Pagina 21 van 45 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 1122 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    ja, die staat ook in mijn lijst. Die exceller.
    Echter moet die toch altijd via winmo booten, dus ideaal is het niet. Hij breekt dan spontaan winmo af. Kan je beter eerst opstarten in winmo, zoveel scheelt dat niet.
    Maar die app maakt wel een mooi icoontje zodat je makkelijker in Winmo naar Android kunt schakelen.
    Je kunt ook Jmz Android Dual Boot gebruiken. Dan krijg je gewoon de optie welk OS je wilt bij het opstarten
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #502
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat doet de mijne ook, alleen HaRET is een winmo Linux boot app. Dus het heeft Windows nodig. Hij doet niet meer dan Windows opstarten en halverwege HaRET opstarten. Het is niet zo dat Windows eerst stopt, waarna je een keuze krijgt.

    Mijn username daar is trouwens santu001.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #503

    Standaard

    weg met die Xperia X10 mini, morgen mijn nieuwe foon!

    de HTC Snap!





    de redenen voor mij om terug te gaan van touchscreen naar deze "gewone" foon:


    * lange batterijduur (X10 mini was zo leeg)
    * niet meer sms'en met die tekstvoorspelling.....blegh
    * uitwendig full qwerty toetsenbord
    * ik vind em er erg mooi uitzien
    * Sony Ericsson is mij niet echt goed bevallen, dus wil ik nog een ander merk proberen, en aangezien ik hier en op andere plaatsen veel goeie dingen hoor over HTC, ben ik wel benieuwd geworden


    dat dus een beetje, ik was wel een beetje bang voor Windows Mobile, maar ik hoorde in een review dat het tegenwoordig een stuk lekkerder loopt dan eerst dus dat zal wel goedkomen, zit standaard Windows Mobile 6.1 op maar hij komt in aanmerking voor de 6.5 upgrade, dus dat ga ik dan maar gelijk doen morgen

    ik heb er zin in
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat doet de mijne ook, alleen HaRET is een winmo Linux boot app. Dus het heeft Windows nodig. Hij doet niet meer dan Windows opstarten en halverwege HaRET opstarten. Het is niet zo dat Windows eerst stopt, waarna je een keuze krijgt.

    Mijn username daar is trouwens santu001.
    Ik heb gisteren succesvol dezelfde Android build als die jij hebt draaien op mijn HD2 gezet. Sommige dingetjes zijn nog wat buggy, maar het ziet er allemaal goed uit. Jammer dat je niet rechtstreeks op de HD2 kunt flashen, maar dat je via WinMO moet booten. Niet dat het een heel groot probleem is, maar de performance is toch wat minder dan ik had gehoopt qua laden van apps e.d.

    Heb nu weer even WinMO geboot, maar zal t weekend weer verder klooien. Ik heb trouwens deze duidelijke uitleg gebruikt: http://www.htc-hd2.com/tweaks/androi...-hd2-tutorial/
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #505
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb je wel even de nieuwste kernel erop gezet 7.6
    Nandroid boot zal er wel aankomen. De desire build is idd wat stabieler dan de Desire HD. Maar dat komt vooral omdat de broncode nog niet vrij is gegeven. Nu doet de camera het nog niet en de E-reader. Ook de g-sensor is nog niet 100%. en batterylife is nog niet je van het. Maar ontwikkelingen gaan supersnel. En het blijft een poort op de HD 2. Oh je móet voordat je clcard intoetst en daarna haRET, eerst even de backlight buttons aanhebben, voor betere batterylife. En bij het installeren van apps móet je soms even de sdcard unmounten, dan installeren, en weer mounten. Bijv voor Google skymaps en Angrybird.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #506

    Standaard

    Ik ga nu deze build installeren: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=8284916

    Die is gebaseerd op de EVO 4G. Ben benieuwd...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik ga nu deze build installeren: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=8284916

    Die is gebaseerd op de EVO 4G. Ben benieuwd...
    Aanrader deze build! Supersnel en mooie animaties.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #508

    Standaard

    Weer wat meer aangeklooid met de EVO 4G build. Echt een fantastische build. Kan niet anders zeggen. Alles werkt. Zelfs de camera en camcorder. Beeldwissels gaan supersnel. Mooie menu animaties. Korte laadtijden van de apps. Snelle Wifi. Ik ben tevreden en ga de komende tijd geen WinMO meer draaien
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #509
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja ik draai hem ernaast. Heb een tijdje 4 verschillende builds gebruikt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #510

    Standaard

    Ik ga over 2 weken een nieuwe telefoon halen (mijn sim only loopt dan af). Ben van plan voor een Blackberry te gaan, iemand nog tips?

  11. #511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik ga over 2 weken een nieuwe telefoon halen (mijn sim only loopt dan af). Ben van plan voor een Blackberry te gaan, iemand nog tips?
    Waarom een Blackberry? Wat trekt jou hier aan?

    Ik ben nu 6 weken gebruiker van een HTC Desire en wil niet anders meer, wat een supertoestel.

    (voor de heren hierboven: ik ben ook aan het kijken om het te rooten. Heb er alleen nog geen tijd voor gehad om mij hier echt in te gaan verdiepen.)

  12. #512

    Standaard

    Een paar vrienden van me hebben sinds kort een Blackberry en ik heb daar even naar zitten kijken en dat zag er gewoon handzaam, snel en goed uit. Verder is het voor mij een betaalbaar toestel én hoef ik geen touch screen.

  13. #513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Een paar vrienden van me hebben sinds kort een Blackberry en ik heb daar even naar zitten kijken en dat zag er gewoon handzaam, snel en goed uit. Verder is het voor mij een betaalbaar toestel én hoef ik geen touch screen.
    Ik ben ook een liefhebber van Blackberry, daar loop ik al weer een aantal jaren mee. Nu de Bold 9700 werkt allemaal naar behoren en doet wat het moet doen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    weg met die Xperia X10 mini, morgen mijn nieuwe foon!

    de HTC Snap!





    de redenen voor mij om terug te gaan van touchscreen naar deze "gewone" foon:


    * lange batterijduur (X10 mini was zo leeg)
    * niet meer sms'en met die tekstvoorspelling.....blegh
    * uitwendig full qwerty toetsenbord
    * ik vind em er erg mooi uitzien
    * Sony Ericsson is mij niet echt goed bevallen, dus wil ik nog een ander merk proberen, en aangezien ik hier en op andere plaatsen veel goeie dingen hoor over HTC, ben ik wel benieuwd geworden


    dat dus een beetje, ik was wel een beetje bang voor Windows Mobile, maar ik hoorde in een review dat het tegenwoordig een stuk lekkerder loopt dan eerst dus dat zal wel goedkomen, zit standaard Windows Mobile 6.1 op maar hij komt in aanmerking voor de 6.5 upgrade, dus dat ga ik dan maar gelijk doen morgen

    ik heb er zin in

    Als je voor een HTC kiest neem er dan eentje met android erop....

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Als je voor een HTC kiest neem er dan eentje met android erop....


    hoezo? ik heb er geen problemen mee, alles werkt en doet wat het moet doen
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    hoezo? ik heb er geen problemen mee, alles werkt en doet wat het moet doen
    Nog wel ja,windows op mobiel staat er om bekent dat het problemen geeft.

    Gister ook een nieuwe mobiel gehaald.

    HTC Desire HD,iPhonekiller als je het mij vraagt
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  17. #517
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Nog wel ja,windows op mobiel staat er om bekent dat het problemen geeft.

    Gister ook een nieuwe mobiel gehaald.

    HTC Desire HD,iPhonekiller als je het mij vraagt
    Nou, winmo 6.5x op mijn HD2 werkt perfect en foutloos. Wel met een custom cooked rom. Evenals de HTC Desire HD build overigens...,
    Ik heb dus beidde in één phone. Wel een mooi dingetje die Desire HD.
    Veel plezier ermee...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #518

    Standaard

    Ik zeg ook niet dat iedereen er last van heeft
    Maar over het algemeen is Windows niet zo best op een mobiel.

    Thanks anyway ben er zeer blij mee
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nou, winmo 6.5x op mijn HD2 werkt perfect en foutloos. Wel met een custom cooked rom. Evenals de HTC Desire HD build overigens...,
    Ik heb dus beidde in één phone. Wel een mooi dingetje die Desire HD.
    Veel plezier ermee...
    welke WinMo ROM draai jij nu? Ik heb nu M-Deejay Froyo Revolution 1.4 draaien. Erg leuk, dat android...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #520
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik draai nu Artemis 4.1 op basis van de nieuwe HTC Stock 3.14 LEO-S ROM
    Daarvoor moest de HD2 eerst naar stockrom worden geflashed met SPL 3.03.0000.
    Maarr deze is erg clean, dichtbij stock, want dat heeft ook invloed op Android.

    Momenteel heb ik alleen nog maar M-deejay Desire HD 3.7 met Hastarin r8 kernel (audio stutter fix)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #521

    Standaard

    Zeg stelletje detailneukers.

    Ik wil gewoon een telefoon!!!!


    HTC Desire een goede keuze?

    Blackberry vind ik te duur door het BB ab dat erbij moet.
    Desire HD vind ik te groot.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #522
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    U heeft SM, euh.., nee, euh..., PM
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #523

    Standaard

    blackberry vind 't maar niks.

    plastice gammele toestellen, en je betaald belachelijk veel voor een internet abbo.
    Pingen kan met elke smartphone die whatsapp ondersteund, iphone symbian android, en ook blackberry.

    Dus de USP van BB is wel verdwenen, zie geen enkele reden zo'n ding te nemen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    blackberry vind 't maar niks.

    plastice gammele toestellen, en je betaald belachelijk veel voor een internet abbo.
    Pingen kan met elke smartphone die whatsapp ondersteund, iphone symbian android, en ook blackberry.

    Dus de USP van BB is wel verdwenen, zie geen enkele reden zo'n ding te nemen.
    Dank maar ik wilde al geen BB....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #525

    Standaard

    Binnenkort komt de SonyEricsson Xperia Arc uit en naar alle verwachting zal er in de zomer een iPhone 5 komen (zou je verwachten in ieder geval)

    Ik heb op dit moment een iPhone 3g en heb de iPhone 4 geskipt vanwege ...nou ja, alles eigenlijk, maar nu vroeg ik mij af of er ook een soort van App Store op zo'n Android toestel zit. Iemand?

Pagina 21 van 45 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •