Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.

Discussie: Heat [DVD]

  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Wel een lekker verhaaltje. Veel en goede acties. Al Pacino bijna in zijn eigen rol. Niet slecht. Het hele gebeuren ontwikkelt zich lastig, de incidenten stapelen zich op, alleen jammer van het voorspelbare einde.

  3. #3

    Standaard

    Dit is ook een van de beste films die ik heb kwa verhaal, super spannend en lekkere aktie scene's.
    de schiet scene is van top kwaliteit ook kwa geluid.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #4

    Standaard

    Heat is echt super

    die schietscene heb ik al wel 20x gezien
    Errug bruut geluid
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het een top film, spannend tot aan de
    laatste minuut.

    Grtz.Henny
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  6. #6

    Standaard

    dit is echt de film der films!
    die schietscene is echt geweldig! (kwijl kwijl...)

  7. #7

    Standaard Heat

    En dat alles voor een zeer schappelijke prijs!

  8. #8

    Standaard

    Vandaag gekregen.... SUPERFILM!!!!!

    StarTrader

  9. #9

    Standaard

    al pacino+
    robert de niro+
    goed verhaal (good , bad en karakters)+
    goed geluid (muziek, auto en guns)+
    mooie lokaties (LA)
    =
    heerlijke lange avondfilm.

    Rob


    //leve de koningin\\

  10. #10

    Standaard

    hmm ik kan niet wachten tot ie op mn deurmat valt... ik weet er niks van behalve dat iedereen em helemaal geweldig vindt...

  11. #11

    Standaard

    Leg de deurmat maar vast klaar en hou je DVD-speler standby.
    Hij is goed, hij is goed, zeker weten.

  12. #12

    Standaard

    Ik hem 'm deze middag nog eens volledig uitgekeken. Elke keer dat ik hem zie denk ik weer : "Verd*mme, da's nou 's echt een goeie film !" Alleen spijtig van de kale disc...

  13. #13

    Standaard

    Dit is nou echt een lekkere actiefilm. Goed verhaal, prima acteurs.

  14. #14

    Standaard

    Zeker een goede film. Al Pacino, Robert de Niro en Val Kilmer allemaal top. Van begin tot einde spannend. Is een film die ik zeker nog in mijn collectie komt.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Elke keer dat ik hem zie denk ik weer : "Verd*mme, da's nou 's echt een goeie film !" Alleen spijtig van de kale disc...

    Yep zo denk ik er nu ook precies over
    StarTrader

  16. #16

    Standaard Herkansing

    Aanstaande Vrijdag 17 Mei Tussen 22.15-01.20 bij Yorin
    Jammer dat hij zo laat komt,maar ja hij mag pas na 22.00 worden uitgezonden.
    Ik denk dat ik wel even een stukje ga kijken en als hij net zo goed is al julie zeggen dan blijf ik kijken.

  17. #17

    Standaard Re: Herkansing

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Aanstaande Vrijdag 17 Mei Tussen 22.15-01.20 bij Yorin
    Jammer dat hij zo laat komt,maar ja hij mag pas na 22.00 worden uitgezonden.
    Ik denk dat ik wel even een stukje ga kijken en als hij net zo goed is al julie zeggen dan blijf ik kijken.
    Zou ik maar niet doen. Deze film moet je in 1 adem kunnen uityzien, en dat is op tv ten enen male onmogelijk. De oplopende spanning wordt voortdurend onderbroken door maandverbandreclames en vernieuwde Pampers, gevolgd door Nivea visage. Soms komt er zelfs een half uur Hart van Nederland, onberduidend nieuws doorheen. Ik heb nog nooit een film op TV uitgekeken. Janken, janken, en nog eens janken, onze TV.

  18. #18

    Standaard Re: Re: Herkansing

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Janken, janken, en nog eens janken, onze TV.
    Behalve als je afstemt op BRT of BBC. Vaak ook nog in originele formaat uitgezonden ook.

  19. #19

    Standaard

    Net als iedereen, kwijl ik op die schietscene.. We hebben het over track 32 toch?

    Heb hem aan een vriend van me laten zien/horen als demo.. Mijn subwoofer kon hem wel aan.. mijn buren minder..

    Verder is het een topfilm, alleen wat aan de lange kant.
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  20. #20

    Standaard

    Heat:
    samen met Full Metal Jacket en Blade Runner voor slechts €31,89'-

    of north by northwest erbij?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Derksen
    Heat:
    samen met Full Metal Jacket en Blade Runner voor slechts €31,89'-

    of north by northwest erbij?
    Meer iets voor de rubriek Pricewatch dan voor de rubriek recensies. Wat vond je van Heat?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Meer iets voor de rubriek Pricewatch dan voor de rubriek recensies. Wat vond je van Heat?
    ja, ik ben nogal nieuw hier.
    Maar goed, Heat is een geweldige film met prima acteurs.
    Niet van die 13 in een dozijn actiescenes met een hoop onnodige explosies en in het wilde weg schietende mensen, maar mooie goed getimede actie met mooi geluid (ook al heb ik geen indrukwekkend dolby surround 5.1 systeem :'( )

  23. #23

    Standaard

    Degene die Heat heeft gezien en aan het eind zegt dat het geen goede film is, hoort echt in een inrichting thuis want wat is dit een TOPFILM echt waar. Al Pacino en Robert DeNiro in één film het kan niet beter. Het is jammer dat er geen extra's op staan maar ik heb m gekocht voor € 16,- bij FRS en dat is ie zeker waard en bij deze dvd is het niet zo erg dat er geen extra's op staan want alleen de film is genoeg voor die € 16,-(en dat is nog goedkoop).

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Derksen


    ja, ik ben nogal nieuw hier.
    Maar goed, Heat is een geweldige film met prima acteurs.
    Niet van die 13 in een dozijn actiescenes met een hoop onnodige explosies en in het wilde weg schietende mensen, maar mooie goed getimede actie met mooi geluid (ook al heb ik geen indrukwekkend dolby surround 5.1 systeem :'( )
    Ik vind het zelf ook een geheide film. De meesten wel. De film lag al vanaf het begin in "de goedkope bak" maar verdient echt beter.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ik vind het zelf ook een geheide film. De meesten wel. De film lag al vanaf het begin in "de goedkope bak" maar verdient echt beter.
    Je zou er haast € 10 meer voor betalen
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •