Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 169 worden weergegeven.

Discussie: Van Leest

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mac Hammer Fan
    Kreeg als antwoord Van Vanleest dat ik de verzendingskosten niet terug krijg omdat de verzendingskosten voor twee DVDs minder hetzelfde is...
    Dan hebben ze me dat weer mooi gelapt. Mij lang laten wachten zodat ik tenslotte mijn order annuleer. Ik had hen toen nochtans voorgesteld van dan 2 andere DVDs op te sturen, maar dat hebben ze lekker niet gedaan...
    Een handige truuk van Ordercenter om je toch meer te laten betalen dan je voordien dacht...
    das belachelijk natuurlijk! gewoon blijven bombarderen met klachten mails
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Inderdaad: NOOIT MEER VAN LEEST!!!!! Wat een ongelooflijke k..zaak en een klantonvriendelijk personeel.

    Vorig jaar mei bestelde ik in de pre-order Alias seizoen 4. Aangezien we in oktober verhuisd zijn, heb ik netjes in het profiel het adres aangepast. Vervolgens heb ik van Leest nog gebeld met de mededeling dat ik verhuisd was en dat de bestelling naar het nieuwe adres gestuurd moest worden. Een medewerker verzekerde mij dat dat voor elkaar zou komen en dat hij een en ander zou aanpassen in mijn bestelling. Deze maand voor alle zekerheid nog maar eens gebeld omdat ik in mijn orderprofiel nog steeds mijn oude adres zag staan. Wat blijkt nu? Het adres was niet aangepast en de dvd was reeds verstuurd naar mijn oude adres. Aangezien het pakje niet door de brievenbus gaat zal het naar alle waarschijnlijkheid bij een van de buren afgegeven zijn. De medewerker aan de telefoon vertelde mij dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid was en dat ik (of ik de dvd nog kon bemachtigen of niet, waarschijnlijk dat laatste want mijn post wordt niet meer doorgestuurd) maar mooi de acceptgiro moest betalen. Ik vertelde hem dat ik dat niet ging doen omdat dit niet mijn fout was (ik was namelijk zo naief te veronderstellen dat van leest mijn gegevens zouden aanpassen). Zijn antwoord daarop was: "U kunt uw klacht indienen via een formulier op onze internetsite". Over klantvriendelijkheid en oplossingsgerichtheid gesproken
    dvd is inmiddels retour ontvangen door van Leest (waarschijnlijk aangezien ik niet meer op dat adres woonde) en 1 week geleden opnieuw verstuurd. zou mij niet verbazen als het opnieuw naar mijn oude adres gestuurd is want ik heb nog steeds niets ontvangen.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  3. #78

    Standaard

    Ik wil niet zeggen nooit meer van Leest maar het is weer eens lekker klantvriendelijk daar. Ik heb nog een order openstaan van begin maart die ik al een tijdje terug betaald heb en heb al weer 4 titels bij ze in bestelling staan. Krijg ik tot mijn verbazing een mailtje waarin even wordt gemeld dat ik nog niks betaald heb en daarom even gelijk het bedrag opgehoogd wordt en als ik dit niet binnen 5 dagen betaal worden alle orders geannuleerd en komt er nog een verhoging bovenop! Dan mail je ze terug maar dit kan niet via je gewone email maar via hun site hierop kan ik niet de overschrijving toevoegen en krijg pas na 4 dagen antwoord. Lekker weer....als ik nou al die order geheel binnen had....rare gang van zaken weer. :x

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik wil niet zeggen nooit meer van Leest maar het is weer eens lekker klantvriendelijk daar. Ik heb nog een order openstaan van begin maart die ik al een tijdje terug betaald heb en heb al weer 4 titels bij ze in bestelling staan. Krijg ik tot mijn verbazing een mailtje waarin even wordt gemeld dat ik nog niks betaald heb en daarom even gelijk het bedrag opgehoogd wordt en als ik dit niet binnen 5 dagen betaal worden alle orders geannuleerd en komt er nog een verhoging bovenop! Dan mail je ze terug maar dit kan niet via je gewone email maar via hun site hierop kan ik niet de overschrijving toevoegen en krijg pas na 4 dagen antwoord. Lekker weer....als ik nou al die order geheel binnen had....rare gang van zaken weer. :x
    ik ben inmiddels in een incassoprocedure verzeild geraakt maar ga niet betalen. ze hebben schijnbaar de dvd opnieuw (voor de tweede keer weer) naar mijn oude adres gestuurd terwijl ze aangegeven hadden die naar mijn nieuwe adres te sturen. toevalligerwijs was ik afgelopen week in de buurt van mijn oude huis en kwam ik een oude buurvrouw tegen die mij een factuur van een incassobureau onder de neus duwde.....voor de tweede keer hebben die eikels het naar het verkeerde adres gestuurd en ben ik er toevalligerwijs achtergekomen dat er een incassoprocedure tegen mij gestart is....ik ga dus niet betalen, heb inmiddels al mijn e-mailcorrespondentie met van leest (waarin onder andere een mail met een toezegging dat de dvd naar mijn nieuwe adres gestuurd zou worden en een latere mail waarin aangegeven is dat het helaas niet mogelijk was om de dvd naar het nieuwe adres op te sturen en of ik maar gauw wilde betalen voor iets wat ik niet ontvangen had)naar het incassobureau gestuurd......nou in ieder geval voor mij geldt, NOOIT MEER VAN LEEST!!!!!! WAT EEN WAARDELOZE KLANTONVRIENDELIJKE S...ZAAK IS DAT ZEG!!!!!!!!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  5. #80

    Standaard

    Wow raymond, dit vindt ik echt wel de meest grove actie van een winkel die ik ooit heb gelezen op dit forum. Dat ze hun administratie niet op orde is 1 ding, maar dat het ze ook niet lukt om hun eigen fout op te lossen is wel erg dom. Dat ze vervolgens het probleem op jou afschuiven en daarna ook nog eens gaan dreigen met allerlei dingen is echt grof zonder weerga. Met de 'gewone' winkels van Van Leest heb ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen maar hun online winkel zal ik mijden als de pest. Wat een stelletje prutsers zeg.

    Anyway: heel veel sterkte. Je bent er klaar mee met dat soort domoren...

  6. #81

    Standaard

    Laat ze die incassoprodecure dan ook maar naar je oude adres sturen hè?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Bij mijn laatste bestelling bij Van Leest heb ik weet niet hoeveel moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen nadat ik had geannuleerd omdat de op de website vermelde levertijd weer eens ruimschoots was overschreden.
    Ik heb diverse klachten via het contactformulier op hun website verstuurd, maar zelfs na 3 weken had ik nog geen enkele reactie ontvangen. Pas nadat ik via Thuiswinkel.org een klacht had ingediend, waren ze wel bereid en in staat om snel te reageren (en mijn geld terug te storten).
    Deze ervaring was voor mij ook de druppel, ik bestel er niks meer.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Wow raymond, dit vindt ik echt wel de meest grove actie van een winkel die ik ooit heb gelezen op dit forum. Dat ze hun administratie niet op orde is 1 ding, maar dat het ze ook niet lukt om hun eigen fout op te lossen is wel erg dom. Dat ze vervolgens het probleem op jou afschuiven en daarna ook nog eens gaan dreigen met allerlei dingen is echt grof zonder weerga. Met de 'gewone' winkels van Van Leest heb ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen maar hun online winkel zal ik mijden als de pest. Wat een stelletje prutsers zeg.

    Anyway: heel veel sterkte. Je bent er klaar mee met dat soort domoren...
    dank je wel Richard, ik zat er al over te denken om de Consumentenbond hiervan op de hoogte te stellen. Die zullen hier wel wat mee kunnen denk ik. Ik heb het incassobureau ook al gemeld dat excuses van van Leest hier wel op zijn plaats zijn maar ook van dat incassobureau hoor ik taal noch teken.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Laat ze die incassoprodecure dan ook maar naar je oude adres sturen hè?
    dat doen ze dus ook maar ik ga er niet meer heen...ik erger mij al aan die lui als ik alleen maar aan ze denk...
    ach ja, van Leest heeft weer 1 klant minder dat is wel een ding wat zeker is....zelden zo'n stelletje prutsers bij elkaar gezien......
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  10. #85

    Standaard

    Klein schopje dan.

    Een week geleden 3 dvd's besteld, allen konden 'binnen 2 - 5 werkdagen' geleverd worden. Aflevering via de plaatselijke boer.

    Na 1 week 2 van de 3 op kunnen halen en gevraagd of de 3e in hun eigen voorraad aanwezig was zodat ze die direct mee konden geven. Ja, hij was aanwezig, maar meegeven was niet mogelijk. Er moet dan bij afgifte voor getekend worden en die uit de winkel moet apart afgerekend worden. ZUCHT.

    Wat voor een service biedt je dan als bedrijf? Zo'n duur winkelpand dient toch niet alleen als afgiftepunt (zoals Kiala) ? Over voorraadbeheersing gesproken

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Klein schopje dan.

    Een week geleden 3 dvd's besteld, allen konden 'binnen 2 - 5 werkdagen' geleverd worden. Aflevering via de plaatselijke boer.

    Na 1 week 2 van de 3 op kunnen halen en gevraagd of de 3e in hun eigen voorraad aanwezig was zodat ze die direct mee konden geven. Ja, hij was aanwezig, maar meegeven was niet mogelijk. Er moet dan bij afgifte voor getekend worden en die uit de winkel moet apart afgerekend worden. ZUCHT.

    Wat voor een service biedt je dan als bedrijf? Zo'n duur winkelpand dient toch niet alleen als afgiftepunt (zoals Kiala) ? Over voorraadbeheersing gesproken
    Dat had ik toen met de return of the king giftset bij de Free recordshop dat was toen ook een drama.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  12. #87

    Standaard

    Waar ik me het nog het aan irriteer bij Vanleest en FRS is dat de werknemers niet met hun klauwen van de schijfjes af kunnen blijven

    2 maanden geleden Dawn of the Dead 2004 bij FRS besteld, na 5 dagen binnen. 2 weken later ging ik de film maar eens bekijken, zit ie vol krassen

    En zo hetzelfde bij een aantal bestelde dvds bij vanleest.

    Nee, ik hou het voortaan wel bij bol.com en CD-wow vele malen beter en klantvriendelijker.

  13. #88

    Standaard

    Hoi ik ben zelf een assistent filiaalmanager bij vanleest en wil graag reageren op het bericht hierboven.

    als een dvd vol met krassen zit waarom is het dan de schuld van het winkelpersoneel? Je kunt toch ook even het schijfje bekijken en als deze niet goed is ook niet afnemen en een nieuwe bestellen.

  14. #89

    Standaard

    ... Wow. De arrogántie!
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  15. #90

    Standaard

    Dat slaat natuurlijk nergens op yannick88 (welkom op het forum trouwens :wink. Ik verwacht dat als ik een dvd koopt in de winkel dat de dvd's onbekrast en in goede staat zijn. Persoonlijk heb ik geen slechte ervaringen wat krassen betreft bij Van Leest, maar zeggen dat het eigenlijk gewoon de schuld van de klant is als die het niet opmerkt slaat natuurlijk nergens op. Je kan verwachten dat als je iets koopt, het in perfecte staat is. Zeker voor de nieuwprijs die je voor dvd´s betaald.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yannick88
    Hoi ik ben zelf een assistent filiaalmanager bij vanleest en wil graag reageren op het bericht hierboven.

    als een dvd vol met krassen zit waarom is het dan de schuld van het winkelpersoneel? Je kunt toch ook even het schijfje bekijken en als deze niet goed is ook niet afnemen en een nieuwe bestellen.
    grapjas

    2 vragen:
    1: hoe the hell ben je ooit assistent manager geworden?
    2: bij welk filiaal werk je? dan kom ik daar niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #92

    Standaard

    Ik probeer de consument absoluut niet de schuld te geven helemaal niet zelfs.
    Wat ik probeer te zeggen is dat het niet altijd de schuld is van het personeel in de winkel.
    Als er artikelen retour worden genomen moet deze altijd door de filiaalmanager of asst filiaalmanager worden gecontroleerd op beschadigingen aan de doos en-of inhoud.
    Verder kunnen schijfjes ook kleine beschadigingen oplopen doordat deze lange tijd in de lades hebben gelegen doordat ze niet verkocht worden.

    groet yannick

  18. #93

    Standaard

    Ik probeer de consument absoluut niet de schuld te geven helemaal niet zelfs.
    Wat ik probeer te zeggen is dat het niet altijd de schuld is van het personeel in de winkel.
    Als er artikelen retour worden genomen moet deze altijd door de filiaalmanager of asst filiaalmanager worden gecontroleerd op beschadigingen aan de doos en-of inhoud.
    Verder kunnen schijfjes ook kleine beschadigingen oplopen doordat deze lange tijd in de lades hebben gelegen doordat ze niet verkocht worden.

    groet yannick

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yannick88
    Ik probeer de consument absoluut niet de schuld te geven helemaal niet zelfs.
    Wat ik probeer te zeggen is dat het niet altijd de schuld is van het personeel in de winkel.
    Als er artikelen retour worden genomen moet deze altijd door de filiaalmanager of asst filiaalmanager worden gecontroleerd op beschadigingen aan de doos en-of inhoud.
    Verder kunnen schijfjes ook kleine beschadigingen oplopen doordat deze lange tijd in de lades hebben gelegen doordat ze niet verkocht worden.

    groet yannick
    dan lijkt me de oplossing duidelijk: leg ze niet in de lades!!! maar doe `t zelfde als bij de Media Markt en laat ze in de plastic, zoals ze ook worden geleverd. Het kan wel, want ik zag een zelfde systeem dat bij de MM wordt toegepast (ze in plastic "anti diefstal hoesjes" doen en zo in de rekken zetten) bij de Free Record Shop in Leuven. Dus waarom in Nederland niet? veel minder kans op beschadingen en dus op minder ontevreden klanten wat weer resulteert in meer klanten----> meer omzet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #95

    Standaard

    Daar is al naar gekeken en dat zal niet lukken omdat deze dan 2x zoveel ruimte inbeslag nemen en dat is te veel

  21. #96

    Standaard

    Dat kost wel redelijk wat geld, overal van die hoesjes om heen doen.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees v Kekem
    Dat kost wel redelijk wat geld, overal van die hoesjes om heen doen.
    En daar heb jij als consument erg in?

    Opgehoepeld, gewoon hoesjes omheen doen. Bij de MM doen ze het veel beter wat DVD's betreft etc...

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yannick88
    Daar is al naar gekeken en dat zal niet lukken omdat deze dan 2x zoveel ruimte inbeslag nemen en dat is te veel
    dus verkopen jullie maar bekraste/bevlekte dvd`s?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees v Kekem
    Dat kost wel redelijk wat geld, overal van die hoesjes om heen doen.
    Precies, ruimtegebrek en de toonbaarheid speelt ook wel een grote rol voor winkels als FRS en vL. Zzitten midden in een winkelcentrum en zijn er op gericht je te lokken met beelden van hoesjes, niet met plastic doosjes waardoor de tekst op het hoesje moeilijk leesbaar is.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees v Kekem
    Dat kost wel redelijk wat geld, overal van die hoesjes om heen doen.
    Precies, ruimtegebrek en de toonbaarheid speelt ook wel een grote rol voor winkels als FRS en vL. Zzitten midden in een winkelcentrum en zijn er op gericht je te lokken met beelden van hoesjes, niet met plastic doosjes waardoor de tekst op het hoesje moeilijk leesbaar is.
    toonbaarheid wordt nogal minder als, zoals bij de FRS hier bij ons, alle dvd hoesjes zoveel mogelijk op elkaar worden geduwd om er maar zoveel mogelijk in te rekken te krijgen. Probeer maar niet om hier bij de FRS een normale, in goede conditie verkerende slipcase of digipack te vinden. Dat lukt je nl. niet. Altijd helemaal plat geduwd en af geschaafd.
    Zo lok je echt geen klanten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •