Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 85 worden weergegeven.

Discussie: Al Pacino

  1. #26

    Standaard

    Mijn favorieten in willekeurige volgorde:

    #Serpico
    #Godfather 1+2
    #Dog Day Afternoon
    #Heat
    #And Justice For All

    Maar eigenlijk is iedere film met hem al het bekijken waard.... 8)

    edit: Ik vergeet Panic in Needle Parc....domdomdom, waanzinnige film!
    (en Glenngary Ross is ook een toppertje, maar dat komt door Mamet...)
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  2. #27

    Standaard

    Hmm, moeilijk.

    1: The godfather trilogy
    2: Scarface
    3: Heat
    4: The insider
    5: Carlito's way.

    Glengarry Glenn Ross lijkt me ook goed, maar heb ik nog niet gezien. Hetzelfde geldt voor Insomnia en Dog day afternoon...

  3. #28

    Standaard

    Acteren:

    1. Glengarry Glenn Ross
    2. The Godfather
    3. The Insider
    4. Serpico
    5. Scarface

    Film:

    1. The Godfather
    2. Glengarry Glenn Ross
    3. Serpico
    4. The Insider
    5. The Godfather II

  4. #29

    Standaard

    gisteren Scent of a woman gezien.

    Al Pacino speelt weer goed als altijd en die jongen was ook geen slechte acteur.

    wel was de film soms saai( Al Pacino die tegen de jongen preekt door allemaal bullshit uit te kramen),ik hou al niet echt van dramafilms,daar kan het ook aan liggen.

    ook vind ik de oscar voor beste acteur wat overdreven,Al Pacino heeft toch zeker in betere films gespeeld.(ook acteerde Pacino soms wat overdreven,jammer)

    Maar toch heeft de film me verder wel kunnen boeien,en het einde was ook geslaagd.

    7

  5. #30

    Standaard

    Mn favoriete Pacino's in random order:

    Scarface
    Godfather trilogy
    Dog Day Afternoon
    The Insider
    Any Given Sunday
    The Devil's Advocate (matige film, geweldige rol)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  6. #31

    Standaard

    1. Any given sunday
    2. Godfather 3 (vond deze rol moeilijker om te acteren dan de eerdere 2 films)
    3. the Devil's Advocate
    4. Insomnia (beetje warrige film, maar lijkt me o zo moeilijk om te acteren)
    5. the Godfather 1

  7. #32

    Standaard

    1. The Godfather
    2. The Godfather Part II
    3. Carlito's Way
    4. The Godfather III
    5. Scarface

  8. #33

    Standaard

    Scent of a Woman
    Heat
    Devils Advocate
    Insider
    Carlito's Way

    Hele goeie films. Toevallig (?!?) met Pacino...

  9. #34

    Standaard

    Dit is natuurlijk ook zo’n kei van een acteur.
    Zag ‘m onlangs nog in Carlito’s Way en ook hierin vond ik ‘m erg goed.
    Dit decennium doet ‘ie het misschien wat rustiger aan (op Insomnia en Ocean’s 13 na die ik wel goed vind),
    maar zijn films daarvoor spreken voor zich.

    IMDB:
    http://www.imdb.com/name/nm0000199/
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #35

    Standaard

    Misschien wel mijn favoriete acteur allertijden. Zelfs de slechte films waarin hij heeft gespeeld, maakt hij eigenhandig de moeite waard.

    Beste rol? Ik heb nog niet alles van 'm gezien, maar tot nu toe is het Scent of a Woman.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #36

    Standaard

    Mijn Top 5:

    1. The Godfather (niet zozeer vanwege de rol van Al Pacino, Marlon Brando doet het beter)
    2. Carlito's Way (vooral vanwege de rol van Al Pacino)
    3. The Insider (niet zozeer vanwege de rol van Al Pacino, Russell Crowe doet het beter)
    4. The Devil's Advocate (vooral vanwege de rol van Al Pacino)
    5. The Godfather: Part III (vooral vanwege de rol van Al Pacino)

  12. #37

    Standaard

    Voor deze man is een top 5 zeker niet genoeg. Hij is een inspirator en een echte vakman, elke film weer levert hij topwerk af. Hij is mijn absolute nummer 1 qua acteur en ook een van de allerbeste acteurs die er bestaan en ooit zullen bestaan. Jullie horen het al ben helemaal idolaat van Al Pacino en mijn username verraadt het eigenlijk ook al. Deze man heeft meer Oscars verdient en daarin heeft hij dan ook wat mij betreft te weinig erkenning gekregen.

  13. #38

    Standaard

    88 Minutes (2007) Ook al krijgt Robert de Niro meer aandacht vanwege zijn omstreden acteerkwaliteiten in komedies toch denk ik dat we eens serieus moeten kijken wat Pacino nu eigenlijk gedaan heeft in de jaren ‘’90 en ‘’00. Niets, totaal niets bijzonders. Beetje van die schreeuwpraktijken opzetten en de eeuwig en altijd zelfde look. Oftewel ik ben al lange tijd (twintig jaar!) niet meer gecharmeerd van het werk van Pacino!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    88 Minutes (2007) Ook al krijgt Robert de Niro meer aandacht vanwege zijn omstreden acteerkwaliteiten in komedies toch denk ik dat we eens serieus moeten kijken wat Pacino nu eigenlijk gedaan heeft in de jaren ‘’90 en ‘’00. Niets, totaal niets bijzonders. Beetje van die schreeuwpraktijken opzetten en de eeuwig en altijd zelfde look. Oftewel ik ben al lange tijd (twintig jaar!) niet meer gecharmeerd van het werk van Pacino!
    Zo even uit mn hoofd, jaren '90:
    - Heat
    - Scent of a Woman
    - Godfather Part III
    - Donnie Brasco
    - The Insider
    - The Devil's Advocate
    - Glengarry Glen Ross

    Inderdaad een weinig indrukwekkend lijstje. Wat heeft Al Pacino lopen prutsen in de jaren '90, ongelofelijk
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #40

    Standaard

    Wat jij indrukwekkend vindt hoeft een ander toch niet te vinden? Of wel...!

    Edit: het italiaanse origineel is vele malen beter dan Scent of a Woman bijvoorbeeld. The Insider speelt Russel Crowe, Al pacina weg bij verschillende scenes!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wat jij indrukwekkend vindt hoeft een ander toch niet te vinden? Of wel...!
    Nee dat hoeft niet, maar als je films als Heat en The Devil's Advocate al niet als enigszins bijzonder beschouwd, valt er volgensmij niet meer met je te praten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Nee dat hoeft niet, maar als je films als Heat en The Devil's Advocate al niet als enigszins bijzonder beschouwd, valt er volgensmij niet meer met je te praten.
    Ik vind de films die je hierboven schrijft goed niet meer! Maar vraag me af of ze misschien beter waren zonder Pacino. Hij wordt zo de hemel ingeprezen maar wat doet hij nu daadwerkelijk?! The Devil's Advocate schreeuwt hij meer dan dat hij acteert. Moet ik dat goed vinden... Sorry hoor daar pas ik voor.

    Heb je trouwens ook mijn edit gelezen hierboven...?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Zo even uit mn hoofd, jaren '90:
    - Heat
    - Scent of a Woman
    - Godfather Part III
    - Donnie Brasco
    - The Insider
    - The Devil's Advocate
    - Glengarry Glen Ross
    niet te vergeten:
    - Carlito's Way (1993)
    - Insomnia (2002)
    - Angels in America (mini-serie - 2003)
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  19. #44

    Standaard

    In Glengarry Glen Ross speelt hij de pannen van het dak.
    In Insomnia vond ik hem overigens ook erg goed.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    - Insomnia (2002)
    - Angels in America (mini-serie - 2003)
    I know, maar had het over jaren '90
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    I know, maar had het over jaren '90
    Ach ja, zie het nu, heb er eerder overheen gelezen, sorry. Zag dat Verhoeven het had over jaren '90 en '00 en wou aan je (schitterend) lijstje nog enkele goede Pacino-films van de laatste 18 jaar aan toevoegen...
    Laatst aangepast door Antonio 'Tony' Montana : 20-03-2008 om 19:02
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  22. #47

    Standaard

    Vanaf nu neem ik Verhoeven niet meer serieus.
    Beter laat dat nooit!

  23. #48

    Standaard

    Ik heb tot nu toe maar één slechte Pacino-film gezien en dat is 88 Minutes. En aangezien Righteous Kill van dezelfde regisseur is verwacht ik daar ook niet teveel van. Voor het overige is Pacino één van die acteurs die bijna geen mindere films op zijn palmares lijkt te hebben staan, hij staat er gewoon altijd.

  24. #49

    Standaard

    Er zijn misschien een aantal films, zoals The Recruit bijv. waar hij misschien een beetje op de auto-pilot speelt, maar zelfs dat is nog steeds een goed niveau!

    En dat hij ook totaal iets anders kan laat hij zien in The Merchant of Venice.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht

    En dat hij ook totaal iets anders kan laat hij zien in The Merchant of Venice.
    Het moet lukken dat die film hier nog ligt te wachten op een kijkbeurt, ben er best benieuwd naar

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •