De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD-ROM weigert DVDs af te spelen

    Ik deed net DVDtje in m'n PC en kreeg opeens de melding "Kan deze dvd niet afspelen omdat er een probleem is opgetreden met de digitale kopieerbeveiliging." van Windows Media Player. Ook PowerDVD weigert DVDs af te spelen (heb het met meerdere geprobeerd).

    Ik heb hier eerder nooit problemen mee gehad. Waar kan dit aan liggen?
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  2. #2

    Standaard

    Niemand die me hiermee kan helpen? Vind het behoorlijk irritant dat mn PC geen DVDs meer afspeelt...
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #3

    Standaard

    Het lastige van een Nederlandstalige versie is dat je dit soort foutmeldingen niet eventjes op kan zoeken op het net.

  4. #4

    Standaard

    Probeer DVD Region-Free eens. Misschien dat dat het probleem verhelpt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    Mark -- waar kan ik dat instellen? Ik kan m'n regio wel wijzigen (bij apparaatbeheer/eigenschappen), maar daar kan ik slechts kiezen uit een lijst landen (en niet regiovrij).
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  6. #6

    Standaard

    Het is ook een optie om het programma ANYDVD te installeren.
    Het programma decodeert volgens mij eerst de dvd en de id-sleutel en geeft deze door aan de software en de computer.
    Erg handig programma als een DVD weigerd, of als je een reserve kopie wil maken van je film. Keb het gebruikt bij Terminator 2, deze had een barst in de dvd dus heb ik er maar gauw een reserve copy van gemaakt.

    ANYDVD kun je vinden op http://www.slysoft.com/nl/

  7. #7

    Standaard

    DaRick -- met het programma AnyDVD op de achtergrond werkt het inderdaad wel. Alleen de trial versie is maar 21 dagen geldig...

    Mark, wat bedoelde jij nou precies met DVD Region Free?
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  8. #8

    Standaard

    Sorry voor de late reactie, ik kom niet zo vaak in dit subforum. Het programma dat ik bedoel heet dus DVD Region-Free. Die zorgt er als het ware voor dat als een DVD beveiliging heeft, deze wordt omzeilt. Ook zorgt dit programma ervoor dat je geen vaste regio hoeft in te stellen en dus gewoon elke DVD kan afspelen. Heb geen idee of dat je probleem verhelpt, maar je kan het altijd proberen.

    Heb zo even geen link, maar in principe zou je 'em zo moeten kunnen vinden.

    Edit: toch nog wat links gevonden:

    http://www.dvdidle.com/
    http://www.digital-digest.com/dvd/do...gion-free.html
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #9

    Standaard

    Bedankt, Mark! DVD Region-Free lijkt net zoiets als AnyDVD. Probleem is ook hierbij dat alleen een trial versie beschikbaar is en ik moet betalen voor het volledige programma. Een hack heb ik zo snel nog niet kunnen vinden.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  10. #10

    Standaard

    DVDgenie is een gratis programma waarmee je DVD speler op een andere regio kan zetten. Alleen heeft dit de beperking voor je DVD-speler om 4 keer van regio te wisselen. Na de laatste keer blijft je DVD-speler permanent op die regio afspelen.

    Je kan het vinden bij het kopje download van deze site: www.doom9.net

    Om de DVD-speler regiovrij te maken kan je gaan zoeken op deze site:
    http://forum.rpc1.org/portal.php Let wel op! Je dvd-speler regiovrij maken met de hacks die op de site staan is voor eigen risico. Je garantie op de dvd-speler verloopt dan.

    Met het programma MTKwinflash kan je op eenvoudige wijze in windows je firmware updaten. Helaas wordt er geen backup gemaakt van je huidige firmware. Het is verstandig om via dos een backup te maken, maar hoe dat werkt, weet ik niet.
    Je vindt het programma in de site: http://digi.rpc1.org/mwf.htm

    Nogmaals flashen van je firmware is op eigen risico!

    Groeten,

    Michael

  11. #11

    Standaard

    Zoek met een peer-to-peer programma voor een registratie code voor het programma ANYDVD (OK het is niet legaal, maar wel een ID)

  12. #12

    Standaard

    Ik heb het programma DVDIdle Pro. Perfect programmaatje.
    Het makt je dvdspeler regiovrij, macrovisionvrij.
    En hij gaat gelijk naar het menu zodat je niet al die waarschuwingen hoeft te zien. En hij kan het geheugen gebruiken zodat je dvdspeler minder belast wordt
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  13. #13

    Standaard

    Wat je ook kan doen is in je register van Windows alle instelingen van PowerDVD weghalen en het PowerDVD opnieuw installeren.
    Desnoods kan je enkele codecs weghalen in je register en hopelijk doet ie het dan weer.
    Bij een vriend van mij heeft deze oplossing gewerkt

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skschino
    Wat je ook kan doen is in je register van Windows alle instelingen van PowerDVD weghalen en het PowerDVD opnieuw installeren.
    Desnoods kan je enkele codecs weghalen in je register en hopelijk doet ie het dan weer.
    Bij een vriend van mij heeft deze oplossing gewerkt
    Hoe doe je dit precies dan?

  15. #15

    Standaard

    DVDRegionFree is super (DVDIdle is iets uitgebreider, van dezelfde maker). Als je het moet kopen, is het wel een beetje aan de dure kant.

    Een beetje zoeken en je kunt ook wel minder legale versies vinden van deze programma's. :wink:

  16. #16

    Standaard

    Na ruim twee jaar up m'n eigen thread weer eens...

    Probeerde net een regio 2 DVD af te spelen op m'n PC (wilde een disc-ID checken), maar Windows Media Player kwam met een foutmelding over de digitale kopieerbeveleiging. PowerDVD kwam met een interne fout. Heb vervolgens zowel DVD Region&CSS Free en AnyDVD geprobeerd, maar met die programma's komt PowerDVD wederom tot een interne fout en WMP crasht zelfs... Ik kan me herinneren dat dit eerst het probleem wel verhielp.

    Hoe dan ook aardig vervelend. Iemand nog een idee? Hulp is welkom!
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •