Pagina 22 van 25 EersteEerste ... 121819202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 601 worden weergegeven.

Discussie: The Shield

  1. #526

    Standaard

    Top zeg, zat hier al lang op te wachten! Wel onverwachts dat hij er in ene is nu, maar ik klaag niet

  2. #527

    Standaard

    Goed nieuws! Komende week maar eens halen.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  3. #528

    Standaard

    Ik zie op Play staan dat het 7e seizoen al over 4 dagen uit komt daar. Die pak ik maar gelijk mee zodat ik meteen door kan naar het einde.

  4. #529

    Standaard

    Vanavond nog even bij de Free gehaald; 29.99! Komend weekend eens lekker achter elkaar bekijken!!

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Meh, ga S6 toch maar uit de UK importeren nu.

    Veronica heeft het zesde seizoen na slechts twee afleveringen alweer stopgezet. Waarschijnlijk te weinig kijkers ofzo, maarja wat wil je ook met een tijdslot van ergens zondagnacht.
    Blij dat ik hem nog niet had besteld. Loop door de mediamarkt en zie seizoen 6 plost voor mijn neus liggen.

    Normaal gesproken komt een nieuw seizoen pas uit maanden nada Veronica hem heeft uitgezonden. Deze keer dus al terwijl Veronica nog bezig is met uitzenden. Ik was aangenaam verrast iig.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  6. #531

    Standaard

    FX greenlights Terriers from The Shield's Shawn Ryan

    Posted Jun 10th 2009 5:34PM by Jason Hughes
    Filed under: Other Drama Shows, The Shield, Pickups and Renewals, Reality-Free
    The Shield may have wrapped its run this past year, but that doesn't mean creator Shawn Ryan is done with FX. The network did let his vision run its course to completion, so I'm sure he's quite comfortable there. I know I am. This time, he's executive producing with Ocean's Eleven scribe Ted Griffin on the new dramedy Terriers, about a detective who teams up with a young hot-shot. FX has already greenlit Terriers, and Griffin has turned in the scripts so it's down to casting.

    Complete bericht:
    http://www.tvsquad.com/2009/06/10/fx...ds-shawn-ryan/

  7. #532

    Standaard

    Ben nu al benieuwd, Shawn Ryan is geweldig imo
    Ik ben overigens zo verslaafd aan The Shield dat ik in precies 1 maand tijd 6 seizoenen ervan heb gekeken Nu nog even de laatste paar afleverigen van S6 kijken, en dan nog even geld verzamelen voor S7 (jammer dat die niet ook maar €13 is).
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  8. #533

    Standaard

    Laatste seizoen achter de kiezen, wat een geweldige reeks was dit. Epic, television history. Vic, Shane, Ronnie, Lem... ik ga ze missen.

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Ben nu al benieuwd, Shawn Ryan is geweldig imo
    Ik ben overigens zo verslaafd aan The Shield dat ik in precies 1 maand tijd 6 seizoenen ervan heb gekeken Nu nog even de laatste paar afleverigen van S6 kijken, en dan nog even geld verzamelen voor S7 (jammer dat die niet ook maar €13 is).
    Waar heb je seizoen 6 gehaald voor 13 euro?
    En zitten er subs onder?

    bvd

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Waar heb je seizoen 6 gehaald voor 13 euro?
    En zitten er subs onder?

    bvd
    http://www.play.com/DVD/DVD/4-/34359...6/Product.html

  11. #536

    Standaard

    Vandaag in MM Brussel seizoen 6 gekocht voor 26,90 €.

  12. #537

    Standaard

    Gisteren seizoen 6 afgerond. Wederom een prima seizoen, alleen nergens zo goed als het vorige seizoen. De gebeurtenissen rond Vic en Shane blijven interessant, maar dit gaat wel ten koste van de andere personages, die eigenlijk een vrij saai seizoen beleven. Ook ontbreekt het aan een climax, zo wordt het hoofdstuk Kavanaugh snel afgerond, en vertrekt Hiatt ook weer heel snel, hoewel het toch een interessant personage was . Maar ondanks een cliffhanger belooft seizoen 7 toch een groots seizoen te worden.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  13. #538

    Standaard

    Damn net seizoen 4 voor mij pa besteld en net binnen gekregen. Blijkt dat ie geen Nederlandse ondertiteling heeft.

  14. #539

    Standaard

    Seizoen 6 in 3 kijk beurten weggekeken, wat een goeie serie zeg. TOP

  15. #540

    Standaard



    Hier ook uitbrengen dacht ik zo! Komt uit op 3 november en kost dus 160 dollar.

    http://www.tvshowsondvd.com/news/Shi...e-Series/12533

  16. #541

    Standaard

    Ik vond seizoen 6 eigenlijk één van de mindere. Seizoen 7 ook al gezien en die lijn wordt voortgezet helaas. Goed dat het gestopt is, want de serie was duidelijk over zijn hoogtepunt heen. Het einde is wel leuk en ook goed gevonden. Al met al 7 seizoenen topvermaak, want een minder seizoen The Shield is nog altijd beter dan menig serie.

  17. #542

    Standaard

    idd Beter op tijd stoppen, dan nodeloos uit te melken. Seizoen 6 vond ik ook iets minder, maar nog altijd boven de middelmaat. Benieuwd wanneer men seizoen 7 zal releasen met NL-subs.

  18. #543

    Standaard

    Ik vind dat het niveau nooit is gedaald. Nodeloos uitmelken is het zeker niet.

  19. #544

    Standaard

    Ik vond het een geweldige serie. Maar op het moment van kijken van de 1 en 2 na laatste aflevering van seizoen 7 moest ik na de moord van Shane op zijn vrouw en zoontje (ik zat in exact dezelfde situeatie: 1 zoon zo oud als Jackson en mijn vrouw hoogzwanger) toch wel redelijk een traantje wegpinken. Ik zal dat ook niet snel meer gaan kijken.
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 31-08-2009 om 06:27
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #545

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen welke R2UK edities nu NL ondertiteld zijn? Seizoen 1 tot 3 heb ik al, 4 heeft dus geen NL ondertiteling, en de rest? Ze zijn nu afgeprijsd op amazon.co.uk maar kan er weinig info over vinden...
    Ik moet perse NL ondertitels hebben anders snapt mijn pa er niets van, anders had ik de R1 wel gekocht.

  21. #546

    Standaard

    6 en 7 in ieder geval niet want die heb ik hier staan.

  22. #547

    Standaard

    Nog steeds niets gekend over benelux-release seizoen 7???

  23. #548

    Standaard

    Seizoen 7 is onderweg uit Engeland, 14 pond incl of zoiets...ben benieuwd!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Nog steeds niets gekend over benelux-release seizoen 7???
    Recent ergens gelezen dat hij pas in het voorjaar van 2010 uitkomt, gelijk met een box met alle seizoenen. Weet helaas de bron niet meer.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  25. #550

    Standaard

    Ik heb alleen seizoen 7 UK, d rest een mix van R1 en NL uitgaves (NL alleen seizoen 1 en 2), dit eigenlijk omdat de UK en NL versies nog wel eens gecut zijn. weet iemand een exact overzicht?

Pagina 22 van 25 EersteEerste ... 121819202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •