Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 65 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Poseidon Adventure (2006)

    Wolfgang Petersen's volgende project is een remake van The Poseidon Adventure. Dit was in mijn jeugd één van mijn favoriete films.

    http://www.comingsoon.net/news.php?id=3621

  2. #2

    Standaard

    Ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Ik von die jaren 70 rampenfilms altijd heerlijk om te kijken.
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  3. #3

    Standaard

    Klop, nog steeds een goede film
    Jammer dat deze nog niet op R2 met NL subs the krijgen is
    Iemand enig idee wanneer?


    groetjes
    Dewo

  4. #4

    Standaard

    Klopt, nog steeds een goede film en was een poos geleden nog op tv.
    Jammer dat deze nog niet op R2 met NL subs the krijgen is.
    Iemand enig idee wanneer?


    groetjes
    Dewo

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dewo Sastromihardjo
    Klopt, nog steeds een goede film en was een poos geleden nog op tv.
    Jammer dat deze nog niet op R2 met NL subs the krijgen is.
    Iemand enig idee wanneer?


    groetjes
    Dewo
    Als je hem graag wilt zien, hij is uit op R2 maar zonder NL subs. ik heb een mailtje richting Fox gestuurd, met als vraag of er ook nog een NL sub versie komt. Zodra ik het weet, hoor je het.

    Groeten,

    Arjan
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  6. #6

    Standaard

    Hier bij CD-wow te bestellen:

    http://www10.cd-wow.com/detail_resul...duct_code=6112

    Inderdaad zonder nl-subs maar wel Engels en dat maakt toch eigenlijk geen verschil vind ik.

    Verder Anamorphic , DD mono

  7. #7

    Standaard

    Het was me eigenlijk niet eens op gevallen dat ie geen ned. subs heeft. Hij heeft namelijk wel vele andere tot hebreeuws aan toe.

    Dit is mijn favoriet rampenfilm. Dat alles op de kop staat en dat een hele tour moet worden ondernomen om uit de boot te ontsnappen is allemaal erg goed gedaan. Scene met Shelly Winters was ook erg ontroerend.

    Met de special effects van tegenwoordig kan je natuurlijk nog veel meer met zo'n schip doen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arjan Veenstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dewo Sastromihardjo
    Klopt, nog steeds een goede film en was een poos geleden nog op tv.
    Jammer dat deze nog niet op R2 met NL subs the krijgen is.
    Iemand enig idee wanneer?
    Als je hem graag wilt zien, hij is uit op R2 maar zonder NL subs. ik heb een mailtje richting Fox gestuurd, met als vraag of er ook nog een NL sub versie komt. Zodra ik het weet, hoor je het.
    The Poseidon Adventure is al lang uit op DVD met Nederlandse ondertiteling, echter alleen in Frankrijk!

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ja in Frankrijk natuurlijk met Nederlandse DTS om hen eens te jennen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  10. #10

    Standaard

    De remake wordt verwacht op 5 mei 2006. Men is momenteel bezig met de 'pre-production' (voorbereiding om te gaan filmen). Mark Protosevich (The Cell) schrijft het scenario.

    Bron: www.imdb.com.

  11. #11

    Standaard

    Het origineel vond ik een heel spannende en meeslepende film, hopelijk wordt deze remake geen overdadig special effects spektakel.

  12. #12

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Hoevaak heb ik The Poseidon Adventure gezien zeg ... Pfff, superb!! Petersen mag weer het water op, daarom krijgt hij het voordeel van de twijfel.

    De vroegere rampenfilms boezemden mij altijd échte angst in. Ik denk dat ik daarom nu altijd nog vlieg-, vaar- en treinangst heb 8)

    Die moderne rampenfilms redden het totaal niet, ongeacht de hoeveelheid CGI.


    En dankzij Jaws heb ik ook nog eens zwemangst!!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  15. #15
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  16. #16

    Standaard

    Rampenfilms blijven echt altijd voor een hoop vermaak zorgen, hoe rete slecht ze soms ook zijn 8) !!

  17. #17

    Standaard

    Vond die uit 72 al goed, voor die tijd dan. Heb net de trailer van de remake gezien en ziet er goed uit. Ben benieuwd of de hele film zo goed is als de trailer.

  18. #18

    Standaard

    Trailer ook net bekeken dat ziet er zeer goed uit. Het is wel een remake maar Petersen heeft al laten zien dat hij het water-genre aankan: The Perfect Storm dus hopelijk wordt het wat.

  19. #19

    Standaard

    Trailer maakt een goede indruk.

    Kurt Russel speelt ook altijd goed...

    Lijkt me een bioscoopbezoekje waard.
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #20

    Standaard

    Trailer net bekeken, en ik kan niet zeggen dat ik hier echt warm van word. Waarom verspeelt een groot talent als Petersen zijn vakmanschap aan een film die alleen maar een deja-vu gevoel zal oproepen van het origineel en natuurlijk Camerons Titanic. Dit kan wel eens een dure flop gaan worden...

  21. #21

    Standaard

    And once again kan ik geen trailer bekijken. ***** quicktime werkt weer niet, update kan ook niet want volgens de site heb ik de meest recente versie maar de nieuwe 7.0 versie kan ik niet krijgen want die is alleen voor XP/2000 :x
    Superman Returns

  22. #22

    Standaard

    Hmm, vind dit ook een hoog Titanic in Perfect Storm situatie opwekken. Maar goed, ergens rare vergelijking. Trailer maakt niet veel indruk bij mij.

  23. #23

    Standaard

    Vond de trailer zeer aangenaam. Weet niet of dit een bioscoop bezoekje zal worden. Wel een DVD aankoop.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  24. #24

    Standaard

    Alweer een remake?

    Ik word er zo langzamerhand toch wel een beetje moe van.......

    Telt u even mee:

    -Alfie
    -Get carter
    -King kong
    -The Stepford wives
    -The italian job
    -The ring
    -The grudge
    -Cheaper by the dozen

    enz.

    En TV-serie verfilmingen (al even overbodig):

    -Starsky & Hutch
    -Charlie's angels
    -Bewitched
    -The hulk (hoewel je dat ook een strip-verfilming kan noemen)
    -The Dukes of Hazard

    enz.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Alweer een remake?

    Telt u even mee:

    -Alfie
    -Get carter
    -King kong
    -The Stepford wives
    -The italian job
    -The ring
    -The grudge
    -Cheaper by the dozen
    Je bent -

    Texas Chainsaw Massacre
    The Fog
    The Amittyville Horror
    The Bourne Identity
    The Punisher
    The Hills Have Eyes
    Dawn of the Dead
    Night of the Living Dead (2x!)
    House of Wax

    - vergeten
    Superman Returns

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •