Pagina 28 van 63 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1556 worden weergegeven.
  1. #676

  2. #677

    Standaard

    ik lees net op verschillende forums.
    Dat er nieuwe nikon uit komt.
    De D40x zal 10.2 Megapixels hebben

    En dat de D40x een electronisch sluitergordijn krijgt,
    wat dus zou kunnen betekenen dat de D40X liveview heeft

    Ik dacht laat ik het hier eens posten,
    Want ik had er hier nog niks over gelezen.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    ik lees net op verschillende forums.
    Dat er nieuwe nikon uit komt.
    De D40x zal 10.2 Megapixels hebben

    En dat de D40x een electronisch sluitergordijn krijgt,
    wat dus zou kunnen betekenen dat de D40X liveview heeft

    Ik dacht laat ik het hier eens posten,
    Want ik had er hier nog niks over gelezen.
    Live vieuw niet.
    De electrische sluiter zal er zijn om de camera stiller te maken en geen bewegingen te hebben in het camera huis (wat er zo rond gaat op internet).
    Het is een slimme truc om zo de mensen die op megapixels kicken naar deze camera te trekken. Maar mijn 80-200 AF-D zal het nog steeds niet doen op een camera als deze, dus zet er even een focus motor in Nikon!

    Oja en de Nikon D3, komt vandaag meer nieuws als het goed is.

  4. #679

    Standaard

    De nieuwe d3???

    deze is dus fake



    IR oog in de handgrip, focus assist lampje, D3 wat er IMHO scheef en te priegelig opstaat
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  5. #680

    Standaard

    @Demon, deze is idd fake. Hoe deze er echt zal uitzien??
    Volgens sommige zal het de D3X worden en geen D3.
    Deze zal een 0.9 FF sensor size hebben, dus net geen full frame, zowel de DX als reguliere lenzen passen. En bij de DX lenzen zal de camera automatisch een crop maken en ook sneller zijn (minder geheugen nodig e.d.)
    Of de D3 (of D3X) er zo uit zal zien, ik ben bang van niet. Is nl. wel revolutionair!

  6. #681

    Standaard

    Wat is het maximum dat jullie in jullie tassen stoppen?
    Normaal gesproken als ik een wandeltochtje maak pak ik mijn Slingshot 100AW en doe daar mijn cam plus 17-85 met zonnekap in, en met wat moeite een 70-200 erbij. Dan in het zijvakje nog de 50 1.8 af en toe maar daar houdt het nu mee op.
    Net even de 50 1.8 eruit gehaald en mijn 430EX er voor in de plaats terug gestopt. Ik moet zeggen: daarmee zit die tas echt absoluut aan de limit van wat je er in kunt stoppen.
    Hoever proppen jullie je tas vol?
    Ik doe dit even omdat ik deze tas mee wil meenemen naar Disneyland eind van de maand.
    Momenteel zit ik nog te twijfelen over de 70-200 ipv de 50 1.8. Gevoelsmatig kan ik daar leukere foto's mee maken voor wat betreft DOF.

  7. #682

    Standaard

    In mijn tas :

    D70
    Extension Tubes
    Teleconverter 1.4x
    Tamron 90mm Macro
    Nikon 70-300mm G
    Doppenzak
    Lensdoekje en spray.

    En dan heb ik nog wat plek over voor eventuele filters en kaarten.
    Best veel voor een tas kleiner dan een standaard rugzak.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #683

    Standaard

    wat voor doekjes en spray gebruiken jullie?

  9. #684

    Standaard

    Een microvezeldoekje (een soort brillendoekje dus) van Breitfeld und Schliekert.
    En de spray is van opti-plus, voor alle gecoate en ongecoate glassoorten, alleen niet voor contactlenzen :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #685

    Standaard

    Wat er in mn tas zit.

    D70
    18-70mm DX
    50mm f1.8
    70-300mm Tamron
    80-200 f2.8
    Pola filter, al mn geheugen
    SB-600 (flash)

    Dus mn Lowepro phototrekker zit aardig vol!(maar er is nog ruimte over!)

    Soms gebruik ik mijn LowePro Nova tas (vooral in steden) en dan heb ik doorgaans de kitlens, flash, geheugen en soms nog de 80-200 mee.

  11. #686

    Standaard

    Mijn nieuwe stukje speelgoed net opgehaald: mijn extender
    Nog best een degelijk dingetje om te voelen en te zien. En nog net een tikje groter dan verwacht.
    Ga er vandaag of deze week eens mee spelen 8)

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Mijn nieuwe stukje speelgoed net opgehaald: mijn extender
    Nog best een degelijk dingetje om te voelen en te zien. En nog net een tikje groter dan verwacht.
    Ga er vandaag of deze week eens mee spelen 8)
    Toevallig eergister mijn 1.4x extender binnen, voor op mijn 80-200 f2.8 en gister mijn externe harddisk als backup storage.

  13. #688

    Standaard

    De nieuwe Sigma lens is uit
    200-500 f2.8 EX DG.
    Is geen kleine jongen en f2.8 is lekker lichtsterk!


    Oja een display om de focus lengte af te lezen!


    En MET camera, ik denk dat je niets aan je flitser meer hebt!

  14. #689

    Standaard

    Hahah. Dit is geen gezicht.
    Maar die lens heb je niet voor een paar tientjes neem ik aan?
    Zelfs niet op marktplaats.nl? :wink:

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Hahah. Dit is geen gezicht.
    Maar die lens heb je niet voor een paar tientjes neem ik aan?
    Zelfs niet op marktplaats.nl? :wink:
    Met een heftruck kun je er wat mee.
    Zal aardig prijzig zijn en is meer om te laten zien waar Sigma toe instaat is.

  16. #691

    Standaard

    Hopelijk is mn 50-500 wat kleiner
    Hij komt eind volgende week binnen, yay

    Maar holy-moly, das geen gezicht, zelfs sportfotografen lopen niet met zulke belachelijk uitziende kannonen rond :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  17. #692

  18. #693

  19. #694

    Standaard

    Eens kijken wat jullie zeggen.
    Wat zouden jullie kiezen
    Of
    Volgens revieus presteerd de sigma na de 200MM slecht
    Nou weet ik niet in hoe vere je de echt last van hebt

    De canon moet weer beter zijn op dat punt.
    Alleen is die dus ook een heel stuk duurder.
    En is IS de canon nou echt een stuk beter vanwegen de IS die er opzit?

    Heeft een van jullie ervaaring met deze 2 lensen.

    Ik wil deze lens gaan gebruiken voor natuur enzo
    De body wordt een 400D omdat met de cashback er bij zit er maar iets van 60 euro verschil
    Laatst aangepast door Demon : 05-04-2007 om 15:17 Reden: ff iets toegevoegd
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  20. #695

    Standaard

    Ik heb slechte ervaringen met de Sigma.
    Alleen al vanwege het prijsverschil mag je verwachten dat de Canon beter presteert
    Maar nogmaals: ik heb met twee verschillende Sigma's gewoon slechte ervaringen.
    Onscherp, last van CA, en niet echt degelijk gebouwd.

  21. #696

    Standaard

    Ik denk dat mijn vraag hier beter staat, dus in de herhaling:


    Als ik klaar ben met mijn examens wil ik wat steden gaan bezoeken, zoals Parijs en Venetië. Nu wil ik daar natuurlijk hele mooie foto's maken, alleen dat gaan niet lukken met mijn mobiele telefoon, met 2 megapixels.
    Wat raden jullie mij nou aan, mijn budget is niet erg groot, 300/400 euro is toch wel max. Zelf zat ik te denken aan Sony Cybershot DSC-N2, ziet er allemaal leuk uit. Maar werkt het ook goed?
    Iemand tips?

  22. #697

    Standaard

    Canon Powershot G6 of de nieuwere G7?
    Die zit ook in die prijsklasse.
    De Sony heb ik geen ervaring mee what so ever

  23. #698

    Standaard

    Jullie als kenners kunnen mij vast wel helpen.

    Mijn oude fototoestel begint wat kuren te krijgen en ik wil eerdaags gaan kijken voor een nieuwere. Ik wil dan gewoon een digitaal toestel waar als het even kan gewoon de XD kaarten in passen, hier heb ik er al verschijdene van.
    Ook vind ik het belangrijk om een wat grotere hoek te kunnen fotograferen.
    Ik zoek iets in de prijsklasse tot maximaal €1000,- ( dit is echt de limiet).

  24. #699

    Standaard

    Ik zou direct van XD afstappen en een mooie Canon of Nikon kopen
    SD of CF kaarten zijn de norm voor deze toestellen en ze zijn zo'n beetje de standaard geworden. De Nikon en Canon's hebben de meeste keuze in lenzen. Naast deze twee merken heb je merken als Sony, Minolta, Pentax en Olympus, maar de lens keuze is beperkt.

    Wat tips om te bekijken :

    Nikon D40 629,-
    Nikon D40 met extra lens 779,-
    Canon 400D 799,-
    Canon 400D met extra lens 949,-
    Nikon D40X 899,-
    Nikon D40X met extra lens 999,-

    De lenzen die bij dit soort sets zitten zijn niet super, ze zijn leuk om mee te beginnen, maar je kan ook de standaard set kopen in ipv een extra lens in de set een losse lens erbij kopen. Er zijn portret en wide-angle lenzen al vanaf redelijk lage bedragen die stukken beter zijn dan de standaard set lenzen.
    In Hilversum kun je de Dixons checken voor wat de standaard sets zijn, daar komen deze prijzen ook vandaan. Bij de C&A zit ook nog Sturkenboom en net voorbij De Slegte zit Ring, ook twee goede plekken om prijzen en info in te winnen. Zelf heb ik mn meeste spul online gekocht, maar dan mis je wel wat service.
    Mocht je er niet uitkomen dan willen ik of Christiaan en Rob je wel een bepaalde kant op duwen, maar zelf wat info inwinnen is denk ik beter
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #700

    Standaard

    Wat moet ik me bij een extra lens voorstellen dan? Een wide-angle lens?

    Verder wil ik ook zelf even gaan kijken, maar ik vind het wel prettig om een richting mee te krijgen om in te gaan zoeken.

Pagina 28 van 63 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •