Pagina 17 van 63 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 1556 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    op de dozen achter die chinees staat 500 MM maar denk niet dat het dezelfde is.

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    ik denk dat je blind bent nadat je daarmee op de foto bent geweest!
    't is geen flits hoor, maar een lens 8) :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    op de dozen achter die chinees staat 500 MM maar denk niet dat het dezelfde is.
    In die dozen zitten "een beetje" goedkopere lenzen...
    De EF 500mm f/4L IS USM en de EF 600mm f/4L IS USM

    Voor de prijs van één EF 1200 heb je ongeveer 5 stuks van de EF 500 én 5 stuks van de EF 600... Veel meer gewicht voor hetzelfde geld dus...

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Dit is die bekende 12.000mm lens


    Heb je je lens al binnen?Wacht nog op fotootjes van jou.....

    Oh ja en de 1200mm was voor de verbouwing van de site bij K'nijn te koop voor €104.000,waarbij je een aanbetaling moest doen van 10%...

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    en wil ik eerst het ding helemaal onder de knie krijgen voor ik zelfs maar aan uitbreidingen ga denken.
    Hahaha dat ken ik.
    300D (paar weken later) --> 10D (paar maanden later) --> 2de 10D (jaartje later) --> 1DmkII
    Jij snapt het. Ik zat in ieder geval van de week al te kwijlen bij de 5D.
    Yep... de 5D wordt hoogstwaarschijnlijk binnen niet al te lange tijd ook mijn volgende body. Tot nu toe ben ik overigens nog steeds erg tevreden over de 10D die me in de afgelopen 2,5 jaar nog geen moment in de steek heeft gelaten
    Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van het heugelijke feit dat mijn Canon 10D er sinds vandaag 17:45 een zusje bij heeft... We noemen haar 5D!!

    En nu maar hopen op dikke pakken sneeuw... en ijzige mist... en een voorjaar vol bloemen en insecten... en een zwoele zomer... en... en... en... 8)

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    en wil ik eerst het ding helemaal onder de knie krijgen voor ik zelfs maar aan uitbreidingen ga denken.
    Hahaha dat ken ik.
    300D (paar weken later) --> 10D (paar maanden later) --> 2de 10D (jaartje later) --> 1DmkII
    Jij snapt het. Ik zat in ieder geval van de week al te kwijlen bij de 5D.
    Yep... de 5D wordt hoogstwaarschijnlijk binnen niet al te lange tijd ook mijn volgende body. Tot nu toe ben ik overigens nog steeds erg tevreden over de 10D die me in de afgelopen 2,5 jaar nog geen moment in de steek heeft gelaten
    Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van het heugelijke feit dat mijn Canon 10D er sinds vandaag 17:45 een zusje bij heeft... We noemen haar 5D!!

    En nu maar hopen op dikke pakken sneeuw... en ijzige mist... en een voorjaar vol bloemen en insecten... en een zwoele zomer... en... en... en... 8)
    Gefeliciteerd met dit heugelijke feit

    Mocht je trouwens nog een adoptiegezin zoeken voor de 10D, ik meld me hierbij vrijwillig aan
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Mocht je trouwens nog een adoptiegezin zoeken voor de 10D, ik meld me hierbij vrijwillig aan
    Hartelijk dank voor dit ruimhartige aanbod!
    Maar Tiendee wil zelf al een tijdje heel graag bij een arme mevrouw gaan logeren die zelf geen digireflexjes kan krijgen. Daar gaat ze dus binnenkort naartoe, maar ik zal haar af-en-toe nog weleens ophalen voor dagje uit samen met Vijfdee... Kan nog erg handig zijn wanneer ik snel wil lenswisselen....

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Mocht je trouwens nog een adoptiegezin zoeken voor de 10D, ik meld me hierbij vrijwillig aan
    Hartelijk dank voor dit ruimhartige aanbod!
    Maar Tiendee wil zelf al een tijdje heel graag bij een arme mevrouw gaan logeren die zelf geen digireflexjes kan krijgen. Daar gaat ze dus binnenkort naartoe, maar ik zal haar af-en-toe nog weleens ophalen voor dagje uit samen met Vijfdee... Kan nog erg handig zijn wanneer ik snel wil lenswisselen....
    Ik heb juist twee bodies gekocht om van dat lenswisselen af te zijn . Het leidt namelijk tot veel stof op de sensor. Ik moest mijn sensor al na 3 maanden laten schoonmaken , omdat mijn foto's vol vlekken zaten. (Canon 350D)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Mocht je trouwens nog een adoptiegezin zoeken voor de 10D, ik meld me hierbij vrijwillig aan
    Hartelijk dank voor dit ruimhartige aanbod!
    Maar Tiendee wil zelf al een tijdje heel graag bij een arme mevrouw gaan logeren die zelf geen digireflexjes kan krijgen. Daar gaat ze dus binnenkort naartoe, maar ik zal haar af-en-toe nog weleens ophalen voor dagje uit samen met Vijfdee... Kan nog erg handig zijn wanneer ik snel wil lenswisselen....
    Ik heb juist twee bodies gekocht om van dat lenswisselen af te zijn . Het leidt namelijk tot veel stof op de sensor. Ik moest mijn sensor al na 3 maanden laten schoonmaken , omdat mijn foto's vol vlekken zaten. (Canon 350D)
    Ambtenaar zeker?........


    :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Dit is die bekende 12.000mm lens
    12.000mm? altijd handig voor pilootspotting......
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ik heb juist twee bodies gekocht om van dat lenswisselen af te zijn . Het leidt namelijk tot veel stof op de sensor. Ik moest mijn sensor al na 3 maanden laten schoonmaken , omdat mijn foto's vol vlekken zaten. (Canon 350D)
    Tja... dat wordt mij te gek... dan moet ik acht bodies hebben... en binnenkort een negende
    • Tips voor (redelijk) zonder stofproblemen lenswisselen:
    • Wissel niet in een stoffige omgeving en uit de wind.
    • Zet de tweede lens alvast klaar (front naar beneden, lenskap nog aanwezig) en draai de achterste beschermdop alvast los maar laat hem nog wel even op de lens liggen.
    • Verwijder de eerste lens altijd met de cameraopening naar beneden gericht! Zo kan er geen stof van bovenaf of van opzij indwarrelen.
    • Plaats de eerste lens (met lenskap!) met het front naar beneden op een tafel of andere vlakke ondergrond en verplaats de achterste beschermdop van lens twee naar lens één en draai hem vast.
    • Wanneer de lens van de camera af is, klop dan een paar keer op de body zodat eventueel aanwezig stof eruit kan vallen (je hebt de body nog steeds met de opening naar beneden gericht).
    • Zorg voor het plaatsen van de tweede lens dat deze stofvrij is. Let daarbij vooral op het deel dat in de camera valt. Eventueel met balgje schoonblazen.
      NOOIT met de mond blazen aangezien miniscule vochtdruppeltjes ongemerkt op je lens of de elektrische contactpunten kunnen komen... en dat is hardnekkiger dan stof... om het nog maar niet te hebben over het aanwezige stof dat dan ook vastplakt!!
    • Plaats de tweede lens zo snel mogelijk.

    Voordat ik deze werkwijze volgde, had mijn sensor ook na een paar maanden een reinigingsbeurt nodig. Maar sinds ik op de beschreven manier wissel is dat nauwelijks meer nodig. Ik heb de sensor het afgelopen jaar nog niet hoeven reinigen, ondanks duizenden foto's en meerdere keren per sessie van lens wisselen.

    Indien reiniging wel nodig is dan doe ik dat zelf met behulp van Sensor Swab.

  12. #412

    Standaard

    Ik heb een dringende vraag!

    Ik ben van plan om de Canon EF 300mm f/4L IS USM en een extender aan te schaffen. Mijn vraag is hoe het dan zit met de IS, werkt die gewoon normaal i.c.m. een extender?

    Wat kan ik het beste doen, een 1.4 of een 2x extender aanschaffen? Ik ben voornamelijk van plan om er vogels en andere wilde dieren mee te fotograferen.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  13. #413
    Graven
    Guest

    Standaard

    Met de 2x extender ben je de AF en IS kwijt, met de 1,4 niet. kijk ook op canon.com (niet .nl, op .com staat wat meer info over lenzen e.d.)

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Wat kan ik het beste doen, een 1.4 of een 2x extender aanschaffen? Ik ben voornamelijk van plan om er vogels en andere wilde dieren mee te fotograferen.
    Lees de volgende twee reviews ook eens:

    Canon Extender EF 1.4x II Teleconverter Review
    Canon Extender EF 2x II Teleconverter Review

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Dit is die bekende 12.000mm lens
    12.000mm? altijd handig voor pilootspotting......
    Ik wil altijd kunnen vastleggen wat voor speldje een piloot op heeft op 10.000 meter hoogte
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ik heb een dringende vraag!

    Ik ben van plan om de Canon EF 300mm f/4L IS USM en een extender aan te schaffen. Mijn vraag is hoe het dan zit met de IS, werkt die gewoon normaal i.c.m. een extender?

    Wat kan ik het beste doen, een 1.4 of een 2x extender aanschaffen? Ik ben voornamelijk van plan om er vogels en andere wilde dieren mee te fotograferen.
    "Vogels en andere wilde dieren" De huismus, het wildebeast van het jaar!!!!! :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Ik heb een dringende vraag! Ik ben voornamelijk van plan om er wilde dieren mee te fotograferen.
    In geval van King Kong raad ik een groothoeklens aan!
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  18. #418

    Standaard

    Morgen kan ik mijn nieuwe lens ophalen bij Corne

    Het is een Canon 300mm f4 IS USM geworden
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Morgen kan ik mijn nieuwe lens ophalen bij Corne

    Het is een Canon 300mm f4 IS USM geworden
    Nice! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

    Eneeeuh... op zo'n lens mag je best trots zijn hoor... vergeet dus de "L" in het typenummer niet

    Mijn lenzencollectie is vandaag uitgebreid met de nieuwe EF24-105mm f/4L IS USM

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg

    Mijn lenzencollectie is vandaag uitgebreid met de nieuwe EF24-105mm f/4L IS USM
    Aaarrgghh,dat is 1 van de 2 lenzen die ik wil kopen volgend jaar ergens,na de vakantie...De andere wordt denk ik de 100-400 blah blah L

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Morgen kan ik mijn nieuwe lens ophalen bij Corne

    Het is een Canon 300mm f4 IS USM geworden
    Nice! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

    Eneeeuh... op zo'n lens mag je best trots zijn hoor... vergeet dus de "L" in het typenummer niet

    Mijn lenzencollectie is vandaag uitgebreid met de nieuwe EF24-105mm f/4L IS USM
    Thanx! Ik heb de L lens binnen en wat een prachtig staaltje techniek zeg 8) Helaas heeft mijn auto de rit van ongeveer 500 km niet overleefd, maar dat komt hopelijk wel weer goed

    Uiteraard ben ik er even mee gaan spelen en alvast een voorproefje:


    Het was al aardig donker dus heb flink moeten bewerken.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #422
    Graven
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Mijn lenzencollectie is vandaag uitgebreid met de nieuwe EF24-105mm f/4L IS USM
    Laat even weten hoe deze bevalt. Ik ben ook van plan deze volgend jaar aan te schaffen

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Graven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Mijn lenzencollectie is vandaag uitgebreid met de nieuwe EF24-105mm f/4L IS USM
    Laat even weten hoe deze bevalt. Ik ben ook van plan deze volgend jaar aan te schaffen
    http://www.the-digital-picture.com/R...ns-Review.aspx

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Thanx! Ik heb de L lens binnen en wat een prachtig staaltje techniek zeg 8) Helaas heeft mijn auto de rit van ongeveer 500 km niet overleefd, maar dat komt hopelijk wel weer goed

    Uiteraard ben ik er even mee gaan spelen en alvast een voorproefje:


    Het was al aardig donker dus heb flink moeten bewerken.

    Brr, ik ben bang dat de invallende duisternis de foto geen goed heeft gedaan en ook de oppoetsbeurt heeft geen optimale uitwerking gehad want ik zie zowel groene als paarse takken en dat pleit niet voor de mate waarin de lens er in slaagt chromatische aberratie te voorkomen. Ook lijkt de vogel wel geschilderd ipv gefotografeerd en mis lijkt het of er niets echt scherp is op de foto (zal door de langere sluitertijd komen?)


    Ik hoop dat je snel wat foto's kunt neerzetten die bij betere lichtomstandigheden zijn gemaakt zodat de verwachte kwaliteit van je prachtige lens wat beter uit de verf komt.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  25. #425

    Standaard

    Damn wat onscherp....Misschien toch even wat oefenen...Krik anders je ISO wat omhoog...

    En probeer het onscherp masker niet TE overdrijven....

Pagina 17 van 63 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •