Pagina 35 van 45 EersteEerste ... 25313233343536373839 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1122 worden weergegeven.
  1. #851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik weet ook niet waarom ik van gmail uitging...
    Dan klopt het wat ze zegen van die smtp server, die smtp zul je dan of steeds moeten wisselen of wisselen van verbinding thuis als je met ziggo wilt verzenden(dat kan thuis natuurlijk ook met de pc) of 2 accounts aanmaken met verschillende smtp servers.
    Maakt niet uit. Omdat misschien de meesten alleen Gmail gebruiken

    Dan wordt het wel erg swappen. Geen lekkere optie.
    Hoe heeft het zo kunnen komen? Ik heb iets gemist denk ik in het nieuws of een melding van Vodafone?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Waarom stel je dan je ziggo account niet in IN Gmail? Dan gebruik je gewoon Gmail voor zowel je Gmail account als je ziggo account.
    En hoe doe ik dat precies?
    Nieuw account aanmaken. De pop van ziggo erin en de smtp van Gmail? Of denk ik te simpel/moeilijk?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Hoe heeft het zo kunnen komen? Ik heb iets gemist denk ik in het nieuws of een melding van Vodafone?
    Is ter voorkoming van spam, anders kun je zo maar elke willekeurige smtp server gebruiken met een ander netwerk. Het kan ook zo zijn dat Ziggo het gebruik via een vreemd netwerk heeft geblokkeerd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    En hoe doe ik dat precies?
    Nieuw account aanmaken. De pop van ziggo erin en de smtp van Gmail? Of denk ik te simpel/moeilijk?
    Kun je op de gmail website instellen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #853

    Standaard

    Het is gelukt. FF gegoogled en nu smtp van Gmail ingevoerd.
    Zowel op de ziggo account als bij gmail op de telefoon staan ze dan in sent items maar het werkt.

    Top, bedankt voor de hulp!!
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #854
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je zou ook de smtp van je mobiele provider voor je uitgaande server moeten gebruiken.
    Ik heb vodafone. Dan moet ik een my vodafone account aanmaken. (heb ik dus sowieso al)
    Vervolgens bij uitgaande server authsmtp.vodafone.nl intikken en als wachtwoord de accountgegevens van myvodafone invoeren en dan kan ik via vodafone mail versturen.

    In jouw geval de smtp server van jouw telefoon provider.

    Ik heb vandaag mijn nieuwe phone binnen. De HTC sensation.
    Eerst had ik zakelijk een prive abo. Maar als ik die zou verlengen moets ik bijbetaqlen voor de sensation. Kreeg ik een fors gereduceerd datalimiet, en hogere abo kosten.

    Dat was dus geen optie.

    Dus heb ik mijn abo naar zakelijk omgezet.
    Hierbij inbegrepen veel lagere abo kosten.
    7.2 MB data i.p.v 3.6 als bij prive.
    Gratis telefoon (alhoewel nooit gratris een stuk minder als bij prive abo)
    Gewoon weer 1 GB datalimiet en als ik mijn abo iets opschroef zelfs 2GB, maar dat is vooralsnog niet nodig.

    Vanavond maar weer eens alles configureren.
    Scherm is wel een fractie kleiner dan de DHD, maar nu sense 3.0 en nog een paar nieuwe gadgets.
    I´ll Live....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Je zou ook de smtp van je mobiele provider voor je uitgaande server moeten gebruiken.
    Ik heb vodafone. Dan moet ik een my vodafone account aanmaken. (heb ik dus sowieso al)
    Vervolgens bij uitgaande server authsmtp.vodafone.nl intikken en als wachtwoord de accountgegevens van myvodafone invoeren en dan kan ik via vodafone mail versturen.

    In jouw geval de smtp server van jouw telefoon provider.

    Ik heb vandaag mijn nieuwe phone binnen. De HTC sensation.
    Eerst had ik zakelijk een prive abo. Maar als ik die zou verlengen moets ik bijbetaqlen voor de sensation. Kreeg ik een fors gereduceerd datalimiet, en hogere abo kosten.

    Dat was dus geen optie.

    Dus heb ik mijn abo naar zakelijk omgezet.
    Hierbij inbegrepen veel lagere abo kosten.
    7.2 MB data i.p.v 3.6 als bij prive.
    Gratis telefoon (alhoewel nooit gratris een stuk minder als bij prive abo)
    Gewoon weer 1 GB datalimiet en als ik mijn abo iets opschroef zelfs 2GB, maar dat is vooralsnog niet nodig.

    Vanavond maar weer eens alles configureren.
    Scherm is wel een fractie kleiner dan de DHD, maar nu sense 3.0 en nog een paar nieuwe gadgets.
    I´ll Live....
    "moeten" gebruiken bedoel je dus ook letterlijk "moeten"?
    Ik heb nl ook vodafone en heb ook een account zodat ik mijn facturen kan inzien. Of is dat weer een ander account?

    Waarom is het beter om die van Vodafone te gebruiken ipv Gmail?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #856
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee precies, dat heb je nodig
    smtpServer is authsmtp.Vodafone.nl
    Gebruiker is mailxxxxxxxxxx@vodafone.nl. waar de xxxxx jouw 06 is. Bijv.mail0612345678@vodafone.nl
    Wachtwoord is hetzelfde als online.
    De rest wijst zich vanzelf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #857

    Standaard

    Ok, ga ik dat doen.
    Maar weet je ook waarom het beter is dan Gmail te gebruiken?
    Ik zie het verschil niet zo.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #858

    Standaard

    Vandaag de samsung galaxy nexus opgepikt. Bevalt me tot nu toe goed, MAAR ik heb 'm dan ook nog maar minimaal kunnen gebruiken vanwege het mobiel internet van Simpel dat ik niet aan de gang krijg. Erg jammer dit, want ook online nog weinig over te vinden, zal wel liggen aan de nieuwigheid van het toestel. Hopelijk binnekort internet en dan nogmaals mijn mening.

  9. #859
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Check je toegangspunten. Bij instelllen, Draadloos en netwerken, Mobiele netwerken, namen en toegangpunten. En check ook even of er geen proxy server staat ingesteld.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #860

    Standaard

    Sinds gisteren heb ik de Samsung Galaxy SII. Die bevalt me erg goed. Supersnel apparaatje! Nu nog even rustig er voor gaan zitten om em te rooten. Want sommige apps wil ik gewoon van af en ik haat ads, dus dan kan ik em ad vrij maken en eventueel custom roms checken.

    Mijn HTC HD2 heb ik weer Windows Mobile op gezet. Die gaat naar Cash4Mobile. Kreeg er nog 115 euro voor terug! Ding is bijna 2 jaar oud!!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #861
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Af en toe mis ik dat nog wel. Dat flashing met nieuwe rommeltjes op de hd2. Intussen al twee extra droids gehad. Enjoy je Samsung. Benieuwd of je sense gaat missen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #862

    Standaard

    Zit nu al meer 10 dagen op mn bestelling te wachten van Hi. HTC Sensation XE, lijkt me een leuk dingetje, alleen man man man wat is die service bij Hi slecht.
    PSN: r4zZ1__

  13. #863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Af en toe mis ik dat nog wel. Dat flashing met nieuwe rommeltjes op de hd2. Intussen al twee extra droids gehad. Enjoy je Samsung. Benieuwd of je sense gaat missen.
    Geen seconde, want ik had de laatste tijd al geen Sense roms meer op mijn HTC staan. Ik ben Sense-moe Maar ook Touchwiz van Samsung is niet alles. Ik draai gewoon Launcher Pro of SPB 3D. Ook ADW Launcher, GoLauncherEX en Zeam Launcher zijn fijne launchers voor Android.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #864

    Standaard

    Overigens kun je op je Sensation ook custom roms zetten hoor. Daar hoef je geen HD2 voor te hebben... Een telefoon bricken gebeurt toch maar zelden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #865

    Standaard

    Ik wil graag de samsung galaxy s2 bestellen. Wil een niet al te duur abbonnement, en het toestel moet ook niet al te duur zijn. Is dit wat?

    https://www.studentmobiel.nl/shop/ab...version_id=867

  16. #866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik wil graag de samsung galaxy s2 bestellen. Wil een niet al te duur abbonnement, en het toestel moet ook niet al te duur zijn. Is dit wat?

    https://www.studentmobiel.nl/shop/ab...version_id=867
    http://www.gsmweb.nl/forms/tmip031.htm

    Vanaf het iSmart 200 abo is de telefoon gratis. Je betaalt alleen aansluitkosten. Pak je de iSmart 150, dan betaal je voor de telefoon ook maar 24 euro (2 jaar abo). Let wel op: het is geen NL model, maar een Poolse. Je kunt dus niet meedoen met de aktie van Samsung voor de gratis Microsd kaart van 16GB. Staat niet op de site, maar ben er ook al over in gesprek met GSMweb.... Updaten via KIES werkt overigens wel gewoon, dus qua telefoon zelf is er echt niets mis mee. Dat is de reden dat ze zo goedkoop aan kunnen bieden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #867

    Standaard

    Hmm, een Poolse mobiel. Ga jij hem nemen? Ik vind het natuurlijk wel een beetje tricky.

  18. #868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Hmm, een Poolse mobiel. Ga jij hem nemen? Ik vind het natuurlijk wel een beetje tricky.
    Ik heb em al een week in huis

    Uiteraard staat er gewoon NL taal op. En je kunt overigens zelf ook NL firmware flashen mocht je dat willen, maar de Poolse is prima en snel. Dus qua telefoon is er echt helemaal niks mis mee.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #869
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Me want One... Me got One .... x

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Me want One... Me got One .... x

    Mooi ding. Alleen jammer dat er weer zo'n lelijke shell om de software heen zit. Android 4 is zo mooi vormgegeven en alle fabrikanten verpesten dat met hun eigen schilletje. En zelfs de icoontjes heeft HTC nogsteeds hetzelfde als enkele versies terug. Gemiste kans. Wel een fijne quadcore processor en prachtig schermpje...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 05-04-2012 om 15:04
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #871

    Standaard

    jammer van die achterlijke beatsaudio gimmick, verder is het gewoon een normale htc telefoon en je moet je afvragen of die quadcore echt nodig was geweest

    je bent misschien een seconde sneller dan een singlecore telefoon

  22. #872
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beats audio is een gadget die je natuurlijk niet hoeft te gebruiken.Het is niet meer dan één van de vele audio 'verbeteraar' opties. Ik sta vaak achter schuurnachines met noise cancelling plug-ins. Ik moet zegge dat dit veel beter is dan de sensation qua geluid. De quadcore is leuk maar komt in de meeste taken nieteens tot zijn recht en zal eerder bijdragen aan batterydrain. Hij doet het leuk in benchmark, maar we weten allemaal dat dit verder weinig zegt. Maar voor de rest echt een top apparaat. Het meest verbazingwekkende is het gewicht. Hij is extreem licht en dun. En het scherm ondanks dat de kleuren van deze htc wat zuurstok aandoet. HD Filmtrailers zijn echter fenomenaal. De beste Android die ik tot nu toe heb gehad. Echter heb ik hem nog wat kort om een oordeel te kunnen vellen. Ten opzichte van de sensation is hij wel lekker groot. Maar ook niet te groot zoals de Note. Het gewicht maakt ook een hoop goed. Het is net of je niks vasthoudt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #873
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Mooi ding. Alleen jammer dat er weer zo'n lelijke shell om de software heen zit. Android 4 is zo mooi vormgegeven en alle fabrikanten verpesten dat met hun eigen schilletje. En zelfs de icoontjes heeft HTC nog steeds hetzelfde als enkele versies terug. Gemiste kans. Wel een fijne quadcore processor en prachtig schermpje...
    Er zit wel een schilletje om, maar die is nog maar marginaal. Men is uitgegaan van ICS met minimale aanpassingen, maar idd nog een schilletje. Echter is HTC de laatste tijd bezig alles vrij te geven. Root en broncode en zo. Dus een eigen Rom wordt steeds makkelijker. Tja.., tegenwoordig heb ik eerder een nieuwe phone dan een nieuwe rom. De oudste is nu iig blij met de ICS Sensation.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #874
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oh wat ik wel vergeten was te vermelden is dat er geen sd card meer in past. Daar gaat mijn 64gb. Gelukkig zit er 32gb in, maar kan dus niet gewijzigd worden. Zo ook de 1800ma battery.Was wel een groot voordeel t.o.v de iphone. Ook moest ik mijn simkaart knippen naar microsim. Wonder boven wonder is dat zelf knippen goed gegaan..., vooralsnog.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Oh wat ik wel vergeten was te vermelden is dat er geen sd card meer in past. Daar gaat mijn 64gb. Gelukkig zit er 32gb in, maar kan dus niet gewijzigd worden. Zo ook de 1800ma battery.Was wel een groot voordeel t.o.v de iphone. Ook moest ik mijn simkaart knippen naar microsim. Wonder boven wonder is dat zelf knippen goed gegaan..., vooralsnog.
    You daredevil! Haha. Ach ja, bespaart je weer wat kosten voor een nieuwe simkaart. Ik ben geen fan van het niet kunnen uitbreiden van geheugen en/of de batterij vervangen, maar goed. Dat is nu eenmaal inherent aan het steeds dunner en compacter maken van de hardware volgens mij... Ik ben benieuwd waar Samsung mee gaat komen in de vorm van een Galaxy S3...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 35 van 45 EersteEerste ... 25313233343536373839 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •