Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1122 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Ik zou geen samsung nemen, ik had er eentje en die was na twee maanden kapot. Ik had nog wel garantie, mar dan was ik hem wel een paar maanden kwijt....
    Ja, laten we met z'n allen Samsung boycotten omdat JIJ er problemen mee hebt...

    Ikzelf heb ONTZETTEND veel problemen gehad met m'n vorige siemens, maar toen hij uiteindelijk niks meer deed, kocht ik eigenwijs gewoon weer een siemens. (m'n derde Siemens) Daar ben ik tot nu tot nog steeds erg tevreden mee.
    Jammer genoeg probeert Siemens nu een beetje de grafische kant uit te gaan met de nieuwe lijn toestellen. Erg onoverzichtelijk, vind ik dan persoonlijk. :P
    Hey, It's just an opinion!

  2. #27

    Standaard

    Hallo medemembers.

    Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm en via de zoekfunctie zag ik dat er hier al een topic over gaande was.
    Maar aangezien de laatste post nog uit februari dateert wilde ik vragen wat jullie keuze zou zijn als jullie nu een nieuwe telefoon zouden aanschaffen.

    Ik had zelf een erg mooie gezien, de nokia 6230. Zijn er betere telefoons op de markt? Of is het wel een goede keuze?

    Alvast bedankt

  3. #28

    Standaard

    6230 is een enorm mooie telefoon! Kan echt heel veel! Kijk ook eens naar een SE K700i, ook erg gaaf!
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Hallo medemembers.

    Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm en via de zoekfunctie zag ik dat er hier al een topic over gaande was.
    Maar aangezien de laatste post nog uit februari dateert wilde ik vragen wat jullie keuze zou zijn als jullie nu een nieuwe telefoon zouden aanschaffen.

    Ik had zelf een erg mooie gezien, de nokia 6230. Zijn er betere telefoons op de markt? Of is het wel een goede keuze?

    Alvast bedankt
    ik heb zelf ook de 6230 echt een topper, ik denk momenteel ook 1 van de telefoons die het compleetste is
    Lees anders ook is de topics over de 6230 op het tweakers.net forum :wink:

  5. #30

    Standaard



    Dit is dus niks voor je?
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas


    Dit is dus niks voor je?

    HAHAAHAA, die gebruikten ze toch ook in die serie Tour Of Duty?

    Hadden ze speciaal iemand voor in dienst om hem te tillen.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  7. #32

    Standaard

    Niet zo´n hele mooie telefoon om te zien, maar wel een overkill aan functies: Nokia 7610. Onder andere 1 megapixelcamera, bluetooth, geheugenkaartslot, en Symbian (Symbian werkt veel beter dan die standaardmenuutjes, en is makkelijk te customizen).
    Mocht mijn huidige abonnement nu aflopen dan zou ik voor die gaan, of wachten op de SE S700i of SE Z1010.

  8. #33

    Standaard

    Ne simpele Ericsson T100 jonge

    Die belt ook en ik kan er zelfs berichten mee sturen

    59eurokes in de mediamarkt, al die anderen brol van polyfonische geluidjes en wap en wat is het allemaal heb ik allemaal niet nodig hoor

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Niet zo´n hele mooie telefoon om te zien, maar wel een overkill aan functies: Nokia 7610. Onder andere 1 megapixelcamera, bluetooth, geheugenkaartslot, en Symbian (Symbian werkt veel beter dan die standaardmenuutjes, en is makkelijk te customizen).
    Mocht mijn huidige abonnement nu aflopen dan zou ik voor die gaan, of wachten op de SE S700i of SE Z1010.
    Is die beter dan de 6230?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Niet zo´n hele mooie telefoon om te zien, maar wel een overkill aan functies: Nokia 7610. Onder andere 1 megapixelcamera, bluetooth, geheugenkaartslot, en Symbian (Symbian werkt veel beter dan die standaardmenuutjes, en is makkelijk te customizen).
    Mocht mijn huidige abonnement nu aflopen dan zou ik voor die gaan, of wachten op de SE S700i of SE Z1010.
    Is die beter dan de 6230?
    beter weet ik niet maar wel anders in ieder geval http://www.nokia.nl/nl/telefoons/mod...610/index.html

    niet mijn smaak iig :wink:

  11. #36

    Standaard

    In die sommige dingen istie inderdaad beter maar denk ik ook niet mijn smaak. (ik hoop niet dat ik nu lastig begin te worden..)

    Op de nokia site en verschillende forums zag ik de 9500 staan. En de release date van het 4e seizoen.
    Zal deze duur worden als je hem aanschaft met een abonnement? En is er al een officiele release datum bekend?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    In die sommige dingen istie inderdaad beter maar denk ik ook niet mijn smaak. (ik hoop niet dat ik nu lastig begin te worden..)

    Op de nokia site en verschillende forums zag ik de 9500 staan. En de release date van het 4e seizoen.
    Zal deze duur worden als je hem aanschaft met een abonnement? En is er al een officiele release datum bekend?
    een mobiel aanschaffen i.c.m. een abbo is voordeliger dan het los kopen van een mobiel

  13. #38

    Standaard

    een nieuwe telefoon zonder abbo kopen,dan ben je gewoon genaaid,ik heb sinds begin augustus de 6230,en ik zat met dezelfde vraag als jij:wat is op dit moment de beste?

    da was dus de keus uit of de Sony ericcson K700i,of de nokia 6230.
    en tuurlijk,de herfst/wintercollectie(4x per jaar komt er een nieuwe lijn telefoons zo ongeveer)zal ongetwijfeld weer beter zijn.

    maar de nokia 6230 kostte me 35 euro inc abbo voor 2 jaar,2 uursabbo.kan er mee filmen,fotos maken,alles zeer acceptabele kwaliteit,programmas oppleuren(emulator bv)mp3,enz enz.
    de grootst mogelijk SD was nu 128mb,dus die erin gezet(kost amper 3 tientjes)en een usb dongle(35 pleuro)en ik kan er nu alles mee doen wat je je maar kan bedenken...

    simpsons op je phone kijken?no problem,ff downen...maar,natuurlijk wel een fucking klein schermpje!

    succes met de keus...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    een nieuwe telefoon zonder abbo kopen,dan ben je gewoon genaaid,ik heb sinds begin augustus de 6230,en ik zat met dezelfde vraag als jij:wat is op dit moment de beste?

    da was dus de keus uit of de Sony ericcson K700i,of de nokia 6230.
    en tuurlijk,de herfst/wintercollectie(4x per jaar komt er een nieuwe lijn telefoons zo ongeveer)zal ongetwijfeld weer beter zijn.

    maar de nokia 6230 kostte me 35 euro inc abbo voor 2 jaar,2 uursabbo.kan er mee filmen,fotos maken,alles zeer acceptabele kwaliteit,programmas oppleuren(emulator bv)mp3,enz enz.
    de grootst mogelijk SD was nu 128mb,dus die erin gezet(kost amper 3 tientjes)en een usb dongle(35 pleuro)en ik kan er nu alles mee doen wat je je maar kan bedenken...

    simpsons op je phone kijken?no problem,ff downen...maar,natuurlijk wel een fucking klein schermpje!

    succes met de keus...

    mazzel,niels
    mmc bedoel je :wink:
    zag vd week al een 256 mb kaartje voor 25 euro

  15. #40

    Standaard

    Zijn die kaartjes zo goedkoop Ik dacht ze 3 keer zo duur waren..

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Zijn die kaartjes zo goedkoop Ik dacht ze 3 keer zo duur waren..
    zijn enorm gezakt in prijs
    vorig jaar ergens in april had ik een 128 mb voor 75 euro, daar heb je er nu bijna 4 voor

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Misschien een rare vraag, maar waarom laat je je niet informeren bij een zaak die er verstand van heeft
    1 woord: winstmarge
    BTW: ga vooral niet voor de Nokia 6310i. Zelf enorme problemen mee gehad, en dan meer met Nokia's service dan met de telefoon zelf. Tegen de tijd dat ik nieuwe 06 ga kopen wordt het zeer waarschijnlijk geen Nokia meer.
    En de 6310i was ook rond de 400 euro . Zonde van het geld.
    hier op het bedrijf loopt iedereen rond met een 6310i ... en deze zijn de beste die we hier ooit gehad hebben. je moet er rekening mee houden dat niemand hier een euro betaald heeft voor deze gsm en ze dus 10 maal harder aangepakt worden dan iemand die er pakweg 400 euro voor betaald heeft ...
    :wq

  18. #43

    Standaard

    Nou het is een Nokia 6230 geworden Allemaal bedankt voor de hulp.

    Er zit een memory card van 32 mb bij. Maar hoe kun je die gaan gebruiken? Ik heb een mp3tje op de foon gezet maar die staat in het geheugen van de telefoon zelf en niet op het kaartje zeg maar.
    Hoe kan ik de mp3 op het memory-kaartje krijgen, of gebeurt dat vanzelf wanneer het geheugen van de telefoon zelf vol is?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Nou het is een Nokia 6230 geworden Allemaal bedankt voor de hulp.

    Er zit een memory card van 32 mb bij. Maar hoe kun je die gaan gebruiken? Ik heb een mp3tje op de foon gezet maar die staat in het geheugen van de telefoon zelf en niet op het kaartje zeg maar.
    Hoe kan ik de mp3 op het memory-kaartje krijgen, of gebeurt dat vanzelf wanneer het geheugen van de telefoon zelf vol is?
    kun je zelf selcecteren. d.mv. verplaatsen, of als je het via bluetooth ontvangt op je mobiel opslaan op je mmc

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Als je een cardreader bij je pc hebt zitten kan je ook op die manier dingen op je geheugenkaartje zetten en hem daarna terugdoen in je gsm.

  22. #47
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Dit wordt m'n nieuwe foon 8) nog even wachten


  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Als je een cardreader bij je pc hebt zitten kan je ook op die manier dingen op je geheugenkaartje zetten en hem daarna terugdoen in je gsm.
    ben je alleen langer bezig met die mmc eruit te halen dan dat je de data erop zet denk ik

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Als je een cardreader bij je pc hebt zitten kan je ook op die manier dingen op je geheugenkaartje zetten en hem daarna terugdoen in je gsm.
    ben je alleen langer bezig met die mmc eruit te halen dan dat je de data erop zet denk ik
    Hmm daar heb je misschien wel een punt, al moet gezegd worden dat data overzetten een stuk sneller gaat via een cardreader dan via Bluetooth... Ik weet ook niet hoeveel werk het is om zo´n kaartje uit een 6230 te halen?

  25. #50

    Standaard

    Niet veel werk, maar wel veel tijd.. In de winkel zeiden ze al dat de foon moeilijk opengaat. En dat is ook echt zo.. Dus waarschijnlijk ben je er wel een tijdje mee bezig

    Overigens dacht ik dat je met Bluetooth je pc kon besturen via je mobiel, maar je kunt enkel bestanden overzetten.. Jammer :P

Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •