De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Laurel & Hardy Talkies 1,2 & 3 boxset

    €49,99 bij MM Rijswijk

    of

    €19,99 per stuk

    Zo de titel al aangeeft; dit zijn alleen de gesproken films.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #2

    Standaard

    Interessant! Hij staat op de FRS site voor €64,99!!!

  3. #3

    Standaard Re: Laurel & Hardy Talkies 1,2 & 3 boxset

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    €49,99 bij MM Rijswijk
    MM Rotterdam Centrum €64,99!!! Het moet niet gekker worden...

  4. #4

    Standaard Re: Laurel & Hardy Talkies 1,2 & 3 boxset

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    €49,99 bij MM Rijswijk
    MM Rotterdam Centrum €64,99!!! Het moet niet gekker worden...
    Ik heb hem gisteren bij MM R'dam gekocht voor €64,99. Maar dankzij deze berichtgeving ben ik zojuist even met aankoopbewijs teruggegaan naar de infobalie. Na een telefoontje met MM Rijswijk kreeg ik het verschil (€15,-) toch mooi contant terug. Een prima service dus!
    Iedereen die de box gekocht heeft mij MM voor €64,99 kan dus gewoon hetzelfde doen. Hartelijk dank voor de info, Lex!
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  5. #5

    Standaard Re: Laurel & Hardy Talkies 1,2 & 3 boxset

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hklink
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    €49,99 bij MM Rijswijk
    MM Rotterdam Centrum €64,99!!! Het moet niet gekker worden...
    Ik heb hem gisteren bij MM R'dam gekocht voor €64,99. Maar dankzij deze berichtgeving ben ik zojuist even met aankoopbewijs teruggegaan naar de infobalie. Na een telefoontje met MM Rijswijk kreeg ik het verschil (€15,-) toch mooi contant terug. Een prima service dus!
    Iedereen die de box gekocht heeft mij MM voor €64,99 kan dus gewoon hetzelfde doen. Hartelijk dank voor de info, Lex!
    Ik had dit dus gelezen, ging naar MM Rotterdam centrum en ging met de box naar de info balie. Ik zei dat hij in Rijswijk 50 euro was en hij ging een idd een belletje plegen. Toen zijn collega vroeg waarom, moest hij al een beetje lachen. Dan heb ik toch zoiets van, ze naaien de rest gewoon voor 15 euro meer. Ik vroeg of ze hem ook daar voor 50 zouden zetten, maar dat deden ze niet. Het was een eigen initiatief van Rijswijk volgens de medewerker. Gewoon voor 50 vragen zoals MAD al zei, daar heb ik hem dus ook voor...

  6. #6

    Standaard

    Even een vraagje hierover, zijn dit de ingekleurde filmpjes, of de zwart-wit versies?

    En zijn dit alle filmpjes die gemaakt zijn door Laurel & Hardy of is dit slechts een deel ?

    Deze komt zeker wel in mijn collectie!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin81
    Even een vraagje hierover, zijn dit de ingekleurde filmpjes, of de zwart-wit versies?

    En zijn dit alle filmpjes die gemaakt zijn door Laurel & Hardy of is dit slechts een deel ?
    Dit zijn de orginele z/w versies en alleen de gesproken korte filmpjes die ze gemaakt hebben.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Is hij niet ergens anders voor € 49,99 te koop, bij voorkeur binnen 30 km van MM Utrecht :wink:

  9. #9

    Standaard

    €59,99 bij de Musicstore Rotterdam. goedkoper dus dan de MM die iets verder op zit
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  10. #10

    Standaard

    49,90 Eur In de Belgische Makro-folder, geldig van 7 april t.e.m. 20 april 2004.

  11. #11

    Standaard

    Van 9 t/m 16 september prijzencircus bij de V&D

    39 euro

  12. #12

    Standaard

    ro-disc €29,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •