Pagina 42 van 45 EersteEerste ... 323839404142434445 LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1122 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Nog niet.

  2. #1027

    Standaard

    Koop je zelf wel direct een beschermhoes voor de SIII, 1 keer vallen en het beeldscherm is beschadigd...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1028
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik maak ze altijd zelf. Creatief met leer hè.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik maak ze altijd zelf. Creatief met leer hè.
    En dan heb je daar ook waarschijnlijk prachtige machines voor Claudio, dat is dan weer een voordeel van eigen baas zijn en waarschijnlijk ook het met BTW voordeel rijden van een mooie auto. En dat wordt ook door deze regering niet aangepakt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Koop je zelf wel direct een beschermhoes voor de SIII, 1 keer vallen en het beeldscherm is beschadigd...
    Heb ik alvast geregeld, ik heb ook al screenprotectors ik bescherm mn telefoons sowieso heel goed altijd, als het kan dubbele bescherming
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #1031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Nog niet.
    Wellus! Vanmiddag gedownload voor Maartje haar telefoon. Gewoon via het 'info over deze telefoon' scherm naar software update gaan en voila! Werkt overigens wel erg soepel zeg dat Jelly Bean! Project Butter doet zijn werk
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #1032
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Soms is het wel een beetje branded afhankelijk of de update al beschikbaar is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Wellus! Vanmiddag gedownload voor Maartje haar telefoon. Gewoon via het 'info over deze telefoon' scherm naar software update gaan en voila! Werkt overigens wel erg soepel zeg dat Jelly Bean! Project Butter doet zijn werk

    Hmmm, vreemd bij Davy nog niet.

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Het exacte typenummer is toch de GT-i9070? Zo ja, dan is helaas echt de laatste firmware van april De telefoon is al op de NL markt sinds maart dit jaar.

    Echter: lichtpuntje na wat zoekwerk voor je: http://www.androidworld.nl/129722/11...-bean-krijgen/

    Volgens de geruchten krijgt jouw telefoon dus een update naar Android Jelly Bean (4.1)
    Oké thx Michael. Heb de telefoon nog niet. Zal morgen wel bezorgt worden. Heb via een collega al wel het model kunnen aanschouwen en volgens mij ga ik me daar wel mee vermaken.

  10. #1035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Hmmm, vreemd bij Davy nog niet.
    Heeft hij misschien een branded telefoon? Dus een model geleverd door een provider? Maartje heeft gewoon de standaard NL versie. Maar je hebt ook Vodafone en T-Mobile branded S3 telefoons met een iets andere firmware. En anders gewoon de firmware downloaden met CheckFusDownloader voor het NL model en via Odin installeren. Werkt ook nog eens veel beter dan dat irritante KIES...

    http://forum.xda-developers.com/show...p?t=1032437%20
    http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1738841
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Heeft hij misschien een branded telefoon? Dus een model geleverd door een provider? Maartje heeft gewoon de standaard NL versie. Maar je hebt ook Vodafone en T-Mobile branded S3 telefoons met een iets andere firmware. En anders gewoon de firmware downloaden met CheckFusDownloader voor het NL model en via Odin installeren. Werkt ook nog eens veel beter dan dat irritante KIES...

    http://forum.xda-developers.com/show...p?t=1032437%20
    http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1738841
    Nee, niet branded. Heb ik hem ook afgeraden. Kun je eeuwen op wachten.
    Als het niet snel genoeg komt zal ik het via odin proberen. Overigens heb ik hem nog niet via Kies geprobeerd. Uiteraard om de begrijpelijke reden: schijt programma.

  12. #1037

    Standaard

    Kan zijn dat ze om hun eigen servers niet te zwaar te belasten de uitrol stapsgewijs doen. Want volgens Androidworld.nl was de NL versie al ruim een week in de roulatie. Ik zit ook met smart op de JB update voor de S2 te wachten. Het werkt echt zo veel vloeiender op de S3. Ik vond de software op de S3 vaker logger aanvoelen dan op de S2, maar nu met JB is dat wel anders.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #1038

    Standaard

    Ik krijg na veel stomme fouten van Mediamarkt Telecom nu dan toch eindelijk morgen mijn Galaxy S3, maar dan wel van Typhone waar ik het nu dus heb aangevraagd en het binnen 2 dagen geregeld is, top!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #1039

    Standaard

    Zojuist de Android Jellybean update binnengehaald voor mijn HTC One X, versie 4.1.1 inclusief HTC-Sense 4+. Blijft altijd leuk als zelfs ik dit soort cadeautjes krijg op de verjaardag van de Sint.


  15. #1040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham Bekijk bericht
    tegenwoordig kan je beter een nieuw abbo afsluiten, je krijgt gratis tel. bij een abbo van 15 euro p/maand.

    M.a.w. waarom een los toestel aanschaffen?
    Nog beter: een simonly abonnement afsluiten en zelf een telefoon kopen die simlockvrij is. Volgens mij betaal je je de blubber voor die zgn gratis telefoons.

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Nog beter: een simonly abonnement afsluiten en zelf een telefoon kopen die simlockvrij is. Volgens mij betaal je je de blubber voor die zgn gratis telefoons.
    Tja, ligt eraan wat je voor telefoon wilt en wat je budget is. Ik heb niet effe 6/700 euro liggen voor een nieuwe smartphone uit de topklasse. Maar wil wel zo'n foon. Dus neem je een abonnement. Een degelijke smartphone kost al gauw richting de 3/400 euro volgens mij... Maandelijks scheelt het wel geld, dat klopt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #1042
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Zojuist de Android Jellybean update binnengehaald voor mijn HTC One X, versie 4.1.1 inclusief HTC-Sense 4+. Blijft altijd leuk als zelfs ik dit soort cadeautjes krijg op de verjaardag van de Sint.
    Hier ook, was toch net ff anders allemaal. Voor flash moet je ff een apk halen bij XDA!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Tja, ligt eraan wat je voor telefoon wilt en wat je budget is. Ik heb niet effe 6/700 euro liggen voor een nieuwe smartphone uit de topklasse. Maar wil wel zo'n foon. Dus neem je een abonnement. Een degelijke smartphone kost al gauw richting de 3/400 euro volgens mij... Maandelijks scheelt het wel geld, dat klopt...
    Licht ook een beetje aan je abo. Nieuwe abo's zijn veel duurder voor minder data. Heb je nog een oude abo, dan is het niet eens onverstandig deze aan te houden! Na twee jaar tijd heb je de telefoon er alsnog uit! Nu moet je toch ook bij betalen voor een beetje telefoon of er moet een actie zijn! Daarbij komt dat je dan maandelijks kan opzeggen en alsnog een nieuwe abo kan nemen! Maar idd. je moet het geld wel hebben liggen, Maar linksom of rechtsom betalen voor je telefoon doe je altijd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1043

    Standaard

    Heb nu een week mijn Galaxy S3 en hij bevalt me erg goed tot nu toe! Veel meer opties dan de Iphone 4 die ik hiervoor had en met de jellybean update werkt alles echt super vloeiend en goed, ook het lekker grote 4.8 inch scherm is top en mooi ik moest wel wennen aan de back en de submenu knop aangezien ik gewend was aan enkel een homeknop ik ben in ieder geval zeer tevreden en heb geen moment spijt gehad van mijn keuze
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #1044

    Standaard

    Gekheid ten top!!

    Onder Windows 8 kon ik mijn HTC Desire HD niet synchen. Zo zei ook HTC.
    Onder Windows 7 heeft het altijd gewerkt.

    Onderandere vanwege dit probleem Windows 7 weer geinstalleerd.
    Wat denk je? Zowel agenda als Contactpersonen kunnen niet gesynchroniseerd worden.

    Ik gebruik Office 2013 en HTC Synch Versie 3.3.10, wat volgens update de meest recente versie.
    Iemand een idee?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #1045

    Standaard

    HTC sync weer verwijderen + de usb driver verwijderen. Even een programma als CCleaner draaien en de tijdelijke bestanden verwijderen + register problemen oplossen. Daarna opnieuw opstarten en Sync weer installeren. Daarna sync opstarten en dan pas tel aansluiten.

  21. #1046

    Standaard

    Iemand enig idee waar ik het beste kan kijken voor goede tweedehands telefoons? Of is dit überhaupt niet aan te raden?

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    HTC sync weer verwijderen + de usb driver verwijderen. Even een programma als CCleaner draaien en de tijdelijke bestanden verwijderen + register problemen oplossen. Daarna opnieuw opstarten en Sync weer installeren. Daarna sync opstarten en dan pas tel aansluiten.
    Dank je Smooth-J dit heb ik uitgevoerd.
    Helaas heeft dit het ook niet mogen oplossen.

    Kan het een instelling in de telefoon zijn die ik niet zie?

    Ik ben "ten einde raad"
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  23. #1048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo R Bekijk bericht
    Iemand enig idee waar ik het beste kan kijken voor goede tweedehands telefoons? Of is dit überhaupt niet aan te raden?
    waarom zou je, en welke telefoon zou je dan willen

  24. #1049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    waarom zou je, en welke telefoon zou je dan willen
    Omdat ik niet tevreden ben over m'n huidige toestel en wel over het abonnement. Nieuwe abonnementen zijn sowieso veel duurder dan wat ik nu heb. Los toestel is dus de enige optie. Vind nieuw te duur, dus vandaar tweedehands.

  25. #1050
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Dank je Smooth-J dit heb ik uitgevoerd.
    Helaas heeft dit het ook niet mogen oplossen.

    Kan het een instelling in de telefoon zijn die ik niet zie?

    Ik ben "ten einde raad"
    Heb je niet net een update gehad voor de DHD. (als je die nog hebt)
    HTC Synch vind ik toch al een sxxxt programma. Dan ziet hij hem wel, dan niet!
    Ik gebruik het eigenlijk nooit meer. Ik synch wel met google.. Maar jij zit vast an outlook neem ik aan!

    Maar het zal duidelijk zijn dat dit aan de USB driver ligt. heb je al een andere poort geprobeert, hij gaat voor elke poort de driver installeren. Staat de firewall niet te dicht? Ziet hij wel de telefoon als je hem via USB aansluit? Wordt de DHD nog wel ondersteund door de nieuwste HTC Synch versie?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 42 van 45 EersteEerste ... 323839404142434445 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •