Bekijk uitslag poll: MARCO BORSATO - ZIEN (alleen op DVD?!? - Jouw mening!)

Stemmers
120. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Dom, je kan nu alleen nog maar genieten van zijn muziek als je een DVD-speler hebt

    7 5,83%
  • Slim, hij heeft dit gedaan omdat de drempel om te copieren toch weer wat hoger ligt

    22 18,33%
  • Hij had het album zowel op DVD als op CD moeten uitbrengen, apart te kopen

    34 28,33%
  • Hij had het album zowel op DVD als op CD moeten uitbrengen, in één box

    33 27,50%
  • Geen idee, geen interesse!

    24 20,00%
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 60 van 60 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ook ik heb deze dvd eens goed bekeken/beluisterd, vooral de DTS-track kan mij zeer bekoren.

    Ik ben geen fan van de persoon Borsato, maar als zanger/artiest zet deze meneer een prima prestatie neer, samen met de vormgevers uiteraard.

    Een prima "expiriment" dat navolging verdient.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Betekend dit dat we het album 'zien' niet op de radio zullen horen? Jippie!


    Tja, MB is een "artiest" die over zijn eigen muziek spreekt in termen van "product"... Zegt genoeg lijkt me. De reden voor die DVD is dan ook overduidelijk: geen derving van inkomsten door kopiëren.

    Van mij mag het door de plee gespoeld.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #53

    Standaard Marco

    Simpel. ben geen echte superfan, maar vind het een méér dan gewone dvd. het is schitterend. Vooral ZEG ME WIE JE ZIET heeft me tot tranen toe bewogen. De clip van ZEG HET MAAR is schitterend, en de clip van (sorry titel ontgaat me) waar Marco gekidnapt wordt is hilarish. Pure Hollywood style.
    En inderdaad, de cd versie zit inderdaad al lang in mijn auto.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo van Gogh
    In Johans lege hoofd klatert een waterval
    van clichés. Johan snuift wat teveel. Johan is een darmtoerist uit
    Twente die kampt met een identiteitsprobleempje. Johan is een
    beetje zielig.
    Das toch humor...

  5. #55

    Standaard

    cd is al uit
    dus maakt niks meer uit, heb hem al

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo van Gogh
    In Johans lege hoofd klatert een waterval
    van clichés. Johan snuift wat teveel. Johan is een darmtoerist uit
    Twente die kampt met een identiteitsprobleempje. Johan is een
    beetje zielig.
    Das toch humor...
    Das gewoon de waarheid...Als ik iemand een vervelen en eigenlijk zeer irritant iemand vind is het wel johan Nijenhuis. Wat een ontzettende zak..
    Een vriend van mij studeert aan de film academie hier in Amsterdam, waar ieder jaar weer de afstudeer projecten vertoond worden. Nijenhuis zat hierbij ook in het publiek. Op het moment dat de film van een van de studenten werd aangekondigd als documentaire, stond Nijenhuis op en begon hij heel hard "Docu Alert, Docu Alert" te roepen. Dit omdat Nijenhuis het schijnbaar niet zo heeft op docu's (Te weining rond borstige Soapies waarschijnlijk) Ik vond dit zo ontzettend genant en achterbaks (zeker tegenover de student in kwestie) dat ik daarna zelfs het laatste beetje respect wat ik voor Nijenhuis had ben verloren.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    Ook ik heb deze dvd eens goed bekeken/beluisterd, vooral de DTS-track kan mij zeer bekoren.

    Ik ben geen fan van de persoon Borsato, maar als zanger/artiest zet deze meneer een prima prestatie neer, samen met de vormgevers uiteraard.

    Een prima "expiriment" dat navolging verdient.
    Amen. Dat gezeur over of je de muziek goed vind of niet slaat echt nergens op. Dit is een DVD forum en dit topic gaat over of het een goed idee was om zijn nieuwe werk alleen op DVD uit te brengen. Wat mij betreft een erg goed idee, en let op m'n woorden, dit gaat nu meer gebeuren, en van mij mag het
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  9. #59

    Standaard

    En ....... er zitten inderdaad (zoals al eerder vermeld) een aantal erg leuke eastereggs op de dvd.

    Ik heb de volgende al uitgetest:

    [spoiler:7abfc70d23]Druk tijdens de eerste paar seconden van het nummer "voorbij" maar eens op de knop terugspoelen, je krijgt dan een hele scene te zien die vooraf gaat aan de clip. [/spoiler:7abfc70d23]
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  10. #60

    Standaard

    Het concert komt beter tot z,n recht op dvd,wat een super DTS track.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •