zeker dat we van Jack niet veel meer moeten verwachten.

    Hoop natuurlijk als 24 fan dat het niet zo is, maar denk dat gewoon.
    BD (1243) What i Watch

  10. #2885

    Standaard

    Ondanks zn ongemak zie ik hem nog wel in actie komen. That's Jack
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  11. #2886

    Standaard

    Was wel weer een aardige aflevering gister, maar vind het niet echt een superseizoen.

  12. #2887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Was wel weer een aardige aflevering gister, maar vind het niet echt een superseizoen.
    Same here, terwijl het wel goed begon. We hebben het echter allemaal al zo vaak gezien en die plottwist over Tony vond ik echt een dieptepunt.


  13. #2888

    Standaard

    Spanning is weg voor mij, je neemt alle ontwikkelingen eigenlijk al wel voor lief. Steeds een overtreffende trap...Zal wel iets heel fouts zeggen, maar van mij mogen ze er wel mee stoppen, of ze moeten het op de een of andere manier heel anders aan gaan pakken.

  14. #2889

    Standaard

    Dat met die overtreffende trap heb ik ook. Eerst met die neger (naam kwijt), daarna zijn baas Jumo, daarna Hodges en ook boven Hodges zit nog iemand. Het gaat wel ver. Dan zie ik liever seizoen 5 met uiteindelijk 1 iemand die er boven stond maar wel meteen de machtigste man ter wereld.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  15. #2890

    Standaard

    Met die baas na baas na baas kwestie hebben ze ieder seizoen al te maken gehad, ongeloofwaardig, maar dat accepteer ik nog wel. De twist van 2 weken terug vond ik gewoon te bizar. Geen zwak seizoen, maar ook zeker niet het sterkste, waar het wel op ging lijken halverwege. Deze aflevering heeft daar geen verandering in kunnen brengen.

  16. #2891

    Standaard

    Ik vond episode 20 ook niet erg geweldig, maar het is nog steeds beter dan alles wat seizoen 6 ons ooit heeft voorgeschoteld. Ik vind daarentegen de plottwist van Tony wél echt goed bedacht en hoop eigenlijk dat hij in the end niet de bad guy is die we hem nu allemaal voor ogen houden. Ook de ziekheid van Jack vind ik sterk en emotioneel; het maakt hem menselijk. En kom op, hebben jullie niet gegrijnsd toen onze vertrouwde CTU servers weer in beeld waren? Ben benieuwd naar het slot. Ze kunnen er vast nog wel wat lijps van maken, daar ben ik van overtuigd.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  17. #2892

    Standaard

    Ik denk dat het gaat leiden tot de grootste cliffhanger in 24-historie, zeker nu bekend is dat seizoen 8 kort na seizoen 7 zal afspelen.

    De nieuwe aanslag is gepland om 8 uur, precies de tijd dat het seizoen eindigt. Dit kan 2 dingen betekenen: of ze voorkomen de aanslag op tijd, of de aanslag wordt niet voorkomen en dient als cliffhanger.

  18. #2893

    Standaard

    is er nog iemand die in de MM in arnhem komt vandaag...
    ik zoek nog seizoen 5 en 6 van 24...en voor zo'n mooie prijs laat ik ze liever niet liggen...
    als er iemand is die ze wil halen...stuur een PM alstublieft

  19. #2894

    Standaard

    Hehe had het een uurtje eerder gezegd. Mijn pa en ma zijn daar nu de stad in

    Maare, treinkaartje kopen en naar Arnhem lukt niet?
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  20. #2895

    Standaard

    he jammer:P
    als ik nog een treinkaartje moet kopen kost dat me 15 euro(met korting al) en 2 uur reizen.. heel jammer dat ik pas vandaag van de actie af wist anders was ik de afgelopen week al gegaan...
    maar toch bedankt

  21. #2896

    Standaard

    Toen ik twee dagen geleden daar op de MM van arnhem was geweest, was seizoen 6 van 24 al uitverkocht..

  22. #2897

    Standaard

    Bij de Media Markt in Eindhoven zijn ze per stuk 30 euro.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  23. #2898

    Standaard

    Vrij matige opvul aflevering vandaag.

  24. #2899

    Standaard

    PS: Aflevering 21 van seizoen 7 was vandaag niet al te super. Beetje saai, gebeurde weinig en slechts het einde was de moeite. Seizoen 7 heeft soms echt heerlijke afleveringen maar soms zijn ze ook erg matig. Seizoen 5 blijft toch met afstand het beste seizoen.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  25. #2900

    Standaard

    Is seizoen 7 trouwens al op dvd in NL aangekondigd? Meestal komt ie zo in november uit meen ik...
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

Pagina 116 van 136 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •