Pagina 11 van 25 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 620 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    De enigste gekopieerde dvd's die mijn huis binnenkomen zijn meestal als zoethoudertje tot het origineel op dvd verschijnt.
    Oh i am sorry, did i break your concentration

  2. #252
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Heb alleen originelen, kost wat, maar dan heb je ook wat.

    Moet wel zeggen dat de verleiding voor mij alleen groot is voor de animatie films (disney, etc. voor mijn dochters). Heb geen zin om veel geld uit te geven aan bepaalde klassiekers (zoals bv Peter Pan, Pinokkio etc.; een groot aantal heb ik wel, omdat ik die zelf ook leuk vind). Een collega van mij heeft die allemaal op kopie, mooi kleurenprint van de hoes, doosje kopen en klaar; voor 1 euro ben je klaar. Je ziet geen verschil (behalve dan op de dvd natuurlijk). Maar ja, heb het niet gedaan...

  3. #253

    Standaard

    Ben trots op me rijtje orginele DVD's dus voor mijn geen copies op de schap maar er zit weleens een gekopierde dvd in de dvd-speler om een filmpje te kijken.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    Mijn ervaring met gekopieerde dvd's is hetzelfde als velen hier, vaak slecht geluid, slecht beeld (soms zelfs uit de bioscoopzaal opgenomen), als je daar dan toch niks om geeft hou het dan gewoon bij VHS.
    Die zijn ook voor €7 te koop en dan heb je in ieder geval nog een mooi hoesje.

    Voor mij dus alleen gekochte, originele dvd's.
    Dan heb je nogsteeds een misvatting t.o.v. copie. Kwaliteit verschilt niet megaveel (maar er is wel een verschil) en dat hoesje kun je ook wel donders goed copieren! Ieder copie (echt copie) is 100000 keer beter dan welke VHS dan ook.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #255
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    En daar hebben ze dus de VIDEOTHEEK voor uitgevonden..
    Kun je netjes betalen voor het uitpoberen van die films.

    HC


    -Daar heb je gelijk in Alleen die DVD kun je niet houden
    Als de film niets is hoef je hem niet te houden toch en wanneer je een film wel goed vind kun je hem alsnog kopen.
    Waarom dan een copie houden als je de film toch niet goed vind ?

  6. #256
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    Mijn ervaring met gekopieerde dvd's is hetzelfde als velen hier, vaak slecht geluid, slecht beeld (soms zelfs uit de bioscoopzaal opgenomen), als je daar dan toch niks om geeft hou het dan gewoon bij VHS.
    Die zijn ook voor €7 te koop en dan heb je in ieder geval nog een mooi hoesje.

    Voor mij dus alleen gekochte, originele dvd's.
    Voor die €7,- koop je bijna perfecte copies incl mooie kleuren hoes die nog maar net van echt te onderscheiden is.
    Dus nogmaals, voor de kwaliteit hoef je een copie niet te laten liggen als het daarom gaat.
    Tenzij je bij gasten wilt kopen die niet weten waar ze moeten zijn voor het betere spul. (of zelf niet weet waar en wat je moet downloaden.)

  7. #257
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Wat ik dus de hele tijd hoor is toch eigenlijk illigaal, kopies bezitten zonder het origineel te hebben.
    Goedkoop of niet als je pakken is het prijs en hoe harder je dit schreeuwt op een forum des te leuker en makkelijker je dit maakt voor die makkers van Brein. Want die kunnen ook lezen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quinten
    De enigste gekopieerde dvd's die mijn huis binnenkomen zijn meestal als zoethoudertje tot het origineel op dvd verschijnt.
    Zo heb ik afgelopen week naar Kill Bill gekeken als kopie. Had iemand meegenomen om even te kijken.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Wat ik dus de hele tijd hoor is toch eigenlijk illigaal, kopies bezitten zonder het origineel te hebben.
    Goedkoop of niet als je pakken is het prijs en hoe harder je dit schreeuwt op een forum des te leuker en makkelijker je dit maakt voor die makkers van Brein. Want die kunnen ook lezen.
    Als die slim zijn gaan ze meer achter de grote jongens aan. Die schaden de industrie veel meer. Ik ken ook wel mensen met meer dan 220 illegale DVDs, maar dat gaat mij ook veels te ver en dat keur ik dan ook af. Ik zit nu zelf te over wegen om de James Bond box te kopen, met alle 20 films. Dat is meer dan dat ik ooit voor andere heb gebrand. Ik heb sowieso meer legale dan illegale films, de films die ik copieer zou ik vanwege de prijs nooit kopen, als die prijs wel lager wordt dan koop ik ze wel. Brein is er om het schaden van de industrie tegen te gaan, niet om mensen zoals (mij) hier aan te pakken.

    Bovendien ga je mij niet wijsmaken dat niemand die bij Brein werkt nog nooit 1 illegale CD of DVD in handen heeft gehad, dat kan namelijk niemand zeggen.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #260

    Standaard

    Als postzegelverzamelaar spaar je toch ook geen gekopiërde postzegels...

  11. #261
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Weet je dat indien Brein het spel pas echt leuk wil spelen gaan ze juist achter de kleintjes aan en geeft ze de schrik van hun leven en dat levert gegarandeert ook de grotere vissen op.

    Stel ze pakken mij en ik heb 10 kopien illigaal dat is a 500 euro een boete van 5000 euro. Maar indien ik verklap wie mij dat spul verkoopt en die pakken zij betaal ik maar 500 euro. Moet jij mij eens vertellen hoeveel mensen aan het praten gaan en hoe voorzichtig men omgaat met gekopieerd spul.

    Brein zal zelf ook wel gaan komen eerdaags met deze conclusie, en het is irrelevant of zij zelf kopien hebben. Zij moeten zorg dragen voor orde en hebben dus een streepje voor.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Weet je dat indien Brein het spel pas echt leuk wil spelen gaan ze juist achter de kleintjes aan en geeft ze de schrik van hun leven en dat levert gegarandeert ook de grotere vissen op.

    Stel ze pakken mij en ik heb 10 kopien illigaal dat is a 500 euro een boete van 5000 euro. Maar indien ik verklap wie mij dat spul verkoopt en die pakken zij betaal ik maar 500 euro. Moet jij mij eens vertellen hoeveel mensen aan het praten gaan en hoe voorzichtig men omgaat met gekopieerd spul.

    Brein zal zelf ook wel gaan komen eerdaags met deze conclusie, en het is irrelevant of zij zelf kopien hebben. Zij moeten zorg dragen voor orde en hebben dus een streepje voor.
    dat is onmogelijk voor die mensen, dat kost wel zo gigantisch veel geld en tijd dat het gewoon onmogelijk is, dat is zoiets als iedereen die ooit rotzooi op straat gooit oppakken.

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Als postzegelverzamelaar spaar je toch ook geen gekopiërde postzegels...
    precies! Daarom koop ik alle voor mij speciale films en de rest zou voor mij orgineel of niet toch geen verzamelwaarde hebben. Vandaar dat ik nu als JB fan de box overweeg, dat wordt dan zeker de mooiste box die ik heb!

    Brein zal zelf ook wel gaan komen eerdaags met deze conclusie, en het is irrelevant of zij zelf kopien hebben. Zij moeten zorg dragen voor orde en hebben dus een streepje voor.
    Noemen we dat niet hypocriet in nederland? Jij doet net alsof het een mega grote overtreding is, er wordt niemand vermoord, iedereen rijd ook wel eens te hard, moeten die mensen dan ook €1000 krijgen voor 15 kilometer te hard? Daar doe je toch niemand schade mee hoor ik je zeggen, wel eens iemand aangereden omdat jij te hard reed? Dan vermoord je dus wel iemand, alleen omdat de kans zo klein is wordt het risico ontkent. Logisch, dat wel, maar waarom moetje dan mensen die copieën wel zo hard aanpakken? Wat doen deze mensen dat zij €500 per DVD moeten betalen? Als ze het willen uitroeien hadden ze dat maar eens eerder moeten doen, toen ze begonnen met de hele CD industrie, het is inmidels zo ingeburgerd dat je CDs copieerd, MP3tjes download etc, zoals gezegd, iedereen heeft wel een illegale CD in huis (gehad).
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jacub86
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Weet je dat indien Brein het spel pas echt leuk wil spelen gaan ze juist achter de kleintjes aan en geeft ze de schrik van hun leven en dat levert gegarandeert ook de grotere vissen op.

    Stel ze pakken mij en ik heb 10 kopien illigaal dat is a 500 euro een boete van 5000 euro. Maar indien ik verklap wie mij dat spul verkoopt en die pakken zij betaal ik maar 500 euro. Moet jij mij eens vertellen hoeveel mensen aan het praten gaan en hoe voorzichtig men omgaat met gekopieerd spul.

    Brein zal zelf ook wel gaan komen eerdaags met deze conclusie, en het is irrelevant of zij zelf kopien hebben. Zij moeten zorg dragen voor orde en hebben dus een streepje voor.
    En dan €250 boete geven!

    dat is onmogelijk voor die mensen, dat kost wel zo gigantisch veel geld en tijd dat het gewoon onmogelijk is, dat is zoiets als iedereen die ooit rotzooi op straat gooit oppakken.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Noemen we dat niet hypocriet in nederland? Jij doet net alsof het een mega grote overtreding is, er wordt niemand vermoord, iedereen rijd ook wel eens te hard, moeten die mensen dan ook ?1000 krijgen voor 15 kilometer te hard? Daar doe je toch niemand schade mee hoor ik je zeggen, wel eens iemand aangereden omdat jij te hard reed? Dan vermoord je dus wel iemand, alleen omdat de kans zo klein is wordt het risico ontkent. Logisch, dat wel, maar waarom moetje dan mensen die copieën wel zo hard aanpakken? Wat doen deze mensen dat zij ?500 per DVD moeten betalen? Als ze het willen uitroeien hadden ze dat maar eens eerder moeten doen, toen ze begonnen met de hele CD industrie, het is inmidels zo ingeburgerd dat je CDs copieerd, MP3tjes download etc, zoals gezegd, iedereen heeft wel een illegale CD in huis (gehad).
    daar ben ik het mee eens JCL, het is nu te laat, en zolang je de grootschalige verkoop van illegale zooi stopt valt de schade echt wel te overzien voor ze. Bijna alle mensen gaan ook vaak zat naar de bioscoop ondanks dat ze films kopieren ofzo.

  16. #266
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    de term hypocriet wordt vaak gebruikt als mensen weten dat zij iets verkeerd doen maar dat willen recht praten door met andere zaken aan te komen die ook fout zijn maar waar mensen wat genuanceerder zijn.
    Als je te hard rijdt en je krijgt een bekeuring ervoor is dat naar maar je weet dat je dat risico loopt als je je niet aan de afspraken houdt van deze maatschappij. Als je heel veel te hard rijd dan ben je je voertuig kwijt (terecht).

    Iedereen weet hoe het met kopien zit en dat het fout is maar menigeen kan het goedpraten want dit en want dat.
    Maar iets kunne goedpraten wil niet zeggen dat het zo is.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quinten
    De enigste gekopieerde dvd's die mijn huis binnenkomen zijn meestal als zoethoudertje tot het origineel op dvd verschijnt.
    Zo heb ik afgelopen week naar Kill Bill gekeken als kopie. Had iemand meegenomen om even te kijken.
    Inderdaad mijn ID. Vooral Kill Bill, ik ga wachten op de box met 2 films. Ik weet dat het niet legaal is, maar weet ook dat justitie met de huidige middellen machteloos staan. Ze krijgen echt geen huis zoekings bevel om illegale kopien op te mogen sporen. Oja draaid iedereen hier alleen maar legale software, of is dat totaal iets anders?

  18. #268

    Standaard

    Als je de discussie een beetje gevolgd had, had je geweten dat niemand hier het kopieren goed praat omdat iedereen wel eens iets fout doet.
    Wat wel een punt van discussie is is dat er mensen zijn die de DVD kopieerder veroordelen terwijl ze zelf ook dingen fout doen (zoals het te hard rijden wat je zelf als voorbeeld neemt), dus ben je 100% korrekt, en dan ook echt 100% en dus nooit te hard rijden, nooit eens een MP3 downloaden, altijd oversteken bij een zebrapad, nooit langer parkeren dan waarvoor je betaald hebt, nooit een kopie kijken of luisteren, als je eens een extra klusje doet dan dit opgeven aan de belasting ..... etc etc etc, dan heb je het recht iemand te veroordelen als die een kopie kijkt.

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andre van Helvoort
    Voor mij is het ook alleen origineel, alleen al omdat het beter in de kast staat.
    In mn kast staan alleen orginelen net zoals op mn profiler pagina.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evenflow123
    Mijn ervaring met gekopieerde dvd's is hetzelfde als velen hier, vaak slecht geluid, slecht beeld (soms zelfs uit de bioscoopzaal opgenomen), als je daar dan toch niks om geeft hou het dan gewoon bij VHS.
    Die zijn ook voor €7 te koop en dan heb je in ieder geval nog een mooi hoesje.

    Voor mij dus alleen gekochte, originele dvd's.
    Dan heb je duidelijk nog nooit van usenet gebruik gemaakt, zoals JCL al zegt zijn (veel) kopies die je van usenet afplukt bijna niet van echt te onderscheiden, je moet goed kijken wil je het verschil zien. Maar ja, als je Kazaa of Bittorent gebruikt kan ik me zo voorstellen dat je een resultaat krijgt zoals jij 't beschrijft...

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    de term hypocriet wordt vaak gebruikt als mensen weten dat zij iets verkeerd doen maar dat willen recht praten door met andere zaken aan te komen die ook fout zijn maar waar mensen wat genuanceerder zijn.
    Als je te hard rijdt en je krijgt een bekeuring ervoor is dat naar maar je weet dat je dat risico loopt als je je niet aan de afspraken houdt van deze maatschappij. Als je heel veel te hard rijd dan ben je je voertuig kwijt (terecht).

    Iedereen weet hoe het met kopien zit en dat het fout is maar menigeen kan het goedpraten want dit en want dat.
    Maar iets kunne goedpraten wil niet zeggen dat het zo is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Als je de discussie een beetje gevolgd had, had je geweten dat niemand hier het kopieren goed praat omdat iedereen wel eens iets fout doet.
    Wat wel een punt van discussie is is dat er mensen zijn die de DVD kopieerder veroordelen terwijl ze zelf ook dingen fout doen (zoals het te hard rijden wat je zelf als voorbeeld neemt), dus ben je 100% korrekt, en dan ook echt 100% en dus nooit te hard rijden, nooit eens een MP3 downloaden, altijd oversteken bij een zebrapad, nooit langer parkeren dan waarvoor je betaald hebt, nooit een kopie kijken of luisteren, als je eens een extra klusje doet dan dit opgeven aan de belasting ..... etc etc etc, dan heb je het recht iemand te veroordelen als die een kopie kijkt.
    Ik kan Pietse alleen maar gelijk geven, wie zonder zonde is werpe de eerste steen, chimera. Ga me nou niet zeggen dat jij nooit iets 'fouts' hebt gedaan want dat geloof ik niet (over hypocriet gesproken...), ik vind je maar een enge fatsoensrakker die doet overkomen dat ze nooit wat verkeerds doet, maar wel de veroordelende vinger heft naar anderen. Waar haal jij in hemelsnaam het recht vandaan?! :x )
    Je doet maar alsof iedereen die hier heeft toegegeven kopies in huis te hebben, deze ook op grote schaal verkopen (wat niet het geval is, maar veroordelen doe je ze toch wel, zal wel voor de fun zijn ofzo...).

    Als je een mening hebt, mag je die heus wel uitten, maar doe dit dan wel op een manier dat je het respect voor anderen behoudt (heb ik overigens al eerder gezegd, maar luisteren: ho maar...), en bekijk elk geval en elke reactie apart. Een uitgesproken mening is op zich ook niets mis mee, maar met je houding is wel van alles mis. Ik hoop dan ook dat je je in het vervolg wat milder kunt opstellen en -als een volwassene- het respect en begrip voor anderen behoudt. Dank je.

  22. #272

    Standaard

    Ik koop alle DVD's die ik echt wil hebben. De films die ik huur haal ik nu ik een nieuwe computer heb (ik had een van de eerste pentium II's met 2 gig) meestal van internet. De DVD rips van 4,6 gig uit de nieuwsgroepen zijn niet verkeerd. Ik kijk ze en haal ze dan van mijn computer. ik zet geen gekopieerde zooi in mijn collectie.

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    de term hypocriet wordt vaak gebruikt als mensen weten dat zij iets verkeerd doen maar dat willen recht praten door met andere zaken aan te komen die ook fout zijn maar waar mensen wat genuanceerder zijn.
    Als je te hard rijdt en je krijgt een bekeuring ervoor is dat naar maar je weet dat je dat risico loopt als je je niet aan de afspraken houdt van deze maatschappij. Als je heel veel te hard rijd dan ben je je voertuig kwijt (terecht).

    Iedereen weet hoe het met kopien zit en dat het fout is maar menigeen kan het goedpraten want dit en want dat.
    Maar iets kunne goedpraten wil niet zeggen dat het zo is.
    Volgens mij was ik een beetje onduidelijk in mijn verhaal.

    Copieën is FOUT (IK BEN FOUT)
    te hard rijden is FOUT (ik rijd nog geen auto maar dan zal ik dat zeker weten ook wel eens een keer doen)

    Rijd je 57 KM/u na correctie krijg je €28 boete.
    Fik je 1 DVD krijg je €500 boete.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben een behoorlijk rechts persoon en ik ben voor harde aanpak van criminaliteit, maar dan wel ECHTE criminaliteit en niet de kleine overtredingen. Ik zie DVDs copieën op zo'n kleine schaal niet een zo'n groot iets. Om het nog eens de paralel met te hard rijden te trekken, iemand die 250 KM/u rijd, is zijn auto kwijt, moet na mijn mening worden vervolg voor poging tot doodslag en minstens 3 jaar de gevangenis in (liever 5 jaar!). Iemand die honderder DVDs copieerd moet ook lang worden opgesloten. Maar waarom moet je voor zo'n klein vergrijp ZO hard worden gepakt? Waarom trekken we dan geen lij met z'n allen???

    Ik probeer het niet goed te praten, ik zeg alleen dat het systeem krom is, voor het ene ligte vergrijp een MEGA boete en voor het andere slechts €28, hoe wou jij (mag ik jij zeggen?) dat gaan recht praten?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    [knip]
    Rijd je 57 KM/u na correctie krijg je €28 boete.
    Fik je 1 DVD krijg je €500 boete.

    [knip]
    Ik probeer het niet goed te praten, ik zeg alleen dat het systeem krom is, voor het ene ligte vergrijp een MEGA boete en voor het andere slechts €28, hoe wou jij (mag ik jij zeggen?) dat gaan recht praten?
    Voor het branden van 1 DVD krijg je heus geen 500 Euro boete..... Dat is alleen voor de grote jongens die echt handelen.

    HC

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    de term hypocriet wordt vaak gebruikt als mensen weten dat zij iets verkeerd doen maar dat willen recht praten door met andere zaken aan te komen die ook fout zijn maar waar mensen wat genuanceerder zijn.
    Als je te hard rijdt en je krijgt een bekeuring ervoor is dat naar maar je weet dat je dat risico loopt als je je niet aan de afspraken houdt van deze maatschappij. Als je heel veel te hard rijd dan ben je je voertuig kwijt (terecht).

    Iedereen weet hoe het met kopien zit en dat het fout is maar menigeen kan het goedpraten want dit en want dat.
    Maar iets kunne goedpraten wil niet zeggen dat het zo is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse
    Als je de discussie een beetje gevolgd had, had je geweten dat niemand hier het kopieren goed praat omdat iedereen wel eens iets fout doet.
    Wat wel een punt van discussie is is dat er mensen zijn die de DVD kopieerder veroordelen terwijl ze zelf ook dingen fout doen (zoals het te hard rijden wat je zelf als voorbeeld neemt), dus ben je 100% korrekt, en dan ook echt 100% en dus nooit te hard rijden, nooit eens een MP3 downloaden, altijd oversteken bij een zebrapad, nooit langer parkeren dan waarvoor je betaald hebt, nooit een kopie kijken of luisteren, als je eens een extra klusje doet dan dit opgeven aan de belasting ..... etc etc etc, dan heb je het recht iemand te veroordelen als die een kopie kijkt.
    Ik kan Pietse alleen maar gelijk geven, wie zonder zonde is werpe de eerste steen, chimera. Ga me nou niet zeggen dat jij nooit iets 'fouts' hebt gedaan want dat geloof ik niet (over hypocriet gesproken...), ik vind je maar een enge fatsoensrakker die doet overkomen dat ze nooit wat verkeerds doet, maar wel de veroordelende vinger heft naar anderen. Waar haal jij in hemelsnaam het recht vandaan?! :x )
    Je doet maar alsof iedereen die hier heeft toegegeven kopies in huis te hebben, deze ook op grote schaal verkopen (wat niet het geval is, maar veroordelen doe je ze toch wel, zal wel voor de fun zijn ofzo...).

    Als je een mening hebt, mag je die heus wel uitten, maar doe dit dan wel op een manier dat je het respect voor anderen behoudt (heb ik overigens al eerder gezegd, maar luisteren: ho maar...), en bekijk elk geval en elke reactie apart. Een uitgesproken mening is op zich ook niets mis mee, maar met je houding is wel van alles mis. Ik hoop dan ook dat je je in het vervolg wat milder kunt opstellen en -als een volwassene- het respect en begrip voor anderen behoudt. Dank je.
    "wie zonder zonde is werpe de eerste steen" is het meest ACHTERLIJKE spreekwoord in de Nederlandse taal. Het wordt namelijk het meest gebruikt door mensen die proberen recht te praten wat krom is. Het niet terecht wijzen van diegenen die iets illegaals doen omdat dat zogenaamd 'hypocriet' zou zijn IS juist hypocriet. Ik zou wensen dat er juist wat meer 'fatsoensrakkers' waren want zo langzamerhand moet je je haast schamen als je een beetje eerlijk bent. :x

Pagina 11 van 25 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •