Pagina 72 van 136 EersteEerste ... 226268697071727374757682122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.776 tot 1.800 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #1776

    Standaard

    Joepie, bevestiging is altijd fijn benieuwd naar de nieuwe acteurs dan

  2. #1777

    Standaard

    Benieuwd naar de nieuwe omgeving ook, maar meer 24 is altijd goed.

  3. #1778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Benieuwd naar de nieuwe omgeving ook, maar meer 24 is altijd goed.
    Waarschijnlijk gewoon een andere grote Amerikaanse stad, New York werd voor seizoen 6 ook al genoemd dus wie weet. Persoonlijk zou ik hem liever in het buitenland zien, maar dat zit er niet in denk ik. Ik zou thans een moord plegen om Jack in Irak of Iran te zien opereren!

  4. #1779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Waarschijnlijk gewoon een andere grote Amerikaanse stad, New York werd voor seizoen 6 ook al genoemd dus wie weet. Persoonlijk zou ik hem liever in het buitenland zien, maar dat zit er niet in denk ik. Ik zou thans een moord plegen om Jack in Irak of Iran te zien opereren!
    Washington waarschijnlijk... Denk aan de mogelijke verhaallijnen met de president/politiek wanneer Jack er fysiek in de buurt is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #1780

    Standaard

    ik vind het plan van Jack in Irak leuker :P zou hele interessante situaties kunnen opleveren haha

  6. #1781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes Bekijk bericht
    ik vind het plan van Jack in Irak leuker :P zou hele interessante situaties kunnen opleveren haha
    Zou niet bepaald realistisch worden.. Bovendien vermijden ze altijd vakkundig echte landen en namen, dan bedenken ze vaak een of ander bullshit land, volgensmij is er in 24 nog nooit een iraakse, iraanse of afgaanse terrorist geweest.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #1782

    Standaard

    Haha ik ben mijn fantasie weer de overhand aan het laten nemen. Ze kunnen ook in navolging van Prison Break Season 2 "The Manhunt" gaan voor 24 Season 7 "The Hunt for Bin Laden". Wedden dat Jack hem binnen 24 uur wel vindt

    No cave will be save when Jack returns this january..

    Om maar te zeggen, ben zeer benieuwd naar de "new and improved" 24 die ze nu beloven. Ik vrees dat mijn voorstellen niet in de buurt zitten helaas

  8. #1783

    Standaard

    het is onrealistisch, dat is waar, maar wat zou het gaaf zijn :P

  9. #1784

    Standaard

    Ik ga straks eindelijk eens beginnen aan seizoen 5
    Ben erg benieuwd na alle positieve verhalen.

  10. #1785

    Standaard

    Ben benieuwd wat je van de 1e aflevering(en) vond

  11. #1786

    Standaard

    Ik had wel wat dingen gehoord, maar niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren. Maar erg goed begin al, dus ik ga binnenkort weer lekker verder kijken :razz:

  12. #1787

    Standaard

    Aflevering 22 was werkelijk briljant te noemen!

    James Cromwell is terug! En hoe! De man zet keer op een keer een prestatie neer waar je ú tegen zegt. Geniaal is het moment waar hij tegen Cheng in durft te gaan. Dat hebben we nog niet eerder gezien. "You listen to mé Cheng. I am not afraid of you. And if you'll ever threaten me again, the consequences will be severe indeed. For your sake" of iets in die trend!

    Over Cheng gesproken. Jack had hem god ver dom me! Hij had 'm bij de ballen, en de rat ontsnapte door het oog van de naald! Ik zat rechtop in m'n stoel, hopend op een geweldige knock-out! Maar het mocht er niet van komen! Jammer, maar dit laat een climax over voor de laatste 2 uurtjes!

    Die rebellie bij CTU was gaaf, maar af en toe wel erg lachwekkend. Nadia zag er wel gaaf uit, maar Morres wekte bij mij echt op m'n lachspieren! Al die tijd zat hij op iemands rug en hij liep te kreunen als een walrus "Uhmpf! Arghh! Oeehhwwff" . En daarbij zag het er ook niet al te professioneel uit.

    Lennix schitterd ook weer met z'n sarcasme. Tegen Bishop: "I believe you've met our staff of the White House. Do I have your attention?"


    Wat een lap tekst! Maar er gebeurde ook zoveel in 22. En dan heb ik het nog niet eens over de actie gehad! Want dat was een juweeltje!

  13. #1788

    Standaard

    Ik hoop echt van harte dat Seizoen 7 terug een Jack Bauer seizoen wordt, want hier moet je smeken om hem eens te mogen zien

  14. #1789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik hoop echt van harte dat Seizoen 7 terug een Jack Bauer seizoen wordt, want hier moet je smeken om hem eens te mogen zien
    De laatste aflevering is hij toch terug goed in beeld geweest.

  15. #1790

    Standaard

    Ik had een mening over aflevering 22, maar laat maar zitten.

    Blech.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  16. #1791

    Standaard

    Episode 22 was idd meesterlijk.
    . Die actie op het begin was zeer cool, ik zat weer eens echt op het puntje van m`n stoel. Lennox was weer eens de man: "And... finally we`re done." Het einde was echt naaiend, dat Doyle opeens Josh meeneemt. De preview voor de finale zag er veel belovend uit. Bill komt weer terug!
    Na de finale kunnen we weer gaan wachten...-,-"
    Laatst aangepast door 24rocks! : 19-05-2007 om 22:16
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  17. #1792

  18. #1793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Het is Lennix, bloody LENNIX!
    Volgens IMDB en belangrijker de officiële 24-site is het toch Lennox hoor..

  19. #1794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Het is Lennix, bloody LENNIX!
    http://www.fox.com/24/profiles/tl.htm

    Thomas Lennox

  20. #1795

    Standaard

    Peter MacNicol speelt Tom Lennox.

    Walid Al-Rezani werd gespeeld door Harry J. Lennix.

    Dus.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  21. #1796

    Standaard

    WAT EEN EINDE!!! Ik had het niet meer verwacht maar deze twee eps redden het ingekakte seizoen. Zeer emotioneel en ontroerend. De focus op Jacks karakterontwikkeling was zo goed gedaan. Gaat dat zien! 24 van het hoogste niveau.

  22. #1797

    Standaard

    Ik vond het einde eigenlijk erg tegenvallen...alleen het laatste was erg mooi, maar de rest was allemaal zo voorspelbaar! Dit seizoen was al niet meer te redden, die laatste 2 episodes voegen dan ook echt niets toe...

    Ben benieuwd naar de veranderingen in seizoen 7..

  23. #1798

    Standaard

    Leuke seizoensfinale. Er zat voor ieder personage nog wel iets boeiends in. En eindelijk krijgt een seizoen ook nog eens een echt einde.

    Eerst en vooral Doyle die zijn ogen verliest, denk dat veel mensen het wel een irritant personage vonden en kon zelf eigenlijk ook nauwelijks mijn lach inhouden, zag er trouwens zeer fel uit die ontploffing.

    Dan naar Jack, en je weet als je hem in custody neemt dan gaat hij gewoon rogue Aangezien hij voor een keertje toch eens een partner tolereerde langs zich kon Bill ook nog eens terugkomen, was blij om dat personage nog eens te zien en eens niet in maatpak voor de verandering

    Dan op naar het boorplatform voor een geweldige raid vanuit een helicopter, met een schietpartij die denk ik het grootste aantal kills in 1 aflevering ooit heeft opgeleverd. Ook leuk hoe ze Cheng arresteren, denk dat hij iets langer in een Amerikaanse cel gaat zitten als Jack in een Chinese zat

    En tenslotte nog 2 sterke conversaties tussen eerst Jack en zijn pa en daarna Jack en James Heller. Vooral die laatste was prachtig voor in een finale. Jack: "Killing people, pretty good at that too." Goed ook dat hij Audrey loslaat, ik vond het best een leuk personage maar de verhaallijn was wel opgebruikt.

    Ha en dan nog Chloe die zwanger is, ben benieuwd of ze nog een vaste rol zal hebben volgend jaar of dat dit de aanzet is om haar uit de serie te schrijven.


    En toen begon het lange wachten om er achter te komen wat die grote veranderingen voor het volgende seizoen nu precies gaan inhouden.

  24. #1799

    Standaard

    Seizoen finale??? Aflevering 23 is toch net uitgezonden.
    Aankomende week wordt aflevering 24 pas uitgezonden op de Amerikaanse tv.

  25. #1800

    Standaard

    dubbele ep was het einde zoals het hoort bij 24 =)

Pagina 72 van 136 EersteEerste ... 226268697071727374757682122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •