Pagina 16 van 25 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 620 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Vroeger kopieerde ik heel veel, maar heb op een gegeven moment alles weggedaan en weggeven. Heb nu alleen nog maar originele.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Ach zowel mijn dochter als ik sparen dvd's en kopen alles origineel (al gauw meer dan 700 inmiddels), maar van de titels die wij allebij mooi vinden heeft of ik of mijn dochter een kopietje. Om nu de titels die wij beiden leuk vinden ook nog eens dubbel te gaan kopen gaat ons te ver en zo fout zijn wij niet eens bezig aangezien ze mooi onder 1 dak staan... :wink:
    Komt bij dat de echte knallers wel degelijk dubbel in huis staan, helemaal met die lage prijzen. Wie daarvoor gaat branden is wel heel erg vind ik...
    Verder heb ik nog een honderd tal kopietjes staan van titels die langzaamaan vervangen worden door originelen. Tja, roomser dan de paus wordt ik niet hoor.... De industrie verdient meeeeer dan genoeg alleen al aan mij.... :wink:
    Albert, Niet van je verwacht.. Maar je hebt wel helemaal gelijk en ik zit ook in zo'n categorie..
    Spaart jouw dochter ook dvd's?
    Ja, moeders wordt soms aardig tot wanhoop gedreven.... 8)
    Ik had het eigenlijk tegen Joost maar als jouw dochter minimaal een jaar of 20 is mag je me best eens voorstellen.
    Achter aansluiten a.u.b
    Was dat nog vergeten... Ik zit in die categorie alleen dan zonder dochter..
    *sluit zich in de rij aan*
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #378

    Standaard

    Misschien is dat meisje pas 15 ofzo... Krijg ik dan voorrang in die rij? Misschien kun je een keer een foto posten
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Misschien is dat meisje pas 15 ofzo... Krijg ik dan voorrang in die rij? Misschien kun je een keer een foto posten
    Ik mag hopen dat jij onder de 20 bent met deze uitspraak...

  5. #380

    Standaard

    Hallo,ben hier nieuw en eventjes mijn gedacht zeggen se .

    Ik kocht altijd originele dvd's want ik wist ruime tijd niet eens dat er zo'n programma's om te kraken bestonden.
    Maar dat is zeker en vast niet de enige reden waarom ik veel minder originele dvd's ben beginnen kopen.

    1)De prijs van een nieuwe dvd is schandalig duur.
    2)Je betaalt er dan bv 20-30 euro voor en nog geen 4-5 weken later zie je diezelfde film aan 10-15 euro liggen??
    3)Je bekijkt die films 1 of mss 2 keertjes en dan ligt het daar.
    4)Aangezien ik heel wat rekeningen moet betalen de laatste jaren hetgeen voordien niet het geval was ben ik content dat ik kan kopieren want dat is anders niet meer te doen.

    Ik durf wel te stellen dat ik een echte filmfreak ben.Dvd's kopieren,ik ben eraan verslaafd en ik vind het een leuke bezigheid en hobby.
    Ik heb nu ong 800 tal films op dvd liggen zowel origineel als gekopieerde.
    Dus denk ik wel dat men het toch kan voorstellen als je echt veel films wil hebben en het dus een hobby is je het op een goedkopere manier wil doen.Ik ben nu eenmaal geen rijke stinkerd,jammer genoeg.

    Ik ga gewoon dvd's gaan huren in videotheek en kraak ze dan met shrink en/of dvd fab decrypter.Met deze 2 programma's kraak ik alle dvd's.Heb nog nooit eentje had die niet ging.

  6. #381

    Standaard

    Ik denk dat jouw gedachte niet overeen komt met de algemene gedachte op dit forum...

  7. #382

    Standaard

    Ikzelf heb ongeveer 2100 dvd's en daarbij zit GEEN ENKELE gekopieerde. Ik ben namelijk ook geen rijke stinkerd, maar ben wel verstandig genoeg om niet onmiddellijk een dvd te kopen bij release.

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biko
    Ikzelf heb ongeveer 2100 dvd's en daarbij zit GEEN ENKELE gekopieerde. Ik ben namelijk ook geen rijke stinkerd, maar ben wel verstandig genoeg om niet onmiddellijk een dvd te kopen bij release.


    Ook al zou ik wachten tot ze 5 euro kosten. 5*2100=10500. Dat heb ik nog niet heel heel misschien!

    2100 dvd's, wat moet je ermee! Sommige mensen slaan zo erg door in het kopen van films!

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biko
    Ikzelf heb ongeveer 2100 dvd's en daarbij zit GEEN ENKELE gekopieerde. Ik ben namelijk ook geen rijke stinkerd, maar ben wel verstandig genoeg om niet onmiddellijk een dvd te kopen bij release.
    Tja,ik heb weinig geduld en je mag gerust mijn te vele rekeningen betalen als je wil .

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Ik denk dat jouw gedachte niet overeen komt met de algemene gedachte op dit forum...
    Ik meen toch dat dit een forum is waar alles bespreekbaar is en om deftige discussies te houden of niet?

    Dat sommige mensen kopieren niet oke vinden is hun goed recht maar waarom zouden ik en anderen het recht niet hebben om onze mening en redenen op te geven waarom we dvd's kopieren?

    Ik vind persoonlijk dvd's illegaal downloaden het slechtse wat er is maar lig er zelf niet wakker van.
    Ik download geen dvd's illegaal,laat dat duidelijk zijn.

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door schumike
    Dat sommige mensen kopieren niet oke vinden is hun goed recht maar waarom zouden ik en anderen het recht niet hebben om onze mening en redenen op te geven waarom we dvd's kopieren?

    Ik vind persoonlijk dvd's illegaal downloaden het slechtse wat er is maar lig er zelf niet wakker van.
    Ik download geen dvd's illegaal,laat dat duidelijk zijn.
    kopiëren en/of downloaden is even illegaal

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door schumike
    Dat sommige mensen kopieren niet oke vinden is hun goed recht maar waarom zouden ik en anderen het recht niet hebben om onze mening en redenen op te geven waarom we dvd's kopieren?

    Ik vind persoonlijk dvd's illegaal downloaden het slechtse wat er is maar lig er zelf niet wakker van.
    Ik download geen dvd's illegaal,laat dat duidelijk zijn.
    kopiëren en/of downloaden is even illegaal
    Ik vind dat kopieren niet illegaal;waarom;omdat ze die films op tv tonen en ik heb ook prime,ik betaal er wel voor maar ook daar tonen ze veel films en allemaal zonder reclame.Je mag films kopieren,als het voor je eigen is mag het.Zo heb ik het toch al altijd geweten.

    Ze tonen al die films sowieso gewoon op tv en enorm veel mensen nemen de film(s) op.


    Met illegaal downloaden verdient niemand er wat aan.
    De mensen die veel illegaal downloaden die gaan volgens mij nooit of zo goed als nooit meer bv naar de decascoop.

  13. #388

    Standaard

    Ik betrap mezelf er steeds meer op dat ik een afkeer krijg van originelen. De ergernis over trailers, voorfilmpjes, PUO's en diefstalflauwekul neemt toe. Een kopietje kijkt wel zo prettig. Jammer dat die dual layer schijven nog zo duur zijn, want de kwaliteit is helaas vaak wel wat minder.

    Het staat natuurlijk voor geen meter in je kast en de echt mooie uitgaven zal ik ook wel blijven kopen, maar toch...

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X-MenFan
    Ik betrap mezelf er steeds meer op dat ik een afkeer krijg van originelen. De ergernis over trailers, voorfilmpjes, PUO's en diefstalflauwekul neemt toe. Een kopietje kijkt wel zo prettig. Jammer dat die dual layer schijven nog zo duur zijn, want de kwaliteit is helaas vaak wel wat minder.

    Het staat natuurlijk voor geen meter in je kast en de echt mooie uitgaven zal ik ook wel blijven kopen, maar toch...
    Dat is onzin, Een kopie heeft die dingen ook. Of haal je dan alleen de film van het origineel af?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  15. #390
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Als ik iets koop is het origineel.

    Kopietjes kopen doe ik sowieso niet! Zo af en toe download ik wel series in amerika om op de hoogte te blijven en soms een filmpje. Mocht die de moeite waard zijn, koop ik hem.

  16. #391

    Standaard

    Ik weet iemand die de dvd's van het internet haalt en dan verhuurd aan iemand Daar ben ik dus echt tegen. Ik weet hoe die persoon heet. En waar hij woont. Waar kan ik die illegale praktijk melden ? Ik koop al mijn dvd's origineel er zit geen enkele gekopieerde bij. zelfs als kan ik hem van het internet halen (B.V film die nog niet uit is op dvd) dan wacht ik liever. Ik verschiet er van dat hier en topic van gemaakt mag worden op dvd.nl of versta ik dit topic verkeerd

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    Ik weet iemand die de dvd's van het internet haalt en dan verhuurd aan iemand Daar ben ik dus echt tegen. Ik weet hoe die persoon heet. En waar hij woont. Waar kan ik die illegale praktijk melden ? Ik koop al mijn dvd's origineel er zit geen enkele gekopieerde bij. zelfs als kan ik hem van het internet halen (B.V film die nog niet uit is op dvd) dan wacht ik liever. Ik verschiet er van dat hier en topic van gemaakt mag worden op dvd.nl of versta ik dit topic verkeerd
    Houd je er rekening mee dat, mocht de instantie waar je dit gaat melden jouw tip echt serieus nemen, je deze persoon en zijn eventuele gezinsleden of huisgenoten grote problemen bezorgt?

    Begrijp me niet verkeerd, ik keur zijn praktijken zeker ook af. Films kopieren is alleen legaal voor eigen gebruik, zeker niet om er geld mee te verdienen. Maar of een beetje geld zoveel persoonlijke ellende waard is?

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X-MenFan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    Ik weet iemand die de dvd's van het internet haalt en dan verhuurd aan iemand Daar ben ik dus echt tegen. Ik weet hoe die persoon heet. En waar hij woont. Waar kan ik die illegale praktijk melden ? Ik koop al mijn dvd's origineel er zit geen enkele gekopieerde bij. zelfs als kan ik hem van het internet halen (B.V film die nog niet uit is op dvd) dan wacht ik liever. Ik verschiet er van dat hier en topic van gemaakt mag worden op dvd.nl of versta ik dit topic verkeerd
    Houd je er rekening mee dat, mocht de instantie waar je dit gaat melden jouw tip echt serieus nemen, je deze persoon en zijn eventuele gezinsleden of huisgenoten grote problemen bezorgt?

    Begrijp me niet verkeerd, ik keur zijn praktijken zeker ook af. Films kopieren is alleen legaal voor eigen gebruik, zeker niet om er geld mee te verdienen. Maar of een beetje geld zoveel persoonlijke ellende waard is?
    Ik zou het idd erg triest vinden om iemand zo te verraden!
    En als er mensen zijn die van hem huren is het hun eigen domme schuld dat ze daar geld voor geven, en voor hem mooi meegenomen.

    Maar download hier niemand hier muziek? Dat is net zo erg als films downloaden..
    Ik heb zelf echt niet het geld om dvd's te kopen en cd's dus ik heb nu gewoon gekozen voor dvd's en muziek download ik.. (behalve cd's van bands die ik heeeel goed vind)
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  19. #394

    Standaard

    Zelfde is met uitkeringstrekkers, iedereen klaagt erover maar er zelf iets aan willen doen ? :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Als ik iets koop is het origineel.

    Kopietjes kopen doe ik sowieso niet! Zo af en toe download ik wel series in amerika om op de hoogte te blijven en soms een filmpje. Mocht die de moeite waard zijn, koop ik hem.
    Same here. Maar dan is bij mij het downloaden van series niet "Zo af en toe" :wink: Ik volg series gewoon op vaste prik via geripte amerikaanse uitzendingen. Idd soms ook een film. Kijken of t wat is. Is het leuk, komt ie er origineel. Is het niks, heeft t me een blinde waardeloze aanschaf gespaard :P

  21. #396

    Standaard

    En dan nu de kwisvraag: wat zal de reden zijn waarom dit topic gesloten wordt?
    (A) het geleuter over illegale kopieën?
    (B) het omhoogschoppen van topics die eigenlijk al twee jaar in staat van ontbinding waren?

    Place your bets...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    En dan nu de kwisvraag: wat zal de reden zijn waarom dit topic gesloten wordt?
    (A) het geleuter over illegale kopieën?
    (B) het omhoogschoppen van topics die eigenlijk al twee jaar in staat van ontbinding waren?

    Place your bets...
    Mogen er meerdere antwoorden gekozen worden? :wink:
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  23. #398

    Standaard

    Nou ja geleuter over illegale kopien. Ik heb ook allemaal originelen, op een paar bootlegs na van films die door muziekrechten en andere flauwekul niet officieel worden uitgebracht.

    Het valt me wel op dat de legale kijker meer gestraft wordt dan de kopieerder. Die maffe voorfilmpjes staan echt niet op de illegale kopie

    En die regio-codering moeten ze helemaal mee ophouden - dat is zo 2004. Iedereen heeft inmiddels een regio-vrije-speler en importeren is (zeker gezien de koers vd euro) helemaal geen probleem meer.

    Duhus, ik vind wel dat er veel mis is in DVD land en ondanks blijf ik dapper volhouden en de MediaMarkt leegkopen
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  24. #399

    Standaard

    ik stem c

    (C) Ik ben werner en ik ben boos omdat er een topic is die ik niet leuk vind! En er mogen alleen maar topics wezen die ik wel leuk vind!
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X-MenFan
    Ik betrap mezelf er steeds meer op dat ik een afkeer krijg van originelen. De ergernis over trailers, voorfilmpjes, PUO's en diefstalflauwekul neemt toe. Een kopietje kijkt wel zo prettig. Jammer dat die dual layer schijven nog zo duur zijn, want de kwaliteit is helaas vaak wel wat minder.

    Het staat natuurlijk voor geen meter in je kast en de echt mooie uitgaven zal ik ook wel blijven kopen, maar toch...
    Het enige waar ik echt een enorme hekel aan heb bij orginele dvd's zijn de Brein spotjes enzo. Van die spotjes/voorstukjes die voor het menu/hoofdfilm zitten en die je niet(!) kunt skippen of doorspoelen. Echt, daar krijg ik altijd meteen een slecht humeur van.

    Oja, en ik durf wel te stellen dat ik zonder het downloaden van films, nog geen tiende van mijn huidige collectie zou hebben gehad. Juist door het downloaden ben ik geïnteresseerd geraakt ik bepaalde films/series. Voordat ik regelmatig eens een filmpje downloadde kon het me weinig schelen. Nu download ik nog regelmatig een filmpje en geeft bakken met geld uit aan orginele dvd's.

Pagina 16 van 25 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •