Pagina 22 van 136 EersteEerste ... 121819202122232425263272122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #526

    Standaard

    Ja wat je zegt in de spoiler The Hulk. Die zaten er ook opeens bij zullen wel iets van Handelslui zijn ofzo.

  2. #527

    Standaard

    [spoiler:b4062104af]de grote oliemaatschappijen?[/spoiler:b4062104af]


  3. #528
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    wauw! weer een episode vol plottwisten geweldig en geniaal!

    nuff said for today!

  4. #529

    Standaard

    Was weer een goeie En weer een nieuwe twist met [spoiler:2ab0c438c5] het blue tooth headset team [/spoiler:2ab0c438c5] Ben benieuwd wat dat gaat opleveren. [spoiler:2ab0c438c5] Of Heller nou dood is of niet gaaf was het wel om gewoon zo Henderson het chantagemiddel uit handen te nemen [/spoiler:2ab0c438c5]

    Is het al dinsdag? :P

  5. #530
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Was weer een goeie En weer een nieuwe twist met [spoiler:427aef2e47] het blue tooth headset team [/spoiler:427aef2e47] Ben benieuwd wat dat gaat opleveren. [spoiler:427aef2e47] Of Heller nou dood is of niet gaaf was het wel om gewoon zo Henderson het chantagemiddel uit handen te nemen [/spoiler:427aef2e47]

    Is het al dinsdag? :P
    Het is dinsdag voordat je het weet

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ordell
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ordell
    Op de "extra"dvd van seizoen 4 kun jr een prequeo bekijken van seizoen 5. Hier in heeft Jack lang haar en wordt gebeld door Cloe dat ze weten dat hij nog leeft, met de daaruit voortvloeiende auto-achtervolging. Nu begint seizoen 5 met iets geheel anders. Komt dit stukje later in seizoen 5....?
    k zou zeggen, download ze en wacht af :P
    Oké, doe ik en bedankt
    Ik ben dus bij 19 en nog geen steek wijzer geworden van de vraag die ik stelde
    "Before you send someone to save the world, make sure they like it the way it is" (XxX)

    Air miles sparen voor Stichting AAP http://www.aap.nl/air-miles-sparen-voor-aap.html

  7. #532

    Standaard

    Volgens mij speelt dat gewoon tussen Day 4 en 5.

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Volgens mij speelt dat gewoon tussen Day 4 en 5.
    Idd. Daarom is het een prequel op S5..

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ordell
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ordell
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ordell
    Op de "extra"dvd van seizoen 4 kun jr een prequeo bekijken van seizoen 5. Hier in heeft Jack lang haar en wordt gebeld door Cloe dat ze weten dat hij nog leeft, met de daaruit voortvloeiende auto-achtervolging. Nu begint seizoen 5 met iets geheel anders. Komt dit stukje later in seizoen 5....?
    k zou zeggen, download ze en wacht af :P
    Oké, doe ik en bedankt
    Ik ben dus bij 19 en nog geen steek wijzer geworden van de vraag die ik stelde
    We zijn nog niet klaar hè :P

  10. #535

    Standaard

    Lijkt me stug dat z'n haar in de resterende 5 uren nog +10 cm gaat groeien

  11. #536

    Standaard

    Doelde meer op die chinezen

  12. #537

    Standaard

    weet iemand waar je episode 8 kunt downloaden? de echte 8? ik heb hem een paar keer gedownload maar het was steeds de verkeerde... nu probeer ik m ook te downloaden maar er gebeurt nix... ik gebruik btw BearShare
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ordell
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ordell
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ordell
    Op de "extra"dvd van seizoen 4 kun jr een prequeo bekijken van seizoen 5. Hier in heeft Jack lang haar en wordt gebeld door Cloe dat ze weten dat hij nog leeft, met de daaruit voortvloeiende auto-achtervolging. Nu begint seizoen 5 met iets geheel anders. Komt dit stukje later in seizoen 5....?
    k zou zeggen, download ze en wacht af :P
    Oké, doe ik en bedankt
    Ik ben dus bij 19 en nog geen steek wijzer geworden van de vraag die ik stelde
    zoals Pascal B. zei, dit speelt zich gewoon midden in de periode van 18 maanden tussen de 2 seizoenen af. het is dus niet zo als de prequel voor seizoen 4 waar Jack & Audrey nog snel even in bed duiken, dit gebeurt slechts enkele momenten voor Day 4 begint.

    dit stukje is louter bedoeld om te laten zien dat Jack [spoiler:b43bf12a02]ondanks dood te zijn[/spoiler:b43bf12a02] nog steeds wordt opgejaagd en daarom wel eens van locatie moest veranderen in de periode na zijn verdwijning met de hulp van Chloe. en 't is natuurlijk leuk om eens een Jack met lang haar te kunnen tonen het is gewoon een beeld om te laten zien hoe Jack in die periode leefde, het is geen compilatie van dingen die nog staan te gebeuren.

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    weet iemand waar je episode 8 kunt downloaden? de echte 8? ik heb hem een paar keer gedownload maar het was steeds de verkeerde... nu probeer ik m ook te downloaden maar er gebeurt nix... ik gebruik btw BearShare
    Flink verder proberen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #540

    Standaard

    ja ik heb maar episode 9 gedownload... blijkt DAT 8 te zijn... echt gaar
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    ja ik heb maar episode 9 gedownload... blijkt DAT 8 te zijn... echt gaar
    downloaden

  17. #542

    Standaard

    Ja, dat doet niemand hier.
    Verwijzen ernaar mag niet nee.

    Enfin, episode 18 was een meesterwerk binnen de termen van 24! 19 was ietsje minder imo, maar desalniettemin nog steeds om op t puntje van je stoel bij te zitten!

    [spoiler:ef7f8bee83]Ik kan niet wachten tot El Presidente een kogel door zn kop krijgt of zichzelf van kant maakt. Wat een verschrikkelijk personage vind ik het.[/spoiler:ef7f8bee83]

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    ja ik heb maar episode 9 gedownload... blijkt DAT 8 te zijn... echt gaar
    downloaden
    een iets minder hypocriete houding zou je sieren, hoe denk je dat iedereen hier seizoen 5 volgt?

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ja, dat doet niemand hier.
    Verwijzen ernaar mag niet nee.

    Enfin, episode 18 was een meesterwerk binnen de termen van 24! 19 was ietsje minder imo, maar desalniettemin nog steeds om op t puntje van je stoel bij te zitten!

    [spoiler:a8b561ac72]Ik kan niet wachten tot El Presidente een kogel door zn kop krijgt of zichzelf van kant maakt. Wat een verschrikkelijk personage vind ik het.[/spoiler:a8b561ac72]
    [spoiler:a8b561ac72]Hij mag wel dood maar ik hoop dat henderson gevangen blijft en niet dood gaat. Zo kan hij in seizoen 9 ofzo terug komen :P [/spoiler:a8b561ac72]

  20. #545
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ja, dat doet niemand hier.
    Verwijzen ernaar mag niet nee.

    Enfin, episode 18 was een meesterwerk binnen de termen van 24! 19 was ietsje minder imo, maar desalniettemin nog steeds om op t puntje van je stoel bij te zitten!

    [spoiler:34722e5c2c]Ik kan niet wachten tot El Presidente een kogel door zn kop krijgt of zichzelf van kant maakt. Wat een verschrikkelijk personage vind ik het.[/spoiler:34722e5c2c]
    Ik vond Sherry de meest irritante personage die er in 24 heeft meegespeeld. Wat kon dat mens het bloed onder mijn nagels vandaan halen.... pfff.

  21. #546

    Standaard

    Ik moet nog 3 afleveringen van Seizoen 4 Superspannend enzo

    Maar ik vraag me af of ik nu tot volgend jaar moet wachten op de DVD Box van Seizoen 5? Is daar al iets over bekend?

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morpheus19
    Maar ik vraag me af of ik nu tot volgend jaar moet wachten op de DVD Box van Seizoen 5? Is daar al iets over bekend?
    Waarschijnlijk wel.. denk dat RTL5/7? rond september met S5 zal beginnen.
    Box zal dan of eind 2006 of ergens in 2007 pas verschijnen..

  23. #548

    Standaard

    Zojuist episode 19 gezien en ik was even vergeten dat we nog 5 (!) episodes te gaan hebben!! er kan nog van alles gebeuren!!

  24. #549

    Standaard

    Chloe is mijn ster! Fantastische rol van die meid. En ze doet het ook zo retegoed.
    Overigens vind ik het acteergehalte van de anderen ook zeer hoog. De kwaliteit is niet te toppen van dit team.
    En dan Logan... sjees wat heeft hij ons in de maling genomen met die meesmuil van hem. Nou blijkt heel wat op zijn mouw te hebben... En heb je die héél subtiele verandering in zijn acteerwerk opgemerkt? Fabuleus!

  25. #550

    Standaard

    [spoiler:776cfb3095]Wederom goede aflevering, ze moeten alleen wel uitkijken dat het allemaal niet te erg over-the-top gaat worden. Verder is het nog steeds niet echt duidelijk wie dat groepje mensen is die met de president samenwerken.[/spoiler:776cfb3095]

Pagina 22 van 136 EersteEerste ... 121819202122232425263272122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •