Pagina 1 van 25 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 620 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard koop je je dvd's origineel of ook gekopieerd ?

    Koop je de dvd's origineel of liever gekopieerd (zijn namelijk eerder verkrijgbaar) :wink: Alleen staan de extra's er soms niet bij.
    Persoonlijk koop ik liever originele dvd's. alleen films voor mijn zoontje koop ik meestal gekopieerd (Finding Nemo heb ik bijvoorbeeld al 1,5 maand)
    Of de release datum laat te lang op zich wachten dan eerst de copy en later alsnog het origineel.
    Oh i am sorry, did i break your concentration

  2. #2

    Standaard

    Ik koop ze orgineel, ik had TTT als kopie maar dat vond ik echt niks. Nu Hollowman gekregen van iemand, goede kopie maar vond de film tochal niks om te kopen en ach ik kreeg m maar die verdwijnt in een la en niet bij m'n collectie
    Ben heel erg tegen kopie's van dvd's, cd's heb ik wel maar die zijn ook TE duur voor woorden

    Groetjes

    p.s. gevaarlijk draadje dit hopen dat het niet uit de hand loopt

  3. #3

    Standaard

    Origineel,

    de films die ik echt meteen wil hebben koop ik meestal wel (LotR 4-boxen, PotC) mits de prijs enigzins redelijk is.

    Andere films wacht ik meestal mee tot ze voor €15 of minder te koop zijn.

    Zo heb ik laatst Platoon, Donnie Darko en the usual suspects voor €33 bij van Leest gehaald. Zo blijft het leuk...
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  4. #4

    Standaard

    Ik koop al mijn DVD's origineel. Het is nu wel zo dat ik soms DVD's koop op ebay (Honk Kong, USA, ...).

    Dat zijn natuurlijk ook allemaal originele DVD's maar stukken goedkoper dan de prijs waarvoor ze hier in de winkel liggen.

  5. #5

    Standaard

    Zijn deze dan wel ned. ondertiteld ?
    Oh i am sorry, did i break your concentration

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quinten
    Zijn deze dan wel ned. ondertiteld ?
    Als je ze op Ebay koopt? Als het Nederlandse DVD's zijn wel, anders niet!

  7. #7

    Standaard

    Ik koop al mn DVD's orgineel. Soms heb ik wel een copy, maar dan koop ik met de officiele releas (als de film goed is) toch liever het orgineel. Ik heb bijvoorbeeld ROTK als copy liggen, maar ga deze zeker ook aanschaffen op DVD.
    Maar Regio 1 DVD's hier importeren, is dat eigenlijk wel legaal? Of mag je dat alleen doen voor eigen gebruik??

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Maar Regio 1 DVD's hier importeren, is dat eigenlijk wel legaal? Of mag je dat alleen doen voor eigen gebruik??
    Ja hoor, dat mag gewoon, mits het een officiele release is, dus geen DVD's van de markt uit bijvoorbeeld Singapore of Maleisië. Verder moet het voor eigen gebruik zijn, dus het moet niet zo zijn dat je er 50 uit Amerika importeert en even hier gaat verhandelen.

    Je moet alleen wanneer je iets importeert invoerrechten betalen. Nu is kans dat dit bij bestelling van 1 DVD gebeurt, niet zo groot, maar wanneer je 10 DVD's over de grens bestelt....
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  9. #9

    Standaard

    Ik ga geen geld uitgeven aan zo'n slap kopietje. Dvd's kopen doe ik alleen als het originele dvd's zijn.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  10. #10

    Standaard

    Ik koop al mijn DVD's origineel

  11. #11

    Standaard

    Ik koop alles legaal.

    Alleen als een DVD veeeeeeel eerder is zoals de 2DVD van ROTK download en brand ik die eerst maar ik zal em ook zeker kopen in Mei!

  12. #12

    Standaard

    ik ben niet zo'n voorstander vor gekopieerde dvd's .
    omdat dat de meeste dvd's die je ziet van zo dermate slechte kwaliteit zijn dat ik het minder waardig vindt om dan zo'n film te kijken .

    dus niet doen.

  13. #13

    Standaard

    Ik koop films zoals de lord of the rings enz... gewoon orgineel,
    laatst heb ik ook jurassic park 1 gekocht (was maar 12,95)
    En de indiana jones box ga ik ook zeker kopen,
    maar er zijn gewoon films waarbij de meerwaarde van een orgineel exemplaar gewoon niet opwegen tegen de prijs, laatst had ik ook een dvd geleend van iemand, als ik die zou kopieren was er geen of nauwlijks compressie (alleen wel alle overbodige audio sporen weglaten)
    En het hoesje was ook net zoals bijna alle dvd's gewoon simpel, dus hoefde ik het niet te laten voor het hoesje, ook niet voor de extra's want die waren niks bijzonders, en dus daarom had ik ook geen compressie en hoefde ik het dus ook niet voor de kwaliteit te laten, (het was een orginele dvd dus zonder compressie is de kwaliteit even goed)
    en dus heb ik hem gekopieerd.......

    Tja... dan kan ik wel roepen dat ik hier tegen ben, maar in feite was er dus voor mij geen verschil tussen het orgineel en de kopie, en dan kan ik eerlijk wezen en hem gaan kopen maar dat terwijl ik voor 2 euro hem heb.

    Maar dvd boxen enz.. kopieer ik niet, en als ik een film kopieer dan doe ik dat alleen als de kwaliteit erg goed is, dus geen film van internet omzetten enz....

    Maar aan de andere kant begrijp ik heel goed dat er nu mensen zijn die dit lezen het erg stom vinden, opzich ben ik er ook tegen, maar toch doe ik het voor me eigen, maar de enigste reden dat ik er gemengde gevoelens bij hebt is zeker NIET omdat het illigaal is, maar omdat de makers van zo'n film er zo hard aan gewerkt hebben en het dus minder opleverd, ik weet wel dat ze miljoenen verdienen met die dvd's maar als iedereen dit gaan doen dan gaat het berg afwaarts.....
    Maar ik kijk graag films en heb niet zoveel geld, zit nog op school en het geld dat ik heb wil ik gebruiken om (ironisch genoeg) een goede digitale camera te kopen om zelf film(pjes) te maken, ik wil zelf de filmwereld in

    En ach... ik ga wel soms naar de bioscoop, en bepaalde dvd's koop ik wel dus ze verdienen evengoed wel aan me, en als ik echt werk dus van school af ben dan koop ik die dvd's wel, want ze zijn helemaal niet meer zo duur... dus met mij valt het wel mee, maar ik heb dus wel kopietjes....

  14. #14

    Standaard

    Ik koop ze liever origineel. Als ik gekopieerde dvd-films heb bekijk ik ze toch nooit.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Ik koop ze liever origineel. Als ik gekopieerde dvd-films heb bekijk ik ze toch nooit.
    waarom heb je ze dan in huis als je ze toch niet kijkt.
    dah dah
    i'm not a bitch but i'm no angel to.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Alleen origineel. Gejat werk komt er niet in bij mij

  18. #18

    Standaard

    Ik heb een paar NL ondertitelde films die nog niet in NL uit zijn. Op het moment dat ze dit wel zijn vervang ik ze zsm!
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  19. #19

    Standaard

    Ook geen neppers voor mij, ik ga voor het originele werk!

  20. #20

    Standaard

    Wat een inkoopertje zeg, dit topic

  21. #21

    Standaard

    Wat een inkoppertje zeg, dit topic

  22. #22

    Standaard

    [ik koop altijd orginale maar zelf brand ik wel wat dvd's vooor me eigen

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    orgineel voor echte mannen & vrouwen.

    Nep voor posers en meelopers.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  24. #24
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik koop gewoon

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door angel20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Ik koop ze liever origineel. Als ik gekopieerde dvd-films heb bekijk ik ze toch nooit.
    waarom heb je ze dan in huis als je ze toch niet kijkt.
    dah dah
    Zijn toch prima onderzetters?

Pagina 1 van 25 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •