Pagina 1 van 45 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1122 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Een nieuwe GSM kiezen? HELP!?

    hey daar,

    ik wil vanmiddag een nieuwe GSM kopen maar voor ik ga kijken vroeg ik me af of jullie een leuk toestel weten tot €200,- ... het enigste dat ik vooral wil is polyfonische ringtones.. en geen nokia 3510 :P

    het mag ook een T-Mobile prepaid pakket zijn, ik heb t-mobile abbo.

    alvast bedankt en ik hoop dat er voor vanmiddah +/- 12.00 gereageerd kan worden

  2. #2

    Standaard

    de nokia 6600 is een leuk speledingetje, mocht ie te duur zijn, de 7250 is ook errug leuk
    Live Long and Prosper

  3. #3

    Standaard

    thanks voor de reactie!
    maar eeuuhhh... 6600 zit rond de €590,-
    en de 750 rond de €420,-

    vind ik beide nog net ff te duur

  4. #4

    Standaard

    Ga voor de Sony Ericsson T310, die is betaalbaar en bevalt me tot nu toe erg goed.
    Ik had hiervoor een Nokia en altijd problemen met de batterij, rare wegval van het signaal enzo...
    De Ericsson is overzichtelijk, licht van gewicht, heeft polyfone ringtones (die je ook zelf kunt downloaden, eventueel van een eigen server met MIDI-files) en een goede archiefmogelijkheid voor SMS-jes. Mogelijkheid tot opslaan van voice memo's en meer van dat soort leukigheid.

  5. #5

    Standaard

    Ga voor een Siemens! Dat is goed voor mijn winstuitkering...

    Maar serieus: als je eenmaal gewend ben aan de bediening van Siemens mobiles, dan zijn het prima telefoons. Qua materiaal e.d. sterker dan Nokia's. Dat zeg ik niet omdat ik werk, maar dat is gewoon gebleken in de afgelopen jaren.

    Ik heb alleen verder de ballen verstand van mobieltjes (ik werk bij een afdeling Industriële Automatisering & Informatica), dus ik kan je niet vertellen welke model polyphonic is...

  6. #6

    Standaard

    Misschien een rare vraag, maar waarom laat je je niet informeren bij een zaak die er verstand van heeft
    Zet van tevoren je welles en nietes tegenover elkaar en vraag vervolgens om advies, bij een goede zaak zal je dit ook krijgen.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  7. #7

    Standaard

    Ik weet niet waar je gaat shoppen, maar als je dit in Rotterdam gaat doen ligt er een leuke aanbieding bij de Mediamarkt in het centrum. Nokia 7650 met een t-mobile simlock voor 239 euro. Dan heb je echt een toptelefoon met bluetooth, infrarood, digitale camera, kleurenscherm, polyfone ringtones, 4mb geheugen en Symbian besturingssysteem! Hij is vergelijkbaar met de eerder genoemde nokia 6600, maar dan een voorloper daarvan (iets mindere kwaliteit schermpje en camera en minder geheugen).
    Enige nadeel is dat ie vrij fors van formaat is, maar toch een absolute aanrader. Ik kan het weten, want hij is al ruim een jaar tot volle tevredenheid in mijn bezit.

  8. #8

    Standaard

    motorola v525 of samsung t100.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #9

    Standaard

    Is dit niet wat?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Algemeen Dagblad
    Pen-mobieltjes in opmars


    Steeds meer elektronica komt uit Chinese fabrieken. Daar werd ook de Pen Phone ontwikkeld, een mobiele telefoon die echter nauwelijks als zodanig te herkennen is.
    .....Na Haier komt nu ook Siemens met een Pen Phone. Opvallend is dat er geen toetsenbordje op zit, maar een klein bedieningsknopje. Informatie wordt weergegeven op een piepklein display. Om een telefoonnummer te kiezen hoeft de beller het nummer enkel op een glad oppervlak te schrijven. De Pen Phone belt vervolgens naar het handgeschreven nummer.

  10. #10

    Standaard

    Misschien een rare vraag, maar waarom laat je je niet informeren bij een zaak die er verstand van heeft
    1 woord: winstmarge
    BTW: ga vooral niet voor de Nokia 6310i. Zelf enorme problemen mee gehad, en dan meer met Nokia's service dan met de telefoon zelf. Tegen de tijd dat ik nieuwe 06 ga kopen wordt het zeer waarschijnlijk geen Nokia meer.
    En de 6310i was ook rond de 400 euro . Zonde van het geld.

  11. #11

    Standaard

    T100 van SE kan ik je ook niet aanraden! Veel mensen met zo'n ding heben er problemen mee (vastlopers). Vriendin heeft al drie keer nieuwe toestel gekregen!

    Kijk is naar een T310 van SE bijvoorbeeld. Of een goedkope Sharp of Sagem?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    BTW: ga vooral niet voor de Nokia 6310i. Zelf enorme problemen mee gehad, en dan meer met Nokia's service dan met de telefoon zelf. Tegen de tijd dat ik nieuwe 06 ga kopen wordt het zeer waarschijnlijk geen Nokia meer.
    En de 6310i was ook rond de 400 euro . Zonde van het geld.
    heb er een jaar een gehad, geweldig toestel, nooit problemen...wat doe jij met dat ding? tennissen??
    nokia kicks ass :P
    Live Long and Prosper

  13. #13

    Standaard

    mijn nokia 6310i was zo goed dat ze er na 4 maanden de raam van mijn auto voor hebben ingeslagen...

    heb ook nog motorola V3690 gehad(troep)noka8210(grote troep)
    diverse sagems,budget maar goed.
    ericsson T66,kleinste toestel op de markt,ook troep.na half jaar definitief kapot door zgn vloeistofschade,wat dus echt onzin was...
    loop nu met een nokia 6510,goed ding maar kan maar 150 smsjes opslaan...
    heb er nog een sony CMD Z7 naast,aardig ding,gedateerd,en een siemens A52,splinternieuw(nu in doos inc 15 euro beltegoed,65 euro voor de geinteresseerde!)

    heb al zon 9 telefoontjes gehad zeker in 4 jaar tijd...techniek addict!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  14. #14

    Standaard

    Het is al laat voor een reactie maar effe in het algemeen.

    Sony Ericsson is het beste vind ik.
    Ik heb zelf een P800 en P900.
    De P800 ligt te verotten in de kast jammer genoeg.
    Ik gebruik de P900 en die is echt super.
    Heb Scary Movie 3 een keer op de P900 bekeken + heb een mp3 als belmelodie best wel maf als je er bij stilstaat wat je tegenwoordig met een mobiel allemaal kan doen.





    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...alias=DumanYaK
    What ?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Misschien een rare vraag, maar waarom laat je je niet informeren bij een zaak die er verstand van heeft
    1 woord: winstmarge
    Ik ken anders genoeg winkels waar ik de juiste informatie krijg voor hetgeen wat ik zoek, en niet waar ik het meeste geld aan kwijt ben
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  16. #16

    Standaard

    het is een Motorola c450 geworden voor €80,95..
    precies wat ik nodig had!

    kleuren scherm, polyfonische ringtones.. dingen zoals dat.. en mooi formaatje!

    heb oa al me eigen foto's op achtergrond gezet, oa "24", Jennifer Love Hewitt, Elisha Cuthbert en ik samen met Tom Rhodes (zie me Avatar )

  17. #17

    Standaard

    klinkt als een goede oplossing .
    En gelukkig niet al te gek duur ook Veel plezier ermee

  18. #18
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Wil je een probleem loze telefoon ga dan voor een Panasonic.
    Misschien geen hoogvliegers. al is het uiterlijk ook niet slecht, maar kwalitatief zijn de telefoons van hun van een zeer hoog nivo.
    De Sony Ericsons zijn zeker ook heel goed.

  19. #19
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Ik heb zelf nu een aantal maanden een SE T610 en die bevalt echt perfect! erg fijn toestel en Bluetooth, en voor een aantrekkelijke prijs tekoop de laatste tijd!

    hiervoor had ik een nokia 7210 en een samsung S300 maar die bevielen alle 2 toch niet zoals ik had gehoopt.
    maar de T610 bevalt echt perfect!

    zeeerzeker een aanrader, mocht je niet té commercieel overkomen met een nokia .

  20. #20

    Standaard

    Ik zou geen samsung nemen, ik had er eentje en die was na twee maanden kapot. Ik had nog wel garantie, mar dan was ik hem wel een paar maanden kwijt....

    Ik heb nu een N-Gage, die doet het stukken beter en je kan er ook nog mee gamen

  21. #21

    Standaard

    ben zelf erg tevreden met mn nokia 7210


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    ben zelf erg tevreden met mn nokia 7210
    ik ook...al komt er over een maandja of 2 (als alles meezit) een 6230
    Live Long and Prosper

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Ik zou geen samsung nemen, ik had er eentje en die was na twee maanden kapot. Ik had nog wel garantie, mar dan was ik hem wel een paar maanden kwijt....
    Ja, laten we met z'n allen Samsung boycotten omdat JIJ er problemen mee hebt...

    Ikzelf heb ONTZETTEND veel problemen gehad met m'n vorige siemens, maar toen hij uiteindelijk niks meer deed, kocht ik eigenwijs gewoon weer een siemens. (m'n derde Siemens) Daar ben ik tot nu tot nog steeds erg tevreden mee.
    Jammer genoeg probeert Siemens nu een beetje de grafische kant uit te gaan met de nieuwe lijn toestellen. Erg onoverzichtelijk, vind ik dan persoonlijk. :P
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  24. #24

    Standaard

    tegenwoordig kan je beter een nieuw abbo afsluiten, je krijgt gratis tel. bij een abbo van 15 euro p/maand.

    M.a.w. waarom een los toestel aanschaffen?


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    tegenwoordig kan je beter een nieuw abbo afsluiten, je krijgt gratis tel. bij een abbo van 15 euro p/maand.

    M.a.w. waarom een los toestel aanschaffen?
    ben net van me abbo af :wink:
    ik bel echt zelf nooit, word alleen maar gebeld en me huidige phone was kapot

Pagina 1 van 45 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •