Pagina 3 van 45 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1122 worden weergegeven.
  1. #51
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Nieuwe Nokia modellen:






  2. #52

    Standaard

    Ik vind ze er niet echt aantrekkelijk uitzien.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ik vind ze er niet echt aantrekkelijk uitzien.
    Dat vind ik vrij zwak uitgedrukt, ik vind ze lelijk!

    Vandaag stond in de Spits een stukje over een nieuwe Motorola, zag er erg gaaf uit. Metalen behuizing, touchscreentoetsen(!), bluetooth, camera, mp3speler, enz. Ben alleen de naam van het model een beetje vergeten...

  4. #54

    Standaard

    Ik wacht zelf op de Nokia 6260:



    Als het goed is moet hij in oktober uitkomen. Ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uitziet!

  5. #55
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Nokia is echt een fabrikant geworden van lelijke en vage telefoons. Soms vergeten mensen het doel van een telefoon ...

    Ik heb nog steeds mijn T610, en die houd ik ook totdat hij het begeeft.

  6. #56

    Standaard

    Damn! Vandaag te horen gekregen dat per direct mijn mobiele nummer van m'n werk is geblokkeerd en ik mijn gsm moet inleveren. "Omdat ik momenteel een interne functie bekleed kan ik best gebruiken van de vaste telefoons"... Hebben ze gelijk in, maar toch...

    Iemand nog een goede tip voor een abo (10 of 15 euro/pm) en een leuke telefoon? Ik wil het liefst een model wat zo uit te klappen is.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Nokia is echt een fabrikant geworden van lelijke en vage telefoons. Soms vergeten mensen het doel van een telefoon ...

    Ik heb nog steeds mijn T610, en die houd ik ook totdat hij het begeeft.
    Wat

    Nou ik heb zowel een Nokia 6230 als een S.E. T610....

    De Nokia 6230 is vergeleken bij de S.E. T610 een haas. De laatste is net een slak...

    De menustructuur van Nokia is i.m.h.o. de meest gebruikersvriendelijke van allemaal. Evt. uiterlijke vertoon buiten beschouwing latende...
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  8. #58

    Standaard

    ik vind de 6230 er lekker degelijk en strak uitzien, hoef zelf ook niet zo'n blits geval. Nokia is ook de meest gebruiksvriendelijke telefoon, de 6230 is ook al me 3e nokia

  9. #59

    Standaard

    Wow!, die 6260 ziet er wel erg mooi uit! Ik mag binnenkort als ik mn abbo verleng een nieuwe telefoon uitzoeken van telfort.....het wordt zeker weten weer een Nokia.


  10. #60

    Standaard

    Heeft Telfort een goede dekking?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Heeft Telfort een goede dekking?
    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar T-Mobile. Echt overal ontvangst, zelfs in gebouwen waar KPN en zelfs Vodafone het laten afweten.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  12. #62

    Standaard

    Bedankt. Ik ga zo maar 's kijken bij BelCompany e.d.

  13. #63

    Standaard

    Telfort heeft een geweldige dekking. Bij een abbo van 15 euro p/mnd kan je al uit heel wat gratis toestellen kiezen. Gewoon bestellen via telfort.nl


  14. #64

    Standaard

    Nadeel van Telfort vind ik dat er geen belbudget staat tegenover de abonnementsprijs. Je betaalt dus die 15 euro en dan heb je nog niks. Volgens mij is dat bij Orange anders. Of vergis ik me nu?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Nadeel van Telfort vind ik dat er geen belbudget staat tegenover de abonnementsprijs. Je betaalt dus die 15 euro en dan heb je nog niks. Volgens mij is dat bij Orange anders. Of vergis ik me nu?
    15 euro is voor 100 bel min. bij telfort iig.


  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 0meg@
    Ik wacht zelf op de Nokia 6260:



    Als het goed is moet hij in oktober uitkomen. Ben erg benieuwd hoe hij er in het echt uitziet!
    Geen telefoon met een klep voor mij. Moet je telkens die klep openen om te bellen of als je gebeld wordt. Ik wil die telefoon direct kunnen gebruiken en niet via een omweg.

  17. #67
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Haha ja stel je voor wat een moeite.. haha! Maar even ontopic.. heb net zaterdag 6230 gehaald is wel vet mobieltje.. ook nog ff bluetooth kabeltje halen en dan is ie compleet alleen jammer dat ik m twee dagen later in een krantje zag staan .. exact hetzelfde maar dan met playstation.. ach ja balen

  18. #68

    Standaard

    .....bluetooth kabeltje.......

    klinkt een beetje als een tegenstelling hoor
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Nadeel van Telfort vind ik dat er geen belbudget staat tegenover de abonnementsprijs. Je betaalt dus die 15 euro en dan heb je nog niks. Volgens mij is dat bij Orange anders. Of vergis ik me nu?
    15 euro is voor 100 bel min. bij telfort iig.
    Ah, okee. Nu snap ik 'm. Dus voor 25 euro per maand mag ik zonder bijkomende kosten 200 minuten bellen? Zelfde dus als "relax minutes" bij T-Mobile.

    Ben vanavond wezen kijken bij BelCompany, T for Telecom, Mediamarkt en zo. Wat een oerwoud van prijzen, zeg!

    Wat mobieltjes betreft kijk ik vooral naar die dubbele dingen, dus met een dekseltje. Zijn er nog merken die kwalitatief minder zijn, of is het eigenlijk 1 pot nat?

  20. #70

    Standaard

    op www.gsmweb.nl staan de verschillende abbo's en toestellen handig onder elkaar.


  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    .....bluetooth kabeltje.......

    klinkt een beetje als een tegenstelling hoor
    net zoiets als een infrarood stekker
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Wat mobieltjes betreft kijk ik vooral naar die dubbele dingen, dus met een dekseltje. Zijn er nog merken die kwalitatief minder zijn, of is het eigenlijk 1 pot nat?
    De meeste openklaptoestellen zijn van Samsung. Dat zijn op zich wel leuke toestellen met een goede kwaliteit schermpjes, alleen ze zijn erg beperkt in de functies. Ik weet niet of je een veeleisende gebruiker bent of dat je er eigenlijk alleen mee wil bellen en smsen?

    Als je wel veel functies wilt en een openklaptoestel dan kan je ook kijken bij Sony-Ericsson. Die zien er niet zo strak en hip uit, maar kunnen een stuk meer.

  23. #73

    Standaard

    Ik ben er denk ik wel uit. Ik neem waarschijnlijk een Telfort 200 abo met een Motorola V80 er bij. Kost me niks (behalve die 25 euro per maand). Raden de kenners dit af? Ik ben een relatieve leek op 't gebied van mobieltjes...

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik ben er denk ik wel uit. Ik neem waarschijnlijk een Telfort 200 abo met een Motorola V80 er bij. Kost me niks (behalve die 25 euro per maand). Raden de kenners dit af? Ik ben een relatieve leek op 't gebied van mobieltjes...
    Ik ken het toestel verder niet, maar ziet er erg mooi uit. Goed schermpje, mp3-beltonen en Bluetooth. Lijkt me helemaal nix mis mee

  25. #75

Pagina 3 van 45 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •