Pagina 18 van 45 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 1122 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Goed,

    ik heb in september 2008 een 2 jarig T-mobile 300 abonnement afgesloten icm een iPhone 3g. Nu lees ik her en der wat mensen die tijdens hun contract een andere telefoon hebben aangeschaft en de iPhone weer hebben doorverkocht. Ik wil namelijk weer terug naar Sony Ericsson want ik ben een beetje boel flauw van de iPhone. Maarrrr ik kan natuurlijk niet onder dat contract uit want die loopt pas af in september 2010. ( of ik moet hem al afkopen en dat is niet mijn bedoeling want dat kost bakken met geld )

    Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

  2. #427

    Standaard

    Gewoon voor een leuke prijs proberen te verkopen lijkt me een goede oplossing. Er zal vast wel iemand een aardig bedrag neertellen. Daar kun je dan een telefoon van kopen bij gsmweb bijvoorbeeld.

    Onder dat contract kom je toch niet uit. Tenzij je in de schuldsanering komt, maar dat wil niemand...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Gewoon voor een leuke prijs proberen te verkopen lijkt me een goede oplossing. Er zal vast wel iemand een aardig bedrag neertellen. Daar kun je dan een telefoon van kopen bij gsmweb bijvoorbeeld.

    Onder dat contract kom je toch niet uit. Tenzij je in de schuldsanering komt, maar dat wil niemand...
    Maar ja, zijn er veel mensen die een telefoon met een abonnement erbij willen kopen? rekeningnummer overzetten/adressen etc.

  4. #429

    Standaard

    Waarom zou je het abbonement er ook bij verkopen?
    Die kan je zelf toch gewoon houden en een ander toestel kopen(simlock vrij)
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  5. #430

    Standaard

    Ja precies. Anders had je niet aan dat abonnement moeten beginnen. Is zowiezo al veel te duur, heel die *piep* iPhone

    Ik ben erg tevreden met mijn Nokia 5800 Xpress Music
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #431

    Standaard

    Naja betaal ook 35 euro p/m maar ik he geen *piep* iPhone :P
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  7. #432

    Standaard

    Heren,

    Mijn vrouw is haar GSM verloren dus moet er een nieuwe komen. Ik ben echter niet echt op de hoogte van de huidige technieken e.d. dus vraag ik even jullie adviezen.

    De wensen:
    - Beetje "vrouwelijk" model.
    - Synchoniseren met Outlook/Echange en geen cq. hoge limiet op aantal afspraken (ik begreep dat LG of Samsung max. 100 afspraken kwijt kan)
    - Niet al te groot/te dik (liefst < 15mm dik)

    Verder zijn er weinig eisen. Dus fotokwaliteit, muziekkwaliteit en andere gadgets doen er in principe niet toe. Wat wel handig zou zijn is een ingebouwde GPS, zodat de telefoon als navigatiemiddel gebruikt kan worden, net als mijn HTC Touch Cruise.

    Roept u maar!

  8. #433

    Standaard

    Samsung Omnia (wit). Heeft Windows Mobile, dus je kan er route 66 en tomtom makkelijk opzetten. Makkelijke interface. Wel touchscreen, dus weet niet of ze daarvan houdt.
    Mijn vriendin is er in ieder geval tevreden mee.

  9. #434

    Standaard

    Hmmm.... De reviews zijn niet zo postief over dat toestel. Geluidskwaliteit (tijdens gesprek) en gebruiksgemak schijnen erg slecht te zijn. Ik zal er nog even verder naar kijken dit weekend, maar ik denk dat ik die laat gaan.

  10. #435

    Standaard

    Ik heb laatst de nokia N97 mini aangeschaft. Ik ben een gescheiden ouder en af en toe doe ik wel eens videobellen met me dochtertje. Op mijn oude toestel die nu helaas is overleden ging dit perfect. Nu dat ik deze nokia heb aangeschaft en ik wil videobellen zie ik mezelf zeer helder in beeld maar me dochtertje zie ik echt op slecht beeld. Nu dacht ik dat ligt aan haar telefoon en ben dus een paar andere mensen gaan bellen. Met allemaal hetzelfde resultaat. Weet iemand waar dat aan zou kunnen liggen. Het probleem zit dus in mijn toestel. Aan de andere kant zien ze mij trouwens wel altijd goed alleen in hun niet.

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ja precies. Anders had je niet aan dat abonnement moeten beginnen. Is zowiezo al veel te duur, heel die *piep* iPhone

    Ik ben erg tevreden met mijn Nokia 5800 Xpress Music
    Ik heb ook de 5800. Inderdaad een zeer goed toestel! Vooral de vele mogelijkheden.


  12. #437

    Standaard

    iemand interesse in een z.g.a.n Nokia E71 (zie afbeelding) ? ongeveer een jaar oud, vraagprijs €160,- inclusief verzenden (een interessant bod doen mag ook) PM bij interesse

    Laatst aangepast door Eric B. : 10-01-2010 om 16:51
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #438

    Standaard

    Heren,

    Ik ga binnenkort ook maar eens met de massa mee en ga een iPhone bestellen. Maar wat is nu het voordeel van de 32GB versie t.o.v. de 16GB? Alleen dat je meer MP3-tjes, foto's en/of filmpjes erop kunt zetten? Met andere woorden: als ik hem daarvoor niet gebruik, kan ik net zo goed de 16GB versie kiezen?

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Bekijk bericht
    Heren,

    Ik ga binnenkort ook maar eens met de massa mee en ga een iPhone bestellen. Maar wat is nu het voordeel van de 32GB versie t.o.v. de 16GB? Alleen dat je meer MP3-tjes, foto's en/of filmpjes erop kunt zetten? Met andere woorden: als ik hem daarvoor niet gebruik, kan ik net zo goed de 16GB versie kiezen?
    Volgens mij zit er idd verder geen verschil in...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #440
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb sinds een kleine twee weken de HTC HD2.
    Wat een topding is dat.
    Windows Mobile 6.5
    Goede browser, met pinchtouch, Opera mobile 9 ( Opera 10 Beta en Internet Explorer ondersteund dat nog niet)
    Goolglemaps en streetview hangt aan je contactadressen, heel makkelijk.
    You Tube mobile werkt zeer goed.
    Zeer mooie weersaanduiding, handige sms, e-mail functies.
    Simpele synchronisatie met outlook en online met My Phone!
    Zeer goede kwaliteit scherm, groot ook.
    Na jaren altijd Nokia's te hebben gehad, nu geheel om.
    Topper!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #441

    Standaard

    Iemand ervaring met de Nokia e71? Kan hem kopen van iemand die zijn abo verlengt maar het toestel verkoopt. 80 euro vind ik een mooi prijsje. Maar hoe bevallen de toetsen. Vind ze een beetje klein lijken en weet niet of dat echt lekker werkt... Iemand hier ervaring mee?? En kan je ook videobellen?? Gebruik nu de n97 mini maar ben niet helemaal tevreden ermee

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Iemand ervaring met de Nokia e71? Kan hem kopen van iemand die zijn abo verlengt maar het toestel verkoopt. 80 euro vind ik een mooi prijsje. Maar hoe bevallen de toetsen. Vind ze een beetje klein lijken en weet niet of dat echt lekker werkt... Iemand hier ervaring mee?? En kan je ook videobellen?? Gebruik nu de n97 mini maar ben niet helemaal tevreden ermee


    ik ben bezig om de E71 te verkopen, omdat de toetsjes klein zijn en te dicht op elkaar staan voor mijn (te grote? ) vingers.

    waarom bevalt de N97 mini trouwens niet (helemaal) ?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #443

    Standaard

    ik zou niks bij tmobile pakken,dus ook geen iphone.
    je betaald per minuut,niet per seconde.
    door die lijers heb ik dus ipv vroeger rekeningen van 30 euro,nu ineens t 3dubbele...

    pak een provider die per seconde afrekent ipv per minuut is mijn advies.

    mijn iphone wil ik wel verkopen,moet nog een goeie prijs bedenken.
    6 mnd in gebruik,16gb witte versie...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    ik ben bezig om de E71 te verkopen, omdat de toetsjes klein zijn en te dicht op elkaar staan voor mijn (te grote? ) vingers.

    waarom bevalt de N97 mini trouwens niet (helemaal) ?
    Vaak vastloper en videobellen werkt niet goed. en ik videobel 1 keer per week met me dochtertje als z ebij der moeder is

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Vaak vastloper en videobellen werkt niet goed. en ik videobel 1 keer per week met me dochtertje als z ebij der moeder is

    ik heb gelezen dat het bij de N97 mini juist verholpen is en dat de gewone N97 veel vastlopers heeft, maar goed kan ook aan je toestel liggen, hoeft niet bij allemaal zo te zijn
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    ik heb gelezen dat het bij de N97 mini juist verholpen is en dat de gewone N97 veel vastlopers heeft, maar goed kan ook aan je toestel liggen, hoeft niet bij allemaal zo te zijn

    Ja dat klopt maar ik vind hem toch te vaak een vastloper hebben. En dat terwijl ik alleen bel en sms. speel geen spellen erop, luister geen muziek enz. het enige wat ik er anders mee doe is nieuws lezen op internet en als navigatie gebruiken

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Ja dat klopt maar ik vind hem toch te vaak een vastloper hebben. En dat terwijl ik alleen bel en sms. speel geen spellen erop, luister geen muziek enz. het enige wat ik er anders mee doe is nieuws lezen op internet en als navigatie gebruiken


    software updaten kan ook helpen (mocht je dat nog niet gedaan hebben).....ik wil wel graag een N97 mini, werkt het touchscreen gebeuren een beetje lekker? heb er zaterdag bij de Media Markt eentje vast gehad maar die deed het niet dus kon ik het touch gebeuren niet proberen, toestel zelf lag wel lekker in de hand en het schuifmechanisme werkte ook lekker soepel en voelde stevig aan
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    software updaten kan ook helpen (mocht je dat nog niet gedaan hebben).....ik wil wel graag een N97 mini, werkt het touchscreen gebeuren een beetje lekker? heb er zaterdag bij de Media Markt eentje vast gehad maar die deed het niet dus kon ik het touch gebeuren niet proberen, toestel zelf lag wel lekker in de hand en het schuifmechanisme werkte ook lekker soepel en voelde stevig aan

    touchscreen werkt wel ok maar je moet wel vaak 2 keer drukken voordat ie het doet. het is idd een mooi toestel maar er zijn andere phone's die beter zijn. ik had hem genomen omdat die niet zo groot was. menu enz is erg simpel. hoewel effe snel je geheugen checken en wat er allemaal opstaat gaat wat lastiger.

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    touchscreen werkt wel ok maar je moet wel vaak 2 keer drukken voordat ie het doet. het is idd een mooi toestel maar er zijn andere phone's die beter zijn. ik had hem genomen omdat die niet zo groot was. menu enz is erg simpel. hoewel effe snel je geheugen checken en wat er allemaal opstaat gaat wat lastiger.


    dat je 2x moet drukken dat hoort, dat zit in de Serie 60 5e Editie software.........ach ik ga er toch voor denk ik, wie weet vind ik hem wel helemaal geweldig
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    dat je 2x moet drukken dat hoort, dat zit in de Serie 60 5e Editie software.........ach ik ga er toch voor denk ik, wie weet vind ik hem wel helemaal geweldig

    het is ook een fijn toestel. alleen heb ik denk ik de pech dat ie af en toe raar doet. Binnekort maar eens laten nakijken..
    En van dat 2 keer drukken klopt deels. heel vaak hoef je maar 1 keer te drukken. maar af en toe 2 keer of zelfs 3,4,5 keer. meestal blijf ie daarna ook hangen zodat ik em even aan en uit moet zetten. youtube werkt ook niet altijd en is best traag. Op deze dingentjes na vind ik het een zeer prettige telefoon. Aanrader als navigatie. Sygic werkt uitstekend..!
    Laatst aangepast door Roffa : 18-01-2010 om 19:57

Pagina 18 van 45 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •