Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.

Discussie: Kill Bill

  1. #1

    Standaard Kill Bill

    Ik heb van een paar gasten gehoord dat ze de nieuwe kill bill box willen hebben, en nu weet ik dat de R2 versie pas in april uitkomt, en ik vroeg me af waar de box nu al besteld kan worden????
    Who's the better pressure actor ... Robert de Niro or me when I lie to the woman at home?? ;-)

    Mijn DVD collectie (Absoluut niet up to date ...)

  2. #2

    Standaard

    Ik heb wel een box set gezien, een regio 1. Die zijn volgens mij inmiddels al te bestellen.
    Ik ga wachten op de DVD met Kill Bill vol. 1 & 2 (ik ga er vanuit dat die ook ooit zal komen)

  3. #3

    Standaard

    dat zit er wel in maar ik zag zo'n hele mooie boxset op een ander forum .. en ik vroeg me af waar ik die kon bestellen
    Who's the better pressure actor ... Robert de Niro or me when I lie to the woman at home?? ;-)

    Mijn DVD collectie (Absoluut niet up to date ...)

  4. #4

  5. #5

    Standaard



    geen idee welke regio t is ... maar denk dat het zelfs niet eens R1 of R2 is ...
    Who's the better pressure actor ... Robert de Niro or me when I lie to the woman at home?? ;-)

    Mijn DVD collectie (Absoluut niet up to date ...)

  6. #6

    Standaard

    Zal wel geen R2 zijn.
    Wat zit er eigenlijk allemaal in die box?

  7. #7

    Standaard

    Waar zijn jullie geweest de laatste paar dagen ?

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=20278
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #8

    Standaard

    Ok sorry, bedankt voor de LINK

  9. #9

    Standaard

    Voor de liefhebber...

    http://sensasian.com/cgi-bin/sensasi.../View/V8771J-D

    $83 ... tis voor niets ;P
    | owned & wishlist | evil dead collection | StarTrader / SafeTrader
    Groovy... - Bruce Campbell

  10. #10

    Standaard

    Ik denk niet dat ze hem daar nog hebben hoor....het is leuk dat ie daar staat voor 83 dollar maar gezien de run die er een maand geleden op is geweest vermoed ik dat je naar een lege huls zit te kijken...
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  11. #11

    Standaard

    mijn ouders gaan over een paar dagen naar malaysie ,ze zullen zien of die box er misschien in ee nvan die winkels staan en als de prijs goed is er eentje voor mij meenemen

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Ik denk niet dat ze hem daar nog hebben hoor....het is leuk dat ie daar staat voor 83 dollar maar gezien de run die er een maand geleden op is geweest vermoed ik dat je naar een lege huls zit te kijken...
    Inmiddels $150,-

  13. #13

    Standaard

    Verdomde inflatie ;P
    | owned & wishlist | evil dead collection | StarTrader / SafeTrader
    Groovy... - Bruce Campbell

  14. #14

    Standaard

    gezien cd wow
    kill bill r3 uncut hong kong/jap.version

    is deze het zelfde als de japanse release ?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HAROLD1064
    gezien cd wow
    kill bill r3 uncut hong kong/jap.version

    is deze het zelfde als de japanse release ?
    als het goed is is deze hetzelfde als de r2 jap
    alleen de extra's niet volgens mij

    heb hem wel besteld mocht ie tegenvallen dan verkoop ik hem weer
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky

    heb hem wel besteld mocht ie tegenvallen dan verkoop ik hem weer
    Same here 8)

  17. #17

    Standaard

    Het lijkt me de Hong Kong versie en die heeft precies alleen Chinese ondertitels, kan wel lastig zijn voor de japanse scenes.

  18. #18

    Standaard

    De R3 versie van Kill blijkt dus niet de uncut versie te bevatten, maar de Amerikaanse versie van de film. Ook heeft de dvd geen engelse subs. Dit is officieel bekent gemaakt door CD-WOW. Iedereen die de dvd dus heeft besteld voor de uncut versie: snel cancellen, nu het nog kan!

    -Niek-

  19. #19

    Standaard

    niek,hoe kan je die annuleren?krijg dat op cdwow nie gevonden...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  20. #20

    Standaard

    Hoi Niels,

    Je moet even een mailtje sturen dat je hem wilt cancellen naar help@cd-wow.com
    met je ordernummer daarin vermeld.

    -Niek-

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niek
    De R3 versie van Kill blijkt dus niet de uncut versie te bevatten, maar de Amerikaanse versie van de film. Ook heeft de dvd geen engelse subs. Dit is officieel bekent gemaakt door CD-WOW. Iedereen die de dvd dus heeft besteld voor de uncut versie: snel cancellen, nu het nog kan!

    -Niek-
    Op Yesasia staat er dat het Engelse subs heeft, maar niks vermeld over uncut ofniet.
    Terwijl bij CD-WOW enkel Chinese subs wordt vermeld en dat het gaat om de uncut versie.
    Wie moeten we nu geloven?

    Ik denk dat er zowiezo Eng subs bij zijn. Bij alle Hong Kong dvds (ook Engelstalige films) zijn er Eng subs bv. Matrix Revolutions.

    Maar ik had altijd gedacht dat enkel Japan de uncut versie heeft.
    Dus ik viel ook uit de lucht toen ik ergens las dat er mogelijk ook een uncut r3 uitkwam.
    Ik denk eerder dat er een r3 uncut zal zijn van Vol.2
    Bij Vol.1 was QT naar Japan gegaan voor promotie en zij kregen ook de uncut versie, en het speelt zich ook voor een gedeelte af in Japan.
    Bij Vol.2 zal QT naar Hong Kong gaan voor promotie (Vol.2 o.a. gefilmd in de Shaw Bros studios) en ik denk dat daarom de Chinezen een uncut zullen krijgen.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  22. #22

    Standaard

    Klopt, dat was ook wat iedereen verwacht had, maar er zijn al wat mensen die de R3 versie hebben ontvangen en zij en ook CD-WOW zelf hebben het bevestigt: er zitten geen engelse subs op en de dvd bevat niet de versie die in Japan en Hong Kong in de bioscoop heeft gedraait. Dit is een reactie van een gebruiker van The DVD Forums:

    Region 3 Hong Kong version has been released by a local company, Universe. The specs on the packaging state: 113 mins Colour.
    When I checked it on my DVD player, the actual length is 110 mins and the fight scenes which were in color at the cinemas here are in black and white!!!


    -Niek-

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niek
    Klopt, dat was ook wat iedereen verwacht had, maar er zijn al wat mensen die de R3 versie hebben ontvangen en zij en ook CD-WOW zelf hebben het bevestigt: er zitten geen engelse subs op en de dvd bevat niet de versie die in Japan en Hong Kong in de bioscoop heeft gedraait. CD-WOW is volgens mij degene die de verwarring heeft gestart, want zij hadden er eerst met koeieletters bijstaan dat het om de uncut versie ging. Dit is trouwens een reactie van een gebruiker van The DVD Forums:

    Region 3 Hong Kong version has been released by a local company, Universe. The specs on the packaging state: 113 mins Colour.
    When I checked it on my DVD player, the actual length is 110 mins and the fight scenes which were in color at the cinemas here are in black and white!!!


    -Niek-

  24. #24

    Standaard

    nu weet ik het ook niet meer want bij cd-wow staat er dat de vechtsene's in zwart -wit en kleur zijn

    laat hem wel komen dan zie ik wel
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  25. #25

    Standaard

    Ja, de scenes zijn ook in zwart wit en kleur, maar de uncut Japanse versie is geheel in kleur en dat is deze dus niet. CD-WOW heeft het zelf ook al bevestigt dat het om de Amerikaanse versie gaat en niet de Japanse.

    -Niek-

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •