Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 276 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Julia Roberts, Hugh Grant, Richard Gere, Patrick Swayze kan ik niet goed hebben...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #202

    Standaard

    Ik kan Matthew McConaughey en Orlando Bloom niet uitstaan.

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Julia Roberts, Hugh Grant, Richard Gere, Patrick Swayze kan ik niet goed hebben...
    Krijg ook de kriebels van deze twee...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #204

    Standaard

    Eva Mendez
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik ben tot de realisatie gekomen dat ik een hekel heb aan Edward Norton.

    Ik weet dat ie hoog in aanzien staat bij velen, maar ik vind het gewoon een irritante en slechte acteur. Iedere keer als ik hem in een film zie dan is mijn eerste gedachte "hey, daar heb je Edward Norton, die over het paard getilde, slechte acteur". Het is hem eigenlijk nooit gelukt om me te overtuigen in een rol.
    American History X gezien ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    American History X gezien ?
    Ja.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ja.
    Dan zal hij jou nooit meer overtuigen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Krijg ook de kriebels van deze twee...
    Dan is Notting Hill jouw perfecte film?
    BD (1243) What i Watch

  9. #209

    Standaard

    Op de een of andere manier irriteer ik mij altijd aan Keira Knightely, ondanks dat ze af en toe toch erg goed acteert (Atonement, Pride and Prejudice).
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  10. #210

    Standaard

    Uh.
    Johnny Depp omdat hij altijd dezelfde rol heeft, ligt natuurlijk ook aan de casting en aan die afschuwelijke Tim Burton.
    Tom Cruise...eng mannetje, dat gevoel helpt niet hoe goed hij ook probeert te acteren.
    Tobey Maguire...getverdemme, vooral dat mondje...
    Cameron Diaz, ewww ?
    Uma Thurman, een vrouw waar ik hem voor een miljoen nog niet in zou hangen...ze heeft iets wat me zwaar impotent achterlaat.
    Kate Winslet in Eternal Sunshine krijg ik ook een slappe plasser van, bijna alle andere films met haar ook.
    Guy Pearce, die stem...dat zachte, hijgerige, kalme...ik vind een paar films met hem redelijk goed, echter anderen verpest hij totaal voor me, L.A. Confidential staat in m'n Bottom 25.

    Moet ik nog even doorgaan ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #211

    Standaard

    Ga maar even door ja
    Ben het wel eens met Maguire, zal altijd iets sulligs houden. Depp vind ik daarentegen zeer veelzijdig.en erg goed.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #212

    Standaard

    Depp is ook geen straf om te kijken...maar vergelijk al z'n rollen eens met elkaar...hij is net Schwarzenegger of Seagal...typecast, alleen kan Depp toevallig wel acteren.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Uh.
    Uh.
    Johnny Depp omdat hij altijd dezelfde rol heeft, ligt natuurlijk ook aan de casting en aan die afschuwelijke Tim Burton.
    Ban!
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  14. #214

    Standaard

    Wat zo onverteerbaar is aan die Keira Knightley is dat ze, ondanks alle hardship en ellende, midden op zee gewoon een perfect gebit heeft, en een gaaf huidje... Maar dat zal eerder iets met de regie en de studio te maken hebben, denk ik.

    Eens kijken wie ik slecht verdraag. Voornamelijk vrouwen toch. Ik kan Jennifer Lopez slecht hebben, maar The Cell vind ik dan weer een uitstekende film. Ik vergeet dat zij erin zit. Ze teert niet zo op haar looks, heb ik het idee, en ik geloof het nog ook. Richard Gere is ook zo'n naarling, maar The Mothman Prophecies is dan weer een favoriet van mij, maar dat hangt af van het onderwerp.

    Ik moet verder kotsen van Sandra Bullock, Cameron Diaz, Julia Roberts... Verder moeten alle rappers en zogenaamde lekkere wijven ook ver van de camera blijven. Hoe heet die teef van Fast & the Furious 2 ook alweer... Die chinawoman. Argh.

    En de bijna voltallige cast van Freedom Writers.

    En nog veel meer.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht

    En de bijna voltallige cast van Freedom Writers.

    En nog veel meer.
    Patrick Dempsey, van nerd tot...grote nerd
    Ik snap niet wat vrouwen leuk vinden aan mannen die er stoer uit zien maar de stem van een jochie van 11 hebben...
    Dempsey, Beckham en er was nog zo'n stoere vent.
    Zal dezelfde reden hebben als waarom (sommige) vrouwen graag een homo als beste vriend willen hebben...

    En dat Alias mens inderdaad, getver, Jennifer Garner geloof ik, ze zal vast iets hebben maar ik zie het niet.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Depp is ook geen straf om te kijken...
    Dus echt een hekel aan hem heb je niet.


    maar vergelijk al z'n rollen eens met elkaar...hij is net Schwarzenegger of Seagal...typecast, alleen kan Depp toevallig wel acteren.
    Hij speelt wel vaak een karakter met een afwijking ja. En dat doet hij ook erg goed.
    Maar ook genoeg andere rollen gespeeld (Donnie Brasco, Ninth Gate, Platoon, Ed Wood)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dus echt een hekel aan hem heb je niet.
    Ik negeer stelselmatig z'n films tot ze op TV komen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    Ban!

    Maar maar!
    Ik zei geen 2x "uh"!

    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #218

    Standaard

    haha om nu te zeggen dat hij echt goed acteerd/goede rol heeft in platoon is ook een beetje overdreven :P
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  19. #219

    Standaard

    Adam Sandler. Bweurk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #220

    Standaard

    Orlando Bloom, "acterende" rappers en andere muziekfiguren, tieneridolen zoals Miley "webcamhoer" Cyrus, ...

    Ach, eigenlijk is het makkelijker om te vragen aan welke Hollywoodfiguur ik waarschijnlijk in het echt geen rothekel zou hebben, want die lijken me dungezaaid. Tom Hanks lijkt me bijvoorbeeld als persoon echt geweldig, of Johnny Depp die ondanks zijn onmetelijke fortuin en high profile rollen nooit in de blaadjes komt.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #221

    Standaard

    John Travolta
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #222

    Standaard

    Sjonnie de Mol -> zonder zijn bekende pappa (en mamma) was hij nooit acteur geworden (tenminste dan had ie geen werk gehad).

    Tom Cruise -> alleen goed in Magnolia, verder maar een middelmatig acteur en na de bankscene bij Oprah nooit meer serieus te nemen.

    Katie Holmes -> net als haar kerel zeer middelmatig en altijd in dezelfde rol, blij dat ze niet in The Dark Knight zat.

    Will Smith -> ook een beperkt acteur die tegenwoordig met de ene flop na de andere komt.

    Orlando Bloom -> Als elfje kon hij ernog mee door, maar daar blijft het dan ook bij. In zijn eentje kan hij al helemaal geen film dragen.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Sjonnie de Mol -> zonder zijn bekende pappa (en mamma) was hij nooit acteur geworden (tenminste dan had ie geen werk gehad).

    Katie Holmes -> net als haar kerel zeer middelmatig en altijd in dezelfde rol, blij dat ze niet in The Dark Knight zat.
    Wahaha inderdaad Johnny in Zwartboek.....echt een giller, je mag niet vloeken nee niet vloeken....wahaha echt onderste uit de kan!

    Katie als love interest? Lijkt op mijn buurmeisje van 11 jaar. Thank God dat zijn niet in TDK zit, de prutskip.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #224

    Standaard

    Johnny de Mol in Zwartboek inderdaad...
    TENENKROMMEND!

    Ik denk dat bijna iedereen Johnny liever afgeknald zag worden in die scene, i.p.v. van Gein!

  25. #225

    Standaard

    Idd, JdM mag zeker op dat lijstje...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •