Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.

Discussie: LOTR ROTK DVD

  1. #1

    Standaard LOTR ROTK DVD

    Volgens de volgende link komt ie al 25 mei:

    http://www.justplay.nl/index.php?itemid=2578

    Wanneer de extended edition komt zeggen ze helaas al niet. Hopelijk komt deze ook 3 maanden eerder.

  2. #2

    Standaard

    Ik hoop dat de EE 4 Disc ook 3 maanden eerder uitkomt. Zou erg fijn zijn.
    Ik vind mei best vroeg, vorig jaar draaide de film nog in Pathe rond die tijd.

  3. #3

    Standaard

    Ik geloof het pas als ik een officiele aankondiging van A-Film zie. Zoals ik laatst al in een andere thread zei: medio maart/april draait ie nog makkelijk in veel bioscopen en om dan een maandje later al de dvd-release te gaan uitbrengen is wel HEEL erg vroeg. Vooral ook als ie straks misschien veel oscars gaat winnen (wat er waarschijnlijk voor zal zorgen dat ie nog langer in de bios gaat draaien).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik geloof het pas als ik een officiele aankondiging van A-Film zie. Zoals ik laatst al in een andere thread zei: medio maart/april draait ie nog makkelijk in veel bioscopen en om dan een maandje later al de dvd-release te gaan uitbrengen is wel HEEL erg vroeg. Vooral ook als ie straks misschien veel oscars gaat winnen (wat er waarschijnlijk voor zal zorgen dat ie nog langer in de bios gaat draaien).
    ja ik dat dat dat logischer is. Als de film oscars wint, dan zal men er nog wel wat geld uithalen.

    En ik zie geen reden waarom ze ze vroeg ermee moeten uitkomen. Volgens mij zijn ze nog een tijdje bezig met de special effect voor de EE. Dus waarde hecht ik er voolopig niet aan. Van mij mag de EE in november uitkomen, want dan kunnen ze lekker tijd besteden aan het perfectioneren van de special effects.

  5. #5

    Standaard

    Er blijkt geen hol van waar te zijn. De afbeelding van de DVD-hoes die bij dit "nieuws"berichtje te zien is blijkt zo nep te zijn als het gezicht van Vanessa. Schijnt gewoon met een Paintshop programmatje gemaakte te zijn.

    Bekijk die pagina maar eens aandachtiger (als die het nog steeds doet, want hij gaf wat problemen bij mij)
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Er blijkt geen hol van waar te zijn. De afbeelding van de DVD-hoes die bij dit "nieuws"berichtje te zien is blijkt zo nep te zijn als het gezicht van Vanessa. Schijnt gewoon met een Paintshop programmatje gemaakte te zijn.

    Bekijk die pagina maar eens aandachtiger (als die het nog steeds doet, want hij gaf wat problemen bij mij)
    Ja, de hoes mag dan wel nep zijn, maar waarschijlijk wordt het echte artwork precies hetzelfde.

    De promotie trailers zoals die er waren zijn ook gewoon de voorkant geworden van FOTR en TTT (2 disc)DVD release, en ik denk samen met meerdere dat het hier ook niet anders zal zijn. De artwork die er nu is is misschien fake, maar uiteindelijk kom de echte uit en die zal precies hetzelfde zijn.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Er blijkt geen hol van waar te zijn. De afbeelding van de DVD-hoes die bij dit "nieuws"berichtje te zien is blijkt zo nep te zijn als het gezicht van Vanessa. Schijnt gewoon met een Paintshop programmatje gemaakte te zijn.

    Bekijk die pagina maar eens aandachtiger (als die het nog steeds doet, want hij gaf wat problemen bij mij)
    Klopt. Maar in de reacties onder het artikel wordt dat ook al eigenlijk gezegd.

    Het vreemde is dat er toch wel vanuit allerlei kanalen word gezegd dat ie inderdaad in mei uit gaat komen. Ik lees er nu net ook weer wat over op The Digital Bits:
    This falls in the category of rumor, because New Line has yet to officially announce the title. But we've heard from a number of retailers, indicating that they've been told by the studio to expect the theatrical version of The Lord of the Rings: The Return of the King on May 25th. This confirms what we've been hearing as well.

    This is also supported by a recent Video Business article (in the Feb. 2 issue), in which New Line is said to have confirmed that the theatrical version of the film will be released in May, and that the extended edition would follow in September. According to recent interviews by director Peter Jackson, the longer version reportedly clocks in at 4 hours and 10 minutes. New Line also reportedly says they won't announce the title until after the Oscars at the end of this month.
    Het lijkt me eerlijk gezegd helemaal niet logisch maar we wachten het maar gewoon af. Als dit bericht klopt dan zouden we aan het eind van de maand iets officieels moeten horen.

  8. #8

    Standaard

    Reken ermaar op dat ROTK net als de vorige 2 in augustus uitkomt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Reken ermaar op dat ROTK net als de vorige 2 in augustus uitkomt.
    nee hoor hij komt echt in mij uit alleen de EE versie komt gewoon in november

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Reken ermaar op dat ROTK net als de vorige 2 in augustus uitkomt.
    nee hoor hij komt echt in mij uit alleen de EE versie komt gewoon in november
    Over de EE zijn nog geen mededelingen gedaan, dus waar je deze wijsheid vandaan haalt is voor mij een raadsel

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Reken ermaar op dat ROTK net als de vorige 2 in augustus uitkomt.
    nee hoor hij komt echt in mij uit alleen de EE versie komt gewoon in november
    Over de EE zijn nog geen mededelingen gedaan, dus waar je deze wijsheid vandaan haalt is voor mij een raadsel
    omdat het elke keer al zo is dus nu zou het ook zo zijn

    een link dat hij in mei uit komt van dvdsoon

    http://www.dvdsoon.com/show-title-de...xml?uid=106865

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Reken ermaar op dat ROTK net als de vorige 2 in augustus uitkomt.
    nee hoor hij komt echt in mij uit alleen de EE versie komt gewoon in november
    Over de EE zijn nog geen mededelingen gedaan, dus waar je deze wijsheid vandaan haalt is voor mij een raadsel
    omdat het elke keer al zo is dus nu zou het ook zo zijn
    Deze keer hoeft men niet rekening te houden met een volgend deel dat in december in de bios komt..

    Beetje oppervlakkige redenering van je..

  13. #13

    Standaard

    Hey, het wordt geen vechten he?

    Momenteel is er nog door geen enkel partij een officiele mededeling gedaan dus ik zou er geen geld op durven zeggen dat die dvd op wat voor datum dan ook uitgebracht gaat worden. Het feit dat er van zoveel kanten wordt bewerd dat het mei gaat worden is wel heel raar maar het hoeft niet te betekenen dat het niet waar hoeft te zijn. Het lijkt met niet waarschijnlijk DAT het waar is maar we zullen het gewoon moeten afwachten.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Hey, het wordt geen vechten he?


    Ik vind het prettig als mensen hun stellingen beargumenteren... En dat doet ie niet, terwijl hij wel erg stellig is...

    Maar goed, het lijkt me onwaarschijnlijk dat het mei wordt, het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat het augustus wordt...

    Een release tussen die maanden in lijkt me het meest waarschijnlijk...

  15. #15

    Standaard

    Zoals jullie zijden is deze waarschijnlijk nep, zie ook volgende link:

    http://www.dvddebate.com/article.php...&mode=&order=0

    En volgens van Leest komt ie ook al in mei (daar is ie al te pre orderen)

    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=414332

  16. #16

    Standaard

    Zeer goede bron: Hij komt in mei... de 2 Disc, kan natuurlijk wat schuiven dat doen die vette releases wel meer, maar niet veel.

    De EE kan nog wel eens laat gaan worden wordt een iets andere aanpak dan de vorige 2 delen. Veel meer werd niet losgelaten.


    Wie weet een omverpakking of zoiets voor de drie EE zou wel leuk zijn zoiets als bij Friends gedaan is ... maar dan vetter natuurlijk ;o)
    DVD?

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Nee joh, na een goed gesprek met George Lucas heeft P. Jackson besloten om de EE versie van ROTK in een box met de 3 EE versies van LOTR te presenteren (dit levert dan meer op!!!!)
    Ik las overigens in de nieuwe Empire een stukje over nog extra beelden die niet in de EE versie zitten van TT nl Aragorn & Arwen frolicking in Lothlorien and Eowyn fighting Orcs in the caves behind Helms' Deep. Dit roept vast weer angstideeen op voor de fanboys.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Reken ermaar op dat ROTK net als de vorige 2 in augustus uitkomt.
    nee hoor hij komt echt in mij uit alleen de EE versie komt gewoon in november
    Over de EE zijn nog geen mededelingen gedaan, dus waar je deze wijsheid vandaan haalt is voor mij een raadsel
    omdat het elke keer al zo is dus nu zou het ook zo zijn

    een link dat hij in mei uit komt van dvdsoon

    http://www.dvdsoon.com/show-title-de...xml?uid=106865
    DVDSoon heeft ook al gelijk gehad met Indiana Jones en ook met de te verwachtte met Star Wars Tirlogie. Dus dikke kans dat het idd mei wordt.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #19

    Standaard

    Ja de problemen met de EE zijn er nog. Zo wou New Line Cinema Weta Workshop overslaan. De special effects zouden door een ander bedrijf gedaan worden omdat de prijs van Weta Workshop te veel zou zijn.

    Ziet er naar uit dat de EE nog op zich laat wachten.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCeasar
    Zeer goede bron: Hij komt in mei... de 2 Disc, kan natuurlijk wat schuiven dat doen die vette releases wel meer, maar niet veel.

    De EE kan nog wel eens laat gaan worden wordt een iets andere aanpak dan de vorige 2 delen. Veel meer werd niet losgelaten.


    Wie weet een omverpakking of zoiets voor de drie EE zou wel leuk zijn zoiets als bij Friends gedaan is ... maar dan vetter natuurlijk ;o)
    Inderdaad, en één van de extra's op de 2de disc zijn de bloopers!... (staat op tolkienonline)
    There is only one real truth: causality!...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Ja de problemen met de EE zijn er nog. Zo wou New Line Cinema Weta Workshop overslaan. De special effects zouden door een ander bedrijf gedaan worden omdat de prijs van Weta Workshop te veel zou zijn.
    Effe 'nitpicken': je bedoelt natuurlijk Weta Digital en niet Weta Workshop. Dat zijn twee verschillende bedrijven: de ene doet de effects en de andere 'props'.

  22. #22

    Standaard

    Waarom zouden ze de eerste 2 in augustus uitbrengen en deel 3 in mei al ?

  23. #23

    Standaard

    Omdat ze geen rekening hoeven te houden met de release van een nieuw deel in de bioscoop. Tenminste, ik denk dat dat de rede is. Ik hoop eigenlijk ook wel dat hij in mei komt. :wink:

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Ja de problemen met de EE zijn er nog. Zo wou New Line Cinema Weta Workshop overslaan. De special effects zouden door een ander bedrijf gedaan worden omdat de prijs van Weta Workshop te veel zou zijn.
    Effe 'nitpicken': je bedoelt natuurlijk Weta Digital en niet Weta Workshop. Dat zijn twee verschillende bedrijven: de ene doet de effects en de andere 'props'.
    Woeps, dat bedoel ik

    Maar nogmaals, ik denk toch dat die fake artwork uiteindelijk toch de voorkant wordt dan de hoes van de 2 disc versie.

  25. #25

    Standaard

    Natuurlijk. Ik hoop dat de film ook in mei op DVD uitkomt. Maar het staat wel een beetje raar.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •