Pagina 112 van 136 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.776 tot 2.800 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #2776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps Bekijk bericht
    6 Discs?

    En de extra's dan?

    R2 hoes is overigens ook al een tijdje bekend:



    UK release: 19 oktober 2009
    Ik vind de R2 hoes toch altijd een stuk mooier. Is ten minste in 24 stijl.
    Zelf geef ik alleen een voorkeur om aan het einde van de serie 1 grote box set te kopen.

  2. #2777

    Standaard

    Dat is inderdaad ook leuk, kost wel veel, maar die box is gewoon vet. Ik koop altijd gelijk de DVDs van het laatste seizoen en zal dit ook blijven doen want ik kan gewoon niet wachten. Jammer dat het niet mogelijk is om als die mega box set er is alleen het omhulsel te kopen .
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  3. #2778

    Standaard

    Toch wel knap dat 24 zo vermakelijk blijft want het is zo ontzettend voorspelbaar allemaal, zo ook de nieuwe aflevering.


  4. #2779

    Standaard

    Prima 14e aflevering!
    Gaaf waren de dialogen tussen Jack en de senator en later ook zijn gevecht met de moordenaar van de senator. Komt ie met een graafmachine dat hok omver gooien haha.
    Het beloven nog knallende afleveringen te worden aangezien je hebt vernomen dat er wapens het land ingesmokkeld gaan worden de komende aflevering!

    Shit, nu weer een week wachten...
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #2780

    Standaard

    Weer een heel leuke aflevering

    Jack Bauer vs Gordon Ramsay look-a-like was zalig, hun tweestrijd had best nog een aflevering langer mogen duren maar bon, we krijgen Tony dan blijkbaar eindelijk terug in beeld vanaf volgende week en da's ook goed.

  6. #2781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht

    Jack Bauer vs Gordon Ramsay look-a-like
    Was dus niet die enige die er zo over dacht ha-ha


  7. #2782

    Standaard

    Jack Bauer schendt mensenrechten

    Geen andere tv-figuur schendt zo veel mensenrechten als Jack Bauer uit de serie 24. Als een Europese regering zulk gedrag zou toelaten, zou het vele veroordelingen aan de broek krijgen van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens.

    "Van alle tv-series is 24 is wel de ergste'', oordeelt rechter Egbert Myjer, een van de 47 rechters van het Hof in Straatsburg, na het bekijken van een reeks afleveringen van de bekroonde tv-serie over de Amerikaanse antiterreurdienst.

    Sutherland

    Hoofdpersoon Jack Bauer, gespeeld door acteur Kiefer Sutherland, doodt er lustig op los om aanslagen te voorkomen. ,,Iemand doden voor het goede doel mag zeker niet. En een president die toekijkt hoe zijn chefstaf wordt gemarteld; dat kan al helemaal niet. Spannend, maar rampzalig slecht.''

    Vader Jochem Myjer

    De rechter, vader van cabaretier Jochem Myjer, wijst op het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens. Dat verdrag verbiedt het martelen (artikel 3), evenals het doden (artikel 2), zelfs in noodsituaties (artikel 15). ,,De handelwijze van Jack Bauer zou een perfect excuus bieden aan terroristen'', vindt Myjer. ,,Met de mond de mensenrechten belijden, maar in de praktijk met twee maten meten. Dat zou een vruchtbare voedingsbodem bieden voor nieuwe terroristen. Heel contraproductief.''
    De Amerikaanse serie, op de tv sinds 2001, is meermalen bekroond met tv-prijzen. In Nederland zendt RTL5 het zevende seizoen waarschijnlijk dit najaar uit. In de VS wordt momenteel gewerkt aan een achtste seizoen.

    James Bond

    Rechter Myjer is gematigder over een filmfiguur als James Bond, wat betreft mensenrechten. De geheim agent Bond heeft in de film zelfs een 'license to kill', maar daarbij is volgens Myjer duidelijker te zien dat het fictie is. ,,De overheid mag best stiekem handelen. Maar het moet wel volgens de regels.''
    Het Europees Hof voor de Rechten van de Mens oordeelt sinds vijftig jaar over mensenrechten. Vorig jaar sprak het Hof bijna 1600 vonnissen uit.


    Bericht stond in het AD, NOS, Spits, BNR, Parool..

  8. #2783

    Standaard

    Achja, twee jaar geleden stond in de Standaard ook eens een uitgebreid artikel van één of andere mensenrechten-commissie die het niet hoog op had met 24. Whatever, die mensen kijken enkele fragmenten waarin gefolterd wordt maar zijn natuurlijk te lui om het hele plaatje te bekijken, hoe de vragen die zij zich stellen ook in de serie gesteld worden en hoe meer dan eens duidelijk gemaakt wordt dat folteren zeker niet altijd zal werken en ook niet goedgepraat wordt door de politieke kant van de serie.

    Is het nu al zover gekomen dat de mensenrechten geschonden worden door een fictieve serie? De waarden uit dat verdrag hebben alle betekenis verloren omdat ze voor iedere muggenscheet worden ingeroepen.

  9. #2784

    Standaard

    Nog wat 24-nieuwtjes: een casting-bericht voor seizoen 8 en een mogelijke locatie voor de eerste film?

    Slumdog Star To Team With 24's Jack Bauer

    18 March 2009 12:20 PM, PDT | From wenn.com | See recent WENN news
    Slumdog Millionaire star Anil Kapoor will take on terrorists for his next role, in hit TV drama 24.
    Bollywood icon Kapoor will reportedly play an Indian counter-terrorist cop who teams up with Kiefer Sutherland's Jack Bauer in the eighth season of the long-running programme, which is due to start shooting in April.
    A source tells the National Enquirer, "Anil would play Jack Bauer's counterpart in India.
    "It's not known yet whether Anil will appear in just one episode of whether he'll be a recurring character. Either way the producers are very excited about having him onboard."
    In Slumdog Millionaire, Kapoor, 49, played the evil host in the Indian version of gameshow Who Wants to be a Millionaire?

    24 To Take On Europe


    13 March 2009 5:15 AM, PDT | From wenn.com | See recent WENN news
    Hit TV series 24 will relocate to Europe when the show is transformed for the big screen, according to its star Kiefer Sutherland.
    The actor is confident a movie version of 24 is not far off - and believes producers want to set the action in Britain and mainland Europe.
    Sutherland admits TV bosses wanted to produce a whole season of the show outside the U.S. - but it's more practical to shoot a one-off film abroad.
    He says, "It’s something that we’ve always talked about because I think the fantastic thing about Europe, for something like 24 is that it’s very feasible to get from Prague to London in the course of a day.
    "It’s just a question of when we’re actually going to make the movie."

  10. #2785

    Standaard

    Ik vond het weer een heerlijke aflevering met genoeg spanning erin. Dit seizoen blijft over de hele linie nogsteeds erg sterk. Gordon en Jack maakte er bovendien een lekker gevecht van

  11. #2786

    Standaard

    Nog meer 24 nieuws: seizoen 8 zal zich slechts een week of 6 na seizoen 7 afspelen.

    Bron
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #2787

    Standaard

    Lijkt me een goed idee want anders wordt het steeds lastiger om het realistisch te laten lijken aangezien Kiefer er ook niet jonger op wordt.

    Dan heb ik zon idee dat seizoen 8 verder gaat met iets wat in seizoen 7 is gebeurd?
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  13. #2788

    Standaard

    Klinkt logisch ja een cliffhanger-einde voor seizoen 7 met een dreiging die zich nog voortzet

    Wat ook in dat plaatje past is dat Annie Wersching die Renée Walker speelt ook al bevestigd is als een terugkerend vast personage voor seizoen 8.

  14. #2789

    Standaard

    Wat ook in dat plaatje past is dat Annie Wersching die Renée Walker speelt ook al bevestigd is als een terugkerend vast personage voor seizoen 8.
    Pff, das jammer. Niet vanwege haar karakter want ze is echt erg goed maar alle eventuele spanning van of ze dood zal gaan in seizoen 7 is weg...
    Dan zal seizoen 8 ook inhouden dat Jack en Renee beiden bij de FBI werken of dat ze allebei weg zijn en a la seizoen 7 zelfstandig tegen de terroristen in gaan. Renee zal dan de rol van Bill Buchanan overnemen die helaas dood is in de serie denk ik...
    Laatst aangepast door AjaxLitmanen : 21-03-2009 om 18:47
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  15. #2790

    Standaard

    Herstel even je eerste spoilerhaakje

  16. #2791

    Standaard

    Done

    Altijd lullig voor de mensen die nog niet bij lopen.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  17. #2792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Pff, das jammer. Niet vanwege haar karakter want ze is echt erg goed maar alle eventuele spanning van of ze dood zal gaan in seizoen 7 is weg...
    Dan zal seizoen 8 ook inhouden dat Jack en Renee beiden bij de FBI werken of dat ze allebei weg zijn en a la seizoen 7 zelfstandig tegen de terroristen in gaan. Renee zal dan de rol van Bill Buchanan overnemen die helaas dood is in de serie denk ik...

    Gek dat ze al castmembers voor seizoen 8 bekend maken, terwijl seizoen 7 nog loopt.

  18. #2793

    Standaard

    Ze beginnen in April reeds met de opnames voor seizoen 8, daarom dat het één en ander al begint uit te lekken. Bovendien hebben ze dit seizoen al zoveel aandacht geïnvesteerd in dit personage dat het me wel vanzelfsprekend lijkt dat dit personage in seizoen 8 terugkeert.

    Ik hoop dat de korte periode tussen de seizoenen ook betekent dat we Jon Voight nog zullen terugzien in een volgend seizoen.
    Laatst aangepast door intexor : 22-03-2009 om 12:55

  19. #2794

    Standaard

    En hopelijk niet weer een mol in de FBI, regering of wat dan ook.


  20. #2795

    Standaard

    24 zonder mol is als een fiets zonder wielen

  21. #2796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    24 zonder mol is als een fiets zonder wielen
    Inderdaad, we hebben een mol nodig
    BD (1243) What i Watch

  22. #2797

    Standaard

    Maar het is zo voorspelbaar geworden, daar baal ik gewoon van.


  23. #2798

    Standaard

    Zo ook de nieuwe aflevering. Wel een goede aflevering, maar ook weer bol van de voorspelbaarheid.


  24. #2799

    Standaard

    Gefeliciteerd
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  25. #2800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Gefeliciteerd

Pagina 112 van 136 EersteEerste ... 1262102108109110111112113114115116122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •