Pagina 73 van 136 EersteEerste ... 236369707172737475767783123 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #1801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel Bekijk bericht
    Seizoen finale??? Aflevering 23 is toch net uitgezonden.
    Aankomende week wordt aflevering 24 pas uitgezonden op de Amerikaanse tv.
    e24 staat er ook al op hoor :wink:

    Vond de finale zelf niet echt hoogstaand. Het einde is aan de ene kant jammer, maar laat wel veel ruimte over voor de makers om volgend jaar finaal een andere richting in te slaan. Ze hebben immers nog geen aanzetje gegeven voor het nieuwe seizoen, zoals ze tot nu toe steeds wel hebben gedaan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #1802

    Standaard

    Seizoen 6 is afgelopen, niet het beste seizoen want Jack loopt in dit seizoen erbij voor spek en bonen alsof ze niet echt weten wat ze nog moeten aanvangen me Jack maar toch vond ik dit geen super slecht seizoen. De finale vond ik tof, maar niet steengoed of het waren de laatste 5 minuten van episode 24.

    En een vraagje over episode 24: Is Audrey dood ofzo? Want begrijp het niet echt goed.

  3. #1803

    Standaard

    Ik zie idd dat ep. 24 ook al beschikbaar is! :razz:

  4. #1804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel Bekijk bericht
    Ik zie idd dat ep. 24 ook al beschikbaar is! :razz:
    jup dubbele finale he

  5. #1805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skikkelenberg Bekijk bericht
    jup dubbele finale he
    idd en ik moet zeggen: wat een einde

  6. #1806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel Bekijk bericht
    idd en ik moet zeggen: wat een einde
    ik heb et einde nog niet gezien omdat me media player et niet doet. illigale versie ofzo. vanmorgen heb k ff 2 uur en een kwartier t/m 20 online gekeken. maar ik heb ze wel binnen. nu neem k ff een pauze met lost waar ik aan begonnen ben

  7. #1807

  8. #1808

    Standaard

    daar had ik nog nooit van gehoord. thanks

  9. #1809

    Standaard

    Eigenlijk heb ik dezelfde reactie als Daan, de laatste 2 waren goede afleveringen, maar om nou zo lyrisch te doen over het einde en het seizoen in het algemeen, nee.

    Maar het lange wachten begint wel, hopend op een veel beter seizoen 7.

  10. #1810

    Standaard

    Mja, een goed einde, maar over het algemeen een erg ingekakt seizoen. Het begon zo veel belovend aan het begin, maar het maakte allemaal niks waar. Erg jammer. Terwijl de vorige seizoenen toch zo te genieten waren...

  11. #1811

    Standaard

    Ik vond het einde niks bijzonders, op die laatste 5 minuten na.

    Jammer dat de producenten kennelijk de bedachte cliffhanger geknipt hadden, waar ik eigenlijk wel op wachtte gezien een spoiler die ik gelezen had over de terugkeer van een oude bekende.

  12. #1812

    Standaard

    Hier is meer info over de cliffhanger:

    Question: Hey, what's the deal with no "long dead" character returning "with a vengeance" in 24's finale, as reported earlier in TV Guide? I was all wound up to have Tony Almeida back, and no such person showed up!— Tom

    Ausiello: OK, here's the straight scoop: I know for a fact that producers very briefly considered bringing Tony back from the dead in the finale's closing moments. Ultimately, however, they decided that such a twist would violate the premise of the series. And as cool as it would've been to have Tony back, I believe they made the right decision.

  13. #1813

    Standaard

    Zojuist de "double season finale" bekeken, en het viel me allerminst tegen. Het niveau van seizoen 5 wordt ook hier niet gehaald, maar het blijft top-drama. De Witte Huis-verhaallijn met Tom Lennox voorop blijft genieten.
    Chloe zwanger? Mwoa, beetje een soap-scoop, maar het geeft Morris wel de gelegenheid om zijn diepe schaamte voor het inschakelen van de nukes (bijna-miljoenen-moord) te compenseren met het schenken van leven.

    De redding per heli op het boorplatform: voorspelbaar, misschien; spectaculair, zekers te weten!!! Ergens toch blij dat Mike Doyle het veld ruimt voor Jack om het seizoen af te maken, zoals het hoort. Uiteindelijk is Jack de spil die het geheel draaiende houdt. Alle verhaallijnen komen bij diepere analyse terug bij hem. Jon Cassar (regisseur) liet dat weten. Ook mooi om Bill eens in een andere setting te zien.

    En dan de laatste confrontaties, waarvan degene met Heller de sterkste was. Alle frustratie komt eruit, met de goeie vraag waarom Heller niet ingreep tijdens zijn gevangenschap in China. In de woorden van Rambo: "I'm expendable..."
    "As you know I'm pretty good at disappearing. If you send someone to find us, I'll kill 'em. Pretty good at that too..." Dat zijn de teksten waar de fans op zitten te wachten. Alle gekheid op een stokje, hij bereikt wel een persoonlijke overwinning door alsnog naar Heller te luisteren en weg te lopen.
    En Audrey is niet dood. De bedoeling van de makers was om de kijker te laten hopen dat ze haar ogen open doet en zegt met hem mee te gaan, maar dat gebeurt niet. Dit versterkt bij de kijker het medeleven met Jack, die met bijtend tegenstrijdig gevoel haar de rug moet toekeren.


    In de laatste seconden geven de schrijvers zichzelf 100% carte-blanche voor wat seizoen 7 moet worden. Een erg wijze beslissing. Dat het een frisse start mag worden. Ondanks dat het sublieme seizoen 5 dit jaar niet is overtroffen (helemaal geen schande) heb ik toch weer erg genoten. Er is weer een 24-trilogy afgesloten. En nu wachten op de DVD-box.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  14. #1814

    Standaard

    Het is netjes dat ze naar seizoen 3 nu ook weer seizoen 6 laten afsluiten zonder cliffhanger. Commercieel ook interessant, kunnen ze gelijk een tweede 72 uurs-box uitbrengen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #1815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Het is netjes dat ze naar seizoen 3 nu ook weer seizoen 6 laten afsluiten zonder cliffhanger. Commercieel ook interessant, kunnen ze gelijk een tweede 72 uurs-box uitbrengen!
    daar kijk ik al weer naar uit. de eerste 3 seizoenen had ik ook samen in 1 box gekocht. vind ik beter dan losse seizoenen kopen.

    en als er meer dan 3 delen komen heet het tog geen trilogy meer??

  16. #1816

    Standaard

    Ze hebben inmiddels na elk seizoen een box uitgebracht. Alleen in Nederland niet. Hier is er alleen een box met de eerste drie seizoenen uitgekomen. Ben benieuwd of ze in de UK dus ook weer een box met 6 seizoenen gaan uitbrengen. Beetje van de zotte, eigenlijk.
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #1817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ze hebben inmiddels na elk seizoen een box uitgebracht. Alleen in Nederland niet. Hier is er alleen een box met de eerste drie seizoenen uitgekomen. Ben benieuwd of ze in de UK dus ook weer een box met 6 seizoenen gaan uitbrengen. Beetje van de zotte, eigenlijk.
    Tja en toch zijn er zat mensen die het dan kopen. En ja als er geld uit te halen is, geef ik ze geen ongelijk dat ze het uitbrengen.

  18. #1818

    Standaard

    Ik vind dat nog geen slecht idee, ieder jaar een nieuwe box met alle seizoenen. Voor de mensen die de serie al langer volgen is het overbodig, maar een serie als 24 krijgt er ook ieder jaar nieuwe fans bij en die kunnen dan meestal relatief goedkoop de hele serie in huis halen. Heb zelf dit jaar ook al zeker 5 mensen "bekeerd" door ze het eerste seizoen eens uit te lenen en ondertussen zijn ze allemaal ook de overige seizoenen aan het bekijken. Ik wou dat ik nog zoveel seizoenen 24 voor de boeg had

  19. #1819

    Standaard

    volgens mij word dat een beetje duur om te maken. nieuwe hoezen en alles verschepen naar landen.
    je kan je voor je kop rammen net zolang totdat je nix meer weet

  20. #1820

    Standaard

    hier wat info over volgend seizoen, maar ff in spoiler tags gezet voor als mensen het niet willen lezen maar het is gewoon vrij ruime algemen infromatie dus vind ik zelf niet echt een spoiler.

    Where's Jack Bauer going to start Hour 1 of next season on 24? Co-Exec producer Manny Coto says:

    Jack starts next season in a very different place than any season so far. Let's put it this way: I wouldn't be surprised if there's no CTU next year. CTU has almost become too comfortable, you know? "We need to carry out this operation - Chloe, grab satellite X and get us a feed!" That's gone.

    We're pulling the rug out from under our characters. It's a pretty radical shift - a totally different context with a totally different villain. There will not be a ticking clock on a nuclear device. We're hewing much closer to real life: tighter, more personal, more difficult for Jack.
    There may even be a plot thread that doesn't take place on U.S. soil.

    In a sense, it's a reboot - in location and personnel. We're going to be introducing a new stable of characters, along with a couple of old ones. Jack's not living under an alias. He's found a place he thinks he belongs and a job he enjoys doing that doesn't involve the government.

    What's also refreshing is the choice of villain: it's not a Muslim terrorist. In fact, it's not a terrorist at all. And the character is fascinating, someone with a supremely dark past who's done something horrific. And whose ambition is to regain his stature in the world. I just can't say enough how exciting it is. It's going to be pretty damn cool.

  21. #1821

    Standaard

    Damn ik moet echt stoppen met dingen te lezen over volgend seizoen, teveel vragen waar ik nog 6 maanden mijn kop over ga breken om dan toch te zien dat ze iets helemaal anders doen dan wat ik in gedachten had

    Ik ga dan maar eens aan één van de 24 boeken beginnen (operatie Hell Gate) om de tijd te doden

  22. #1822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin83 Bekijk bericht
    hier wat info over volgend seizoen, maar ff in spoiler tags gezet voor als mensen het niet willen lezen maar het is gewoon vrij ruime algemen infromatie dus vind ik zelf niet echt een spoiler.

    Where's Jack Bauer going to start Hour 1 of next season on 24? Co-Exec producer Manny Coto says:

    Jack starts next season in a very different place than any season so far. Let's put it this way: I wouldn't be surprised if there's no CTU next year. CTU has almost become too comfortable, you know? "We need to carry out this operation - Chloe, grab satellite X and get us a feed!" That's gone.

    We're pulling the rug out from under our characters. It's a pretty radical shift - a totally different context with a totally different villain. There will not be a ticking clock on a nuclear device. We're hewing much closer to real life: tighter, more personal, more difficult for Jack.
    There may even be a plot thread that doesn't take place on U.S. soil.

    In a sense, it's a reboot - in location and personnel. We're going to be introducing a new stable of characters, along with a couple of old ones. Jack's not living under an alias. He's found a place he thinks he belongs and a job he enjoys doing that doesn't involve the government.

    What's also refreshing is the choice of villain: it's not a Muslim terrorist. In fact, it's not a terrorist at all. And the character is fascinating, someone with a supremely dark past who's done something horrific. And whose ambition is to regain his stature in the world. I just can't say enough how exciting it is. It's going to be pretty damn cool.
    Damn dat klint echt goed. SPANNEND kan niet wachten voor seizoen 7

  23. #1823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Damn ik moet echt stoppen met dingen te lezen over volgend seizoen, teveel vragen waar ik nog 6 maanden mijn kop over ga breken om dan toch te zien dat ze iets helemaal anders doen dan wat ik in gedachten had

    Ik ga dan maar eens aan één van de 24 boeken beginnen (operatie Hell Gate) om de tijd te doden
    he die eerste 3 boeken heb ik ook{owkee me zus dan} en ik ben ook nog in hell gate bezig. die andere 2 zijn ook gruwelijk trouwens

  24. #1824

    Standaard

    Ik ben nooit aan de boeken begonnen. Ik heb alleen de eerste comic.

    Die is ruk.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  25. #1825

    Standaard

    Alvast grappig hoe de hoofdstukken ook in uren ingedeeld blijken te zijn Had het eigenlijk wel kunnen raden natuurlijk. En het speelt zich af voor seizoen 1. Zal wel niet zo leuk zijn als de serie kijken (ben echt geen lees-mens) maar je moet toch iets doen tijdens de 24-winterslaap

Pagina 73 van 136 EersteEerste ... 236369707172737475767783123 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •