Pagina 21 van 25 EersteEerste ... 11171819202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 620 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Ik koop enkel originele DVD's.

    En ik zit trouwens niet te wachten op Blu-Ray of HD-DVD. Die spelers zijn op dit moment toch niet aan normale prijzen te koop. Ik wacht wel tot 2008 of 2009 wanneer je spelers kunt kopen die Blu-Ray en HD-DVD kunnen afspelen en die niet duurder zijn dan 150 EUR.

    Tot dan blijft mijn collectie enkel uit DVD's bestaan.

  2. #502

    Standaard

    Ik ben een purist, alles origineel. Maar ik koop wel prijsbewust.

  3. #503

    Standaard

    Toch vreemd dat menigeen wel duizenden euro's in dvdtjes stoppen en ondertussen klagen dat die hd dvd of bd spelers nu zo duur zijn.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Toch vreemd dat menigeen wel duizenden euro's in dvdtjes stoppen en ondertussen klagen dat die hd dvd of bd spelers nu zo duur zijn.... :wink:
    Tja, bij de eerste DVD-speler heb ik mij laten vangen. Die had ik destijds +500 EUR betaald.

    Een goed jaar later waren er spelers op de markt voor 100 EUR die veel meer konden en die veel beter werkten dan mijn eerste speler.

    Ik laat mij geen 2x vangen door die fabrikanten. Deze keer wacht ik wel tot de prijzen gedaald zijn. En misschien kunnen die spelers dan ook wel weer meer dan de huidige versies.

    Trouwens, tot de LASER-TV uit is, valt het verschil tussen een DVD en Blu-Ray nu ook niet zo fel op.

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Trouwens, tot de LASER-TV uit is, valt het verschil tussen een DVD en Blu-Ray nu ook niet zo fel op.
    Je hebt wel humor
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Trouwens, tot de LASER-TV uit is, valt het verschil tussen een DVD en Blu-Ray nu ook niet zo fel op.
    Je hebt wel humor
    Misschien wel, maar die TV's zijn volgens mij wel de toekomst.

    Terwijl de huidige TV's dus maximaal 30 tot 35% van het kleurenspectrum weergeven dat het menselijke oog kan zien, kan een Laser TV dus 90% laten zien. Dat is dus wel een grote stap vooruit.

    Komt er nog eens bij dat een Laser TV kan gemaakt worden met dezelfde afmetingen als de huidige flatscreen TV's, maar dat hij wel lichter is en minder stroom verbruikt als de huidige TV's.

    En een 130 cm Laser TV zou je al voor minder dan 1000 EUR kunnen kopen. Ik denk dat de huidige LCD en Plasma TV's dan wel niet meer zullen verkocht worden.


    En nu even on-topic, ik koop dus enkel originele DVD's.

    Al vind ik wel dat de bezitter van een bepaalde DVD het recht moet hebben om een kopie te maken voor eigen gebruik!

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    En een 130 cm Laser TV zou je al voor minder dan 1000 EUR kunnen kopen. Ik denk dat de huidige LCD en Plasma TV's dan wel niet meer zullen verkocht worden.
    Ik heb gelezen dat het niet meer dit jaar wordt dat hij te koop komt wat wel jammer is. Maar zoals altijd, eerst zien en dan pas geloven!. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Toch vreemd dat menigeen wel duizenden euro's in dvdtjes stoppen en ondertussen klagen dat die hd dvd of bd spelers nu zo duur zijn.... :wink:
    Voor datzelfde bedrag dat je voor een BR of HDDVD zou neertellen, heb je dan wel veel meer films op dvd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Toch vreemd dat menigeen wel duizenden euro's in dvdtjes stoppen en ondertussen klagen dat die hd dvd of bd spelers nu zo duur zijn.... :wink:
    Voor datzelfde bedrag dat je voor een BR of HDDVD zou neertellen, heb je dan wel veel meer films op dvd.
    Als je zo bij alles denkt kom je nooit eens aan een echte ht toe. Maar goed, je hebt zo wel een kast met 1500 dvd's staan inderdaad. Het is een keuze.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #510

    Standaard

    Ik koop veel DVDs, maar huur er ook veel. DVDs die ik huur en goed vind, koop ik vrijwel altijd. Vind ik een film minder goed (lees: het kopen niet waard), dan kopieer ik hem wel voor in de collectie. Andersom komt het ook vaak voor dat ik een film koop die ik niet ken, en soms valt die dan tegen, en mocht ik een gekopieerde film goed vinden dan koop ik hem uiteindelijk ook. Soms wacht ik op een mooie release.

    Spiderman II bijvoorbeeld, daar heb ik alleen een kopie van zag ik. Ik moet nog op zoek naar een mooie uitgave (met NL subs). Maar dat is een ander topic
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  11. #511

    Standaard

    Ik wil alleen het origineel, blijft toch diefsal, de rest komt er bij mij niet in. Ik download wel eens wat, maar als ik 'm goed vind dan koop ik hem origineel.

  12. #512

    Standaard

    ik koop mn films origineel.

  13. #513

    Standaard

    100% origineel!! 8)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #514

    Standaard

    Me too :wink:
    Count Dooku: Join me, Obi-Wan, and together we can rule the galaxy! Obi- Wan: I'll never join you, Dooku! Dooku: Well uh, then i'm your father.

  15. #515

    Standaard

    alles 100% origineel!
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  16. #516

    Standaard

    alles origneel, hoewel ik wel echt op de aanbiedingen afga!

  17. #517

    Standaard

    Is het nog wel leuk om een origineel aan te schaffen en te kijken / luisteren nadat je dit al met een kopie hebt gedaan? Zie dat er toch best wel veel mensen zijn die eerst een kopie hebben om vervolgens nog een keer een origineel aan te schaffen.

    Heb zelf alles origineel.

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    koop je je dvd's origineel of ook gekopieerd ?
    Tsja... ik KOOP alleen maar originele dvd's. Heb wel veel kopietjes, maar daar ben ik sinds ik op dit forum kom eigenlijk mee gestopt. Ik ben nu zelfs een echte purist geworden en laat eigenlijk elk kopietje links liggen. En ik heb ook inmiddels als veel kopietjes vervangen voor de originele uitgave........ ......
    Zo doe ik het ook! IK heb ze wel nog (gekopieerde), maar die ben ik nu allemaal aan het vervangen voor echten!

  19. #519

    Standaard

    75% origineel, 25% kopie. Maar het betreft vooral series dat ik 'kopieer'.

  20. #520

    Standaard

    Kopieën? Wat zijn dat??


  21. #521

    Standaard

    Kopie heb ik niet. Maar krijg ze van tijd tot tijd wel in me handen gedrukt. Dan kan ik twee dingen doen: of terug geven en zeggen dat ik er niet van gediend ben of gewoon kijken. Gelukkig zijn het meestal films waar wij Nederlandser maanden op moeten wachten zoals titels als united 93, zwartboek, the departed kon ik allemaal zien voordat hij hier in de bioscoop kwam. Heb er niet voor gekozen omdat deze films meer tot hun recht komen in de biosccop.

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    Gelukkig zijn het meestal films waar wij Nederlandser maanden op moeten wachten zoals titels als united 93, zwartboek, the departed kon ik allemaal zien voordat hij hier in de bioscoop kwam.
    Oh ja die draaide maanden geleden al in het buitenland

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door James caviezel
    Gelukkig zijn het meestal films waar wij Nederlandser maanden op moeten wachten zoals titels als united 93, zwartboek, the departed kon ik allemaal zien voordat hij hier in de bioscoop kwam.
    Oh ja die draaide maanden geleden al in het buitenland
    haha, nee die niet maar kreeg hem wel veel eerder dan hij hier draaide. :P

  24. #524

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Geloof ik niks van.
    Wat jij wilt.

    The matrix had ik ook al maanden eerder gezien dan dat hij hier uitkwam. Of je het gelooft of niet, dat interesseert mij niet. En trouwens ik krijg ze van me broer.

Pagina 21 van 25 EersteEerste ... 11171819202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •