Pagina 23 van 25 EersteEerste ... 1319202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik heb alleen seizoen 7 UK, d rest een mix van R1 en NL uitgaves (NL alleen seizoen 1 en 2), dit eigenlijk omdat de UK en NL versies nog wel eens gecut zijn. weet iemand een exact overzicht?
    www.dvdcompare.net heeft vaak info over cuts e.d.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #552
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Wat een geweldige serie is dit toch. Van de week de laatste aflevering gezien van season 7 en ik moet zeggen dat ik het een waardige afsluiter vond van de serie....


    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  3. #553
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Seizoen 7 is onderweg uit Engeland, 14 pond incl of zoiets...ben benieuwd!
    Haha, Amazon is een geweldige winkel
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  4. #554

    Standaard

    Seizoen 7 is af.

    Een gepast ''Sopranos'' achtig einde. Vic is alleen. Beducht en uiteindelijk zelf bedroger. Een overlever die heeft overleefd maar daar een zware prijs voor betaald heeft.

    Shane en Mara en hun Bonnie en Clyde avonturen was ik zat, maar dat einde was echt om te slikken. Als je Mara en Jackson zo ziet liggen. Brr, komt wel heel dicht bij en zeer angstig om te bedenken dat je op het nieuws vaak zulke verhalen hoort...

    The Shield is een toffe politieserie gebleken. Hard, keihard, maar stukken minder realistisch dan zijn kompaan (of eigenlijk eerder tegenhanger) The Wire die ik een stuk(je) hoger inschat.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #555

    Standaard

    Weet iemand wanneer we seizoen 7 hier kunnen verwachten?

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    www.dvdcompare.net heeft vaak info over cuts e.d.
    Die site ken ik uiteraard, maar daar staat seizoen 7 niet genoemd. Vandaar mijn vraag

  7. #557

    Standaard

    In de UK is zoals bekend al een tijdje een mooie verzamelbox van The Shield uit. Volgens Amazon en Play heeft de box NL ondertitels. Iemand die weet of dit nu geldt voor de volledige box? De losse delen hadden alleszins niet allemaal NL ondertitels.

  8. #558

    Standaard

    Let wel dat sommige seizoenen in de UK gecut zijn. Deze box heeft ook gestaan bij de Fame in Amsterdam. Mooie box maar door de gecutte seizoenen is dit voor mij geen aankoop. Wel jammer overigens...

  9. #559

    Standaard

    Iemand die weet of de volledige box ook in NL/BE uitgebracht zal worden? Momenteel is er enkel een box met seizoenen 1 tem 5.

  10. #560

    Standaard

    Ik heb seizoen 3 en daarvan werkt disc1 niet helemaal correct. Aflevering 1 werkt, 2 voor 40min, 3 werkt niet en 4 weer wel. Rest van het seizoen is in orde.

    Iemand anders hier ook last van gehad? Ik weet niet meer waar ik dit seizoen heb gekocht. Zou sony klanten service een nieuwe dvd opsturen?

    Iemand toevallig een email adres ik kan niks vinden op hun site.

    Alvast bedankt,

    Gr Bart

  11. #561

    Standaard

    Ik wil seiszoen 7 NL !!!!!! Lol

    Al een release datum bekend ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    Ik wil seiszoen 7 NL !!!!!! Lol

    Al een release datum bekend ?
    up...

    Veel te lang wachten op deze serie elke keer. 't Is dat ie zo goed is...

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P. Bekijk bericht
    up...

    Veel te lang wachten op deze serie elke keer. 't Is dat ie zo goed is...
    True... Maar niemand die iets weet over s7? Ik hoorde iets van juni/juli maar dat gaat hem ook niet worden denk...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #564

    Standaard

    The Shield Seizoen 7 zal op 10 november 2010 worden uitgebracht in Nederland.
    Van Sony.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  15. #565

    Standaard

    Vorige week het laatste seizoen afgekeken. En wat een geweldige serie is dit.
    Naast 'the wire' en 'OZ' staat deze serie in mijn top 3.
    Echt genoten van vic en zijn Strike Team: geweldige humor; hoog verteltempo; en goed uitgeschreven verhaallijn. Doe daar nog paar strakke quotes van vic en shane bij en je hebt een perfecte shield eps.

  16. #566

    Standaard

    Net het einde bekeken en ben er stil van. Geniale serie, vond alleen seizoen 4 weinig aan.

    Maar vanaf seizoen 5 alles in één run uitgekeken.

  17. #567

    Standaard

    Is er onndertussen al iets bekend over een eventuele R2 NL verzamelbox met alle seizoenen?

  18. #568

  19. #569

    Standaard

    ^^Dat is een hele mooie aanbieding aangezien meeste lossen boxen hier nog gewoon 20 euro per stuk kosten.

    Maar ik heb de Nl-versies van seizoen 1 t/m 6 hier liggen dus ik ga morgen eens even kijken of ze seizoen 7 hier ergens verkopen.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  20. #570

    Standaard

    eerste 4 afleveringen gekeken. en Vic geeft het woord 'bad' een geheel nieuwe betekenis.
    niet te vergelijken met the Wire in zn geheel niet! ga nu nu even hier lezen wat ik zoal nog van de seizoenen kan verwachten.

  21. #571

    Standaard

    Ben enkele weken gelden halverwege seizoen 4 gestopt, want het kon me niet meer zo boeien. terwijl ik bij andere series als ik 7 afleveringen per dag kijk dit minder snel heb. ga toch maar afkijken, want het heeft goede momenten, maar seizoen 1 was toch echt veruit de beste. hopelijk wanneer forest whitaker mee gaat doen dat het weer leuk wordt.

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Ben enkele weken gelden halverwege seizoen 4 gestopt, want het kon me niet meer zo boeien. terwijl ik bij andere series als ik 7 afleveringen per dag kijk dit minder snel heb. ga toch maar afkijken, want het heeft goede momenten, maar seizoen 1 was toch echt veruit de beste. hopelijk wanneer forest whitaker mee gaat doen dat het weer leuk wordt.
    Ik vond seizoen 4 ook wat minder (maar nog steeds goed). Het gaat zeker beter worden met de komst van Forest Whitaker. Seizoen 5 vond ik persoonlijk het beste seizoen uit de hele serie!

  23. #573

    Standaard

    Bij seizoen 4 haakte ik ook af. Vond het erg saai. Maar eenmaal begonnen met seizoen 5 haalde ik alles tot seizoen 7 er zo weer door. Dus even doorbijten!

  24. #574

    Standaard

    Jullie berichten geven hoop. Het is ook zeer zeker niet slecht seizoen 4. Nu nog even wachten tot het weer gaat regenen, krijg er al weer zin in, die no-nonsense van Vic Mackey

  25. #575

    Standaard

    Voor de liefhebbers van ''The Shield'', er komt misschien een Filmversie van de serie (met de acteurs uit de serie) : http://collider.com/the-shield-movie...-chiklis-pawn/

Pagina 23 van 25 EersteEerste ... 1319202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •